Advertentie | |
|
![]() |
|
Een grote witte villa met een grote slaapkamer voor mezelf en met veel groen er omheen en een zwembad natuurlijk (binnen en buiten), hij staat ergens op deze wereld, niet? Dan laat ik hem ergens in Nederland bouwen, ik weet nog niet met wie ik er ga wonen, waarschijnlijk mijn familie.
Wie van deze forum zou je graag in het echt willen ontmoeten? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja best wel. Helemaal als ik een enge film heb gekeken. Kan me nog herrinneren dat ik ooit eens een fim heb gekeken waarin een supereng (vond ik) fragment in voorkwam. Er lag iemand op bed met alleen een bh en een slipje aan en die lag met de rug naar de deur. En toen kwam er een man de kamer in en die dacht: Woow daar kan ik het wel eens even mee doen. En toen draaide die persoon zich op bed om en toen bleek het een man te zijn met een hakmes en hij zaagde die man helemaal in stukjes. Vreselijk vond ik dat, na twee weken gruwelde ik er nog van.
Welke spelfout kun jij niet uitstaan? |
![]() |
|
tevreden, al is het verre van perfect. ik had eerst een tand in mijn gehemelte, zowat in het midden van mn hoofd. die is er nu uit "getrokken"(operatie) en verder mis ik nog een tand die niet wil wisselen(en die er volgens mij ook nooit zal komen)
Ooit gedronken voor je 16de? zoja: veel? hoe oud was je toen? (en voor de flauwe forummers: alcohol)
|
Verwijderd
|
Sms'en, sinaasappelsap, lieve mensen, jarig zijn, onze sneeuwballenboom als ze bloeit, hardlopen en dan vooral het er weer mee klaar zijn, een lief en onverwacht mailtje, briefje, opmerking, sommige muziek, muziek maken, poëzie, een proefwerk maken en dat ik tijdens het maken merk dat ik alles gewoon weet, merken dat ik in een taal allemaal woorden gewoon nog herken als ik dacht dat ik ze vergeten was, leuke telefoongesprekken, grappige dingen die mensen doen op straat, geen drukkende o-dit-moet-ik-nog-doen-lasten, mooie planten, straatmuzikanten die een liedje spelen dat ik ken, mensen op straat of in de trein met wie ik op een of andere manier in gesprek kom en die dan aardig zijn... dat soort dingen.
Zijn er forums waarbij je alleen maar meeleest en niet post? Welke? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen borstvoeding gehad.
Ik weet nog niet of ik het wil gaan doen. Ik weet dat het beter is, voor de baby, en ook voor jezelf om weer op gewicht te komen en dergelijke, maar het idee staat me eigenlijk best wel tegen, misschien kinderachtig, maar het lijkt me best wel naar. En als ik zo eens hoor wat voor complicaties erbij kunnen komen kijken, en dat je niet de deur uitkan zonder te moeten borstvoeden in het openbaar (mits je kolft, maar dat lijkt me ook supernaar) denk ik dat ik het of best kort ga doen, of helemaal niet. Jij? |
![]() |
|
Wat? Wat bedoel je, want ik denk van niet, maar wellicht wel, maar ik wil eerst weten wat ermee wordt bedoelt.
Wat wordt er bedoelt met 'Ben je uit de forumkast?'?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Men schat het begrip "liefde" niet goed in de abt van sion | 64 | 17-06-2002 07:46 |