Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Met mij durf je gewoon niet
Je hebt me natuurlijk tekeer zien gaan op het toneel vorig jaar
Ja precies, Mickel kan natuurlijk helemaal niet slaan met z'n oosterse vechtskillz enzo
Advertentie
Oud 23-01-2011, 18:38
Verwijderd
En je denkt dus dat ik dommer ben dan hij?
Verwijderd
Citaat:
En Miekje lukte het!
Zeg, doe eens niet zo onaardig!

Tegen Mickel!
Verwijderd
Vreemd genoeg heeft hij wel begrip voor het feit dat andere mensen geen workaholic zijn, we hadden dit gesprek:
ik: de internisten hebben het liefst dat ik je voor nachtdiensten inplan, dan hoeven ze niet hun bed uit
hij: hm maar voor jullie is overdag of 's avonds handiger toch, dan hebben jullie minder weekenddienst
ik: ja, zeker in februari, dan zijn we maar met z'n vieren, dus dan hebben we anders om het weekend dienst
hij: ja, dat is toch ook geen doen voor jullie, dan hou je bijna geen weekend meer over.

en hij klonk écht écht niet sarcastisch!
Oud 23-01-2011, 18:39
Verwijderd
Dit verhaal is overigens relevant voor deze pagina van het topic omdat Absinthe 7 dagen gewerkt heeft en hij dus 7 à 8 dagen per week wil werken
Oud 23-01-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
En je denkt dus dat ik dommer ben dan hij?
Lieve Sann, ik heb echt altijd gedacht dat je ontzettend slim was, maar je hebt zelf het tegendeel bewezen, dus ja, dat denk ik
Oud 23-01-2011, 18:42
Rationeel
Rationeel is offline
die test was niet lief dit jaar

en hoe de fuck kun je in 7 seconden nou die blokjes tellen? die eerste 2 lukken nog wel, maar dan...
Oud 23-01-2011, 18:43
Verwijderd
Ik ben erg blij met mn 36 uur
Oud 23-01-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
die test was niet lief dit jaar

en hoe de fuck kun je in 7 seconden nou die blokjes tellen? die eerste 2 lukken nog wel, maar dan...
Dat was ook écht onmogelijk inderdaad
Oud 23-01-2011, 18:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
OMG, jullie moeten die blokjes ook niet TELLEN...
Verwijderd
Citaat:
Lieve Sann, ik heb echt altijd gedacht dat je ontzettend slim was, maar je hebt zelf het tegendeel bewezen, dus ja, dat denk ik
Ik had het nooit moeten posten Nu word ik bij ranking the scholieren vast als de domste gezien
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik ook wel zijn ja. Ik kom niet aan 36 uur hoor
Carn
Carn is offline
Citaat:

Wedden om een bitchslap dat jij 'm nog slechter maakt dan ik?
wtf is een feut, IK KIJK AL DIE SHIT TOCH NIET
Oud 23-01-2011, 18:45
Rationeel
Rationeel is offline
ja nee duh, maar zelfs met slimmigheidjes lukte die laatste me niet. ik heb wel gewoon gegokt, dus misschien had ik hem alsnog goed....
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat is de truc juist, dat als je door ruimtelijk inzicht één handeling kunt uitvoeren waardoor het een kwestie is van l x b x h.
Verwijderd
Citaat:
wtf is een feut, IK KIJK AL DIE SHIT TOCH NIET

IQ 54 coming in

Ik vond het ook stom hoor, ze gaan er vanuit dat je alle programma's van BNN kent, ik ken alleen feuten en spuiten & slikken
Oud 23-01-2011, 18:46
Rationeel
Rationeel is offline
en op het laatst een vraag over wat de naam was van de vrouwelijke bodybuilder. ehhh WELKE VROUWELIJKE BODY BUILDER? IK HEB HELEMAAL NIETS GEZIEN OVER EEN VROUWELIJKE BODYBUILDER. DIE LIEP ZEKER DOOR DE STUDIE HE, DIE VROUWELIJKE BODYBUILDER!!111!!
Verwijderd
Citaat:
Ik had het nooit moeten posten Nu word ik bij ranking the scholieren vast als de domste gezien
<3
Dat kan niet, want je doet universiteit, en er zijn er nog wel een paar forumers die nóg dommer zijn dus.

(oh wait, ikzelf )
Verwijderd
Citaat:
Dat is de truc juist, dat als je door ruimtelijk inzicht één handeling kunt uitvoeren waardoor het een kwestie is van l x b x h.
Ja dat snap ik ook wel, maar ook zo'n sommetje kan ik niet zo snel
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja nee duh, maar zelfs met slimmigheidjes lukte die laatste me niet. ik heb wel gewoon gegokt, dus misschien had ik hem alsnog goed....
Nja, die laatste zag ik ook niet, idd
Oud 23-01-2011, 18:47
Batave
Batave is offline
Thong thethong thong thong (8).
Verwijderd
Citaat:
en op het laatst een vraag over wat de naam was van de vrouwelijke bodybuilder. ehhh WELKE VROUWELIJKE BODY BUILDER? IK HEB HELEMAAL NIETS GEZIEN OVER EEN VROUWELIJKE BODYBUILDER. DIE LIEP ZEKER DOOR DE STUDIE HE, DIE VROUWELIJKE BODYBUILDER!!111!!
Oh ja, dat vond ik ook raar, maar ik dacht dat m'n geheugen gewoon heel slecht was :')
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, was van een fragment uit Je zal het maar hebben Maar dat is verder irrelevant
Verwijderd
Citaat:
Ik ook al werk ik in de praktijk natuurlijk meer per week, maar het is een geruststellende gedachte dat ik daardoor omkom in de overuren die ik als vakantiedagen kan opnemen
Oud 23-01-2011, 18:48
Rationeel
Rationeel is offline
Ik heb helemaal geen fragment gezien van je zal het maar hebben.
Verwijderd
En die sjalom oid die in geen van de antwoorden goed was
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ken geloof ik geen enkel BNN programma. Ja, de Lama's .
Rationeel
Rationeel is offline
maar hij was beduidend lastiger dan voorgaande jaren
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

IQ 54 coming in

Ik vond het ook stom hoor, ze gaan er vanuit dat je alle programma's van BNN kent, ik ken alleen feuten en spuiten & slikken
Ja maar dat laten ze dus in de uitzending zelf zien, al die fragmenten. Die fragmentjes doen het dus blijkbaar niet in de online versie
Verwijderd
Ik weiger mee te doen aan de IQ quiz
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
???
Oud 23-01-2011, 18:49
Batave
Batave is offline
TURN AROUND BRIGHT EYES! (8)
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dat laten ze dus in de uitzending zelf zien, al die fragmenten. Die fragmentjes doen het dus blijkbaar niet in de online versie
Zie je wel, vorig jaar speelde ik met tv mee en toen had ik gewoon 137. Dat is mijn IQ gewoon nog steeds, het komt door de online versie
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal geen fragment gezien van je zal het maar hebben.
Ik wel, met een verkeerd geluid eroverheen, dat je daarna moest zeggen welk geluid bij welk filmpje zat.
Oh ja, en die Youtube-vragen waren ook wel stom, die filmpjes waren veel te leuk Dan ben je toch zo afgeleid. Overigens had ik ze wel allemaal goed
Verwijderd
Citaat:
???
Ja je moest het spiegelbeeld daarvan aangeven.
Oud 23-01-2011, 18:50
Carn
Carn is offline
99, lalalalala <3
Oud 23-01-2011, 18:50
Rationeel
Rationeel is offline
dat was slalom en dat was antwoord c.

zie je wel dat mijn geheugen prima is
Oud 23-01-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
99, lalalalala <3
godver
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat was in de uitzending gewoon SLALOM

Jullie moeten ook gewoon uitzendinggemist kijken, ipv die online versie
Verwijderd
Ik denk dat je via internet ook lager scoort omdat je dan gewoon minder geconcentreerd bezig bent
Oud 23-01-2011, 18:52
Carn
Carn is offline
maar wat hebben al die stomme programma's er mee te maken? Je moet maar net weten wie sascha de boer is
Oud 23-01-2011, 18:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
99, lalalalala <3
Oud 23-01-2011, 18:53
Verwijderd
Hoe was het trouwens bij de demonstratie? Zijn forumers nog met knuppels geslagen? En waren het nou studenten die rel schopten of gewoon de standaard relschoppers die bij elke demonstratie en voetbalwedstrijd komen opdraven om eens lekker een potje te vechten? Want die zijn er namelijk.
Verwijderd
Maar Carn is ook gewoon een beetje zwakzinnig, dat is fijn om te weten
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, daarnet hoorde ik een of andere vage loei-sirene bij de deur. Was het één van de katten die een kat van buiten wilde wegjagen <3 Jaja, gevaarlijke inbrekers komen er hier niet in!
Oud 23-01-2011, 18:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar Carn is ook gewoon een beetje zwakzinnig, dat is fijn om te weten
Verwijderd
Citaat:
Hoe was het trouwens bij de demonstratie? Zijn forumers nog met knuppels geslagen? En waren het nou studenten die rel schopten of gewoon de standaard relschoppers die bij elke demonstratie en voetbalwedstrijd komen opdraven om eens lekker een potje te vechten? Want die zijn er namelijk.
Lorelei en ik waren weg voor er gereld werd, paranoide en uice waren er nog wel, geloof ik.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het schenen leden van de Antifada te zijn.
Rationeel
Rationeel is offline
man, die aap had nog een hogere score!
Oud 23-01-2011, 18:55
Verwijderd
Wat was jouw score Rationeel?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten