Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 18:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wist tot vandaag niet van het bestaan van deze foto, maar zo klein ik dus @ alle mensen die dat vroegen de afgelopen tijd.
[afbeelding]
Ja, maar die gast is ook 2 meter!
Oud 27-05-2011, 18:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Foto van mijn ninetiesoutfit die ik aanhad toen we gister vierden dat een van de huisgenootjes geslaagd was voor haar propedeuse. De hele avond heel hard ninetiesliedjes gezongen.

ii waaant it myyy waaaaay

(had de foto gemaakt om aan vriendje te vragen of hij het vond kunnen. Hij vond het niet kunnen. )
Oud 27-05-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die gast is ook 2 meter!
Orly?
Oud 27-05-2011, 18:07
Carn
Carn is offline
Ya rly.
Oud 27-05-2011, 18:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet dan? Zo klein ben je toch niet Quis?
Oud 27-05-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ja maar die is niet zichtbaar en je zonnebril en natgelikte lippen zijn dat wel.

Ik wist tot vandaag niet van het bestaan van deze foto, maar zo klein ik dus @ alle mensen die dat vroegen de afgelopen tijd.
[afbeelding]
Oh hai, volgens mij vind ik hem wel leuk. Stel me eens voor, wil je?
Oud 27-05-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Niet dan? Zo klein ben je toch niet Quis?
Jawel, hij is heel lang, dat leek me wel duidelijk.

Citaat:
Oh hai, volgens mij vind ik hem wel leuk. Stel me eens voor, wil je?
Sorry, dat zal niet gaan. Dit was oud op nieuw geloof ik, en heb geen idee wie hij is of hoe hij heet. Hij wilde alleen opportunistisch met me op de foto (want hu hu grappig lengeteverschil) en deed voor tien minuten of we beste matties waren, en was toen weer weg.
Oud 27-05-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Jawel, hij is heel lang, dat leek me wel duidelijk.

Sorry, dat zal niet gaan. Dit was oud op nieuw geloof ik, en heb geen idee wie hij is of hoe hij heet. Hij wilde alleen opportunistisch met me op de foto (want hu hu grappig lengeteverschil) en deed voor tien minuten of we beste matties waren, en was toen weer weg.
Oud 27-05-2011, 18:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Foto van mijn ninetiesoutfit die ik aanhad toen we gister vierden dat een van de huisgenootjes geslaagd was voor haar propedeuse. De hele avond heel hard ninetiesliedjes gezongen.

[afbeelding]

(had de foto gemaakt om aan vriendje te vragen of hij het vond kunnen. Hij vond het niet kunnen. )
Je ging als raveteef?
Oud 27-05-2011, 18:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ging gewoon in dat truitje, niet per se verkleed. Het was ook maar een feestje met 4 mensen en ik hoefde er maar twee trappen voor af
Oud 27-05-2011, 19:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuke vriend hoor Onait en Quis, je lijkt wel heel cute en knuffelig naast zo'n grote jongen
Oud 27-05-2011, 19:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en ik heb foto's gemaakt bij Fort Rijnauwen vanmiddag. Het was leuk

Oud 27-05-2011, 19:44
Verwijderd

Is dat een beetje te bereiken met het openbaar vervoer?
Oud 27-05-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Leuke vriend hoor Onait en Quis, je lijkt wel heel cute en knuffelig naast zo'n grote jongen
Eens. + Hu hu I know. Ik kan ook best cute en knuffelig zijn hoor.
Oud 27-05-2011, 19:46
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Leuke foto's people! pippeloens foto's waren zoals altijd supergrappig
En snoopy voor het eerst gezien: knappe meid!!
Oud 27-05-2011, 19:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Is dat een beetje te bereiken met het openbaar vervoer?
Redelijk. Bus 40/41 vanaf Utrecht richting Bunnik (ca. 15 min) en dan nog een kwartiertje lopen naar de ingang van het fort. Is trouwens niet zomaar toegankelijk, alleen als je een rondleiding doet.

Citaat:
Eens. + Hu hu I know. Ik kan ook best cute en knuffelig zijn hoor.
Dat geloof ik ook meteen

Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 19:58.
Oud 27-05-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Redelijk. Bus 40/41 vanaf Utrecht richting Bunnik (ca. 15 min) en dan nog een kwartiertje lopen naar de ingang van het fort. Is trouwens niet zomaar toegankelijk, alleen als je een rondleiding doet.
Ah, ok. Ook wel logisch. Ook mooi in dit kader is trouwens de Citadelle de Lille, die is zelfs nog echt militair in gebruik. Een deel is dan ook alleen te bekijken op bepaalde dagen, maar er ligt wel een heel mooi park omheen.
Oud 27-05-2011, 21:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja zeg en is dát een beetje te bereiken met het openbaar vervoer?!
Oud 27-05-2011, 21:44
Verwijderd
Ik ben al iets van 25 keer in Lille geweest sinds midden 2008. Vanaf Zwolle is het ruim vijf uur enkele reis naar Lille Flandres en van daaruit is het een minuut of twintig lopen. Naar mijn maatstaven uitstekend te doen in een dagje.

En zolang je vrij reizen hebt op het Nederlandse deel van het traject, is het ook niet duur, mits je weet welke vervoersbewijzen je het beste kunt gebruiken.
Oud 27-05-2011, 21:53
Verwijderd
Leuke vriend soija!
Oud 27-05-2011, 22:24
Verwijderd
soija hottie.
Oud 28-05-2011, 01:01
Verwijderd
Wat ziet Gizmo er fucking evil uit <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Oud 28-05-2011, 11:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben al iets van 25 keer in Lille geweest sinds midden 2008. Vanaf Zwolle is het ruim vijf uur enkele reis naar Lille Flandres en van daaruit is het een minuut of twintig lopen. Naar mijn maatstaven uitstekend te doen in een dagje.

En zolang je vrij reizen hebt op het Nederlandse deel van het traject, is het ook niet duur, mits je weet welke vervoersbewijzen je het beste kunt gebruiken.
Offtopic: In een DAGJE? Mij niet gezien. Ik heb al enigszins moeite met een dagje Rotterdam 3 uur heen, 3 uur terug.
Oud 28-05-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Wat ziet Gizmo er fucking evil uit <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Oud 28-05-2011, 19:57
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Heb dan eindelijk mijn stoel gemaakt, deze koste me 4,50 omdat het zitvlak er niet in zat, was kapot maar met een beetje nep-leder, houten plankje en oude handdoeken is hij zo goed als nieuw

O wat mooi <3

En dit alles met een nieuwe camera /kutkop
Oud 28-05-2011, 19:59
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:

[afbeelding]

Sodeju.
Oud 28-05-2011, 20:00
Verwijderd
Hoezo kutkop? Je ziet er goed uit, niet zo lijkbleek en vermoeid als vaak. De stoel vind ik tof, de zwarte muren niet!
Oud 28-05-2011, 20:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
gezichtsuitdrukking, daar doel ik op

Zwarte muren <3333333333

Hm dat vermoeide en bleke, ik eet daadwerkelijk deze afgelopen paar weken. Zal wel daaraan liggen!
Oud 28-05-2011, 20:02
Verwijderd
vind het een gaaf stoeltje, dat zitvlak heb je mooi gefixed. Alleen de kleur vind ik echt lelijk
Oud 28-05-2011, 20:04
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zwart is dan ook geen kleur.

Overweldigend roze daarentegen wel.
Oud 28-05-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
gezichtsuitdrukking, daar doel ik op

Zwarte muren <3333333333

Hm dat vermoeide en bleke, ik eet daadwerkelijk deze afgelopen paar weken. Zal wel daaraan liggen!
Oh, je gezichtsuitdrukking is ook niks mis mee. En oh, nou keep up the good work!

Citaat:
vind het een gaaf stoeltje, dat zitvlak heb je mooi gefixed. Alleen de kleur vind ik echt lelijk
Je zou het liever appelgroen of barbie-roze hebben?
Oud 28-05-2011, 20:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Quis, gaan we een keer appeltaart eten?
Oud 28-05-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, je gezichtsuitdrukking is ook niks mis mee. En oh, nou keep up the good work!

Je zou het liever appelgroen of barbie-roze hebben?
Nou, eigenlijk vind ik okergeel beter in dat huis en bij de stoel zelf passen
Oud 28-05-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Nou, eigenlijk vind ik okergeel beter in dat huis en bij de stoel zelf passen
Okergeel. <3

En verder vind ik dat Soija's vriend er ontzettend aardig uitziet. Stiekem had ik verwacht dat het een bonkige Pool zou zijn, dus dat was een verrassing. En ik vind Panda's stoel keigaaf, alleen met die zwarte muren is het net of je in een grot woont. Of in een of andere bijkamer van een oud gemeentehuis. Maar je hebt een gezond kleurtje.
Oud 28-05-2011, 20:13
Verwijderd
Oud 28-05-2011, 20:15
Verwijderd
Deze is beter, met mijn helden Homer, Marge en Jive Jones.
Oud 28-05-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Heb dan eindelijk mijn stoel gemaakt, deze koste me 4,50 omdat het zitvlak er niet in zat, was kapot maar met een beetje nep-leder, houten plankje en oude handdoeken is hij zo goed als nieuw

[afbeelding]

O wat mooi <3

[afbeelding]

Hou je bek. Je hebt geen kutkop

/doei.
Oud 28-05-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Quis, gaan we een keer appeltaart eten?
zie saai.

Citaat:
Deze is beter, met mijn helden Homer, Marge en Jive Jones.
[afbeelding]
Ik wilde net zeggen, wat kijk je zuur. Tweede is leuk.
Oud 28-05-2011, 20:30
Verwijderd
Gewoon om te laten zien welke kleur muren moeten hebben. O, en om mijn wereldbol te showen:

En nog een foto waarop je de kleur beter kan zien. Maar ja, geen wereldbol. Hij was gemaakt om mijn agenda te showen en bewerkt om mijn adres en zo weg te poetsen, en ook omdat ik de functies wilde uitproberen:

Oud 28-05-2011, 20:38
Verwijderd
Dat is wel heeeeel zachtjes okergeel hoor. Kijk dit, dit is past geel (en een rare foto van een rare bui)
Oud 28-05-2011, 20:39
Verwijderd
gave kleur!
Oud 28-05-2011, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heeeeel zachtjes okergeel hoor. Kijk dit, dit is past geel (en een rare foto van een rare bui)
[afbeelding]
Dat is mooi geel! <3 Maar voor een muur lijkt het me een beetje te heftig.
Oud 28-05-2011, 20:41
Verwijderd
Muurtje, joh, en de rest is wit. En het is ook nog eens de donkerste muur (als in: er valt niet direct zonlicht op) in huis.
Oud 28-05-2011, 20:46
Em.
Em. is offline
Nee, het moet turquoise! Zoals -foto zoekt- je hier een beetje ziet:

Spoiler

Ja te groot want bla tinypic werkt niet mee en toen vergat ik het verkleinen deel. ;x Wacht, ik spoiler wel.
Oud 28-05-2011, 20:49
Verwijderd
En ik vind geel niet echt een mooie kleur, maar Quis' muur wel heel erg mooi!
Oud 28-05-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, het moet turquoise! Zoals -foto zoekt- je hier een beetje ziet:

Spoiler

Ja te groot want bla tinypic werkt niet mee en toen vergat ik het verkleinen deel. ;x Wacht, ik spoiler wel.
Dat is gewoon blauw joh.

Citaat:
En ik vind geel niet echt een mooie kleur, maar Quis' muur wel heel erg mooi!
Man ik heb me toch zo'n goede smaak!
Oud 28-05-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

O wat mooi <3

[afbeelding]

<333-waardig, zwarte muren ftw!
Oud 28-05-2011, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]
Wahaauw <3 zo'n muur wil ik wel . Maar ik heb nu al mijn grasgroene muur, waar ik toch ook wel erg van hou.

Oud 28-05-2011, 22:02
Verwijderd
Dat groen is ook mooi
Oud 28-05-2011, 22:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
goeie reet ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten