Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Hoezo moet je een minimale lengte hebben om conductrice te zijn?
das weiss ich nicht, dat stond in het informatiepakket wat ik aan heb gevraagd. Maar nu zou ik dat niet meer willen hoor, al die agressievelingen. Om maar te zwijgen over de bizarre tijdstippen dat je je bed uit moet.
Advertentie
Oud 22-11-2010, 15:44
Verwijderd
Dat vind ik ook wel raar!
Oud 22-11-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
das weiss ich nicht, dat stond in het informatiepakket wat ik aan heb gevraagd. Maar nu zou ik dat niet meer willen hoor, al die agressievelingen. Om maar te zwijgen over de bizarre tijdstippen dat je je bed uit moet.
Ja, maar ondanks dat het een beetje een niet zo erg leuk beroep is, een beetje disciriminatie is het natuurlijk wel Lange mensen zijn in het voordeel! Onrecht!

Ik ben te klein om model te worden, ellendig is dat hoor
Oud 22-11-2010, 15:46
Verwijderd
je mag ook niet te lang zijn voor conducteur of trambestuurder
Oud 22-11-2010, 15:47
Verwijderd
Haha daar zijn de meeste mensen te klein voor

Ik ben officieel net lang genoeg om te karten, maar in de praktijk valt dat tegen ik kan wel bij de pedalen, maar ik kan ze niet indrukken zonder echt heeeelemaal naar links of rechts te leunen en daarbij neem ik het stuur mee, dus ik bots heel veel tegen de zijkantjes van de baan.
Oud 22-11-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
je mag ook niet te lang zijn voor conducteur of trambestuurder
Oh dan nog is het een sorot van discriminatie!

Citaat:

Ik ben officieel net lang genoeg om te karten, maar in de praktijk valt dat tegen ik kan wel bij de pedalen, maar ik kan ze niet indrukken zonder echt heeeelemaal naar links of rechts te leunen en daarbij neem ik het stuur mee, dus ik bots heel veel.
Ik wil wel eens tegen jou in de botsautootjes!

In mijn klas is iedereen trouwens vet groot. Er zijn maar vier mensen kleiner dan ik en ik ben 1m70
Oud 22-11-2010, 15:48
Verwijderd
karten ja, haha toen ik dat een keer ging doen met school moest ik in een kinderzitje omdat ik niet bij de pedalen kwam ;x
Oud 22-11-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat vind ik verschrikkelijk en trek ik me persoonlijk aan.
Citaat:
qft! Net als een een georganiseerde religie aanhangen!

Soms hou ik een klein beetje van jullie
Verwijderd
Citaat:

Ik ben officieel net lang genoeg om te karten, maar in de praktijk valt dat tegen ik kan wel bij de pedalen, maar ik kan ze niet indrukken zonder echt heeeelemaal naar links of rechts te leunen en daarbij neem ik het stuur mee, dus ik bots heel veel tegen de zijkantjes van de baan.
Gelukkig is er:

Verwijderd
Citaat:
Oh dan nog is het een sorot van discriminatie!

Ik wil wel eens tegen jou in de botsautootjes!

In mijn klas is iedereen trouwens vet groot. Er zijn maar vier mensen kleiner dan ik en ik ben 1m70
In botsautootjes pas ik heel goed juist dan zit iedereen met z'n knieën tegen z'n kin en ik lekker niet.
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig is er:

[afbeelding]
ja die hebben wij op de gamecube
Oud 22-11-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
In botsautootjes pas ik heel goed juist dan zit iedereen met z'n knieën tegen z'n kin en ik lekker niet.
Ik heb maar een keer in mijn leven in botsautootjes gezeten en toen was ik 1m50 en een jaar of twaalf of zo, dus ik zou het niet weten maar het lijkt me ZO leuk, botsautootjes. Een soort try-before-you-die, maar als het erop aankomt ga ik er toch vaak niet in omdat ik bang ben dat het tegenvalt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
maar de snelste racers zijn vaak wel kleinere mensen!
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig is er:

[afbeelding]
Oud 22-11-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
maar de snelste racers zijn vaak wel kleinere mensen!
Die hebben dan vast een betere leun/stuur coördinatie dan ik
Oud 22-11-2010, 15:53
Picidae
Picidae is offline
Maar dat is logisch want die hebben al hun tijd besteed aan dat te oefenen
Oud 22-11-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben officieel net lang genoeg om te karten, maar in de praktijk valt dat tegen
Huh ben je superklein dan? Hoe lang moet je zijn om te karten dan?
Oud 22-11-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens Google: 1m50.
Verwijderd
Citaat:
ik ben 1.62 en om te karten moet je 1.60 zijn bij de kartbaan in enschede!
Verwijderd
Oh, dat is dus de minimumlengte om te karten hè, niet dat ik snel even Sarahs lengte heb opgegoogled
Oud 22-11-2010, 15:57
Verwijderd
Oke. Dan mag ik karten, yes!

Wel vreemd, voor de Python hoef je volgens mij maar 1.20 te zijn toch? Zelfs VanVelzen mag in de Python.
Oud 22-11-2010, 15:57
Verwijderd
Moz, was het Madagascar?
Oud 22-11-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
karten ja, haha toen ik dat een keer ging doen met school moest ik in een kinderzitje omdat ik niet bij de pedalen kwam ;x
Aww.
Oud 22-11-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Oke. Dan mag ik karten, yes!

Wel vreemd, voor de python hoef je volgens mij maar 1.20 te zijn toch? Zelfs VanVelzen mag in de python.
Maar dan gaat het er gewoon om dat je in de stoel en de beschermstang past, voor karten moet je dus ook bij de pedalen kunnen!
Maar kennelijk verschilt het wel per kartbaan.
Oud 22-11-2010, 15:59
Verwijderd
Karten staat ook nog op mijn lijstje van Dingen Die Ik Ooit Nog Wil Gaan Doen.
Verwijderd
Citaat:
Maar dan gaat het er gewoon om dat je in de stoel en de beschermstang past, voor karten moet je dus ook bij de pedalen kunnen!
Maar in een gewone auto kan iemand die kleiner is dan 1.50/1.60 toch ook gewoon rijden? Of niet? Is een kart vet anders?
Verwijderd
Citaat:
Maar in een gewone auto kan iemand die kleiner is dan 1.50/1.60 toch ook gewoon rijden? Of niet? Is een kart vet anders?
In een kart kun je de stoel minder verstellen dan in een auto.
Oud 22-11-2010, 16:00
Verwijderd
Aha.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Karten staat ook nog op mijn lijstje van Dingen Die Ik Ooit Nog Wil Gaan Doen.
Kun je beter gaan drinken
Verwijderd
Moz, je hebt de ongeschreven forumregel geschonden dat als je ergens over begint je het ook moet zeggen!

Dus welk eiland, verdeurie?
Oud 22-11-2010, 16:01
Verwijderd
Heh, in de auto doe ik de stoel altijd zo hoog mogelijk en heeel ver naar voren. Mijn man is boomlang, dus die doet de stoel altijd juist zo laag en zo ver mogelijk naar achter, en als ik als laatste heb gereden past hij dus niet in de auto zonder eerst de stoel te verplaatsen
Verwijderd
Citaat:
Moz, je hebt de ongeschreven forumregel geschonden dat als je ergens over begint je het ook moet zeggen!

Dus welk eiland, verdeurie?
Ja sorry
Verwijderd
Het is vijf uur dus ik ga maar eens kijken of ik naar huis kan
Verwijderd
Texel?
Oud 22-11-2010, 16:03
Verwijderd
Volgens mij is het gelukt om mijn schijf een beetje op te ruimen!
Verwijderd
Citaat:
Ik zou best stewardess willen worden en die kennen ook lengte eisen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, welke dan?
Oud 22-11-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, welke dan?
1m60 /google
Oud 22-11-2010, 16:04
Verwijderd
Yes.
Oud 22-11-2010, 16:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is dus echt een van de meest onnozele beroepen ooit als je het mij vraagt.
Oud 22-11-2010, 16:05
Verwijderd
Tsss Carn, je wil vriendelijk behandeld worden of niet?
Oud 22-11-2010, 16:06
Verwijderd
Mijn halftante is stewardess en het is wel leuk hoor, ze vliegt overal heen en zo veel op reis, veel vakantie. En je kan ovulatieverlof krijgen
Oud 22-11-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn halftante is stewardess en het is wel leuk hoor, ze vliegt overal heen en zo veel op reis, veel vakantie. En je kan ovulatieverlof krijgen
Mensen die wij kennen deden dat ook. Man was piloot, vrouw stewardess.
Oud 22-11-2010, 16:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tsss Carn, je wil vriendelijk behandeld worden of niet?
wat, magnetronprakjes rondbrengen in een lawaaiige, krappe ruimte? Ga dan gewoon de horeca in .
Oud 22-11-2010, 16:08
Verwijderd
Leuk hoor, stewardess, maar zo jammer dat je verplicht bent met brallerige piloten te neuken en een dikke koek foundation op je gezicht te metselen
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja, leuk als je de verre vluchten kan/mag doen, het gros zal toch echt kortere afstanden doen. Leuk man, 4 keer op en neer naar Londen of Berlijn!
Verwijderd
Citaat:
Zodat de mannen van de stewardessen niet denken dat ze kinderen van piloten aan het grootbrengen zijn?
Oud 22-11-2010, 16:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Leuk hoor, stewardess, maar zo jammer dat je verplicht bent met brallerige piloten te neuken en een dikke koek foundation op je gezicht te metselen
Ik moest hardop lachen
Verwijderd
Citaat:
ja, leuk als je de verre vluchten kan/mag doen, het gros zal toch echt kortere afstanden doen. Leuk man, 4 keer op en neer naar Londen of Berlijn!
Ach, een mens moet toch wat.

Citaat:
Zodat de mannen van de stewardessen niet denken dat ze kinderen van piloten aan het grootbrengen zijn?
zoiets ja.
Verwijderd
Citaat:
Je leert door in het begin city hops te doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten