Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2011, 08:25
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen lief!
Advertentie
Oud 10-03-2011, 08:25
Rationeel
Rationeel is offline
loreneel morning party crew meldt zich!
Oud 10-03-2011, 09:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
mogguh!

verslapen, meh.
Oud 10-03-2011, 09:26
snoopy
snoopy is offline
Haaaaaaai!
Oud 10-03-2011, 09:26
Carn
Carn is offline
mornin!
Oud 10-03-2011, 09:33
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
mogguh!

verslapen, meh.
Om dat te voorkomen heb ik de ideale tactiek ontwikkeld:

Opblijven
Ik heb om 11 uur een belangrijke afspraak, dit was de enige manier dat ik zeker weet dat ik me niet verslaap
Oud 10-03-2011, 10:07
Verwijderd
Zo, oven schoongemaakt. Wat een gedoe Mensen met elektrische ovens en magnetrons: ontwijken jullie ook panisch alle gaten en kieren omdat jullie bang zijn voor kortsluiting, of mag daar gewoon water in lopen? Mits je het apparaat uit hebt staan, natuurlijk.
Oud 10-03-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Om dat te voorkomen heb ik de ideale tactiek ontwikkeld:

Opblijven
Ik heb om 11 uur een belangrijke afspraak, dit was de enige manier dat ik zeker weet dat ik me niet verslaap
Ik doe die tactiek ook Prima tactiekje. Ik weet alleen niet hoe dat gaat werken als ik een serieuze vrouw met een baan en een hypotheek ben, want je kunt moeilijk van maandag t/m vrijdag doorhalen.
Oud 10-03-2011, 10:34
Macrador
Macrador is offline
Kan ik hier wat Gsm/mobiel-wijsheid komen sprokkelen? Heeft iemand van jullie een gsm met een prijs tot maximaal ongeveer 150 euro, die hem/haar goed bevalt?
Want mijn 2de samsung zijn batterij is na 8 maand alweer is dood.
Oud 10-03-2011, 10:50
Verwijderd
Ik wil ook wel telefoonadvies, ik wil een smartphone maar Iphones en Blackberry's vind ik overpriced en Theodoor heeft al de HTC desire en het is verwarrend als we allebei dezelfde hebben.
Mijn nokia 3109 bevalt goed maar is alweer twee en heeft een barst in het scherm en moet dus vervangen worden, en ik denk dat als ik nu een telefoon zonder internet haal ik daar over twee jaar van baal omdat ik dan de enige ben zonder internet op de telefoon.

Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 10:58.
Oud 10-03-2011, 10:57
Rationeel
Rationeel is offline
macrador: SE C901
Oud 10-03-2011, 10:58
Martiño
Martiño is offline
Sarah, je hebt nog altijd samsung, die hebben ook een uitgebreide collectie smartphones. En zo duur is de iPhone toch niet?

Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 11:05.
Oud 10-03-2011, 10:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil ook wel telefoonadvies, ik wil een smartphone maar Iphones en Blackberry's vind ik overpriced en Theodoor heeft al de HTS desire en het is verwarrend als we allebei dezelfde hebben.
Mijn nokia 3109 bevalt goed maar is alweer twee en heeft een barst in het scherm en moet dus vervangen worden, en ik denk dat als ik nu een telefoon zonder internet haal ik daar over twee jaar van baal omdat ik dan de enige ben zonder internet op de telefoon.
dan haal je een Desire HD, of de aankomende Incredible S, of de Desire Z.
Oud 10-03-2011, 11:02
Rationeel
Rationeel is offline
sarah: je moet nagaan wat je écht wilt.

als je een zakelijk toestel wilt waarop je kunt internetten en emailen en verder niet echt gebruik maakt van spelletjes of apps, dan is een blackberry prima. overprices valt wel mee: ik heb die van mij gratis gekregen bij een éénjarig abbo.

de iphone is inderdaad enorm overpriced, maar als je toch lekker met apps wilt spelen en spelletjes wilt doen etc. dan is een htc of samsung een goed alternatief. ga dan vooral voor een android (=google) platform.
Oud 10-03-2011, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Sarah, je hebt nog altijd samsung, die hebben ook een uitgebreide collectie smartphones. En zo duur is de iPhone toch niet?
als je zonder abonnement rekent: een iphone 3 is 550-600 euro, een htc desire kost 350-400 euro, terwijl de htc nieuwer is en ze ongeveer hetzelfde kunnen, dat vind ik wel een belachelijk prijsverschil hoor maar ik zal idd ook eens naar samsung kijken, hoewel het bovenstaande berichtje van Macrador weinig goeds voorspelt over de levensduur daarvan
Oud 10-03-2011, 11:06
Verwijderd
Ik denk dat ik wel ook spelletjes en apps wil
Oud 10-03-2011, 11:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
als je zonder abonnement rekent: een iphone 3 is 550-600 euro, een htc desire kost 350-400 euro, terwijl de htc nieuwer is en ze ongeveer hetzelfde kunnen, dat vind ik wel een belachelijk prijsverschil hoor
Waarom wil je dan geen abonnement? Volgensmij zijn er nu ook abonnementen met een kleinere of geen databundel, als je bijvoorbeeld weinig gebruik maakt van internet.
Oud 10-03-2011, 11:07
Carn
Carn is offline
wat, wil je hiermee aantonen dat Apple overpriced spul is? Oh no! shocker!
Oud 10-03-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je dan geen abonnement? Volgensmij zijn er nu ook abonnementen met een kleinere of geen databundel, als je bijvoorbeeld weinig gebruik maakt van internet.
Ik wil wel een abonnement, ik had het over het prijsverschil tussen een iphone en een htc, het vergelijks makkelijker als je dan gewoon naar de aankoopsprijs kijkt. Dat verschil blijft ook als je een abonnement neemt hoor
Oud 10-03-2011, 11:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
als je zonder abonnement rekent: een iphone 3 is 550-600 euro, een htc desire kost 350-400 euro, terwijl de htc nieuwer is en ze ongeveer hetzelfde kunnen, dat vind ik wel een belachelijk prijsverschil hoor maar ik zal idd ook eens naar samsung kijken, hoewel het bovenstaande berichtje van Macrador weinig goeds voorspelt over de levensduur daarvan
ik heb alleen maar goede ervaringen met samsung. ik ben wel helemaal afgeknapt op mijn samsung omnia, maar dat kwam door windows mobile. ga nooit aan windows mobile!

android is the way to go
Oud 10-03-2011, 11:11
Macrador
Macrador is offline
misschien een simpel LG'tje of zijn die rommel?
Oud 10-03-2011, 11:11
snoopy
snoopy is offline
Android ben ik ook nogal fan van
Oud 10-03-2011, 11:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nu een motorola defy. Prima ding, ziet er mooi uit en is waterdicht en krasvast.
Oud 10-03-2011, 11:26
snoopy
snoopy is offline
Dat kun je van de iphone niet bepaald zeggen
Oud 10-03-2011, 11:29
Verwijderd
Oh hai, is het Apple-bashtaim yesh?
Oud 10-03-2011, 11:31
snoopy
snoopy is offline
Nee, ik ben fan van apple. Heb een iphone, macbook en ben erg gelukkig ermee.

Maar de iphone is niét krasvrij
Oud 10-03-2011, 11:36
Verwijderd
Duidelijk dat we dan nog lang niet genoeg Apple-bashtaim gehad hebben als jij nog steeds fan bent

Oud 10-03-2011, 11:41
snoopy
snoopy is offline
Meer je best doen dus
Oud 10-03-2011, 11:57
Rationeel
Rationeel is offline
haha ik kijk een filmpje over huisjesmelker betty chang in utrecht en daar zit fizzle in
Oud 10-03-2011, 11:59
Rationeel
Rationeel is offline
of haar tweelingzus lea
Oud 10-03-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
haha ik kijk een filmpje over huisjesmelker betty chang in utrecht en daar zit fizzle in
link!
Oud 10-03-2011, 12:03
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 10-03-2011, 12:08
Verwijderd
Oeps 11 uur in bed gelegen
Oud 10-03-2011, 12:08
Verwijderd
oeh
Oud 10-03-2011, 12:09
Verwijderd
Klopt, maar je gaat toch niet zo'n kamer huren
Oud 10-03-2011, 12:12
Verwijderd

Klassiekertje Echt he als er eens een bedrijf zo'n reclame op de buis knettert in deze vorm koop ik het produkt, ongeacht wat het is, wat het kost en of ik er überhaupt iets mee kan. Gewoon, uit principe
Oud 10-03-2011, 12:12
Verwijderd
Ai, ik zou inderdaad hard wegrennen als ik de naam Chang zou horen ja.
Oud 10-03-2011, 12:13
Verwijderd
En waarom is de volgend HIMYM pas weer 21 maart
Oud 10-03-2011, 12:14
Verwijderd
En grey's pas weer de 24e
Oud 10-03-2011, 12:14
Verwijderd
Eric White Trash naamzoek. Wilde jij niet toevallig ook naar Zer00s heroes morgen? Medeia is ziek en wil haar kaartje kwijt, en ik vroeg me ineens af of jij eigenlijk ook van de partij was.
Oud 10-03-2011, 12:15
Verwijderd
Fizzle's thuissituatie was vrij onhoudbaar, weten jullie haar posts over haar stiefmoeder niet meer? Als ik daar moest wonen dan zou ik ook liever een oneerlijke huurprijs betalen dan thuis blijven.
Oud 10-03-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Fizzle's thuissituatie was vrij onhoudbaar, weten jullie haar posts over haar stiefmoeder niet meer? Als ik daar moest wonen dan zou ik ook liever een oneerlijke huurprijs betalen dan thuis blijven.
Onhoudbaar? Ze had een beetje ruzie met haar en die was wat onredelijk. Maar onhoudbaar viel wel mee toch.

Een maandje wachten en dan een betere kamer krijgen of ergens anders kan ook. Het is een beetje typisch
Oud 10-03-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
En grey's pas weer de 24e
ja echt he, idiote tv seizoenen
Oud 10-03-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Oh ja dat was ook zo Maar toen wilde ze zsm op zoek naar iets anders toch?
Oud 10-03-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Onhoudbaar? Ze had een beetje ruzie met haar en die was wat onredelijk. Maar onhoudbaar viel wel mee toch.

Een maandje wachten en dan een betere kamer krijgen of ergens anders kan ook. Het is een beetje typisch
Volgens mij vertrokken haar vader en stiefmoeder ook binnen een maand naar Amerika, dus anders stond ze op straat.
Oud 10-03-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:

En je overschat Utrecht duidelijk Binnen een maandje een kamer (voor een redelijke prijs) is behoorlijk veel geluk hebben. De officiele wachtlijsten zijn 4,5 jaar geloof ik.
Oud 10-03-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zag het filmpje staan en dacht 'hey, dat is net fizzle' maar heb het filmpje niet aangezet. Maar ze was het dus ook.
Ja, wat een achterlijk mens zeg, die huisbazin dus. Toch ook al dat gezeik met wel/niet morgen repeteren enzo? Goed, het is vast niet zo erg als de stiefmoeder from hell, maar hier wil je toch ook echt niet wonen..
Oud 10-03-2011, 12:21
Verwijderd
Maargoed, dat je er dan een paar maanden woont is tot daar aan toe, maar ik zou wel snel verder zoeken al is dat voor een huisjesmelker natuurlijk alleen maar mooi, want bij iedereen die na een paar maanden weggaat verzin je een reden om niet alle borg terug te geven.
Oud 10-03-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:

Nou, ze werd ook praktisch het huis uitgegooid hè. Tuurlijk, het lijkt me vrij rot om daar te wonen, maar liever een huis met slecht onderhoud waar het wel gewoon rustig is, dan een huis waar je je gewoon continu niet welkom voelt en het altijd heibel is.
Oud 10-03-2011, 12:23
Verwijderd
Oja, dat is waar ook, ze moest inderdaad onverwacht heel snel het huis uit omdat ze er anders uitgeschopt zou worden. Maar 'een beetje ruzie' en 'wat onredelijk' zijn ook behoorlijke understatements, hoor. Ze was al heel lang op zoek naar een andere kamer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten