Advertentie | |
|
![]() |
||
huhu. Kazet Uice iedereen naamzoek; dominee geeft antwoord op vraag mbt astronomie
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Mja, of gewoon in je slaap zonder het te weten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het ging mij om de intro in combinatie met dat programma iig ![]()
||
Citaat:
![]() Niet alleen omdat jij een vriendin van mij bent trouwens maar ook omdat jullie elkaar dan veel zien en dat ik niet goed zou weten hoe dat dan daarna zou moeten.. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat we dan met zn drieen gezellig thee gaan drinken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Overigens zou de seks me het minst kunnen schelen. Maar ik ben ervan overtuigd dat je of vreemdgaat omdat je nou eenmaal zo bent en het niet in kan houden (en daar zou ik niet mee kunnen leven) of dat er iets ernstig mis is in je relatie (en dat is veel erger dan seks met een ander)
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mjah, op zich gaat hget er niet om of je het als vreemdgaan definieert. Bijvoorbeeld drie keer per week 1-op-1 uitgaan met een meisje dat hij aantrekkelijk vindt en daar dan vanaf blijven is dan wel geen vreemdgaan, maar wel heel erg (want een teken dat hij iets mist bij mij). Een keer per ongeluk met iemand zoenen op een feestje vind ik wel vreemdgaan, en daar word ik ook niet blij van, maar dat lijkt me wel vergeefbaar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|