Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, in de horeca niet, ik verdien altijd hetzelfde. Behalve feestdagen, dan krijg ik 200 procent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oke ik heb in de horeca/detailhandel gewerkt(ja een combi eigenlijk) maar ik kreeg na 8 uur 's avonds 150% uitbetaald. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee het uploaden naar facebook gaat bij mij altijd vrij snel. Gister 11 foto's binnen een minuut. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Theodoor is morgen jarig en ik heb gezegd dat hij geen cadeautjes krijgt!
Maar hij lijkt zich nog niet echt zorgen te maken. Misschien omdat ik laatst mijn bril ging ophalen bij de opticien en toen anderhalf uur weg was, en ik daarna een keer om vijf uur het signaal 'klaar met werken ik kom naar huis' gaf en toen pas kwart over zes thuis was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je zult van beschimmelde kaas (zo lang je geen aids hebt of chemo krijgt) hoogstens wat diarree krijgen of misselijk worden. Ik ben zelf een keer twee uur misselijk geweest van beschimmelde kaas waarvan ik tijdens het eten al dacht 'hm, wat een apart smaakje' maar gewoon door at ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Na wat handjeklap zijn onze makelaar en haar makelaar mooi in het midden uitgekomen tussen ons bod en de vraagprijs en daar ging iedereen mee akkoord en 20 juni krijgen we de sleutel! |
![]() |
|
|