Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 15:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Arme Fizzle, zo'n reputatie dat niemand haar seksparodieën nog opvat als een parodie
Advertentie
Oud 23-06-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Oh naar. Ik hoop dat het een mooie dienst wordt
Ja, ik denk dat het dat wel wordt. En mijn oma is een schatje, ze zag dat ik zo'n steen om m'n nek had hangen en toen zei ze al dat zij die ook nog wat had liggen. Nu kreeg ik de rouwbrief en heeft ze er vier van de stenenhangertjes bij gedaan <3 Dat ze daar in deze dagen aan denkt <3
Oud 23-06-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Arme Fizzle, zo'n reputatie dat niemand haar seksparodieën nog opvat als een parodie
Oud 23-06-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, is het trouwens gelukt met de verzekering?
Mnou, dat ligt een beetje aan wie m'n aangifte daar in handen krijgt. De Fietsenmeneer had er een hard hoofd in omdat ik niet twee originele sleutels kan aanreiken, dus ben je overgeleverd aan de genade van de juffrouw (probably parttimende huismoeder) die de boel nakijkt op credibility
Oud 23-06-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik denk dat het dat wel wordt. En mijn oma is een schatje, ze zag dat ik zo'n steen om m'n nek had hangen en toen zei ze al dat zij die ook nog wat had liggen. Nu kreeg ik de rouwbrief en heeft ze er vier van de stenenhangertjes bij gedaan <3 Dat ze daar in deze dagen aan denkt <3
Aw, dat is wel heel lief inderdaad.
Sterkte ermee, Absinthe.
Oud 23-06-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Aw, dat is wel heel lief inderdaad.
Sterkte ermee, Absinthe.
Dankjewel
Oud 23-06-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Mnou, dat ligt een beetje aan wie m'n aangifte daar in handen krijgt. De Fietsenmeneer had er een hard hoofd in omdat ik niet twee originele sleutels kan aanreiken, dus ben je overgeleverd aan de genade van de juffrouw (probably parttimende huismoeder) die de boel nakijkt op credibility
Dat is echt zo vreemd. Ik kan me helemaal niet herinneren daar ooit een probleem mee te hebben gehad. Iedereen raakt wel eens een fietssleutel kwijt en laat dan een nieuwe maken. Waar het om gaat is of ze kunnen zien dat de sleutel(s) die jij hebt daadwerkelijk gebruikt zijn en jij dus niet je fiets (met sleutel) aan iemand hebt meegegeven om belastinggeld op te strijken.

Als één van jouw sleutels gewoon regelmatig gebruikt is (en daar kunnen ze heel makkelijk achter komen) hoort er helemaal geen probleem te zijn.
Oud 23-06-2011, 15:24
Verwijderd
Waarom nou ineens gelijkspel willen jongens? Nou moet ik twee verhalen schrijven voor de zekerheid.
Oud 23-06-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt zo vreemd. Ik kan me helemaal niet herinneren daar ooit een probleem mee te hebben gehad. Iedereen raakt wel eens een fietssleutel kwijt en laat dan een nieuwe maken. Waar het om gaat is of ze kunnen zien dat de sleutel(s) die jij hebt daadwerkelijk gebruikt zijn en jij dus niet je fiets (met sleutel) aan iemand hebt meegegeven om belastinggeld op te strijken.

Als één van jouw sleutels gewoon regelmatig gebruikt is (en daar kunnen ze heel makkelijk achter komen) hoort er helemaal geen probleem te zijn.
Ja eh, ik verzin het ook niet en het staat éckt in het regelement van m'n verzekering (artikel 9b), dat twee geregistreerde, originele sleutels aanwezig dienen te zijn.

Voorts wist de Fietsenmeneer me te vertellen dat verzekeringsmaatschappijen echt een broertje dood hebben aan fietsen omdat het een enorme kostenpost is.
Oud 23-06-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, ik verzin het ook niet en het staat éckt in de regelementen van m'n verzekering, dat twee geregistreerde, originele sleutels aanwezig dienen te zijn.

Voorts wist de Fietsenmeneer me te vertellen dat verzekeringsmaatschappijen echt een broertje dood hebben aan fietsen omdat het een enorme kostenpost is.
Dat geloof ik dan weer wel. Ik heb echt totaal geen verstand van fietsen of de verzekeringen, maar je bent misschien gewoon genaaid door je verzekering. Of de regels zijn veranderd omdát het zo'n kostenpost is. Mijn geval is overigens al jaren geleden, dus niet echt relevant meer.

Ik help je hopen, in ieder geval.
Oud 23-06-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, als het goed is wel
Maar ik wil het nu
Snap ik, nog heel even doorzetten en je daarna lekker laten vertroetelen.

Citaat:

Citaat:
Aw, lief.

Citaat:
Waarom nou ineens gelijkspel willen jongens? Nou moet ik twee verhalen schrijven voor de zekerheid.
Ik zeg wel: "Ik heb me bedacht, Azeche raakt overspannen van ons"
Oud 23-06-2011, 15:28
Verwijderd
Hehehe Azeche, zie wws
Oud 23-06-2011, 15:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nou, maar twee personen snapten niet dat het niet serieus was anders
Citaat:
oh dat is superlief
Oud 23-06-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Hehehe Azeche, zie wws
<33
Oud 23-06-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
nou, maar twee personen snapten niet dat het niet serieus was anders
Ik zou niet verbaasd zijn geweest als het serieus was.
Oud 23-06-2011, 15:32
Verwijderd
Je hebt toch wel eens gebeft fizzle? Dus zo raar is het dan toch niet?
Oud 23-06-2011, 15:42
Verwijderd
I has killed the topicz
Oud 23-06-2011, 15:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
I has killed the topicz
Door over beffen te beginnen! Omgekeerde wereld!
Oud 23-06-2011, 15:47
Verwijderd
Ik zal wel weer spuit elf zijn, maar dit is toch te grappig?
Oud 23-06-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Nou inderdaad.
Oud 23-06-2011, 15:50
Uice
Uice is offline
Wie zouden er nog nooit gebeft hebben?
Oud 23-06-2011, 15:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je moet er ook niet over beginnen, je moet het gewoon DOEN.

Oud 23-06-2011, 15:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zal wel weer spuit elf zijn, maar dit is toch te grappig?
[filmpje]
Weer een gevalletje "WTF Japan seriously?"
Oud 23-06-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Weer een gevalletje "WTF Japan seriously?"
Ja, echt. Maar dat filmpje is al een paar jaar oud, dus er zullen wel nieuwe modellen zijn.
Oud 23-06-2011, 16:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou niet verbaasd zijn geweest als het serieus was.
Citaat:
Je hebt toch wel eens gebeft fizzle? Dus zo raar is het dan toch niet?
Daarom heb ik er expres heel veel typ- en spelfouten en ongerelateerde smileys in gedaan. Dat doe ik normaal niet, volgensmij.
Oud 23-06-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, echt. Maar dat filmpje is al een paar jaar oud, dus er zullen wel nieuwe modellen zijn.
Er voilà:

Lijkt me trouwens echt niet cool om model te staan voor zo'n ding. Dan word je overal geneukt zonder het zelf te voelen.
Oud 23-06-2011, 16:07
Verwijderd
Omg, ik heb Loverboys gekeken, en wtf dat laatste is inderdaad echt hilarisch. En wat een nare vreemde biatch is die Limburgse muts in die rolstoel!
Oud 23-06-2011, 16:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is dat loverboys? Is dat dat programma met die jongen die een spaanse chica had?
Oud 23-06-2011, 16:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je moet er ook niet over beginnen, je moet het gewoon DOEN.

[afbeelding]
Ok, maar de enige in de buurt die ik kan beffen is de kat...
Oud 23-06-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik heb Loverboys gekeken, en wtf dat laatste is inderdaad echt hilarisch. En wat een nare vreemde biatch is die Limburgse muts in die rolstoel!
Geniaal he?
Citaat:
Wat is dat loverboys? Is dat dat programma met die jongen die een spaanse chica had?
Oud 23-06-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ok, maar de enige in de buurt die ik kan beffen is de kat...
Poesje likken
Oud 23-06-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Godver, nu moet ik het toch echt gaan kijken.
Oud 23-06-2011, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Godver, nu moet ik het toch echt gaan kijken.
Als je voortaan nou gelijk ja zegt, net als met saai, uiteindelijk doe je het toch wel
Oud 23-06-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Als je voortaan nou gelijk ja zegt, net als met saai, uiteindelijk doe je het toch wel
Ik doe nu eenmaal graag moeilijk. En altijd ja zeggen is ook zoiets.
Oud 23-06-2011, 16:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Trouwens, wat was dat geschreeuw met haar moeder, ofzo?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dan ga ik ook even kijken, maar alleen het laatste stukje. [/meeloper]
Verwijderd
Citaat:
Ik doe nu eenmaal graag moeilijk. En altijd ja zeggen is ook zoiets.
Hoeft ook niet tegen allessss. Maar wel tegen dit soort dingen
Oud 23-06-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ik begin te geloven dat de wereld in 2012 eindigt als Schrodinger dingen als Loverboys gaat kijken
Oud 23-06-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Don't do eeeeet. Je verpest je reputatie, lol.

Edit:

Citaat:
Ik begin te geloven dat de wereld in 2012 eindigt als Schrodinger dingen als Loverboys gaat kijken
Dit dus.
Oud 23-06-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:

Als je een sleutel kwijtraakt kun je een officiele kopie bestellen.
Oud 23-06-2011, 16:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Don't do eeeeet. Je verpest je reputatie, lol.

Edit:

Dit dus.
Oud 23-06-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Als je een sleutel kwijtraakt kun je een officiele kopie bestellen.
Hmm. Heb ik dat destijds dan gedaan? Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren, maar het is ook wel logisch, ja.
Oud 23-06-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 23-06-2011, 16:26
Verwijderd
Oh wtf. Die gast met dat vriendinnetje in Spanje. Als dat mijn vriend was geweest had ik 'm sowieso gedumpt omdat hij zo lomp is om dit te flikken.
Oud 23-06-2011, 16:27
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
amen
Oud 23-06-2011, 16:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
"Ja hoor..."

Die kerel zoekt ze wel uit, dat mens is niet alleen geestelijk naar ook fysiek instabiel!
Oud 23-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
"Ja hoor..."

Die kerel zoekt ze wel uit, dat mens is niet alleen geestelijk naar ook fysiek instabiel!
Pareltje he?
Oud 23-06-2011, 16:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou ja, ik vond het niet héél grappig. En ik zat me te ergeren aan het hoofd van Valerio.
Oud 23-06-2011, 16:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat stuk daarvoor met Spanje moet je ook even kijken hoor Schrö, dat is net zo leuk
Oud 23-06-2011, 16:39
Verwijderd
"Ook zij vindt dat ze te snel tussen de lakens belandt." NOU DOE DAT DAN OOK NIET, TRUT!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten