Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
En je had mij eraan moeten herinneren dat ik wilde hardlopen. Nu ga ik alsnog, maar pas na vele uren hangen.
Ik dacht dat je een lijstje ging maken?

Ga maar over vijf minuten, dan vertrek ik namelijk ook en dan hebben we mentale steun aan elkaar.
Advertentie
Oud 14-06-2011, 19:13
Verwijderd
Oh, en over geanimeerde gifjes vergroten, dat gaat vrij makkelijk met de tooltjes die ik heb, maar ik kan niet beloven dat het er mooi uit gaat zien want pixels etc.
Oud 14-06-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je een lijstje ging maken?

Ga maar over vijf minuten, dan vertrek ik namelijk ook en dan hebben we mentale steun aan elkaar.
Ja dat was het idee! Maar ik maakte enkel een mentaal lijstje en vergat dat vervolgens.
Ik ben nog niet weg hoor, eerst ''strak in m'n trianingspak'' en mn schoenen onder het stof vandaan halen.Veel plezier op je training, ik hoop dat ze gaaf zijn daaro.
Oud 14-06-2011, 19:15
Verwijderd
O nohhhhh ik heb verkeerd gekeken dus ik hoef pas over een uur weg zie ik opeens Dan ga ik nu rustig roken en daarna voor de broodjesoptie.
Verwijderd
"Nou, Claire. Laat 'm dan maar zien" <3
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zo.
Oud 14-06-2011, 19:17
Verwijderd
Oei, ik moet 't maar snel warm krijgen.
Oud 14-06-2011, 19:18
Carn
Carn is offline
ohja, even rennen. zo ook maar eens doen.
Oud 14-06-2011, 19:19
Verwijderd
Ik moet overduidelijk nieuwe sportkleren, maar ik vind het zo stom om daar geld aan uit te geven. Hmpf.
Nou, ciao, ik ga oefenen.
Oud 14-06-2011, 19:19
Verwijderd
Wat, sinds wanneer is kano een synoniem voor kut?
Oud 14-06-2011, 19:20
Carn
Carn is offline
ik heb een sportbroekie van adidas, dat is het wel.
Verwijderd
Sjonge wat een gedoe weer, m'n buurjongen z'n deurslot was kapot en hij kon dus niet naar binnen. Moest ik helemaal een slotenmaker bellen.
Verwijderd

Verwijderd
Citaat:
Ik moet overduidelijk nieuwe sportkleren, maar ik vind het zo stom om daar geld aan uit te geven. Hmpf.
Nou, ciao, ik ga oefenen.
Een fijne joggingbroek kan toch ook goed functioneren als chillbroek? Dan is het de investering wel waard. Is wat anders als je sport in fietsbroekjes of leggings ofzo.
Oud 14-06-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Wat, sinds wanneer is kano een synoniem voor kut?
Oud 14-06-2011, 19:23
Carn
Carn is offline
lekker peddelen met de kano!

Ik moet eigenlijk wel nieuwe hardloopschoenen hebben. bah, kostenpost incoming
Oud 14-06-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, en over geanimeerde gifjes vergroten, dat gaat vrij makkelijk met de tooltjes die ik heb, maar ik kan niet beloven dat het er mooi uit gaat zien want pixels etc.
Het hoeft maar een heel ietsiepietsie. Zodat-ie ongeveer even groot wordt als die van jou. "Wat maakt dat nou uit?" Ja, ik ben een zeikerd.
Oud 14-06-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik praat een beetje in mezelf iemand (ok, in de serie ) zei: "Of zit er geen haar op je kano?" En toen moest ik lachen.
Oud 14-06-2011, 19:26
Geel
Geel is offline
Ik vind het wwspel nu al helemaal geweldig leuk en spannend en alles!

En, wie weet hoe je een account voor goed op grijs/wit-forum-layout kan zetten? Want het spelleidersaccount verspringt steeds op geel!
Oud 14-06-2011, 19:28
Verwijderd
misschien wil ik wel weer beginnen met hardlopen. het gaat vast duizend keer beter nu ik niet meer rook. maar misschien niet zo'n goed idee aangezien de vorige keer mijn knieën drie maanden lang ernstig verneukt waren.
Oud 14-06-2011, 19:29
Geel
Geel is offline
Vandaag viel ik in slaap in de bus. Dat doe ik wel vaker. Maar dit keer miste ik bijna mijn halte. Ik drukte net op tijd en de buschauffeur moest hard remmen.
Oud 14-06-2011, 19:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Chinese kool is op zich best te vreten als je het fijn snijdt en het goed sufbakt.
Oud 14-06-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wwspel nu al helemaal geweldig leuk en spannend en alles!

En, wie weet hoe je een account voor goed op grijs/wit-forum-layout kan zetten? Want het spelleidersaccount verspringt steeds op geel!
En terecht! Laten zo op geel!
Oud 14-06-2011, 19:31
Geel
Geel is offline
Lenteuitjes kun je ook in een beetje boter bakken. Na zo'n 5 tot 10 minuten het vuur uit doen en er zelfgemaakte kaas overheen doen en dat 5 minuutjes roeren. En ondertussen ergens kruiden. Dat is ook prima te eten. Moet je wel iets van een pasta bij hebben.
Oud 14-06-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
En terecht! Laten zo op geel!
Oud 14-06-2011, 19:32
Verwijderd
Zelfgemaakte kaas?
Oud 14-06-2011, 19:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Chinezen zijn op zich best te vreten als je ze fijn snijdt en ze goed sufbakt.
Oud 14-06-2011, 19:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Smaakt een beetje naar kip, toch?
Oud 14-06-2011, 19:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zelfgemaakte kaas?
Kopkaas.
Verwijderd
stomme kat mn hele hand zit onder het bloedt.
bloed stoppen en glee kijken naar weken geen tijd mee voor gehad
Verwijderd
Citaat:
Smaakt een beetje naar kip, toch?
Nee dat zijn negers.
Oud 14-06-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Het hoeft maar een heel ietsiepietsie. Zodat-ie ongeveer even groot wordt als die van jou. "Wat maakt dat nou uit?" Ja, ik ben een zeikerd.
Alstjeblieft.

snoopy
snoopy is offline
Ik ga zo maar eens naar bed denk ik *gaapt* *bijna van stoel valt*
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Pizza is duizend beter uit de oven dan uit de magnetron.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Je zegt het alsof dat je verbaast?
Oud 14-06-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
misschien wil ik wel weer beginnen met hardlopen. het gaat vast duizend keer beter nu ik niet meer rook. maar misschien niet zo'n goed idee aangezien de vorige keer mijn knieën drie maanden lang ernstig verneukt waren.
Kniebandjes, goede schoenen en binnen hardlopen Mijn knieën zijn ook verrot, maar op deze manier gaat het best.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En neuken is leuker dan masturberen.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Zelfgemaakte kaas?
4 bakken Magere kwark en een pakje slagroom in de pan flikkeren en op een laag vuurtje een paar uur laten koken. Naderhand de kaas eruit filteren met een zeef. En dan in een zoute oplossing leggen voor een paar dagen. Geweldige kaas
Oud 14-06-2011, 19:39
Verwijderd
Weerwolfspelverhaal <3
Verwijderd
Overigens heb ik weer verkeerd gekeken en het blijkt nu dat ik toch een halfuur geleden moest vertrekken. Nu kan ik dus niet meer naar die les. Dan ga ik zo maar hardlopen.
Verwijderd
Citaat:
4 bakken Magere kwark en een pakje slagroom in de pan flikkeren en op een laag vuurtje een paar uur laten koken. Naderhand de kaas eruit filteren met een zeef. En dan in een zoute oplossing leggen voor een paar dagen. Geweldige kaas
een...pakje slagroom? de wereld blijft me verbazen
Oud 14-06-2011, 19:40
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
En neuken is leuker dan masturberen.
Niet altijd.
Oud 14-06-2011, 19:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens heb ik weer verkeerd gekeken en het blijkt nu dat ik toch een halfuur geleden moest vertrekken. Nu kan ik dus niet meer naar die les. Dan ga ik zo maar hardlopen.
Oud 14-06-2011, 19:41
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Je zegt het alsof dat je verbaast?
Heb het jaren niet meer gehad, zo uit de oven maar wat een nomfestijn!
Oud 14-06-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Kniebandjes, goede schoenen en binnen hardlopen Mijn knieën zijn ook verrot, maar op deze manier gaat het best.
Binnen hardlopen? Als in, op een band? Hum.
Citaat:
Aha!
Citaat:
Oud 14-06-2011, 19:42
Verwijderd
de helft van glee gemist ik heb nu geen zin meer om te kijken.
Verwijderd
Het voordeel aan de sportschool is wel dat je NatGeo enzo kan kijken terwijl je fietst/crosstraint. Maar dat is dan ook het enige voordeel. Ik houd me nooit zo goed tussen de vierkante Guido's en Mel C's.
Verwijderd
Citaat:
Alstjeblieft.

[afbeelding]
Thank you, ma'am.
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa dat is leuk
Oud 14-06-2011, 19:43
Verwijderd
kwark
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten