Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 14:37
Lorelei
Lorelei is offline
Persoon x is vreemdgegaan tijdens zn relatie met persoon y. Kunnen x en y nog samen verder en is er nog een toekomst voor hun relatie. Kijk morgen naar 10 jaar jonger in 10 dagen...

Ben ik de enige die dan denkt: huh?
Advertentie
Verwijderd
Citaat:

Nee, nouja, ik denk dat de pijn wel meevalt (even het vredig doodgaan onder de morfine daargelaten), want je valt eerder 'weg' dan dat je bewust de pijn voelt. En het echte doodgaan gebeurt dan als je bewusteloos ligt te zijn.

Maar ja, je weet het niet. Voor hetzelfde geldt lig je lekker in je slaap dood te gaan, en dan wordt je alsnog wakker, met het besef van: "AAAAAH IK GA DOOD". Dat besef-moment lijkt me ook wel kut, want dan bedenk je je ineens dat je to-do-lijstje nog niet afgerond is.
Ja dat lijkt me wel heel naar. Ik heb een keer midden in de nacht 112 op bezoek gehad (lang verhaal en hoeft verder niet op het forum) en toen dacht ik ook dat ik dood ging. En toen dacht ik ook alleen maar NEE KUT, IK MOET DIT DIT EN DIT NOG FIXEN EN IK HEB DAT NOG NIET VERTELD EN NOOO.

Wat dat betreft lijkt het me ergens wel fijner als je al een tijdje weet dat het einde nadert, dan kun je dingen iig afronden.
Verwijderd
Citaat:
Persoon x is vreemdgegaan tijdens zn relatie met persoon y. Kunnen x en y nog samen verder en is er nog een toekomst voor hun relatie. Kijk morgen naar 10 jaar jonger in 10 dagen...

nee!
Carn
Carn is offline
huhu. Kazet Uice iedereen naamzoek; dominee geeft antwoord op vraag mbt astronomie

Citaat:
Ik buig voor het Woord van God en zeg: "HEERE, ik geloof wat U zegt. Laat mij door Uw Geest aan U en Uw getuigenis vast mogen houden, ook al begrijp ik veel dingen niet." Misschien moet jij het ook maar zo doen.
Oud 01-02-2011, 14:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik had het wel een keertje na spacecake eten, maar toen had ik daarna een Grolsch Kanon gedronken omdat ik niks van de spacecake merkte, en toen freakte ik even uit. Hartslag van 150 ofzo, en heel hard. Toen was ik bang dat ie er ineens mee op zou houden
Rationeel heeftt zovaak hartslag 150
Verwijderd
Waarom huh?

Zou jouw relatie per definitie over zijn als de ander vreemdgaat?

Edit: wacht ik lees verkeerd

Laatst gewijzigd op 01-02-2011 om 14:47.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja dat lijkt me wel heel naar. Ik heb een keer midden in de nacht 112 op bezoek gehad (lang verhaal en hoeft verder niet op het forum) en toen dacht ik ook dat ik dood ging. En toen dacht ik ook alleen maar NEE KUT, IK MOET DIT DIT EN DIT NOG FIXEN EN IK HEB DAT NOG NIET VERTELD EN NOOO.

Wat dat betreft lijkt het me ergens wel fijner als je al een tijdje weet dat het einde nadert, dan kun je dingen iig afronden.
Pm, want nieuwsgierig!

Mja, of gewoon in je slaap zonder het te weten.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik had het wel een keertje na spacecake eten, maar toen had ik daarna een Grolsch Kanon gedronken omdat ik niks van de spacecake merkte, en toen freakte ik even uit. Hartslag van 150 ofzo, en heel hard. Toen was ik bang dat ie er ineens mee op zou houden
herkenbaar
Oud 01-02-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ik wil die link ook!
Nietkrijgs!

Citaat:

Nee, nouja, ik denk dat de pijn wel meevalt (even het vredig doodgaan onder de morfine daargelaten), want je valt eerder 'weg' dan dat je bewust de pijn voelt. En het echte doodgaan gebeurt dan als je bewusteloos ligt te zijn.

Maar ja, je weet het niet. Voor hetzelfde geldt lig je lekker in je slaap dood te gaan, en dan wordt je alsnog wakker, met het besef van: "AAAAAH IK GA DOOD". Dat besef-moment lijkt me ook wel kut, want dan bedenk je je ineens dat je to-do-lijstje nog niet afgerond is.
Dat moment zou ik niet willen missen . Het is dan ook het enige op mijn to-do-lijstje.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waarom denk je huh? Zou jouw relatie per definitie over zijn als de ander vreemdgaat?

Oh wacht ik lees het verkeerd
Verwijderd
Citaat:

Ja ik heb die ook gehoord
Oud 01-02-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Pm, want nieuwsgierig!

Mja, of gewoon in je slaap zonder het te weten.
Misschien later, nu geen zin in, sorry

Ja dat is ook nog wel prima, dan hoef je je geen zorgen te maken over wat je niet gedaan hebt
Verwijderd
Citaat:
Nietkrijgs!

Dat moment zou ik niet willen missen . Het is dan ook het enige op mijn to-do-lijstje.
Rationeel
Rationeel is offline
maar las je de eerste zin verkeerd en dacht je daarom huh? of vind je de intro gewoon niet bij het programma passen?
Oud 01-02-2011, 14:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik las dat X weer bij zijn oude vriendin terug was (bij wie hij vreemdging met Y) en dat die relatie evt. nog een toekomst zou hebben.
Eh, dat staat er ook...geloof ik

Het ging mij om de intro in combinatie met dat programma iig
Oud 01-02-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Eh, dat staat er ook...geloof ik

Het ging mij om de intro in combinatie met dat programma iig
Ik had 'm al ge-edit en toen verwijderd want ik dacht dat rationeel 't tegen jou had

het past inderdaad niet bij het programma.
Oud 01-02-2011, 14:44
Lorelei
Lorelei is offline
Maar op zich is het wel logisch wanrt als zij er beter uitziet is de kans dat hij weer vreemdgaat kleiner
Oud 01-02-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Maar op zich is het wel logisch wanrt als zij er beter uitziet is de kans dat hij weer vreemdgaat kleiner
Oud 01-02-2011, 14:47
Rationeel
Rationeel is offline
x ging dus, tijdens zijn relatie met y, vreemd met z, om het even op te helderen voor jullie
Oud 01-02-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
maar jongens:

Oud 01-02-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
huhu. Kazet Uice iedereen naamzoek; dominee geeft antwoord op vraag mbt astronomie

Citaat:
Reageren op een antwoord is mogelijk mits de reactie iets toevoegt en niet in strijd is met het antwoord van de deskundige.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom huh?

Nee, ik denk het niet. Het is ook wel een beetje hoe, wat en met wie en onder welke omstandigheden.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
x
Niet per definitie.
Rationeel
Rationeel is offline
het hangt af van de persoon waarmee vreemdgegaan wordt en de ehhh mate van vreemdgaan. denk ik.
Oud 01-02-2011, 14:49
Verwijderd
Hangt er wel vanaf met wie, wat, waarom en onder welke omstandigheden etc ja
Verwijderd
Waarom hangt het van de persoon af?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
het hangt af van de persoon waarmee vreemdgegaan wordt en de ehhh mate van vreemdgaan. denk ik.
Met wie mag ik wel vreemdgaan?
Oud 01-02-2011, 14:50
Verwijderd
Overigens ben ik het met jullie eens hoor
Verwijderd
Citaat:
Met mij
Verwijderd
Citaat:
Als de andere persoon een kind van zes is, mja, dan is het wel over of je moeder ofzo
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou, als bart met jou vreemd zou gaan zou ik daar beduidend meer last van hebben dan wanneer het met een willekeurig stoephoer is

Niet alleen omdat jij een vriendin van mij bent trouwens maar ook omdat jullie elkaar dan veel zien en dat ik niet goed zou weten hoe dat dan daarna zou moeten.. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat we dan met zn drieen gezellig thee gaan drinken..
Oud 01-02-2011, 14:51
Verwijderd
Hij zegt: niks omstandigheden, als je vreemdgaat is het over. Dus dan is het wel zo eerlijk als dat ook voor hem geldt

Maar ik weet het niet, ik denk dat ik dat dan pas zou kunnen bekijken.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Citaat:
Met mij
dit, en met johnny en hugh laurie, dat weet je best
Verwijderd
Citaat:
Als de andere persoon een kind van zes is, mja, dan is het wel over of je moeder ofzo
Citaat:
Nou, als bart met jou vreemd zou gaan zou ik daar beduidend meer last van hebben dan wanneer het met een willekeurig stoephoer is
Oud 01-02-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Hij zegt: niks omstandigheden, als je vreemdgaat is het over. Dus dan is het wel zo eerlijk als dat ook voor hem geldt

Maar ik weet het niet, ik denk dat ik dat dan pas zou kunnen bekijken.
Mja dat heb ik ook inderdaad. Ik kan iig niet zeggen dat het sowieso over is.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, als het je beste vriend is waarmee je partner op regelmatige basis intieme afspraakjes heeft dan vind ik het wel anders dan dat je in een dronken bui met iemand zoent in een café ofzo. Dat eerste vind ik een veel ergere vorm van bedrog.
Rationeel
Rationeel is offline
en dames, wát is precies vreemdgaan?
Oud 01-02-2011, 14:53
Verwijderd
Alles vanaf zoenen.
Oud 01-02-2011, 14:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alles vanaf zoenen.
Dus zoenen is nog niet vreemdgaan?
Oud 01-02-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
x
Nou, dat ligt een beetje aan mevrouw zélf, hoe de relatie op dat moment er voor staat (of nou ja, mijn idee er van) en toch ook wel met wie precies.
Oud 01-02-2011, 14:54
Verwijderd
"Officieel" vind ik tongzoenen en verder vreemdgaan. En dan zijn er nog veel dingen die ik geen vreemdgaan zou noemen, hoewel het wel zo zou voelen en die ook big problems zouden opleveren (denk aan camseksen bijv).
Oud 01-02-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Dus zoenen is nog niet vreemdgaan?
Ik bedoel vanaf zoenen. Flirten is geen vreemdgaan, zoenen (en alles wat daarna kan volgen) wel.
Oud 01-02-2011, 14:55
Verwijderd
Ik raad ook aan dat als een zoen niks voorstelde, per ongeluk dronken in de kroeg en de kans is zeer klein dat het uit kan lekken, vooral niks zeggen.
Oud 01-02-2011, 14:56
Lorelei
Lorelei is offline
Overigens zou de seks me het minst kunnen schelen. Maar ik ben ervan overtuigd dat je of vreemdgaat omdat je nou eenmaal zo bent en het niet in kan houden (en daar zou ik niet mee kunnen leven) of dat er iets ernstig mis is in je relatie (en dat is veel erger dan seks met een ander)

Citaat:
en dames, wát is precies vreemdgaan?
Alles waarbij je lichamelijk of emotioneel met een ander verbonden bent op een manier die de grens van een vriendschappelijke relatie overschrijdt
Verwijderd
Citaat:
"Officieel" vind ik tongzoenen en verder vreemdgaan. En dan zijn er nog veel dingen die ik geen vreemdgaan zou noemen, hoewel het wel zo zou voelen en die ook big problems zouden opleveren (denk aan camseksen bijv).
Hm ja, camseksen vind ik ook wel vreemdgaan
Verwijderd
Hm misschien ook gewoon wel ja. Nou ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik raad ook aan dat als een zoen niks voorstelde, per ongeluk dronken in de kroeg en de kans is zeer klein dat het uit kan lekken, vooral niks zeggen.
Oneens.
Oud 01-02-2011, 14:57
Verwijderd
Mjah, op zich gaat hget er niet om of je het als vreemdgaan definieert. Bijvoorbeeld drie keer per week 1-op-1 uitgaan met een meisje dat hij aantrekkelijk vindt en daar dan vanaf blijven is dan wel geen vreemdgaan, maar wel heel erg (want een teken dat hij iets mist bij mij). Een keer per ongeluk met iemand zoenen op een feestje vind ik wel vreemdgaan, en daar word ik ook niet blij van, maar dat lijkt me wel vergeefbaar.
Oud 01-02-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Overigens zou de seks me het minst kunnen schelen. Maar ik ben ervan overtuigd dat je of vreemdgaat omdat je nou eenmaal zo bent en het niet in kan houden (en daar zou ik niet mee kunnen leven) of dat er iets ernstig mis is in je relatie (en dat is veel erger dan seks met een ander)

Alles waarbij je lichamelijk of emotioneel met een ander verbonden bent op een manier die de grens van een vriendschappelijke relatie overschrijdt
Juh, dit.
Oud 01-02-2011, 14:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zometeen wordt WSZ nog in zn geheel verplaatst naar L&R
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten