Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha, ik heb 306 aanslagen per minuut en ik typ maar met drie vingers.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vraag me af met hoeveel vingers ik eingelijk typ. ditdit ditdit is een test om te kijken met hoeveel vingers ik eigenlijk typ. Ik vind het erg moeilijk om dat te tellen, ik denk dat het er vijf zijn. De wijsvingers en de ringvingers en de de duim voor de spatie. Nee wacht, die duim gebruik ik eigenlijk ook niet echt.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dat gevoel overigens nooit.
|
Ik merk dat ik met het toetsenbord van m'n moeder meer kracht moet zetten op de toetsen dan bij m'n eigen laptop, dus soms staat er ineens een letter niet tussen omdat ik die niet hard genoeg heb ingedrukt en moet ik weer terug. Ik krijg er ook serieus kramp in m'n vingers van. Wat een kutding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat met accordeons. Van sommige accordeons, nieuwe, drukken de bastoetsen heel licht in en de mijne is oud, dus dat kost wat meer kracht. Alleen de dimbassen worden bijna nooit gebruikt, dus die zijn weer licht. En als ik dan op een andere accordeon speel ben ik steeds verbaasd hoe licht die bassen indrukken en dan gaat het helemaal mis.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik duw echt alles wat eetbaar is in m'n mik. Daar denk ik niet bij na. Als het er staat, gaat het onbewust naar binnen. *schrans*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ongepaneerde kipschnitzels van de aldi zijn dan wel in een rond vormpje geperst, maar ook smakeloos en redelijk voedzaam! Dus het hoeft niet altijd vega. Maarja, ik vind eigenlijk dat als je dan toch vlees eet, het wel lekker vlees moet zijn, en dat men dus geen ongepaneerde kipschnitzels van de aldi zou moeten eten.
|
![]() |
||
Citaat:
Stel bijv. dat ik net een gigantisch bord spaghetti heb weggewerkt waar ik een beetje van vol zit, en iemand zet dan ineens een grote taart neer waar bij niemand van eet, dan werk ik in m'n eentje die taart weg. Ik heb gewoon geen rem. Ik zit nooit zo vol dat er niks meer bij kan, ik ben een bodemloze put. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|