Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2010, 19:51
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Godsamme Ik zou de kleuren wel nog even veranderen, spelleider.
Oeps. Bedankt!
Oud 19-12-2010, 19:57
Spelleider
Spelleider is offline
En ik blijf blunderen, want VeGs was geliefde met Solero en is dus ook gestorven. Zij was leerling.

Excuses voor de rommelige uitslag.
Oud 19-12-2010, 19:57
Verwijderd
Oud 19-12-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
En ik blijf blunderen, want VeGs was geliefde met Solero en is dus ook gestorven. Zij was leerling.

Excuses voor de rommelige uitslag.
Nou, dat is dan wel weer mooi. Ik word de wolven toch zowaar dankbaar.
Oud 19-12-2010, 19:59
Verwijderd
Noooo Nou ja, goed, nu zijn we de geliefden ook kwijt, maar verdorie wel meteen twee goeie spelers eruit
Oud 19-12-2010, 20:09
VeGs
VeGs is offline
Nou, dat was dus officieel mijn korste spel ooit.

Maar goed, we hadden ook niet verwacht heel ver te komen.

Dorpelingen, succes!
Oud 19-12-2010, 20:09
Verwijderd
Twee goeie spelers kwijt, maar ook de geliefden. Ik ben best tevreden, nu kunnen we gewoon lekker op wolvenjacht zonder dat we op geliefden hoeven te letten, zoals in de vorige spellen.

Ook niet echt handig van Twinkebel om Solero geliefde te maken, als ie goed is willen de wolven 'm er altijd gauw uit hebben. Maar volgens mij zei hij vorig spel meerdere keren dat ie Solero zo briljant vond toch? Dan is het naast onverstandig ook nog eens voor de hand liggend.
Oud 19-12-2010, 20:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die was zo voor de hand liggend dat het te voor de hand liggend was, dat twinkebel Solero geliefde zou maken.

Mooi dat de geliefden er gelijk uit zijn voor ze schade aan konden richten, jammer van de goede spelers en de leerlingfunctie.

Voor zover heb ik weinig verdachten. Repelsteel begon wat vreemd, maar ik zie geen wolf in hem. Verder is me niemand opgevallen om eerlijk te zijn.
Oud 19-12-2010, 20:48
Verwijderd
Goh wat onverwachts. Ik had ietswat hoop op een tovenaar die mij zou beschermen anders lag ik er gewoon uit de 1e eetronde. En tja dat is gebeurd.

Wel jammer, want ik denk dat als de wolven ons niet hadden gegeten we wel voor wat vuurwerk hadden kunnen zorgen

Succes ermee!
Oud 19-12-2010, 22:39
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hè, dat is wel netjes! Jammer dat Solero eruit is, aangezien hij meestal sterk is in zijn theorieën. De leerling kan in ieder geval niet meer slecht worden en de geliefden hebben we ook geen last meer van. Ja, dit is fijn.
Oud 19-12-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Hè, dat is wel netjes! Jammer dat Solero eruit is, aangezien hij meestal sterk is in zijn theorieën. De leerling kan in ieder geval niet meer slecht worden en de geliefden hebben we ook geen last meer van. Ja, dit is fijn.
Onderschat VeGs niet!
Oud 20-12-2010, 00:02
Verwijderd
Jongens zullen we even fijn ontopic blijven?
Oud 20-12-2010, 00:25
Verwijderd
Graag

Idiote tovenaar ja, als je Solero in het vorige spel had zien spelen dan kon je hier wel vanuit gaan.
Geliefden eruit, altijd mooi. Maar dan daarbij, inderdaad, 2 goede spelers..

Nou, laat het tasten in het duister maar beginnen want we zijn niks verder. Wat er valt te zien op de wolvenradar dat is.
Oud 20-12-2010, 00:48
Daboman
Daboman is offline
Tsja Solero, dat viel natuurlijk te verwachten. De tovenaar weet natuurlijk ook nog niet of je wel te vertrouwen was. Je kunt beter niet te vaak zeggen dat je goed bent in het spel want dan word je al snel interessant wolvenvoer, nog voordat je het vertrouwen van de tovenaar wint. Ik ken wel mensen die erover mee kunnen praten, omdat ze ook in de schijnwerpers stonden als goede speler.

Ik vermoed dat dit ook geen toeval is. Er is op zijn minst 1 wolf die ervaring heeft met Solero als good guy.

Daarnaast kwam er nog iets in me op. Namelijk dat er uit de eerste hangronde wel degelijk informatie te halen valt. Ik denk namelijk dat de wolven niet het risico genomen zouden hebben om al heel snel op Twinkebel te stemmen, omdat het spel dan nog alle kanten uit kan en je als wolf niet nu al in het verkeerde lijstje wil staan. Dat pleit de vroege twinkebel stemmers voor mij vrij, maar waar de grens precies ligt weet ik ook niet. En dan zijn de latere stemmers dus juist weer wat verdachter.

Nou, ik ga nog eens nadenken over wat deze 2 hints precies waard zijn. Niet veel waarschijnlijk, maar het is een beginnetje. Waarschijnlijk stem ik dan ook op iemand die in lijn ligt met deze 2 hints.
Oud 20-12-2010, 01:25
Verwijderd
is dit even anders dan de irc versie die ik ken (en de irl versie :x)
Oud 20-12-2010, 08:15
Batave
Batave is offline
Solero en VeGs waren allebei goede spelers. Erg jammer
Oud 20-12-2010, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, we hadden ook niet verwacht heel ver te komen.
Ik was iig wel van plan om (voor het eerst?) op Solero te gaan stemmen, vanwege een geliefdeverdenking. Omdat Solero hem dood heeft gekregen.

Citaat:
Twee goeie spelers kwijt, maar ook de geliefden. Ik ben best tevreden, nu kunnen we gewoon lekker op wolvenjacht zonder dat we op geliefden hoeven te letten, zoals in de vorige spellen.

Ook niet echt handig van Twinkebel om Solero geliefde te maken, als ie goed is willen de wolven 'm er altijd gauw uit hebben. Maar volgens mij zei hij vorig spel meerdere keren dat ie Solero zo briljant vond toch? Dan is het naast onverstandig ook nog eens voor de hand liggend.
Deze post vind ik verdacht.

Citaat:
Goh wat onverwachts. Ik had ietswat hoop op een tovenaar die mij zou beschermen anders lag ik er gewoon uit de 1e eetronde. En tja dat is gebeurd.

Wel jammer, want ik denk dat als de wolven ons niet hadden gegeten we wel voor wat vuurwerk hadden kunnen zorgen

Succes ermee!
De tovenaar had beter zijn werk kunnen doen ja. Maar niet als hij (of zij) ook dacht dat je geliefde zou kunnen zijn. Dus dan hebtie goed zn werk gedaan.

Citaat:
Ik vermoed dat dit ook geen toeval is. Er is op zijn minst 1 wolf die ervaring heeft met Solero als good guy.

Daarnaast kwam er nog iets in me op. Namelijk dat er uit de eerste hangronde wel degelijk informatie te halen valt. Ik denk namelijk dat de wolven niet het risico genomen zouden hebben om al heel snel op Twinkebel te stemmen, omdat het spel dan nog alle kanten uit kan en je als wolf niet nu al in het verkeerde lijstje wil staan. Dat pleit de vroege twinkebel stemmers voor mij vrij, maar waar de grens precies ligt weet ik ook niet. En dan zijn de latere stemmers dus juist weer wat verdachter.

Nou, ik ga nog eens nadenken over wat deze 2 hints precies waard zijn. Niet veel waarschijnlijk, maar het is een beginnetje. Waarschijnlijk stem ik dan ook op iemand die in lijn ligt met deze 2 hints.
De enige (ervarene) die ik niet zo 1,2,3 Solero zie opeten, is Absinthe.
Oud 20-12-2010, 08:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Tsja Solero, dat viel natuurlijk te verwachten. De tovenaar weet natuurlijk ook nog niet of je wel te vertrouwen was. Je kunt beter niet te vaak zeggen dat je goed bent in het spel want dan word je al snel interessant wolvenvoer, nog voordat je het vertrouwen van de tovenaar wint. Ik ken wel mensen die erover mee kunnen praten, omdat ze ook in de schijnwerpers stonden als goede speler.

Ik denk dat het al vrij snel duidelijk was dat (bijna) iedereen op Twinkebel gingen stemmen. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, aangezien dit de enige 2 hints zijn die we tot nu toe hebben.
Oud 20-12-2010, 08:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Is er trouwens al iemand die de stemlijstjes maakt of heb ik dat even gemist?

Edit: Oh ik zie dat Solero de vorige maakte. Is er iemand anders die de lijstjes graag wil maken? Anders wil ik het eventueel wel doen.
Oud 20-12-2010, 08:52
twinkebel
twinkebel is offline
Oud 20-12-2010, 10:25
Spelleider
Spelleider is offline
Twinkebel, mag ik je erop wijzen dat je dood bent en dus niet meer hoort te posten (ik ga hier ook strenger op zijn bij anderen).
Mensen die na hun dood vaker posten dan de 'laatste post' kunnen een waarschuwing en zelfs een rode kaart verwachten.
Oud 20-12-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Ik was iig wel van plan om (voor het eerst?) op Solero te gaan stemmen, vanwege een geliefdeverdenking. Omdat Solero hem dood heeft gekregen.

Deze post vind ik verdacht.

De tovenaar had beter zijn werk kunnen doen ja. Maar niet als hij (of zij) ook dacht dat je geliefde zou kunnen zijn. Dus dan hebtie goed zn werk gedaan.

De enige (ervarene) die ik niet zo 1,2,3 Solero zie opeten, is Absinthe.
Prima, maar wil je ook even uitleggen waarom?
Overigens denk ik dat ook Absinthe Solero er graag uit zou zien als ze wolf is, ze weet heel goed hoe gevaarlijk hij is voor de wolven als ie aan de goede kant staat.

Citaat:
Is er trouwens al iemand die de stemlijstjes maakt of heb ik dat even gemist?

Edit: Oh ik zie dat Solero de vorige maakte. Is er iemand anders die de lijstjes graag wil maken? Anders wil ik het eventueel wel doen.
Ik vind lijstjes maken altijd wel leuk, maar als jij het graag wilt doen vind ik dat ook prima
Oud 20-12-2010, 12:03
Geel
Geel is offline
Huhu, niemand is opgevallen dat ik de afgelopen 2 dagen er niet was. Maar nu ben ik er weer.

Om toch even te reageren op alles wat ik gemist heb: De dood van twinkebel was te verwachten en ook dat hij dorpeling was is niet om van te schrikken.

Toen ik onderaan pagina 6 was met lezen was ik verbaasd dat mensen het zo kut vonden dat de geliefden eruit waren, maar toen las ik op de volgende pagina dat de spelleider een kleine faal had. Maar, iig, dikke prima dat de geliefden eruit zijn, ik vind het niet zo heel erg dat er daarvoor de leerling eruit is geknikkerd (of dat er 2 ervaren spelers eruit zijn).

Op zich is dit verder een loze post, omdat ik niet echt verdachten heb op dit moment.

Wel viel mij deze post van Onait Sirch op:
Citaat:
Is dit een grapje en ben ik de enige die de grap niet kan waarderen?

Ik heb dus geen idee naar wie mijn stem gaat. Als later vanavond niets duidelijker wordt, dan ga ik denk ik voor Onait Sirch.

O, en Spelleiders, kunnen jullie boven elke uitslag erbij zetten van welke hang-/eetronde het is? ;x
Oud 20-12-2010, 12:19
Verwijderd
@Geel hoezo een grap? Ik vind het niet zo'n rare gedachtengang van onait.
Oud 20-12-2010, 12:26
Verwijderd
Overigens heb ik nog niet echt verdenkingen. Behalve deze post:

Citaat:
Die was zo voor de hand liggend dat het te voor de hand liggend was, dat twinkebel Solero geliefde zou maken.

Mooi dat de geliefden er gelijk uit zijn voor ze schade aan konden richten, jammer van de goede spelers en de leerlingfunctie.

Voor zover heb ik weinig verdachten. Repelsteel begon wat vreemd, maar ik zie geen wolf in hem. Verder is me niemand opgevallen om eerlijk te zijn.
In het vorige spel wist ik al een hele tijd (vanaf dat ik dood was) dat LP geliefde was. Toen heeft ze ook een hele tijd gespeeld als "ik weet het eigenlijk niet, dit viel me wel op maar.." en liet het dan de rest uitvechten. Mss doet ze nu een soortgelijk iets als wolf.

Ik weet dat het heel mager is, maar het is eigenlijk het enige dat ik heb opgemerkt.
Oud 20-12-2010, 12:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alsof jij verdachten hebt in de 2e ronde
Oud 20-12-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Alsof jij verdachten hebt in de 2e ronde
Klopt. Ik zeg toch ook dat het mager is? Maar imo kun je maar beter zeggen wat je opmerkt dan helemaal niks zeggen.
Oud 20-12-2010, 12:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Klopt. Ik zeg toch ook dat het mager is? Maar imo kun je maar beter zeggen wat je opmerkt dan helemaal niks zeggen.
En dat deed ik en nu zit je er meer uit te halen dan erin zit.
Oud 20-12-2010, 13:49
Batave
Batave is offline
Citaat:
Overigens heb ik nog niet echt verdenkingen. Behalve deze post:

In het vorige spel wist ik al een hele tijd (vanaf dat ik dood was) dat LP geliefde was. Toen heeft ze ook een hele tijd gespeeld als "ik weet het eigenlijk niet, dit viel me wel op maar.." en liet het dan de rest uitvechten. Mss doet ze nu een soortgelijk iets als wolf.

Ik weet dat het heel mager is, maar het is eigenlijk het enige dat ik heb opgemerkt.
Hm, het is wel een typische techniek: een paar namen laten vallen en zeggen dat je het niet zeker weet, en dan maar hopen dat iemand als Solero er bovenop springt (no offense).
Oud 20-12-2010, 14:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Het was eigenlijk voor de hand liggend dat Solero er uit zou gaan, omdat de wolven hem als bedreiging zouden zien (heck, als hij er niet uit was gegaan zou ik bijna denken dat hij een wolf zou zijn lol). Het was niet heel voor de hand liggend dat hij ook geliefde zou zijn, omdat de cupido natuurlijk wil dat de geliefden een zo groot mogelijke kans maken om te winnen, dan heeft hijzelf immers ook gewonnen. Iemand kiezen die vrijwel zeker wordt opgegeten is dan natuurlijk niet zo snugger. Ik denk dan ook dat Twinkebel dit enkel en alleen uit rancune richting Solero heeft gedaan, omdat de geliefden over het algemeen een functie is die de meeste mensen niet leuk vinden om te hebben. en inderdaad, die evilsmilie die hij na zijn dood maakte bevestigd dit eigenlijk voor mij.
In ieder geval komt Twinkebels rancune ons in dit geval goed uit, want zowel Solero als VeGs zijn spelers die je niet tegen je wilt hebben.
Wolf verdachten heb ik nog niet echt. Ik vind Repelsteel een beetje vreemd in zijn posts, vooral die reactie na Twinkebels dood. Ik denk dat ik vanavond voor Repelsteel ga, gewoon omdat hij de enige is die er op dit moment negatief uitspringt (al is het maar een klein beetje).
Oud 20-12-2010, 14:59
Dingaantouwtje
Ik twijfel tussen Repelsteel en Batave, omdat zij beide op een manier reageerden na de ophanging van Twinkebel op een manier die mij niet aanstaat.

Repelsteel:
Citaat:
maar wel weer een dorpeling minder shite
We waren het er over eens dat het sowieso niet klopt, maar ook het woordje "weer" vind ik raar geplaatst. Hoezo weer een dorpeling minder? Het was de eerste toch? Ik denk dan: Je wou iets zeggen zodat je in ieder geval iets gezegd zou hebben, terwijl je niet hebt hoeven stemmen (wolf)

Batave:
Citaat:
Er was dan ook niemand die dacht dat Twinkebel van de dark side was, maar ja, als 't een wolf was geweest was dat wel heel lucky.
Ook deze reactie zie ik een dorpeling niet maken, maar dit kan ik niet goed beargumenteren. De rest van de reacties vond ik 'normaal' en zou ik zelf ook gemaakt kunnen hebben, maar Batave spreekt hier voor meerdere mensen (Er was niemand die dacht dat..) en dat doet me vermoeden dat hij dit spel niet alleen speelt (wolf)

Edit: Ik stem op Batave, omdat ik het idee heb dat er veel stemmen naar Repelsteel gaan zometeen, en ik vind het belangrijk om goede informatie uit een stemlijstje te kunnen halen.

Edit 2: Hier het spelleiderdingetje weer:

Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 15:29.
Oud 20-12-2010, 15:42
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik twijfel tussen Repelsteel en Batave, omdat zij beide op een manier reageerden na de ophanging van Twinkebel op een manier die mij niet aanstaat.

Repelsteel:

We waren het er over eens dat het sowieso niet klopt, maar ook het woordje "weer" vind ik raar geplaatst. Hoezo weer een dorpeling minder? Het was de eerste toch? Ik denk dan: Je wou iets zeggen zodat je in ieder geval iets gezegd zou hebben, terwijl je niet hebt hoeven stemmen (wolf)

Batave:

Ook deze reactie zie ik een dorpeling niet maken, maar dit kan ik niet goed beargumenteren. De rest van de reacties vond ik 'normaal' en zou ik zelf ook gemaakt kunnen hebben, maar Batave spreekt hier voor meerdere mensen (Er was niemand die dacht dat..) en dat doet me vermoeden dat hij dit spel niet alleen speelt (wolf)

Edit: Ik stem op Batave, omdat ik het idee heb dat er veel stemmen naar Repelsteel gaan zometeen, en ik vind het belangrijk om goede informatie uit een stemlijstje te kunnen halen.

Edit 2: Hier het spelleiderdingetje weer:
[afbeelding]
Ik bedoelde dat er geen echte verdachtmakingen waren richting Twinkebel, er was niemand die Twinkebel echt verdacht vond. Solero stemde alleen op Twinkebel vanwege de stilte die er blijkbaar vorig spel was. En de rest van de medespeler, afgezien van Onait Sirch schaapten mee.

Overigens vind ik jouw verdachtmakingen vanwege het woordje weer een beetje apart, aangezien ik dat niet echt iets verdachts vind. Dat betekent niet dat ik Repelsteel niet verdacht vind, maar ik vind dat geen reden om hem verdacht te vinden.
Oud 20-12-2010, 15:48
Verwijderd
Volgens mij heb ik niet zo erg veel toe te voegen aan wat iedereen al gezegd heeft. Alleen dat ik het eens ben met Dingaantouwtje dat ik ook niet zo'n fijn gevoel heb bij Batave. En bij Repelsteel ook niet. Inderdaad wat DaT zegt: weer? Hij is de eerste gedecimeerde dorpeling. Of hij moet dat beginverhaal wel erg letterlijk nemen:
Citaat:
Het spel begint met een eerste stemronde voor de dorpelingen. Tijdens de dorpsvergadering, ‘s avonds in de herberg, worden levensdraden doorgeknipt. Alle dorpelingen zitten rond de tafel (of achter hun pc) en bespreken wie er opgehangen moet worden. Hun dorp wordt al tijden ‘s nachts geteisterd door terroriserende, moordende weerwolven, die overdag veranderen in onschuldig uitziende dorpsbewoners.
En Batave: ook als Solero niet besloten had op twinkebel te stemmen, had ik op hem gestemd. Hij was vorig spel niet alleen stil, maar vooral strontirritant .

Ik vraag me vooral af waarom Soija niet op twinkebel stemde. Hij had gewoon kunnen schapen en was dan niemand opgevallen. Niet dat dat hem meteen een wolf maakt, maar toch. Apart.

Dus op wie ik nou stem? Ik weet het niet zo goed. Repelsteels post lijkt me onhandig, maar ik betwijfel nogal of hij een wolf is. Maar vanmiddag/vanavond heb ik geen tijd om te stemmen, dus ik zal nu moeten beslissen. En dan wordt het toch Batave.
Oud 20-12-2010, 15:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
Stemlijstje Hangronde 2

Onait Sirch.
1.Geel (nog niet zeker)

Repelsteel
2. Eye of Sauron
5. Bright Blue

Batave
3. Dingaantouwtje
4. Etmakas

Little Phoebe
6. Sann

Nog niet gestemd
Absinthe
Rode Panda
Little Phoebe
Mr.Mark
Repelsteel
Batave
Wammus
Daboman
Onait Sirch

Hangronde #1

Wow wat hebben er nog weinig mensen echt hun stem door gegeven!

Ik stem op Repelsteel bij gebrek aan verdachten. Aangezien hij de enige is die een beetje opvalt omdat hij het spel nog niet echt kent.

Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 16:12. Reden: + Etmakas + Dingaantouwtje + Sann
Oud 20-12-2010, 15:52
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik bedoelde dat er geen echte verdachtmakingen waren richting Twinkebel, er was niemand die Twinkebel echt verdacht vond. Solero stemde alleen op Twinkebel vanwege de stilte die er blijkbaar vorig spel was. En de rest van de medespeler, afgezien van Onait Sirch schaapten mee.

Overigens vind ik jouw verdachtmakingen vanwege het woordje weer een beetje apart, aangezien ik dat niet echt iets verdachts vind. Dat betekent niet dat ik Repelsteel niet verdacht vind, maar ik vind dat geen reden om hem verdacht te vinden.
Zoals ik al zei vond ik jullie reacties op zich niet passen bij een dorpeling. De dingen die ik daarbij heb genoemd, zijn alleen "extra". En daarbij komt het feit dat er gewoon nog geen zwaarwegende "bewijzen" kúnnen zijn, en we het dus moeten doen met wat er wél gepost is. En jullie verdenkingen richting Repelsteel zijn een beetje gebaseerd op een foutje, en ik vind verdenkingen op basis van foutjes (en hier heb ik in een vorige spel ook al voor gepleit) echt heel oneerlijk. Fouten zijn menselijk, niet wolvelijk.
Oud 20-12-2010, 15:53
Dingaantouwtje
Citaat:
Stemlijstje Hangronde 2

Onait Sirch.
1.Geel (nog niet zeker)

Repelsteel
2. Eye of Sauron
4. Bright Blue

Batave
3. Etmakas

Wow wat hebben er nog weinig mensen echt hun stem door gegeven!

Ik stem op Repelsteel bij gebrek aan verdachten. Aangezien hij de enige is die een beetje opvalt omdat hij het spel nog niet echt kent.
Ik heb al op Batave gestemd.
Oud 20-12-2010, 15:54
Verwijderd
Ach jongens, gaan we nu echt vallen over het woordje 'weer'? Ik vind 'wel weer een dorpeling minder' een hele normale uitspraak en ik zou niet weten hoe ik daar in hemelsnaam uit moet halen dat repelsteel een wolf zou zijn. Ik weet niet of ie onschuldig is, maar het is wel zijn eerste spel, dus ik geef 'm voorlopig het voordeel van de twijfel.

Ik stem op LP, bij gebrek aan een andere aannemelijke theorie. Zal zo even stemlijstje bouwen.

Edit: nevermind, zie dat bright blue het al heeft gedaan
Oud 20-12-2010, 15:55
Dingaantouwtje
Citaat:
Kijk, dit bedoelde ik in mijn vorige post. Wat is er voor lol aan het spel als je opgehangen wordt omdat je het spel niet goed kent en een denkfoutje hebt gemaakt waar je notabene ook nog je excuses voor aanbied? Beetje briek.

Edit: Briek is Fries, bedenk ik me net. Het betekent "scheef"
Oud 20-12-2010, 15:59
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Zoals ik al zei vond ik jullie reacties op zich niet passen bij een dorpeling. De dingen die ik daarbij heb genoemd, zijn alleen "extra". En daarbij komt het feit dat er gewoon nog geen zwaarwegende "bewijzen" kúnnen zijn, en we het dus moeten doen met wat er wél gepost is. En jullie verdenkingen richting Repelsteel zijn een beetje gebaseerd op een foutje, en ik vind verdenkingen op basis van foutjes (en hier heb ik in een vorige spel ook al voor gepleit) echt heel oneerlijk. Fouten zijn menselijk, niet wolvelijk.
Ik vind dat je jezelf nu een beetje tegenspreekt met deze post:

Citaat:

Repelsteel:

Oud 20-12-2010, 16:00
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik heb al op Batave gestemd.
Sta je nu op de goede plek?
Oud 20-12-2010, 16:01
Dingaantouwtje
Citaat:
Sta je nu op de goede plek?
Jep! Alleen heb je twee keer "5".
Oud 20-12-2010, 16:02
Batave
Batave is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik niet zo erg veel toe te voegen aan wat iedereen al gezegd heeft. Alleen dat ik het eens ben met Dingaantouwtje dat ik ook niet zo'n fijn gevoel heb bij Batave. En bij Repelsteel ook niet. Inderdaad wat DaT zegt: weer? Hij is de eerste gedecimeerde dorpeling. Of hij moet dat beginverhaal wel erg letterlijk nemen:

En Batave: ook als Solero niet besloten had op twinkebel te stemmen, had ik op hem gestemd. Hij was vorig spel niet alleen stil, maar vooral strontirritant .

Ik vraag me vooral af waarom Soija niet op twinkebel stemde. Hij had gewoon kunnen schapen en was dan niemand opgevallen. Niet dat dat hem meteen een wolf maakt, maar toch. Apart.

Dus op wie ik nou stem? Ik weet het niet zo goed. Repelsteels post lijkt me onhandig, maar ik betwijfel nogal of hij een wolf is. Maar vanmiddag/vanavond heb ik geen tijd om te stemmen, dus ik zal nu moeten beslissen. En dan wordt het toch Batave.
Dan is het nog steeds geen stem omdat verdacht, maar een stem omdat irritant. Wat ik zei was dus: er waren geen stemmen omdat verdacht, want dat was ook niet zo.

Overigens is Soija een van de meest wispelturige spelers die ik ooit heb meegemaakt, dus ik zou dat niet beschouwen als iets verdachts.
Oud 20-12-2010, 16:04
Verwijderd
Bright Blue zou je misschien ook een rijtje willen maken met wie nog niet gestemd hebben? Thanks!
Oud 20-12-2010, 16:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Bright Blue zou je misschien ook een rijtje willen maken met wie nog niet gestemd hebben? Thanks!
Ja, was ik net mee bezig! Ik weet alleen niet hoe ik een link naar het vorige lijstje moet doen.
Oud 20-12-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, was ik net mee bezig! Ik weet alleen niet hoe ik een link naar het vorige lijstje moet doen.
Je drukt op het paarse bolletje voor de post die je wilt linken (of als je op geel forumt op het 'briefje') Dan doe je [URL = en dan die link] klik [ / URL]

Maar dan alles zonder spaties

Vorige stemlijstje is klik als je nu even op quote drukt zie je hoe ik het heb gedaan
Oud 20-12-2010, 16:12
Dingaantouwtje
Citaat:
Je drukt op het paarse bolletje voor de post die je wilt linken (of als je op geel forumt op het 'briefje') Dan doe je [URL = en dan die link] klik [ / URL]

Vorige stemlijstje is klik als je nu even op quote drukt zie je hoe ik het heb gedaan
Hij is paars als hij ongelezen is, en wit als hij gelezen is!
Oud 20-12-2010, 16:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Ja dat laatste wist ik, maar ik wist nooit hoe ik bij de post kwam. Nu wel! Dankje!
Oud 20-12-2010, 16:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Maar Sann, begrijp ik dat jij vorige keer dus niet hebt gestemd?
Oud 20-12-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Dan is het nog steeds geen stem omdat verdacht, maar een stem omdat irritant. Wat ik zei was dus: er waren geen stemmen omdat verdacht, want dat was ook niet zo.

Overigens is Soija een van de meest wispelturige spelers die ik ooit heb meegemaakt, dus ik zou dat niet beschouwen als iets verdachts.
Ik heb dan ook niet op Soija gestemd.

En mijn stem op jou was vooral omdat ik meeging met DaT dat ik het gevoel had dat je daar voor meer mensen dan jezelf sprak. Goed bewijs is dat niet, nee. Maar veel meer heb ik niet, dus ik ging mee met DaT. Misschien is dat niet zo verstandig geweest, want zoals Blue zei: hij spreekt zichzelf wel een beetje tegen, eerst Repelsteel zo aanvallen op een woordje en daarna zeggen dat men dat niet moet doen. Niet dat ik hem nu direct als verdacht zie. Maar een beetje vreemd is dat wel. Toch: veel meer hebben we nu niet.
Oud 20-12-2010, 16:15
Dingaantouwtje
Citaat:
Maar Sann, begrijp ik dat jij vorige keer dus niet hebt gestemd?
Ze geeft hier aan dat ze gewoon gestemd heeft.

Regels voor berichten