Advertentie | |
|
![]() |
|
Oké, ik leg het uit. Ik heb net een 3-d schilderijtje gemaakt, waar ik een stukje plexiglas voor heb gedaan. Maar het stukje was te groot en het zat er al opgeplakt en het was al gedroogd en ik moet het af hebben voor morgen en ik had geen plexiglas meer dus kon ik het er niet afhalen. Dus heb ik het ding op zijn kop neergelegd om de randjes weg te snijden. Maar ik moest mijn hand in veel onmogelijke bochten wringen om ervoor te zorgen dat het geen zootje werd.
En daarom lijkt het me handig om ook met links te kunnen snijden. Amen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
net gewerkt. collega is totaal niet geschikt voor dit werk. Ging ze helemaal tekeer tegen een vrouw die niks meer kan 'ja je doet het gewoon expres' wuuuut
![]() en toen moest er een vrouw op de po, ze was om half 4 geweest en moest om half 7 weer plassen. Gaat die collega een tien minuten durende discussie met die vrouw aan waarom ze nou alweer moet plassen en of ze denkt dat wij niks beters te doen hebben. OMFG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|