Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en even een crosspost maar ik vond het zo'n bizar verhaal. Gisteren stonden een vriend en ik op de gastenlijst voor een nieuwe club die in Eindhoven (oude danssalon) dus daar mochten we ieder 4 biertjes gratis drinken. Op een gegeven moment zitten we in het loungegedeelte te roken en krijg ik twee biertjes aangeboden. Zonder er eigenlijk bij na te denken zei ik bedankt en stonden ze op tafel. Maar we hadden allebei al snel in de gaten dat het verhaal raar was want hij brabbelde iets over 'munten over en ze moeten voor 01.00 uur op want dan sluit de gastenlijst'. Heel vaag allemaal. Die vriend van mij merkte ook op dat die gasten behoorlijk gay/nat waren en ons in de gaten hielden. Vervolgens merkte we allebei ook op dat het gekregen biertje aanzienlijk meer bruiste dan onze biertjes. Uiteindelijk zijn we maar naar binnen gelopen en hebben die biertjes bij de bar gezet
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vroeger hoorden we dat liedje wel eens op de radio en toen moesten we lachen omdat we steeds 'poepen' hoorden ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ahem. Utrecht heeft het wel goed gedaan, maar dat doet er ook niet echt meer toe. Maar aan de andere kant, Aegon is een klant van ons en we zijn bezig met een campagne omtrent Ajax, dus dat zal nog wel even doorlopen ![]()
|
Verwijderd
|
Ondanks het slechte resultaat van de Nederlandse inzendingen voor het Eurovisie Songfestival de afgelopen jaren, wil de TROS op de zelfde voet door gaan. "Als er een trend te zien is, kunnen we ons daar bij aansluiten. Maar de act moet wel dicht bij de TROS staan." Zegt directeur Peter Kuipers.
De 3J's waren afgelopen week de slechtst scorende act op het liedjesfestijn terwijl Sieneke vorig jaar niet hoger kwam dan een veertiende plaats bij de halve finale. Voor volgend jaar wordt o.a. de naam van Thomas Berge genoemd. :'):') ![]() ![]() ![]() KankerTros, Excusez le mot. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|