Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Hij is bepaald geen Ian Gillan, maar ik vind hem prima.
Ian Gillan? Oh, Deep Durple. Ik ben heel slecht in losse zangernamen, en ken meestal alleen maar de bands. Nouja, Deep Purple heeft wel een paar leuke nummers, maar om nou te zeggen dat ik een mening heb over Ian Gillan, neuh.

Maargoed, er zijn maar weinig stemmen die echt het label 'megabijzonder' krijgen.
Advertentie
Oud 30-12-2010, 23:54
Verwijderd
Ian Gillan is een fucking held
Verwijderd
Ik zap nu langs RTL Boulevard en daar hebben ze een overkill aan kerstballen in de studio Heel de tafel ligt ermee bezaaid. Whut
Uice
Uice is offline
De nieuwe show van Louis CK is kankergoed. Vanaf 3:20 een van de beste stukken.

Oud 30-12-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ian Gillan? Oh, Deep Durple. Ik ben heel slecht in losse zangernamen, en ken meestal alleen maar de bands. Nouja, Deep Purple heeft wel een paar leuke nummers, maar om nou te zeggen dat ik een mening heb over Ian Gillan, neuh.

Maargoed, er zijn maar weinig stemmen die echt het label 'megabijzonder' krijgen.
Ook Gillan vind ik niet denderend live hoor.
Oud 30-12-2010, 23:55
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ian Gillan had in de jaren zeventig echt een onverslaanbare stem. Ik kan zo gauw geen andere rockzanger noemen die deed wat hij deed.
Oud 30-12-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ook Gillan vind ik niet denderend live hoor.
mmm, we hebben hier een dvd en dan zie je zo'n stuk live, in een lullig zaaltje en je ziet die mensen in het publiek op stoeltjes zitten en allemaal heel ongemakkelijk heen en weer wiebelen. Terwijl hij ze gewoon, Whop, kapot zingt
Oud 30-12-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ian Gillan had in de jaren zeventig echt een onverslaanbare stem. Ik kan zo gauw geen andere rockzanger noemen die deed wat hij deed.
Citaat:
mmm, we hebben hier een dvd en dan zie je zo'n stuk live, in een lullig zaaltje en je ziet die mensen in het publiek op stoeltjes zitten en allemaal heel ongemakkelijk heen en weer wiebelen. Terwijl hij ze gewoon, Whop, kapot zingt
Oh doe 'ns wat dan?
Oud 31-12-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Oh doe 'ns wat dan?
ja ik kan toch niet die dvd door mijn scherm naar jou werpen malle man!
Oud 31-12-2010, 00:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh doe 'ns wat dan?
Oud 31-12-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
De nieuwe show van Louis CK is kankergoed. Vanaf 3:20 een van de beste stukken.

[filmpje]
Oe! Staat die ergens in z'n geheel online?
Oud 31-12-2010, 00:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oe! Staat die ergens in z'n geheel online?
Op Youtube, in delen.
Oud 31-12-2010, 00:04
Verwijderd
Het viel mee, maar ik had toch wel een behoorlijke brok in m'n keel net bij de ALLERlaatste aflevering van ER.
Oud 31-12-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Op Youtube, in delen.
Dan ga ik er zo naar kijken.
Oud 31-12-2010, 00:06
Verwijderd
Tsja. Ik word hier niet echt opgewonden van eigenlijk.
Verwijderd
Die wil ik nu heel graag in bed kijken maar dan zit ik met het volgende probleem:

Ik heb mijn accu uit de laptop gehaald, niet teruggedaan, en de laptop op netstroom. Hij staat in de woonkamer en moet naar de slaapkamer. Bij het afsluiten is het altijd de vraag of de laptop weer aangaat. Soms komt ie in zo'n gave HAHA IK GA AAN EN UIT OM JE TE FUCKEN-modus, en dat duurt dan een uur.

Neem ik het risico?

edit: Wait, ik prop gewoon de accu erin terwijl ie op netstroom is! Jaegerfail.
Verwijderd
Citaat:
ja ik kan toch niet die dvd door mijn scherm naar jou werpen malle man!
Hoe weet je dat nou, je hebt het niet eens geprobeerd
Uice
Uice is offline
Citaat:
Tsja. Ik word hier niet echt opgewonden van eigenlijk.
Heb je hem tot het einde geluisterd? Ken je nog iemand die zoiets doet?
Oud 31-12-2010, 00:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die wil ik nu heel graag in bed kijken maar dan zit ik met het volgende probleem:

Ik heb mijn accu uit de laptop gehaald, niet teruggedaan, en de laptop op netstroom. Hij staat in de woonkamer en moet naar de slaapkamer. Bij het afsluiten is het altijd de vraag of de laptop weer aangaat. Soms komt ie in zo'n gave 'HAHA IK GA AAN EN UIT OM JE TE FUCKEN-modus', en dat duurt dan een uur.

Neem ik het risico?

edit: Wait, ik prop gewoon de accu erin terwijl ie op netstroom is! Jaegerfail.
Kijk jij ER?
Verwijderd
Nog een reden dat ik liever geen eten bestel, naast dat het duur en meestal niet heel lekker is: je zit dan een uurlang helemaal aangekleed en met schoenen aan te wachten tot zo'n bezorger komt, en dat is heel stressvol, want het gaat zo van IEDER MOMENT KAN DE BEL GAAN IEDER MOMENT IEDER MOMENTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. En als hij dan eindelijk gaat dan schrik je er toch van. En vervolgens moet je snel naar beneden en tegen een volslagen onbekende aanpraten. Niet zomaar een onbekende, maar een onbekende die jíj hoogstpersoonlijk op een goddeloos tijdstip en voor een mager uurloon door het kutweer hebt laten rijden. En ik weet nooit of ik die mensen fooi moet geven of niet, en hoeveel fooi dan, dus dat is allemaal heel ongemakkelijk. Ik zal blij zijn als m'n eten er is en ik weer rustig kan zitten. /autist
Verwijderd
Citaat:
Kijk jij ER?
? Ik bedoelde de nieuwe show van CK.
Oud 31-12-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet had Freddie Mercury ook wel een behoorlijk grote vocal range.
Oud 31-12-2010, 00:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
? Ik bedoelde de nieuwe show van CK.
Ah, daar ga je.

Ja, CK. <3 Hij is de grappigste man ter wereld, denk ik. Zijn tweede sitcom is ook fucking goed.
Oud 31-12-2010, 00:11
Verwijderd
Arie Koomen is echt een nonkomiek. Zelfs de mensen in het publiek lachen niet. Hij maakt nu ook opmerkingen als "Dat vinden ze hier in Zwolle blijkbaar niet zo grappig." en "Rare zaal..."
Oud 31-12-2010, 00:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het viel mee, maar ik had toch wel een behoorlijke brok in m'n keel net bij de ALLERlaatste aflevering van ER.
Omdat het de laatste is?
Oud 31-12-2010, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Nou eh, ik ken mensen die het zouden kunnen.
Oud 31-12-2010, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Omdat het de laatste is?
Dat, en omdat het daarmee een heerlijk lange sentimentele (maar niet té sentimenteel, want het is ER <3) laatste aflevering werd. Met de oude tune en de terugkeer van oude personages en een paar heel mooie verhaallijnen. Dus dat
Oud 31-12-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Dat, en omdat het daarmee een heerlijk lange sentimentele (maar niet té sentimenteel, want het is ER <3) laatste aflevering werd. Met de oude tune en de terugkeer van oude personages en een paar heel mooie verhaallijnen. Dus dat
En hoe nu verder! Nu ER helemaal klaar is
Oud 31-12-2010, 00:17
Verwijderd
Missie geslaagd. Tijd voor CK. Hopen dat de laptop niet zomaar uitgaat. Dat is een van de nieuwere kwaaltjes. fml.
Oud 31-12-2010, 00:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Arie Koomen is echt een nonkomiek. Zelfs de mensen in het publiek lachen niet. Hij maakt nu ook opmerkingen als "Dat vinden ze hier in Zwolle blijkbaar niet zo grappig." en "Rare zaal..."
Wat doet ie?
Oud 31-12-2010, 00:18
Verwijderd
ik heb opeens het gevoel, nee, huh, ja. Het lettertype van het forum ziet er opeens anders uit.
Verwijderd
Citaat:
En hoe nu verder! Nu ER helemaal klaar is
Mijn leven heeft nu geen zin meer, dus ik zeg vast adieu
Verwijderd
Citaat:
Vieze emo!
Oud 31-12-2010, 00:19
Verwijderd
En als het leven geen zin heeft dan maakt het maar zin!
Oud 31-12-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Wat doet ie?
Een show met twee anderen, "Bijbabbelen" heet het. Nu bezig op 3. Ik weet niet wat voor grappen hij maakte, iets over een kat doodrijden om te compenseren voor je CO2-uitstoot ofzo.
Oud 31-12-2010, 00:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nu kun je fijn Grey's Anatomy kijken. Dat is praktisch hetzelfde.

Spoiler
Oud 31-12-2010, 00:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Een show met twee anderen, "Bijbabbelen" heet het. Nu bezig op 3. Ik weet niet wat voor grappen hij maakte, iets over een kat doodrijden om te compenseren voor je CO2-uitstoot ofzo.
Zijn grappen zijn altijd een beetje van het niveau prullenbak-van-Youp. En ik vind Youp al niet zo denderend.
Oud 31-12-2010, 00:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Zijn grappen zijn altijd een beetje van het niveau prullenbak-van-Youp. En ik vind Youp al niet zo denderend.
Ha, ik denk zelfs nog iets lager Het is allemaal zo standaard, wat een beginner zou schrijven. En natuurlijk komt het onderwerp Complottheorieën na 9/11 weer aan bod, alsof het nog niet uitgekauwd genoeg is
Uice
Uice is offline
Ik ben maar aan het bullen, hoor.
Oud 31-12-2010, 00:27
Verwijderd
Maar Uice, wat denk je dan van vocalisten als Halford, Owens, Dickinson, Roth et al? Dat vind ik toch indrukwekkender dan Gillan.
Verwijderd
Citaat:
Vieze emo!
Grapje.

Citaat:

Spoiler
Ja, grapje op je ogen!
Verwijderd
Citaat:
ik heb opeens het gevoel, nee, huh, ja. Het lettertype van het forum ziet er opeens anders uit.
Als je op Firefox zit kun je ctrl+0 proberen te doen.
Oud 31-12-2010, 00:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ha, ik denk zelfs nog iets lager Het is allemaal zo standaard, wat een beginner zou schrijven. En natuurlijk komt het onderwerp Complottheorieën na 9/11 weer aan bod, alsof het nog niet uitgekauwd genoeg is
Ja, de vergelijking was niet helemaal goed. Het is inderdaad meer beginnersmateriaal, maar vooral zo onaf. Als hij een idee heeft voor een grap, dan laat ie het daarbij en werkt ie het niet verder uit.
Oud 31-12-2010, 00:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar Uice, wat denk je dan van vocalisten als Halford, Owens, Dickinson, Roth et al? Dat vind ik toch indrukwekkender dan Gillan.
Ja, die ken ik en nee, die vind ik bepaald niet indrukwekkender. Wel allemaal heel goed, natuurlijk. En ja, Halford komt nog wel in de buurt van Gillans hoge noten, maar niet met hetzelfde gemak.
Oud 31-12-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Grapje.

Ja, grapje op je ogen!
Oh ik werd al even bang
Oud 31-12-2010, 00:32
Verwijderd
<3
Oud 31-12-2010, 00:38
Verwijderd
Oeh, hij ging weer uit maar wel direct weer aan, .
Oud 31-12-2010, 00:46
Verwijderd
Oneehe, nu gaat Arie beginnen over de Vuvuzela.
Oud 31-12-2010, 00:47
Verwijderd
ik vind het zo verschrikkelijk heerlijk dat klasgenoten facebook gebruiken om gewoon bij elke foto zoveel mogelijk slechte woordgrappen te maken <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten