Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat Wilfried de Jong altijd op een bepaalde respectvolle manier met voorwerpen omgaat, hoe hij ze aanraakt en optilt en zo. Niet alleen hier, maar gewoon in het algemeen. Dat vind ik leuk om te zien.
ja dat is echt ook hoe hij koffie zet en alles. Ik ken nog iemand die dat soort traagheid in zijn bewegingen heeft, ook met van die zwiep-armen. Van die beheersing, zo van,' ohja, ach ja, huhu, ik heb een lichaam, ach'
Advertentie
Oud 25-01-2011, 11:14
Verwijderd
etmakas volgens mij is het heel leuk om met jou tv te kijken
Oud 25-01-2011, 11:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga dat 24 uur ook maar eens kijken, ik begin nieuwsgierig te worden.
Oud 25-01-2011, 11:15
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
en sharif/ mephisto is de meest kutte bff die je je voor kunt stellen. Naamzoek ja.
Oud 25-01-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
etmakas volgens mij is het heel leuk om met jou tv te kijken
Volgens mij valt dat heel erg mee, omdat ik na twintig minuten geen geduld meer heb en dan ga ik opruimen. En ik praat er diehard doorheen! Maar ik wil best 's televisie met jou kijken
Oud 25-01-2011, 11:17
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een heerlijk ongemakkelijk begin .

edit: die Fleur Agema heeft een apart slordig accent.
Oud 25-01-2011, 11:20
Verwijderd
Na al dat commentaar ben ik eigenlijk wel benieuwd geworden naar Fleurtje.
Oud 25-01-2011, 11:21
Verwijderd
ze is compleet losgeknipt, niet normaal
Oud 25-01-2011, 11:21
Verwijderd
Als ze lacht moet ik steeds aan bossen denken ze lacht als een soort bronstige eland (BUHUUUUU) en een kraai (KAKAAKAKAKAKAA) tegelijk.
Oud 25-01-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij valt dat heel erg mee, omdat ik na twintig minuten geen geduld meer heb en dan ga ik opruimen. En ik praat er diehard doorheen! Maar ik wil best 's televisie met jou kijken
ja ik ben ook een prater, lekker ter plaatse commentaar geven op alles. Scheve neuzen, vreemde stoelen. Alles.
Verwijderd
Citaat:
Als ze lacht moet ik steeds aan bossen denken ze lacht als een soort bronstige eland (BUHUUUUU) en een kraai (KAKAAKAKAKAKAA) tegelijk.
Godver, daar ging bijna m'n brood over m'n toetsenbord en monitor

Citaat:
ze is compleet losgeknipt, niet normaal
Losgeknipt?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja,dat is precies wat het is inderdaad .
Oud 25-01-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
ja ik ben ook een prater, lekker ter plaatse commentaar geven op alles. Scheve neuzen, vreemde stoelen. Alles.
We moesten maar eens een tv-meet plannen!
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze explodeert telkens een beetje als ze begint te lachen. Maar niet een explosie waarbij je dan iemands binnenkant ziet maar een explosie van uiterlijk, van nep vertoon. WHOP, KAKBBUBUKKAKKAHHAHA
Miekje*
Miekje* is offline
"Altijd veel met mijn handen gewerkt." Aha, dat verklaard een hele hoop.
Oud 25-01-2011, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Godver, daar ging bijna m'n brood over m'n toetsenbord en monitor

Losgeknipt?
Ja, er zit geen koppeling tussen haar hoofd en haar woorden. Het strookt allemaal niet, er loopt íets mis.
Oud 25-01-2011, 11:24
Verwijderd
Citaat:
"Altijd veel met mijn handen gewerkt." Aha, dat verklaard een hele hoop.
namelijk?
Oud 25-01-2011, 11:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
namelijk?
Namelijk haar idee om de politiek in te gaan. Bij Wilders. Huhu.
Oud 25-01-2011, 11:25
Verwijderd
een zin als :'uiteindelijk maak je zelf je eigen balans op' is bij haar al snel 'uiteindelijk maak jezelfz je eigen balanzop'
balanzop.
Oud 25-01-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Namelijk haar idee om de politiek in te gaan. Bij Wilders. Huhu.
oh, een knokploeg verwijzing
Oud 25-01-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, er zit geen koppeling tussen haar hoofd en haar woorden. Het strookt allemaal niet, er loopt íets mis.
Hmm, ik geloof dat ik zowaar nog begrijp wat je bedoelt ook
Oud 25-01-2011, 11:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
oh, een knokploeg verwijzing
Ja, eigenlijk wel ja.

'Fortuijn was iets romantischer.' omg, romantischer
Oud 25-01-2011, 11:28
Rationeel
Rationeel is offline
Fleur <3
Oud 25-01-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
een zin als :'uiteindelijk maak je zelf je eigen balans op' is bij haar al snel 'uiteindelijk maak jezelfz je eigen balanzop'
balanzop.
Klinkt dronken
Oud 25-01-2011, 11:29
Verwijderd
Hehe Wie was dat nou, die iets had gezegd als 'ik zei het wel, maar neem afstand van het beeld dat eruit oprijst'? Daar doet ze me aan denken.
Oud 25-01-2011, 11:29
Verwijderd
Het grote verschil tussen Fortuyn en Wilders is natuurlijk dat Fortuyn wél hersens had. Dat heeft met romantiek weinig te maken, tenzij je als vrouw hitsig wordt van eloquente mannen met een aangename dictie. In dat geval heeft ze volgens mij niet meegekregen dat Fortuyn het meest op had met jonge knulletjes
Oud 25-01-2011, 11:31
Miekje*
Miekje* is offline
"Jij ervaart de Islam als een probleem."
"Jajaja, het grootste probleem wat we kennen!"
Oud 25-01-2011, 11:31
Verwijderd
Tijd voor lunch!
Ik denk dat ik ga voor een dubbele boterham met schapenkaas, sla en honing, en een toast met marmelade
Oud 25-01-2011, 11:32
Verwijderd
een klasgenoot zegt dat het jammer is dat ik net deze les moest missen want de docent deelt goede films, mondharmonica's en flessen whiskey uit :"D
Oud 25-01-2011, 11:33
Verwijderd
Zo, op naar mijn vrijgevige werkgever voor een dag vol bruisende problemsolving en creatief denken.

Daaag liefjes!
Oud 25-01-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
"Jij ervaart de Islam als een probleem."
"Jajaja, het grootste probleem wat we kennen!"
Ik vind het altijd mooi dat ze niet verder komen dan 'de islam is slecht, omdat we bang zijn dat er meer islam komt, en dat zou erg zijn, omdat er dan meer islam zou zijn'. Naast het meer cultuurgerelateerde dan geloofsgerelateerde probleem van vrouwen- en homodiscriminatie, natuurlijk, maar dat los je niet op door geloof of cultuur te verbieden. En dat is bovendien niet hun belangrijkste argument. Hun belangrijkste argument is 'iehh eng'
Oud 25-01-2011, 11:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tijd voor lunch!
Ik denk dat bik ga voor een dubbele boterham met schapenkaas, sla en honing, en een toast met marmelade
De eerste is een gouden combinatie . Als mijn maag niet zou protesteren zou ik er trek in hebben.
Oud 25-01-2011, 11:34
Verwijderd
"Jij maakt iedere keer een koppeling naar de mensen. Wat ik zeg over de ideologie, trek jij dan door tot de mensen."
Oud 25-01-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
De eerste is een gouden combinatie . Als mijn maag niet zou protesteren zou ik er trek in hebben.
dankje

Ik ga lunchen zonder forum maar met een stripboek. Dag!
Oud 25-01-2011, 11:36
Verwijderd
4 nivea soft voor de prijs van 2 . M'n laatste potje is bijna leeg dus die actie kwam me mooi uit.
Verwijderd
Heeft ze nou allemaal geslachtsdelen op dat krijtbord getekend?
Verwijderd
Citaat:
"Jij maakt iedere keer een koppeling naar de mensen. Wat ik zeg over de ideologie, trek jij dan door tot de mensen."
haha ja toen zaten wij hier ook te facepalmen
Oud 25-01-2011, 11:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het altijd mooi dat ze niet verder komen dan 'de islam is slecht, omdat we bang zijn dat er meer islam komt, en dat zou erg zijn, omdat er dan meer islam zou zijn'. Naast het meer cultuurgerelateerde dan geloofsgerelateerde probleem van vrouwen- en homodiscriminatie, natuurlijk, maar dat los je niet op door geloof of cultuur te verbieden. En dat is bovendien niet hun belangrijkste argument. Hun belangrijkste argument is 'iehh eng'
Ja, want straks komt er meer Islam en meer Islam en dan komen er overal moskeeën en dan hebben we straks zelfs Islamitische zorginstellingen en dat hoort niet!!!! En de vrouwen worden onderdrukt want die moeten hoofddoekjes dragen!

Luister eens, als je het zo gaat bekijken staan er ook overal kerken en christelijke/reformatorische zorginstellingen en reformatorische vrouwen worden ook onderdrukt want die moeten koken en voor de kinderen zorgen en het huis doen en rokjes dragen. Where the fuck ligt het verschil, en over het christelijk geloof hoor je niemand zeuren.
Oud 25-01-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Heeft ze nou allemaal geslachtsdelen op dat krijtbord getekend?
jajajjaja dat dacht ik ook voor een seconde maar het zijn stoelen!
Oud 25-01-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
jajajjaja dat dacht ik ook voor een seconde maar het zijn stoelen!
Leuke stoelen dan!
Oud 25-01-2011, 11:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Where the fuck ligt het verschil, en over het christelijk geloof hoor je niemand zeuren.
Jawel, ik vind het even belachelijk als bijna alle andere geloven. Maar goed, onze vrienden in het Vaticaan doen iig nog wel wat water bij de wijn zo nu en dan. En doen het met jongetjes.
Oud 25-01-2011, 11:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jawel, ik vind het even belachelijk als bijna alle andere geloven. Maar goed, onze vrienden in het Vaticaan doen iig nog wel wat water bij de wijn zo nu en dan. En doen het met jongetjes.
Ik doelde met 'niemand' vooral op 'niemand' in de politiek.
Oud 25-01-2011, 11:46
Carn
Carn is offline
nou ja, die (extreme) Christenen verwachten doorgaans niet dat de maatschappij zich aan hun religie aanpast; daarvoor is die groep te klein.
Oud 25-01-2011, 11:47
Verwijderd
Onze broodrooster geeft steeds grotere vonken af.
Oud 25-01-2011, 11:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Onze broodrooster geeft steeds grotere vonken af. [afbeelding]
Is het dan geen tijd om te gaan sparen voor een nieuwe?
Oud 25-01-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Is het dan geen tijd om te gaan sparen voor een nieuwe?
Ja, we denken er al een tijdje over om een nieuwe te kopen. Maar ja, gedoe (uitzoeken waar je op moet letten als je een broodrooster koopt en zo) en nu is iedereen bij ons nogal druk. Maar een nieuwe is inderdaad geen slecht idee :')
Oud 25-01-2011, 12:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, we denken er al een tijdje over om een nieuwe te kopen. Maar ja, gedoe (uitzoeken waar je op moet letten als je een broodrooster koopt en zo) en nu is iedereen bij ons nogal druk. Maar een nieuwe is inderdaad geen slecht idee :')
Gewoon een simple Tefal van Marskramer voldoet prima hoor . Eurootje of 15 en je bent klaar.
Oud 25-01-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Gewoon een simple Tefal van Marskramer voldoet prima hoor . Eurootje of 15 en je bent klaar.
Er zit hier geen Marskramer in de buurt voorzover ik weet maar je hebt wel gelijk, we hoeven ook helemaal geen superbroodrooster met vliegkracht of zo, maar het is wel fijn als hij lang meegaat. De vorige was een huwelijkscadeau, en die ging heel lang mee (bijna zeventien jaar), maar deze hebben we pas een halfjaar en hij maakt al vonken en is gewoon een beetje stom.
Maar we gaan dus wel een nieuwe kopen, vraag is vooral wanneer.
Oud 25-01-2011, 12:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Etmakas ik heb mijn gedicht ingestuurd!
Oud 25-01-2011, 12:09
Verwijderd
Het slot op de deur van het trappenhuis is vervangen en nu heb ik daar geen sleutel van. OPGESLOTEN IN MIJN EIGEN HUIS, JEETJE.

Nou ja, ik kan wel naar buiten, maar dan ben ik buitengesloten. Ik kies toch maar voor binnen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten