Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar daar laat ik het bij, ivm jwz
||
Citaat:
Knaagdier+dommereacties+vaakuitgedist+zelfeennerd+trol Staat gelijk aan (met een berekening van 0,6 met 7 cijfers achter de komma) übertroll hier is je trollen troffee, pak em snel beet: ![]()
|
Verwijderd
|
Screenshot knop van MC is F2. Dan ga je naar start, klik op uitvoeren, typ in: %appdata% en dan ga je naar .minecraft --> screenshots en daar staat je screenshot. Die sleep je naar je desktop zodat je die makkelijker kan uploaden.
Ga dan naar imgur.com, upload enz enz. kopieer de URL voor forums en plak hem hier. Tadaa! |
![]() |
|
de url: http://imgur.com/ix2jc
||
Citaat:
|
Even een shameless plug: www.unioncraft.co.uk
Een nieuwe server die ik samen met een paar vrienden op heb gezet. Bedoeld voor serieuze spelers uit europa. Leeftijdsgrens is 16+ (en liever 18+) om de boel een beetje volwassen te houden. Het is een survival server met een aantal goed gekozen plugs ter aanvulling van de speelervaring ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Minecraft vrienden ElectronicJason | 2 | 29-10-2016 13:21 | |
Games |
Minecraft server NL server :) Dylae | 2 | 14-03-2013 14:03 | |
Games |
Wie wil Minecraft server maken voor mij?! iMen | 5 | 26-01-2012 22:33 | |
Games |