Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2011, 11:49
Verwijderd
Alleen nog de literatuurlijst nalopen en dan over een week misschien wat dingetjes aanpassen, maar verder is het monsterwerk scriptie af!
Advertentie
Oud 11-07-2011, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alleen nog de literatuurlijst nalopen en dan over een week misschien wat dingetjes aanpassen, maar verder is het monsterwerk scriptie af!
YES goed bezig Quis!
Oud 12-07-2011, 19:07
Verwijderd
Taalskills. Mijn accent wordt steeds minder naarmate ik meer Engels praat, en ik ken al iets van zestig Tsjetsjeense woorden. Maar vooral! Ik dacht altijd dat ik in niet één taal echt alles uit kon spreken. Maar gister realiseerde ik me dat ik in het Frans alles uit kan spreken, en dat maakt me onverwacht blij en vrolijk.
Oud 12-07-2011, 20:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hartstikke gezellige middag/avond met mama gehad. Winkelen (mooi zwart jasje met van die schippersknopen gekregen ), ijs eten en daarna lekker uit eten geweest bij de Mexicaan. Zó fijn om even iets leuks te doen en mijn gedachten van scriptiestress te houden .
Oud 12-07-2011, 21:45
Em.
Em. is offline
Citaat:
Taalskills. Mijn accent wordt steeds minder naarmate ik meer Engels praat, en ik ken al iets van zestig Tsjetsjeense woorden. Maar vooral! Ik dacht altijd dat ik in niet één taal echt alles uit kon spreken. Maar gister realiseerde ik me dat ik in het Frans alles uit kan spreken, en dat maakt me onverwacht blij en vrolijk.
Iehwl, talen. Maar goed van je! Ik ben al blij als ik bij het Frans bij 0,1% van de woorden de uitspraak enigszins benader.

En ik geloof dat ik het wel kan waarderen dat ik eigenlijk alleen nog een rapport moeten ophalen en dat het donker is en het regent en dat ik lekker droog en warm binnen zit en dat ik de komende tijd eigenlijk helemaal niets meer hoef te doen, behalve heel weinig. Vakantie. <3
Oud 13-07-2011, 00:36
Verwijderd
In de regen fietsen.
Oud 13-07-2011, 07:22
snoopy
snoopy is offline
Een hele dag en twee avonden alleen thuis! Zit nu dus met laptop en dekbed op de bank thee te drinken. Aaaaaaah! <3
Oud 13-07-2011, 13:48
Verwijderd
Amandelen in melkchoco met kaneel
Oud 13-07-2011, 15:03
Missy
Missy is offline
In bad gaan.
Oud 13-07-2011, 15:55
Verwijderd
Props van den scriptiebegeleider op de bespreking vandaag. ''Het is erg leuk om te lezen, je hebt een aparte schrijfstijl en schrijft heel goed.'' ''Het plezier spat ervan af.'' ''Dit was best gewaagd en dat mag ik wel.'' ''Die enorme hoeveelheid verwijzingen, dat is echt heel goed.'' Als t helemaal af is komt het op de website van zijn onderzoeksinstituut. EN hij wil dat ik een artikel van een pagina of zes schrijf om te publiceren. In een klein vaktijdschrift dat niemand leest, maar dan nog. En ik 'mag'' aan de eindversie van de scriptie zelf maximaal nog vier dagen werken, dat moet genoeg zijn om wat dingen ''strak te trekken'' en de typefouten eruit te halen, meent hij.
Dus nu eerst goed vakantie houden totdat ik eindelijk weer goed slaap, dan nog een paar daagjes perfectioneren/inkorten en dan nog meer vakantie houden.
Citaat:
Amandelen in melkchoco met kaneel
Oooh dat is goed spul ja! Moet ik volgende week maar een inslaan, nu ik nog korting krijg.

Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 16:10.
Oud 13-07-2011, 16:04
snoopy
snoopy is offline
Wauw, goed Quis!
Oud 13-07-2011, 16:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Props van den scriptiebegeleider op de bespreking vandaag. ''Het is erg leuk om te lezen, je hebt een aparte schrijfstijl en schrijft heel goed.'' ''Het plezier spat ervan af.'' ''Dit was best gewaagd en dat mag ik wel.'' ''Die enorme hoeveelheid verwijzingen, dat is echt heel goed.'' Als t helemaal af is komt het op de website van zijn onderzoeksinstituut. EN hij wil dat ik een artikel van een pagina of zes schrijf om te publiceren. In een klein vaktijdschript dat niemand leest, maar dan nog. En ik 'mag'' aan de eindscriptie zelf maximaal nog vier dagen werken, dat moet genoeg zijn om wat dingen ''strak te trekken'' en de typefouten eruit te halen, meent hij.
Dus nu eerst goed vakantie houden totdat ik eindelijk weer goed slaap, dan nog een paar daagjes perfectioneren/inkorten en dan nog meer vakantie houden. Oooh dat is goed spul ja! Moet ik volgende week maar een inslaan, nu ik nog korting krijg.
gefeliciteerd!
Oud 13-07-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Props van den scriptiebegeleider op de bespreking vandaag. ''Het is erg leuk om te lezen, je hebt een aparte schrijfstijl en schrijft heel goed.'' ''Het plezier spat ervan af.'' ''Dit was best gewaagd en dat mag ik wel.'' ''Die enorme hoeveelheid verwijzingen, dat is echt heel goed.'' Als t helemaal af is komt het op de website van zijn onderzoeksinstituut. EN hij wil dat ik een artikel van een pagina of zes schrijf om te publiceren. In een klein vaktijdschrift dat niemand leest, maar dan nog. En ik 'mag'' aan de eindversie van de scriptie zelf maximaal nog vier dagen werken, dat moet genoeg zijn om wat dingen ''strak te trekken'' en de typefouten eruit te halen, meent hij.
Dus nu eerst goed vakantie houden totdat ik eindelijk weer goed slaap, dan nog een paar daagjes perfectioneren/inkorten en dan nog meer vakantie houden. Oooh dat is goed spul ja! Moet ik volgende week maar een inslaan, nu ik nog korting krijg.
Omfg wat gaaaaaf

Ik ben zo trots op je! ik wist het wel <3
Oud 13-07-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Wauw, goed Quis!
Citaat:
gefeliciteerd!
Citaat:
Omfg wat gaaaaaf

Ik ben zo trots op je! ik wist het wel <3
Dit kan ik ook waarderen.

Ik ben in zo'n rare labiele mengeling van kapot-moe-maar-toch-energiek. Dus ik kan het ook waarderen dat we morgen niet meteen doorreizen naar Oost-Duitland, maar eerst nog een nachtje bij M. blijven slapen. Warm bed en normale douche. <3 En dan vrijdag uitgeslapen naar MELT!

Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 16:29.
Oud 13-07-2011, 16:26
Verwijderd
Wat goed Quis!
Oud 13-07-2011, 16:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat ontzettend goed zeg!
En als je nog iemand zoekt voor de typefouten..
Oud 13-07-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Wat ontzettend goed zeg!
En als je nog iemand zoekt voor de typefouten..
Yeah. Weet je het zeker....? 118 pagina's heah. Maar misschien kan ik wel 1 hoofdstuk aan jou slijten, 1 aan mijn moeder...enz.
Oud 13-07-2011, 16:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Yeah. Weet je het zeker....? 118 pagina's heah. Maar misschien kan ik wel 1 hoofdstuk aan jou slijten, 1 aan mijn moeder...enz.
Stuur maar door. Zolang ik in bed lig niets te doen, kan ik kijken hoe ver ik kom
Oud 13-07-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Stuur maar door. Zolang ik in bed lig niets te doen, kan ik kijken hoe ver ik kom
Okay! Maar het duurt nog even, want ik ga eerst vakantie vieren. Dan wat dingen aanpassen qua volgorde e.d. en dan pas op spelling letten. Maar je hoort er tzt wel iets van, al hoop ik dat je dan niet meer ziek bent natuurlijk.
Oud 13-07-2011, 17:04
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ook Maar ik ga in ieder geval m'n best voor je doen want als het gepubliceerd wordt, moet het natuurlijk wel superduperdupergaaf zijn
Oud 13-07-2011, 18:16
Philosophy
Philosophy is offline
Ben weer terug van drie maanden Azië en het was SUPER vet. Heb zoooo'n fijne tijd gehad.
Oud 13-07-2011, 18:42
Verwijderd
Warme Kruik <3
Oud 14-07-2011, 07:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vandaag mijn man hier en morgen naar de efteling! (oh en ik hoop ZO dat ik dan niet meer ziekig ben pleaseplease!)
Oud 14-07-2011, 09:14
Verwijderd
Ik hoef niet naar 3 verjaardagen want dan ven ik op vakantie.
Oud 14-07-2011, 15:31
Daboman
Daboman is offline
Een vrije dag!
Oud 14-07-2011, 17:05
Verwijderd
Mijn nieuwe spullen!
Oud 14-07-2011, 17:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kwam in een aflevering van Gossip Girl ineens een schilderij tegen dat ik jaren geleden in een etalage in Amsterdam heb zien hangen en me opviel. Even googlen leert dat het van de Nederlander Emilio Kruithof is. Ik waardeer zijn werk wel .
Oud 14-07-2011, 21:14
Verwijderd
Okee, nog een reisverhaal. Episode Drie: Waarin Azèche Naar Utrecht Reist.

Eerst moest ik een tijdje wachten op station Den Bosch, want mijn trein had vertraging. Het was van die vertraging die tijdens het vertragen maar verder en verder vertraagd raakt, zegmaar. Gelukkig zat ik in het wachthokje bij een Rus en een Kaukasiër (wat voor soort Kaukasiër het was ben ik niet achtergekomen, want hij werd door de ander alleen aangeduid met 'mijn vriend'). De Kaukasiër ging na een tijdje opeens weg en toen was ik overgebleven met de Rus, die heel aardig was. Hij moest ook naar Utrecht en we hebben de hele treinreis een geanimeerd gesprek gevoerd over het verschil tussen Amsterdam en Den Bosch.
Op Utrecht had ik afgesproken met een meisje dat een vriendin is van de jongen die bij ons in huis komt wonen binnenkort. Ik kende haar helemaal niet, dus ik was wel een beetje zenuwachtig. We ontmoetten elkaar bij de Starbucks en het was echt ZO gezellig. Ik heb voor het eerst starbuckskoffie gedronken en het was lekker. Hazelnootsmaakkoffie. <3 Het was wel kutweer, maar dat gaf niet zo heel veel. Omdat het kutweer was gingen we weer naar Hoog Catharijne en daar kwamen we een toeriste uit Moskou tegen, die op bezoek was in Nederland. Toen gingen we met ons drieën pizza eten en de tijd vergeten en alles. <3 En het was echt zozozozozozozoozozo gezellig. <3

Om een lang verhaal kort te maken: ik heb op een dag drie nieuwe vrienden gemaakt (waarin je 'vrienden' niet ál te zwaar moet nemen, maar toch <3) en dat is gewoon een heel fijn gevoel. <3
Oud 14-07-2011, 21:56
Verwijderd
O, en. Niet iemand van Utrecht, iemand anders:
Zij: "Er ruikt hier iets lekker en het is niet je haar."
Ik: "Jawel, het is wel mijn haar."
Zij ruikt aan mijn haar. "Ohja, het is wel je haar. Wat ruikt je haar lekker."
En toen hebben we onze haren in elkaar gevlochten. Tghi <3
Oud 14-07-2011, 22:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind jou enorm grappig. In a good way welteverstaan.
Oud 14-07-2011, 22:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Cappuccino hazelnoot

Ot: Mijn ouders en ik zijn vanavond aan The Event begonnen, nu de eerste 3 afleveringen gezien. Wat awesome zeg
Oud 15-07-2011, 06:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
VANDAAG NAAR DE EFTELING!!!!!!!!
Oud 15-07-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
VANDAAG NAAR DE EFTELING!!!!!!!!
Oud 15-07-2011, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline

Begeleider heeft me laten weten dat ik een ruime voldoende heb op mijn bachelorscriptie en dus nu mijn bachelor heb gehaald!!! Cijfer krijg ik pas dinsdag tijdens het eindgesprek. Wordt vervolgd dus.

