Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Twinkebel, mag ik je erop wijzen dat je dood bent en dus niet meer hoort te posten (ik ga hier ook strenger op zijn bij anderen).
Mensen die na hun dood vaker posten dan de 'laatste post' kunnen een waarschuwing en zelfs een rode kaart verwachten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens denk ik dat ook Absinthe Solero er graag uit zou zien als ze wolf is, ze weet heel goed hoe gevaarlijk hij is voor de wolven als ie aan de goede kant staat. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Huhu, niemand is opgevallen dat ik de afgelopen 2 dagen er niet was.
![]() ![]() Om toch even te reageren op alles wat ik gemist heb: De dood van twinkebel was te verwachten en ook dat hij dorpeling was is niet om van te schrikken. Toen ik onderaan pagina 6 was met lezen was ik verbaasd dat mensen het zo kut vonden dat de geliefden eruit waren, maar toen las ik op de volgende pagina dat de spelleider een kleine faal had. ![]() Op zich is dit verder een loze post, omdat ik niet echt verdachten heb op dit moment. Wel viel mij deze post van Onait Sirch op: Citaat:
![]() Ik heb dus geen idee naar wie mijn stem gaat. Als later vanavond niets duidelijker wordt, dan ga ik denk ik voor Onait Sirch. O, en Spelleiders, kunnen jullie boven elke uitslag erbij zetten van welke hang-/eetronde het is? ;x
||
Verwijderd
|
Overigens heb ik nog niet echt verdenkingen. Behalve deze post:
Citaat:
Ik weet dat het heel mager is, maar het is eigenlijk het enige dat ik heb opgemerkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het was eigenlijk voor de hand liggend dat Solero er uit zou gaan, omdat de wolven hem als bedreiging zouden zien (heck, als hij er niet uit was gegaan zou ik bijna denken dat hij een wolf zou zijn lol). Het was niet heel voor de hand liggend dat hij ook geliefde zou zijn, omdat de cupido natuurlijk wil dat de geliefden een zo groot mogelijke kans maken om te winnen, dan heeft hijzelf immers ook gewonnen. Iemand kiezen die vrijwel zeker wordt opgegeten is dan natuurlijk niet zo snugger. Ik denk dan ook dat Twinkebel dit enkel en alleen uit rancune richting Solero heeft gedaan, omdat de geliefden over het algemeen een functie is die de meeste mensen niet leuk vinden om te hebben. en inderdaad, die evilsmilie die hij na zijn dood maakte bevestigd dit eigenlijk voor mij.
In ieder geval komt Twinkebels rancune ons in dit geval goed uit, want zowel Solero als VeGs zijn spelers die je niet tegen je wilt hebben. Wolf verdachten heb ik nog niet echt. Ik vind Repelsteel een beetje vreemd in zijn posts, vooral die reactie na Twinkebels dood. Ik denk dat ik vanavond voor Repelsteel ga, gewoon omdat hij de enige is die er op dit moment negatief uitspringt (al is het maar een klein beetje).
|||
Ik twijfel tussen Repelsteel en Batave, omdat zij beide op een manier reageerden na de ophanging van Twinkebel op een manier die mij niet aanstaat.
Repelsteel: Citaat:
Batave: Citaat:
Edit: Ik stem op Batave, omdat ik het idee heb dat er veel stemmen naar Repelsteel gaan zometeen, en ik vind het belangrijk om goede informatie uit een stemlijstje te kunnen halen. Edit 2: Hier het spelleiderdingetje weer: ![]()
Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik jouw verdachtmakingen vanwege het woordje weer een beetje apart, aangezien ik dat niet echt iets verdachts vind. Dat betekent niet dat ik Repelsteel niet verdacht vind, maar ik vind dat geen reden om hem verdacht te vinden.
||
Verwijderd
|
Volgens mij heb ik niet zo erg veel toe te voegen aan wat iedereen al gezegd heeft. Alleen dat ik het eens ben met Dingaantouwtje dat ik ook niet zo'n fijn gevoel heb bij Batave. En bij Repelsteel ook niet. Inderdaad wat DaT zegt: weer? Hij is de eerste gedecimeerde dorpeling. Of hij moet dat beginverhaal wel erg letterlijk nemen:
Citaat:
![]() Ik vraag me vooral af waarom Soija niet op twinkebel stemde. Hij had gewoon kunnen schapen en was dan niemand opgevallen. Niet dat dat hem meteen een wolf maakt, maar toch. Apart. Dus op wie ik nou stem? Ik weet het niet zo goed. Repelsteels post lijkt me onhandig, maar ik betwijfel nogal of hij een wolf is. Maar vanmiddag/vanavond heb ik geen tijd om te stemmen, dus ik zal nu moeten beslissen. En dan wordt het toch Batave. |
![]() |
|
![]() |
Stemlijstje Hangronde 2
Onait Sirch. 1.Geel (nog niet zeker) Repelsteel 2. Eye of Sauron 5. Bright Blue Batave 3. Dingaantouwtje 4. Etmakas Little Phoebe 6. Sann Nog niet gestemd Absinthe Rode Panda Little Phoebe Mr.Mark Repelsteel Batave Wammus Daboman Onait Sirch Hangronde #1 Wow wat hebben er nog weinig mensen echt hun stem door gegeven! Ik stem op Repelsteel bij gebrek aan verdachten. Aangezien hij de enige is die een beetje opvalt omdat hij het spel nog niet echt kent.
Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 16:12. Reden: + Etmakas + Dingaantouwtje + Sann |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ach jongens, gaan we nu echt vallen over het woordje 'weer'? Ik vind 'wel weer een dorpeling minder' een hele normale uitspraak en ik zou niet weten hoe ik daar in hemelsnaam uit moet halen dat repelsteel een wolf zou zijn. Ik weet niet of ie onschuldig is, maar het is wel zijn eerste spel, dus ik geef 'm voorlopig het voordeel van de twijfel.
Ik stem op LP, bij gebrek aan een andere aannemelijke theorie. Zal zo even stemlijstje bouwen. Edit: nevermind, zie dat bright blue het al heeft gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Briek is Fries, bedenk ik me net. Het betekent "scheef"
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Overigens is Soija een van de meest wispelturige spelers die ik ooit heb meegemaakt, dus ik zou dat niet beschouwen als iets verdachts.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan alles zonder spaties ![]() Vorige stemlijstje is klik als je nu even op quote drukt zie je hoe ik het heb gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijn stem op jou was vooral omdat ik meeging met DaT dat ik het gevoel had dat je daar voor meer mensen dan jezelf sprak. Goed bewijs is dat niet, nee. Maar veel meer heb ik niet, dus ik ging mee met DaT. Misschien is dat niet zo verstandig geweest, want zoals Blue zei: hij spreekt zichzelf wel een beetje tegen, eerst Repelsteel zo aanvallen op een woordje en daarna zeggen dat men dat niet moet doen. Niet dat ik hem nu direct als verdacht zie. Maar een beetje vreemd is dat wel. Toch: veel meer hebben we nu niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 nr. 2 Mr.Mark | 363 | 03-01-2011 18:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |