Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hij heeft gezorgd voor mijn boerenkool ontmaagding. ![]()
|
toch wel de fijnste track van de laatste Underworld.
|
Vraag van iemand:
Waarnaar smaakt een gebakken ei? Wat proef je nu eigenlijk? Het zout wat je wellicht over het ei gooit? Het zout wat er in de braadboter zat? Of de smaak van de olie indien je het in olie gebakken hebt? Of toch het ei zelf? Antwoord: "Een gebakken ei smaakt naar een gebakken ei. Wat je proeft is het gebakken ei. Behalve als je er zout op gooit dan proef je een gebakken ei met zout. Of als je het in de olie bakt dan smaakt het naar een gebakken ei gebakken in de olie. Je kan het ook in de boter bakken dan smaakt het naar een gebakken ei wat in de boter gebakken is. Begrijp je." Droog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kijk 'bij ons in de pc' naar vrouwen die yatzee-en op 'topniveau'. Tering, ze hebben allemaal een eigen bekertje want met andermans bekertje gooien is natuurlijk niet fris. En ze vinden het een echte denksport. 'Want je moet toch ook maar in één oogopslag zien welke worp je geworpen hebt.' Netenjezus. En ze noemen het allemaal jatsie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vond een yatzeeblaadje terug van mijn broertje waarop bij 'een paar' stond ingevuld: 'achttien punten'. Ja ik weet wel waarom hij altijd wint ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een huge probleem want ik ga morgen naar een soort kamp maar op de bonte avond moet er van geslacht verandert worden. Meisjes al jongens en jongens als meisjes.
Ik zoek nu naar een niet te beschamelijk iets te doen, als iemand iets weet egt super ty dan. (ben trouwens jongen XD) grtz |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt er niet uitzien als een meisje zonder er gek uit te zien. Al je vrienden zullen er ook gek uit zien. ![]() ![]()
|
|