Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik krijg nu idd ook mailtjes ter herinnering ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja die kreeg ik dus niet ![]() De laatste keer dat ik er was, ging ik eigenlijk alleen omdat m'n verstandskiezen doorkwamen en ik vond dat die er maar uit moesten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vroeger met controles was altijd alles in orde, en hoefde er hooguit wat tandsteen verwijderd te worden. Toen opeens moesten we daarvoor speciaal naar de mondhygiëniste, dus na mijn 18e vond ik zo'n halfjaarlijkse controle gewoon weggegooid geld. Ben nu al zeker 6 jaar niet meer bij de tandarts geweest, niks aan 't (t)handje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en ik had ook nog een vraag voor de Utrechters: kent iemand een goede maar toch redelijk goedkoop zaakje waar je broeken e.d. kunt laten inkorten? Ik ben laatst lukraak naar ''de gouden schaar'' geweest maar vind het een beetje jammer om iedere keer elf euro te betalen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nja, misschien ga ik wel weer eens voor een check-up. Maar ik heb geen (aanvullende?) tandartsverzekering volgens mij. In de basis zit 0,0 dekking toch? Nja hoe dan ook goedkoper dan telkens maar betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het tandartsconsult kost 20 euro en eventuele foto's 10 euro per stuk. De mondhygienist is wel duurder, die kostte nu 80 euro voor de onderkant. Maar goed dan betaal ik dus nu 200 euro dit jaar en dan volgende jaren minder. Een verzekering kost ook 200 euro per jaar en dan vergoeden ze de mondhygienst alleen voor 50%, dus daar heb je niet echt veel aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook alweer vergeten zeker? Bah, ik weet niet wat dit is, maar ik lees het topic bij, en ben meteen kkchagrijnig. ![]() Chris, ik vind het echt niet normaal dat je je gebit blijkbaar zo verwaarloosd dat ze een uur bezig zijn geweest, en dat je ook nog terug moet komen. Je bent toch geen tokkie/klein kind/zwerver die zijn verzorging niet belangrijk vindt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook net een afspraak gemaakt voor volgende maand voor controle en een mondhygiënistebezoekje. Met dat lompe ding in mijn mond wil ik alles goed houden zodat ik straks een mooi gebitje heb (voor zover dat gaat).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd