Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 17:23
Verwijderd
Ik voel me wonderbaarlijk ok. Af en toe wat pijn en verdriet, maar het weegt niet op tegen de opluchting op het moment. Komt bij dat ik bezig ben en niet echt tijd heb om stil te staan bij wat ik mis. Alleen vanmiddag even een dipje, maar dat is alweer voorbij.
Advertentie
Oud 11-06-2011, 18:13
Catch
Catch is offline
Mijn ex is een lulhannes.
Oud 11-06-2011, 20:49
Verwijderd
Gisteravond stuurde ie een superlief smsje, dus toen vond ik het allemaal wel weer mooi. Spreek hem alleen morgen ipv vanavond pas, want hij ging misschien uit. No problem, kan nog wel een dagje wachten, als dat dan maar wel doorgaat
Oud 12-06-2011, 10:27
T.M.
T.M. is offline
Wow, heb een keer met moeders gepraat over mijn piekerende gedachten!
Het was fijn, maar soms best lastig. Het geeft mij wel meer rust na het gesprek.
Bij mijzelf merk ik dat ik een ontzettend streng geweten, en dat werkt vaker in zijn nadeel.

ot:
Ik merk dat ik beter aanvoel wat ik wil t.o.v. haar. Ik relativeer beter, meer rust en kalmte. Daardoor veel minder ruzie en spanningen. Hard eraan blijven werken!
Oud 12-06-2011, 10:48
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
We moeten allebei nog best wat leren over hoe we dingen het beste kunnen aanpakken in onze relatie, maar omg er is zoveel liefde tussen ons! Dat voel ik echt zó sterk als we elkaar aankijken. Dus ik heb er heel veel vertrouwen in dat het helemaal goed komt met ons twee!
Ik wil echt het perfecte vriendinnetje voor hem zijn, hij zegt dat ik dat al ben maar daar ben ik het helemaaaal niet mee eens want er zijn zoveel dingen die ik beter en anders kan doen. Vind hem wel het perfecte vriendje maar daar is hij het dan weer niet mee eens
Ik heb me echt nog nooit zo gevoeld als bij hem en ik ben zo verliefd!
Same here.
Oud 12-06-2011, 12:02
Verwijderd
Ik voel me kak met stukjes! Gister besloten voor onbepaalde tijd een pauze in te lassen. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan en ik heb nooit het nut er van in gezien maar het is te vroeg voor definitief stoppen maar doorgaan zoals het nu gaat kan ook niet. Ik word gek van zijn pessimistische, depressieve, negatieve stemming de laatste weken en moe van het op m'n tenen lopen. Ik geloof niet dat nog een keer opnieuw kan werken als hij niet besluit zich zelf op te poetsen. Grote schoonmaak is heel hard nodig en dat mag hij nu even in z'n eentje gaan doen want mijn hulp werd niet gewaardeerd en bleek niet effectief. Dat voelt nogal machteloos. En deze onszelf opgelegde rust maakt me tot nu alleen maar onrustiger...
Oud 12-06-2011, 12:06
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ooooooh, over 2 uurtjes komt hij weer hier naartoe.
Oud 12-06-2011, 12:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik voel me kak met stukjes! Gister besloten voor onbepaalde tijd een pauze in te lassen. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan en ik heb nooit het nut er van in gezien maar het is te vroeg voor definitief stoppen maar doorgaan zoals het nu gaat kan ook niet. Ik word gek van zijn pessimistische, depressieve, negatieve stemming de laatste weken en moe van het op m'n tenen lopen. Ik geloof niet dat nog een keer opnieuw kan werken als hij niet besluit zich zelf op te poetsen. Grote schoonmaak is heel hard nodig en dat mag hij nu even in z'n eentje gaan doen want mijn hulp werd niet gewaardeerd en bleek niet effectief. Dat voelt nogal machteloos. En deze onszelf opgelegde rust maakt me tot nu alleen maar onrustiger...
Ik zou zeggen ga niet zitten malen want daar maak je je alleen maar gek mee en dat kan nooit goed zijn voor na de pauze, maar direct advies hóe heb ik niet want die truc is mij vooralsnog ook onbekend.
Succes.
Oud 12-06-2011, 17:27
Neko*
Neko* is offline
Was een beetje geirriteerd omdat hij afspraken maakte waar hij mij bij betrok, terwijl mij dat helemaal niet uitkwam. Uiteindelijk ook niet meegegaan, maar leuk vond ik t niet. Wel lief datie dan wel zomaar even belt als ik sms dat ik een beetje last had van de medicijnen. Hij klonk echt een beetje bezorgd, terwijl hij ook weet dat t maar eventjes is. Vanavond maar eens op tijd richting bed, morgen weer een dag.
Oud 12-06-2011, 20:55
ST*R
ST*R is offline
Pff ik mis m dit weekend nog erger dan anders, ws omdat hij ook later terug komt dan anders. Gister op een feestje waren ook veel stelletjes en dan mis ik extra erg. Ik doe wel leuke dingen, maar toch voelt het weekend meestal vooral als wachten tot hij weer terug is. Best triest, en van mij mag het missen in het weekend wel wat minder worden want dat maakt de weekenden er niet leuker op. Maargoed, het zal ooit wel minder worden toch??
Verder ook wat drama in mn vriendinnengroep en dat is stom en lastig.
Oud 12-06-2011, 21:22
Luna
Luna is offline
@St*r: ja het wordt wel minder hoor

ot: We zijn nog steeds dolll op elkaar. door stress kibbelen we sinds we terug zijn uit Azië wat meer maar dat zal wel minder worden nu ik een huis heb en ben toegelaten voor de master die ik graag wil doen en hij werk en een nieuwe studie gevonden heeft.
Oud 12-06-2011, 21:45
ST*R
ST*R is offline
^ haha gelukkig maar stiekem vind ik het ook wel fijn dat ik hem zo mis, vooral omdat ik het nog nooit zo heb gehad, betekent toch wel dat het echt goed zit en anders is dan alles hiervoor.
was net topics van 4 jaar terug aan het lezen, is echt grappig om te lezen. toevallig ook allemaal verliefde posts van jou
Oud 13-06-2011, 00:08
Verwijderd
Pff ik ben het echt even kwijt. Net weer uren op Skype zitten ouwehoeren. Het zit gewoon zó goed tussen ons. Aan de ene kant heb ik heel veel zin om 'm weer te zien, maar ik begin steeds banger te worden voor wat er gaat gebeuren als ik terug ben.

En ik werd al helemaal niet blij van het verhaal dat zijn 'droomvrouw' (daar maakt iedereen altijd grappen om: meisje waar hij altijd stiekem verliefd op is omdat hij haar zo knap vindt) zo goed als vrijgezel is, al kreeg ik daarna onmiddellijk het verhaal dat hij er niet in geïnteresseerd is en niks met haar zou willen beginnen... Hm, ik weet het niet.
Oud 13-06-2011, 03:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zeggen ga niet zitten malen want daar maak je je alleen maar gek mee en dat kan nooit goed zijn voor na de pauze, maar direct advies hóe heb ik niet want die truc is mij vooralsnog ook onbekend.
Succes.
Hm ja I know. Voel me nu ook wel oké eigenlijk... fijn maar ook stom idee dat onbepaalde deel van deze pauze. Zal wel raar zijn als we niet op een lijn blijken te liggen en de een veel sneller en meer behoefte krijgt aan de ander dan de ander. Dat zal ik dan wel weer zijn, gok ik. Mehh, moet ook maar eens leren te bedenken wat ík wil ipv altijd maar hopen dat de ander míj wil. Tjaaaaaaa! Dank je iig

Laatst gewijzigd op 13-06-2011 om 03:16.
Oud 13-06-2011, 08:39
Miek
Miek is offline
Nog 4 weekjes...
Oud 13-06-2011, 09:34
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
En ik werd al helemaal niet blij van het verhaal dat zijn 'droomvrouw' (daar maakt iedereen altijd grappen om: meisje waar hij altijd stiekem verliefd op is omdat hij haar zo knap vindt) zo goed als vrijgezel is, al kreeg ik daarna onmiddellijk het verhaal dat hij er niet in geïnteresseerd is en niks met haar zou willen beginnen... Hm, ik weet het niet.
Waarom word je daar zo onzeker van?

Citaat:
Mehh, moet ook maar eens leren te bedenken wat ík wil ipv altijd maar hopen dat de ander míj wil.
Goed verwoord
Oud 13-06-2011, 10:15
Dott
Dott is offline
Ik begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen in hoeverre de relatie nog goed voor ons is.
We hebben de laatste tijd redelijk veel ruzie om kleine dingen en ik kan daar zo slecht tegen.
Erger me aan zo veel kleine dingetjes, en ik weet dat dat aan mij ligt maar daar wordt t gewoon niet leuker van.
Mrja, volgende week ben ik 5 dagen weg.. Misschien dat dat helpt, want ik heb er zo weinig zin meer in.
Oud 13-06-2011, 10:44
Neko*
Neko* is offline
Kreeg ineens een berichtje van mijn nichtje op facebook, of ze het nummer van mijn moeder mochten omdat het slecht ging met hun moeder. Aangezien zij in buitenland zitten (en hun moeder hier, gescheiden ouders en al) heb ik aangeboden dan zelf maar te bellen en mama hun terug te laten bellen. Heb dr wel 6x gebeld, maar nam niet op. Uiteindelijk maar mama's vriend gebeld, via hem mama aan de lijn gekregen en haar mijn nichtje laten bellen.
Belt mams net terug dat mijn tante vanochtend door de zorgverpleegster gevonden was, 10 minuten heeft gereanimeerd maar dat ze nergens op reageerde. Ze is toen overgeplaatst naar t ziekenhuis, en daar gaat mama nu heen. Ziet er allemaal slecht uit. En mijn nichtjes hadden t al zo zwaar.. Ben er helemaal naar van..

edit; 10 over 1 is ze overleden.. Jakkes, ben helemaal lam geslagen.

Laatst gewijzigd op 13-06-2011 om 13:38.
Oud 13-06-2011, 15:11
Verwijderd
Aw Neko*, gecondoleerd. Wat erg voor je nichtje, dat ze zo ver weg is nu. Bah. Sterkte ermee.
Oud 13-06-2011, 16:53
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hm ja I know. Voel me nu ook wel oké eigenlijk... fijn maar ook stom idee dat onbepaalde deel van deze pauze. Zal wel raar zijn als we niet op een lijn blijken te liggen en de een veel sneller en meer behoefte krijgt aan de ander dan de ander. Dat zal ik dan wel weer zijn, gok ik. Mehh, moet ook maar eens leren te bedenken wat ík wil ipv altijd maar hopen dat de ander míj wil. Tjaaaaaaa! Dank je iig
Bedenken wat je wil is ten alle tijden verstandig .
Niets te danken en als je er behoefte aan hebt kan/mag je altijd PMen natuurlijk.
Oud 13-06-2011, 18:12
Verwijderd
Ja klopt, maar dat vergeet ik soms weleens omdat mijn behoefte om gewild te worden soms groter is
Kreeg vanmiddag een sms van 'em met "Missen werkt". Uh jaaa wát werkt? In ieder geval niet om een goeie relatie met mij te hebben. Het zou altijd moeten werken. Had zo'n sms wel verwacht maar pas over een paar weken. Vind 2 dagen een vrij heftige score Hoop dat hij door me te missen beseft hoe graag hij met me wil zijn maar dat daarvoor wél iets moet veranderen. Ik heb gezegd dat ik hem ook mis maar dat we vooral even de tijd moeten nemen voor onszelf. Ik moest vooral niet vergeten dat hij van me houdt. Ik hoop vooral dat hij dat niet vergeet en het een reden is om actie te ondernemen.. :zeikwijf:
Oud 13-06-2011, 19:40
Lente
Lente is offline
Gisteren op een feestje de hele avond staan kletsen, lachen en flirten met een ontzettend bezette jongen. Ging dus helemaal nergens over, maar het was een tijdje geleden en heel erg leuk
Oud 13-06-2011, 19:48
ST*R
ST*R is offline
Gecondoleerd Neko*..

Hij komt toch vanavond al terug, over ong 1,5 uur is hij hier en ik kan niet wachten!!
Oud 13-06-2011, 21:17
Verwijderd
Sterkte @ Neko*.

ot: Hij was erg lief voor me op de crematie van mijn oom! Volgens mij is hij ook een van de weinigen die snapt dat ik in mezelf moet kruipen en vooral niet te veel met anderen bezig kan zijn. En hij kan me dan ook laten en dat is heel fijn. <3 Daarna zijn we naar zijn stad gereden en dat was wat minder. Hij was al een aantal dagen duizelig en daar kwammie mee aan. Ik weet nu ineens weer waarom ik zo'n hekel heb aan zieke mannen. Of iig aan die van mij. Ik snap dattie het niet fijn vindt dattie zich niet goed voelt, en dattie er van in paniek raakt kan ik ook nog wel vatten. Wat me dan alleen mateloos stoort, is dat hij er écht niet uit komt. Hij is zo bezig met ziekzijn en zijn hoofd en zijn duizeligheid. Ja, zo word ik ook wel duizelig. Hij lijkt er niet uit te willen komen. Echt heel vervelend. Hij heeft dat al vaker gehad, als ik hem dan nodig heb, wordt hij, nadat het ergste is gezakt maar ik nog echt neit met anderen bezig kán zijn, ziek. En dan gaattie roepen 'En ik ben er altijd voor jou en ik heb zo mijn best voor je gedaan en nu voel ik me niet lekker en ik kan daar ook niks aan doen en ik heb me daar ook dagen overheen gezet voor jou en en en en' en daar kreeg ik de schijt van. Als het dan zoveel moeite kost om er voor me te zijn, rot dan maar op. Uiteindelijk boos gaan slapen, zondagmorgen werd ik boos wakker. Tot half elf boos gedaan en heel irrationeel geweest, daarna goede seks gehad en was het allemaal een stuk beter. We hadden gewoon te weinig gesekst. 's Middags de hele middag op het teraras gezeten met vrienden van hem en dat was zó fijn. Ik heb zo'n zin om samen te gaan wonen en echt niet alleen maar in de leuke mooie geweldige prachtige dingen, maar misschien juist wel in de gewone burgerlijke vieze smerige dingen en en en en en. Het was een weekend met de nodige ups en downs maar wel mooi. Ups en downs passen bij ons, daar worden we beter van.

Alleen moet hij echt wel leren dat de wereld neit vergaat alssie ziek is. Aansteller dat het is.
Oud 13-06-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Alleen moet hij echt wel leren dat de wereld neit vergaat alssie ziek is. Aansteller dat het is.
Mijn moeder zei altijd zoiets van:
"Als mannen zeggen dat ze ziek zijn, zijn ze hooguit een beetje verkouden; als vrouwen zeggen dat ze een beetje verkouden zijn, zijn ze doodziek."

Mannen overdrijven nu eenmaal en zijn een beetje kleinzielig.
Oud 13-06-2011, 21:28
Lente
Lente is offline
sterkte Neko*!
Oud 13-06-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zei altijd zoiets van:
"Als mannen zeggen dat ze ziek zijn, zijn ze hooguit een beetje verkouden; als vrouwen zeggen dat ze een beetje verkouden zijn, zijn ze doodziek."

Mannen overdrijven nu eenmaal en zijn een beetje kleinzielig.
Ja, en daar heeft ze nog dik gelijk in ook. Jezus tering man... En normaal kan ik me daar best overheen zetten en denken 'ach, he. whatever, laat maar even zeuren, komt vast goed' maar nu niet want ik had die middag een oom begraven die longkanker én alzheimer heeft gehad en dus doodziek was en zijn vrouw heeft hem tot op het einde verzorgt en nevernooitniet geklaagd en mijn nichtje heeft Hodgkin en dat gaat ook minder goed dan gepland en mijn moeder heeft een stuk vel uit haar been moeten laten halen om te laten onderzoeken (iets wat eigenlijk eeen vet mooie naam heeft maar dat weet ik niet meer ) watn eht is onduidelijk wat daar zat en dan begint Vriendje te zeuren over 'ik ben een beetje duizelig'. Ja lul, dat zal best maar kan ik dus echt niet hebben, vooral niet omdat ik smiddags die crematie had gehad en dat allmeaal dus heel erg hoog zat nog. Man, ik word er nog kwaad om.
Oud 13-06-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn ex is een lulhannes.
Is dat de jongen waar je al de hele tijd over post?
Oud 13-06-2011, 21:45
Catch
Catch is offline
Citaat:
Is dat de jongen waar je al de hele tijd over post?
Dat is denk ik wel het geval, ik heb al wel met een ander gescharreld en daarover gepost geloof ik maar het meest over mijn ex. Ik verbaas me erover hoe weinig we nog een klik hebben. Hij loopt alleen maar te zeuren over hoe slecht het gaat als ik hem spreek. Ik raak erg snel geïrriteerd omdat het me zo doet denken aan onze relatie met alles wat daar niet goed aan was, maar het doet me ook wel verdriet dat er nu ineens niets meer is wat we lijken te delen nu mijn roze bril weg is.

En OT: aandacht van andere mannen oh het is net vergif.
Oud 14-06-2011, 00:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja klopt, maar dat vergeet ik soms weleens omdat mijn behoefte om gewild te worden soms groter is
Kreeg vanmiddag een sms van 'em met "Missen werkt". Uh jaaa wát werkt? In ieder geval niet om een goeie relatie met mij te hebben. Het zou altijd moeten werken. Had zo'n sms wel verwacht maar pas over een paar weken. Vind 2 dagen een vrij heftige score Hoop dat hij door me te missen beseft hoe graag hij met me wil zijn maar dat daarvoor wél iets moet veranderen. Ik heb gezegd dat ik hem ook mis maar dat we vooral even de tijd moeten nemen voor onszelf. Ik moest vooral niet vergeten dat hij van me houdt. Ik hoop vooral dat hij dat niet vergeet en het een reden is om actie te ondernemen.. :zeikwijf:
Zeikwijf valt wel mee hoor

Ik moet echt eens leren om t verleden niet dood te analyseren en de toekomst proberen niet in te plannen.
Oud 14-06-2011, 08:09
Miek
Miek is offline
Ik snap best dat hij heel druk is met alles en ik hoef verder ook geen lange verhalen maar hij moet maar even vertellen tot wanneer hij tijd heeft in de vakantie zodat ik kan boeken ;(
Oud 14-06-2011, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom word je daar zo onzeker van?
Goeie vraag Denk dat het komt door m'n patroon in mannen: het zijn meestal de 'foute' die teveel interesse hebben in en aandacht krijgen van andere meiden. Ben iets te vaak de zoveelste keus geweest... En de onduidelijkheid van nu helpt ook niet. Want ik weet dat ie gek op me is, alleen hoe en wat precies weet ik maar niet.

OT: Manmanman onze smsconversaties gaan nu wel erg ver... Maar uitdagen is toch leuker als je elkaar snel weer ziet En hij ging voor me duimen dat het vandaag een succes werd. Ben er echt heel erg klaar mee om zo ver van 'm vandaan te zijn.
Oud 14-06-2011, 10:29
Akhlys
Akhlys is offline
Echt een topweekend gehad! Veel uit geweest en even alles achter me gelaten. Vind het toch wel heel kut dat T nu verhuisd is en daar had ik zeker zaterdag behoorlijk last van. Kwam ook door een gebrek aan slaap, maar toch.

Gister ook zwaar chaggerijnig en dat heb ik per ongeluk afgereageerd op V, omdat ik ook behoorlijk onzeker ben wat haar betreft. Ze belde meteen nadat ik in een impulsieve bui een smsje had gestuurd waarin ik nogal los ging en we hebben even goed gepraat en ze heeft me weer rustig gekregen. Ik ben wel blij dat ze dat soort buien van me kan hebben en me erop wijst dat ik heel onredelijk bezig ben. Wat dat betreft heb ik wel een hele goede aan haar

Ik wilde eigenlijk vanavond weer naar haar toe gaan, maar ik zit tot over m'n oren in opdrachten voor school die ik behoorlijk in de steek heb gelaten afgelopen weken. Er gebeurt iig heel erg veel op het moment en het is, deels door mezelf, heel erg druk nu.

Hoe moet ik trouwens reageren op een vriend die me elke dag smst of ik wat te doen heb en zo ja, wat ik dan ga doen en met wie? Ik word er ziek van en het lijkt net alsof ik een obsessief kind achter me aan heb lopen
Oud 14-06-2011, 12:10
Volk
Volk is offline
Er is blijkbaar al besproken wie de getuigen worden op mijn huwelijk, ook de ceremoniemeester en ringendrager zijn al bekend...

Ik wist niet dat ik ging trouwen
Oud 14-06-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Er is blijkbaar al besproken wie de getuigen worden op mijn huwelijk, ook de ceremoniemeester en ringendrager zijn al bekend...

Ik wist niet dat ik ging trouwen
he?
Oud 14-06-2011, 13:19
Neko*
Neko* is offline
Wat pippeloen zegt.. Ik dacht juist dat jullie (je?) helemaal niet wilden trouwen?
Oud 14-06-2011, 13:32
Volk
Volk is offline
Dat dacht ik ook. Maar onze vrienden vinden blijkbaar dat omdat we al zo lang samen zijn er wel alvast plannen gemaakt mochten worden. Dus dat zijn ze dan ook gaan doen. Ze zijn al allemaal taken gaan verdelen.

Ik vind het maar raar...
Oud 14-06-2011, 13:38
Verwijderd
Ik zou me daar heel ongemakkelijk bij voelen als ik jou was. Alsof ze jouw wensen helemaal niet serieus nemen, zo van "Ach, dat komt nog wel.."
Oud 14-06-2011, 13:50
Neko*
Neko* is offline
Ik vind het niet alleen raar, ik vind het eigenlijk gewoon belachelijk. :/ Dat je er een keer een opmerking over maakt als vriendengroep van 'goh, zouden jullie niet eens gaan trouwen, jullie zijn al zo lang samen', kan ik me nog voorstellen. Maar om daadwerkelijk plannen te maken en taken te verdelen vind ik behoorlijk ver gaan.
Oud 14-06-2011, 13:54
Volk
Volk is offline
Nou ja, ze maken maar plannen, ik ben niet van plan te gaan trouwen omdat ze toevallig plannen hebben gemaakt. Ik weet ook niet of het serieuze plannen zijn of niet, maar blijkbaar waren mensen het wel eens over wie wat ging doen...

hmm... zul je zien, proberen ze me te mindfucken (hoop ik)
Oud 14-06-2011, 14:24
Nebel
Nebel is offline
Wij zitten een beetje in een onmogelijke situatie. Ik moet kiezen of we 4 maanden (minstens) in een ander land wonen (na 3 jaar samenwonen) of dat ik minimaal 9 maanden werkloos ben, terwijl ik misschien mijn droombaan in NL laat schieten. Mijn vriend heeft namelijk een contract in het buitenland tot 4 maanden na mijn startdatum in NL. En ik heb die startdatum dus al een paar maanden gerekt, omdat ik een paar maandjes rust wou na mijn afstuderen, die ik vooral ook om medische redenen nodig heb voordat ik me stort op mijn nieuwe, erg drukke baan....

Ik moet er niet aan denken om apart te wonen, mijn vriend zegt dat het voor hem geen optie is (maar er iets aan doen wil hij niet, hij wil zijn contract niet opzeggen). Maar ik wil ook mijn baan niet laten schieten. Ook weet ik dat als hij een goede baan aangeboden zou krijgen dat hij me wel lekker zou laten zitten. Er zelfs al sprake geweest van een aantal jaar apart wonen (wel allebei in nederland, dus dan zou het een weekendrelatie zijn. De situatie hierboven is een beetje onbetaalbaar/te ver voor een weekendrelatie).

Ik weet dus even echt niet wat ik moet doen en mijn hoofd loopt over. Iemand nog tips?
Oud 14-06-2011, 14:51
Verwijderd
Kies voor jezelf.
Oud 14-06-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Wij zitten een beetje in een onmogelijke situatie. Ik moet kiezen of we 4 maanden (minstens) in een ander land wonen (na 3 jaar samenwonen) of dat ik minimaal 9 maanden werkloos ben, terwijl ik misschien mijn droombaan in NL laat schieten. Mijn vriend heeft namelijk een contract in het buitenland tot 4 maanden na mijn startdatum in NL. En ik heb die startdatum dus al een paar maanden gerekt, omdat ik een paar maandjes rust wou na mijn afstuderen, die ik vooral ook om medische redenen nodig heb voordat ik me stort op mijn nieuwe, erg drukke baan....

Ik moet er niet aan denken om apart te wonen, mijn vriend zegt dat het voor hem geen optie is (maar er iets aan doen wil hij niet, hij wil zijn contract niet opzeggen). Maar ik wil ook mijn baan niet laten schieten. Ook weet ik dat als hij een goede baan aangeboden zou krijgen dat hij me wel lekker zou laten zitten. Er zelfs al sprake geweest van een aantal jaar apart wonen (wel allebei in nederland, dus dan zou het een weekendrelatie zijn. De situatie hierboven is een beetje onbetaalbaar/te ver voor een weekendrelatie).

Ik weet dus even echt niet wat ik moet doen en mijn hoofd loopt over. Iemand nog tips?
Ik snap het niet helemaal geloof ik - als zijn contract tot 4 maanden na jouw startdatum loopt, dan kun je toch die 4 maanden apart wonen en daarna komt hij weer naar NL? Of is dat niet te doen met huizen enzo..?
Oud 14-06-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ze maken maar plannen, ik ben niet van plan te gaan trouwen omdat ze toevallig plannen hebben gemaakt. Ik weet ook niet of het serieuze plannen zijn of niet, maar blijkbaar waren mensen het wel eens over wie wat ging doen...

hmm... zul je zien, proberen ze me te mindfucken (hoop ik)
Huh dat zijn toch geen serieuze plannen? Zo heeft een vriendin van Qimm haar ook al verteld dat ze volgend jaar maar zwanger moet worden en ik ben het daar helemaal mee eens (yay baby's knuffelen) en ik vind dat Joehoedith en Rob dan ook maar meteen moeten trouwen en kindjes krijgen. Dat is toch gewoon leuk om hardop over te fantaseren, of ze dat nou willen of niet?

Degenen die later mijn getuigen zullen worden, hebben dat zelf ook allang bedacht, en ik denk dat de zus van mijn vriendje ook allang onze bruiloft aan het plannen is en precies bedacht heeft wat voor jurk ik moet en dat haar dochtertjes bruidsmeisjes zijn en wie de getuigen worden van mijn vriend, etcetera. Ik vind dat heel grappig, maar ik maak mooi mijn eigen plannen natuurlijk
Oud 14-06-2011, 15:11
Verwijderd
Oef, ik geloof dat mijn gebeden worden verhoord... Hij smst me dat hij al de hele dag moet denken aan hoe leuk hij me vindt, hoe stom hij zelf ook doet. En dat hij godsgruwelijk veel van me houdt en waar hij nieuwe hersens kan bestellen. En dat ik niet weg moet lopen omdat mijn frustratie ervoor gezorgd heeft dat hij een psycholoog gaat zoeken en gelukkig gaat worden zodat ik dat ook word. JA GRAAG!
Maar wel nogal veel eerst zien, dan geloven... Mmm hoop zo erg dat het gaat werken.
Oud 14-06-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Oef, ik geloof dat mijn gebeden worden verhoord... Hij smst me dat hij al de hele dag moet denken aan hoe leuk hij me vindt, hoe stom hij zelf ook doet. En dat hij godsgruwelijk veel van me houdt en waar hij nieuwe hersens kan bestellen. En dat ik niet weg moet lopen omdat mijn frustratie ervoor gezorgd heeft dat hij een psycholoog gaat zoeken en gelukkig gaat worden zodat ik dat ook word. JA GRAAG!
Maar wel nogal veel eerst zien, dan geloven... Mmm hoop zo erg dat het gaat werken.
Huhuhu, ik heb er niets over gezegd, alleen maar vragen gesteld, maar ik hoop dat het iets heeft bijgedragen. <3
Oud 14-06-2011, 15:31
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Ik snap het niet helemaal geloof ik - als zijn contract tot 4 maanden na jouw startdatum loopt, dan kun je toch die 4 maanden apart wonen en daarna komt hij weer naar NL? Of is dat niet te doen met huizen enzo..?
Ja, nouja. Het banenvinden in ons gebied is een beetje moeilijk. Hij zal heus wel iets vinden, maar het is maar de vraag of het dan een beetje in mijn buurt is. Ook willen we allebei liever neit apart wonen. Ik zou het heel erg vinden, hij vindt het 'geen optie', tenzij het dus over zijn carriere gaat. Maar nu gaat het over die van mij, en heeft hij het er niet voor over om apart te wonen. Zo komt t een beetje op mij over. Als het een weekendrelatie zou zijn zou ik het niet zo erg vinden, want we zien elkaar door de weeks toch nooit zo veel. Maar daar is de afstand te groot voor. Dan inderdaad de huren: een dubbele huur kunnen we geen van beiden betalen, we hebben wel spaargeld, dus het kan wel als het moet, maar het zou heel vervelend zijn allemaal.... Maar ik ben dus ook een beetje in de war van dat hij wel een aantal jaar zonder mij zou kunnen wonen als het goed is voor zijn carriere, maar andersom kan echt niet, terwijl het maar over een paar maanden gaat. (Los van het feit dat het mij zelf dus ook heel vervelend lijkt om (minstens) 4 maanden apart te wonen, waarbij we elkaar misschien eens per maand even kunnen zien).
Oud 14-06-2011, 15:33
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Kies voor jezelf.
Dat wil ik ook wel zeker omdat hij al duidelijk maakt dat hij dat ook zou doen, maar het probleem is dat ik niet goed weet wat ik wil. Want een leuke baan is heel erg leuk, maar het is niet het enige dat belangrijk is in mijn leven. Ik wil niet mijn relatie er voor op het spel zetten zeg maar...
Oud 14-06-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Huhuhu, ik heb er niets over gezegd, alleen maar vragen gesteld, maar ik hoop dat het iets heeft bijgedragen. <3
Wat in ieder geval heeft bijgedragen is mijn eigen godsgruwelijke leukheid die hij helemaal niet kan missen, ha!
En nu een beetje vaart maken met dat nieuwe humeur
Oud 14-06-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Wat in ieder geval heeft bijgedragen is mijn eigen godsgruwelijke leukheid die hij helemaal niet kan missen, ha!
En nu een beetje vaart maken met dat nieuwe humeur
Dat sowieso natuurlijk!

Komt goed. X
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten