Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil ook wel telefoonadvies, ik wil een smartphone maar Iphones en Blackberry's vind ik overpriced en Theodoor heeft al de HTC desire en het is verwarrend als we allebei dezelfde hebben.
Mijn nokia 3109 bevalt goed maar is alweer twee en heeft een barst in het scherm en moet dus vervangen worden, en ik denk dat als ik nu een telefoon zonder internet haal ik daar over twee jaar van baal omdat ik dan de enige ben zonder internet op de telefoon. Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 10:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
sarah: je moet nagaan wat je écht wilt.
als je een zakelijk toestel wilt waarop je kunt internetten en emailen en verder niet echt gebruik maakt van spelletjes of apps, dan is een blackberry prima. overprices valt wel mee: ik heb die van mij gratis gekregen bij een éénjarig abbo. de iphone is inderdaad enorm overpriced, maar als je toch lekker met apps wilt spelen en spelletjes wilt doen etc. dan is een htc of samsung een goed alternatief. ga dan vooral voor een android (=google) platform. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
android is the way to go ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een maandje wachten en dan een betere kamer krijgen of ergens anders kan ook. Het is een beetje typisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, wat een achterlijk mens zeg, die huisbazin dus. Toch ook al dat gezeik met wel/niet morgen repeteren enzo? Goed, het is vast niet zo erg als de stiefmoeder from hell, maar hier wil je toch ook echt niet wonen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|