Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is het spel, trouwens. Je moet opium verhandelen en thee inkopen. De thee moet naar Engeland en de opium naar China, zodat ze niet moeilijk doen en hun thee gewoon geven. Maar in de laatste level kost opium opeens laik $80 per kist en al die Chinese kutdealers zeggen 'Hier heb je MAAR RIEFST TWINTIG DORRAR :trollface:' dus dan ga je failliet en kun je geen thee meer kopen. Waardoor de Britten boos worden en dan verlies je. GGGGG
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou gelukkig regende het helemaal niet keihard toen ik naar huis fietste. En gelukkig kwam ik niet zeiknat en verkleumd thuis waardoor ik onder een warme douche sprong. En gelukkig is het helemaal niet zo dat ik door die warme douche weer dusdanig wakker ben dat ik voorlopig niet kan slapen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom ben ik al wakker? ![]()
|
Verwijderd
|
Fffffffffuu, volgens mij heeft een van mijn buren een kind gebaard. Leuk en aardig dat je je wil voortplanten, maar waarom doe je dat in een piepklein appartement met kartonnen muren? Daar zijn rijtjeshuizen voor.
Bekleed de kinderkamer dan op z'n minst met geluidsisolerende platen ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je goed voor elkaar! Hier hoor je zelfs mensen neuriën in de douche en schuiven met stoelen enzo. Ik ga mijn volgende huis echt uitzoeken op o.a. geluidsisolatie. En als dat niet kan dan ga ik alles laten isoleren met van die dikke platen. Ook de vloer, gewoon alles behalve het plafond en de badkamer. Lekker rondstampen 's nachts
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Er zat gisteren ook al iemand twee keer aan te bellen (beide keren was ik bezig en kon ik niet opendoen) en vanochtend weer. Ik ben echt benieuwd, want ik verwacht geen pakjes en er zit ook geen afhaalbriefje in mijn brievenbus. Ik werd uit mijn slaap gehaald door die kutbel.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik mocht zelfs als negenjarige gewoon tot negen á tien uur buitenspelen
![]() |
![]() |
|
|