Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ja, precies ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik spaar wel vooral met doelen. Vooral voor als we ooit verhuizen, om meubels enzo te kunnen kopen. En ik verzamel een buffer dat groot genoeg is om vier maanden van te leven (of desnoods een begrafenis van te betalen. Omdat ik toen Theodoors vader overleed heb gezien wat zoiets kost ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bel mijn vader wel nog wel eens op maar dat komt omdat ik niet meer bij mijn spaarrekening kan vanwege het verwisselen van de bank en hij vindt het ook niet zo erg. Het is meestal zo dat de huur dan iets eerder wordt overgemaakt, ik daar wat van kan snoepen en 5 dagen later gewoon weer loon krijg.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ouders vertelden wel eens over hun arme studentenbestaan (met arme danwel geen ouders, die hen dus ook niet konden bijstaan, én een kind, namelijk ik ![]() ![]() En mijn moeder vertelde me laatst doodleuk dat ze bijna een magnetron voor me had gekocht, maar dat toch een beetje overdreven vond voor een cadeautje. Dat vond ik ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn zus haar geld is soms halverwege de maand al op, terwijl ik weet wat ze verdient en wat haar veste lasten zijn enzo. En ik vind het raar. Ik bedoel, ik weet dat als ze twee maanden haar restgeld spaart, ze uitgebreid kan winkelen. Maar ze moet en zal één/twee keer in de maand winkelen ofzo
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Edit: ik word wel nog steeds 'gesponsord' maar ik vind het heel genant om aan mijn ouders toe te geven dat ik niet rondkom. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een gratis magnetron van een vriend van me die m over had ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb mijn vader nog op mijn 6e zien afstuderen en vorig jaar vierde hij nog dat hij eindelijk zijn studieschuld had afbetaald ![]() Ik zal even met je mee kloppen. Of klop ik het dan weer aan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik begon op m'n 13e met oppassen en dat doe ik nog steeds wel eens, en op m'n 15e begon ik bij de AH en daar werk ik ook nog steeds ![]() ![]() En ik was pas vrij laat van de disco ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
volgens mij kocht ik als eerst voornamelijk modelautotjes en computerspelletjes van mn zuur verdiende centjes. Als eerste natuurlijk auto's wassen en de bakkerij poetsen op zaterdag! En zodra ik oud genoeg was natuurlijk aan de bak bij AH
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij gingen 'nadansen' bij de dansschool (stijldansen doet iedereen in de tweede waar ik vandaan kom) op zaterdagavond. En daar werd alles geschonken, terwijl iedereen daar 14 of 15 was
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() M'n moeder was niet zo blij met dat mijn vader maar door en door wilde studeren. En na zijn derde studie wilde hij nog gaan promoveren ook, maar dat ging niet door en daar was ze volgens mij wel blij mee ![]() |
![]() |
|
|