Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het nummer een beetje zat maar op zich zit het best goed in elkaar en bovendien is het stukken beter dan dat zeiknummer van Boudewijn de Groot en al helemaal beter dan Hotel California ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die vind ik mooi. Maar om hem nou op nummer een te willen zetten, meh, nee. Stiekem wilde ik gewoon O-Zone op een, gewoon voor de grap ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() The tallest man on earth, daar kan ik wel wat mee <3 |
![]() |
|
OMG, Peter <3
Die discussie. ![]() "Het is buitengewoon schunnig!" "Vind je dat normaal?" "Wat wou je dan gaan doen? Een sprookjesboek voorlezen?" "Nee, dat moest er nog bijkomen, dat je hem aan ging raken. Dat zou helemaal fijn geweest zijn, maar niet heus." Zo práát je toch niet met zo iemand. ![]() ![]() Moz Paranoide naamzoek.
Laatst gewijzigd op 30-12-2010 om 14:40. Reden: Vergeet ik het filmpje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat er wel een aantal heel leuke liedjes in staan, maar die zijn dan vooral heel leuk om op de radio te horen omdat ze normaal niet op de radio komen. Goodnight Saigon en The River en zo. Maar Father&Friend en Night Like This en aanverwanten hoor ik al wel genoeg op de radio, meer dan genoeg zelfs. Die hoeven dan toch niet meer in zo'n lijst
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duisent <3 voor Queen hoor.
Zo. net maar even een dutje gedaan. Ik voel me een oude man. 'S nachts niet kunnen slapen maar wel een halfbakken powernap die ergens tussen slapen en wakker zijn was lukt dan weer wel. Nu hopen dat het power gedeelte van de nap er zo aan komt ![]() Ugh wat kut Mickel, succes! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad mooi knudde Mickel ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
godverdetering ![]() oh bij reacties: ik wil die man voor eeuwig zien lijden. MrLuckyLuciano7 6 dagen geleden nou nou lucky ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#1497 Saai = 589.37 inch Martiño | 500 | 16-09-2011 19:48 |