Daarna gebeld met vriendin en haar klein beetje peptalk gegeven. Kreeg daarna smsje dat ze trots op me is dat ik ondanks alles m'n BA heb afgerond en dat ze blij met mij is als vriendin omdat ik altijd voor haar klaar sta

Oud 15-07-2011, 21:46
snoopy
snoopy is offline
Omg, omg, omg! Ze hebben ons bod geaccepteerd! Als alles goed gaat hebben we een huis!
Oud 15-07-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Omg, omg, omg! Ze hebben ons bod geaccepteerd! Als alles goed gaat hebben we een huis!
oeh spannend
Oud 15-07-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
!
Oud 16-07-2011, 10:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gefeliciteerd
Oud 16-07-2011, 12:27
Daboman
Daboman is offline
@Quis: wat leuk. Ik had ook laatst dat ik te horen krijg dat het werk uit mijn stage van 2008 gepubliceerd gaat worden. En uiteraard kon ik dat wel heel erg waarderen.

Wat ik ook wel kan waarderen is dat het op m'n werk nu allemaal heel lekker loopt
Oud 16-07-2011, 12:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De efteling was zo awesome! En ze hebben de pegasus omgebouwd tot sint Joris en de Draak, en het is een dubbele houten achtbaan in middeleeuwse stijl, en het is een toernooi: de ene baan tegen de ander. Ze worden tegelijk omhooggetakeld en zijn precies even lang en wie het eerste over de finish komt is de winnaar en daar worden de vlaggen dan uitgehangen en de andere wordt uitgejouwd.
Oud 16-07-2011, 12:54
snoopy
snoopy is offline
Wahahaha hoe gaaf! Maar als je dan dun bent wil niemand met jou in de achtbaan
Oud 16-07-2011, 13:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
het was al zo geregeld dat de kinderen in het midden moesten zitten (en dus de zwaarderen aan de uiteinden ^^) Maar echt supergaaf! En verliezen is heeel genant
Oud 16-07-2011, 13:14
Verwijderd
ik durf daar niet in
Oud 16-07-2011, 15:33
Verwijderd
Ik word vrolijk van dit topic. Nouja, ik word nóg vrolijker van dit topic, want ik ben altijd vrolijk .
Oud 16-07-2011, 15:49
Em.
Em. is offline
Mijn cake is gerezen en ziet eruit als cake. En nu kan ik mijn vader pesten omdat zijn cakejes dat niet deden. En ik ben trots op mezelf, want oké het komt wel uit een pak enzo, maar ik kon/kan niet heel veel meer dan een eitje koken dus ik vind het superknap van mezelf dat zoiets lukt.
Oud 16-07-2011, 16:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn cake is gerezen en ziet eruit als cake. En nu kan ik mijn vader pesten omdat zijn cakejes dat niet deden. En ik ben trots op mezelf, want oké het komt wel uit een pak enzo, maar ik kon/kan niet heel veel meer dan een eitje koken dus ik vind het superknap van mezelf dat zoiets lukt.

Nu nog leren écht koken

Hoewel ik ook regelmatig dingetjes uit een pak maak hoor, soms is dat superhandig
Oud 17-07-2011, 16:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Straks hoera-eindelijk-mijn-bachelor-gehaald-na-zes-jaar-feest en er komen heel veel mensen en dat vind ik zo lief van ze
Oud 19-07-2011, 11:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Begeleider heeft me laten weten dat ik een ruime voldoende heb op mijn bachelorscriptie en dus nu mijn bachelor heb gehaald!!! Cijfer krijg ik pas dinsdag tijdens het eindgesprek. Wordt vervolgd dus.
YEEAAAH een 8!!!!!!!!!!
Oud 19-07-2011, 11:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed zo
Oud 19-07-2011, 11:57
honestsmile
honestsmile is offline
Chick Rock gefeliciteerd! . En even een vraagje, het is dus niet erg als je er meer als 4 jaar over doet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten