Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ontdekte net bij Ik Houd van Holland het bestaan van dit liedje, en wauw. <3 Wat een gezellig liedje! Volgens mij snap ik de tekst niet helemaal ('en ik hou van jou tot de wei zonder jou en de echo niet lacht om een lach' ![]() |
![]() |
|
Ze zegt 'en ik hou van jou tot de wei zonder dauw en de echo niet lacht om een lach'. Daarmee probeert ze dingen te noemen die onmogelijk zijn waarmee ze wil zeggen dat ze altijd van 'jou' zal houden.
||
Citaat:
Volgens mij heb ik niet echt guilty pleasures. Ik durf overal wel voor uit te komen, hoe slecht ook. Ik luister tegenwoordig liever naar comedy albums dan naar ´gewone´ muziek en ik kijk graag naar Tabatha's Salon Takeover (oid). Wat een raar uitziende teef is dat zeg. ![]() Oh ja, en Jason Segel. <3333333 Met al z'n moedervlekjes en z'n chub. Hij lijkt op een lieve ogre.
||
Verwijderd
|
Citaat:
& Dharma & Greg & The Graham Norton Show & Married with Children. Muziek: Snow - Informer. Beat that! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb net alle 3 die shows achter elkaar gezien (Comedy Central staat altijd aan, andere TV kijk ik niet). En Informer is het beste nummer van een Canadese blanke neger OOIT. A leaky boom boom down!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij houd het na de laatste MWC op. :-# Anders kom ik voor de middag mijn bed niet meer uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn guilty pleasure is dan waarschijnlijk de Vampire Diaries. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ataxaai #1751 Verwijderd | 500 | 10-12-2012 21:53 | |
De Kantine |