Advertentie | |
|
![]() |
|
Witte driekwartbroek, zwart hemdje met spaghettibandjes, roze t-shirtje met korte mouwen, zwarte ballerina's maar nu donkerbruine teenslippers
|
Witte driekwart legging, donkerblauw spijkerrokje, wit hemdje met spaghettibandjes, roze/groen/wit geruit blousje, zwarte ballerina's.
|
Vandaag 3 keer omgekleed.
Wit tuniek jurkje dat onder wijd uitloopt Zwart topje met wijde hals eroverheen Zwarte 3/4 legging Witte linnen instappers Grote oorringen 3,5 cm doorsnede Mijn haren opgestoken met twee grote klemmen Nu zit ik thuis met deze zomerse huiskleding Felgeel short H&M Geel kort en wijd t shirt H&M Tgen 7 uur ga ik nog de avondwandeling maken in het bos, dan zal ik aanhebben. Zwart short Geel wijd singlet Felblauw nicky velours topje over dat singlet Zwarte wandelsokken Lowa bergschoenen Zwarte kipling rugtas met rode koordjes In de tas zit dan een felrood vesje, waterfles, hand GPS met topokaart van Nederland, verrekijker en fotocamera. Als ik straks langs het hertenparkje loop zien ze mij al komen en breek het gevecht voor eten los tussen de dikke bok en het grote hert, want dan is het etenstijd en dat weten ze ook, dat tot ergenis van de boer die zijn korenveld steeds verder uitgedund ziet worden. |
![]() |
|
Zwarte driekwartbroek, wit hemdje met spaghettibandjes, blauw shirtje met korte mouwen en print, zwarte sneakersokken, legergroene gympen en zo af en toe een lichtblauwe capuchontrui.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398 Verwijderd | 500 | 05-06-2011 22:45 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
lyrics die niet kunnen gewoon.. Rioto | 87 | 01-09-2002 19:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |