Kauwgum, lockersleutel, telefoonnummers van mijn werk, keelsnoepje, Kiss me, mr Kaulitz vanille labello, een pen, een batterij, de Ov. Kaart van mijn moeder en normaal gesproken mijn telefoon.
Iets dat ik een paar jaar geleden had gehoord ergens. Ik vond het zo mooi dat ik ervan moest huilen. Maar ik weet niet meer hoe het heet. Dat spijt me nog steeds heel erg.
Waar wil je ooit nog eens wonen, ware het niet dat je het er (nu) te onveilig vindt?
Eh, ik kan geen dieren bedenken die ik als vegetarier zou willen eten, en ik vind vlees bovendien helemaal niet lekker. En de meeste kamerplanten zullen ook wel niet fantastisch zijn.
Nouja, dan, welke kamerplant lijkt jou stiekem best lekker om te eten?
Best wel lekker. Ik moest naar de conrector omdat ik iemand een trap had gegeven bij LO, en ze was (godzijdank) niet kwaad. Ze zei dat ik alleen sorry hoefde te zeggen, en dat ze even mijn moeder zou bellen (die trouwens ultra-relaxed is en nooit flipt, kwaad wordt of zelfs maar hard praat).
Welke kleur zie je het meest in jouw kamer?
23-03-2011, 23:16
Verwijderd
blauw geverfde muren ,
Wat is een leukste blunder die je ooit hebt gemaakt?
Hoe bedoel je? Valt wel mee, behalve dat als ik Nederlands schrijf, dat alfabet zeg maar, dan schrijf ik als het gemiddelde Nederlandse meisje, en als ik Russisch schrijf, schrijf ik als de gemiddelde blinde kleuter met chromosoomafwijking.
Heb jij weleens alcohol gedronken voor 16 uur 's middags?
Ja, natuurlijk. Alhoewel, nu ik er zo over nadenk was die geloof ik van Pip.. Anyway, ik had smurfenhouse en what not bandjes die je kreeg van de IKEA als je jarig was
Heeft iemand wel eens een serenade onder je balkon gehouden?