| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Goedenavond
/Krijg ik een mailtje, van klantenservice OV Chipkaart. Dat mijn aanvraag is goedgekeurd, en dat ze dat ding opsturen. Naar, en ja, let op: Mevrouw (Mijn straatnaam) (Mijn straatnaam) 8 Als dat serieus op die ov chipkaart staat is dat natuurlijk niet geldig. Echter heb ik er wel net even goed om kunnen lachen, aangezien de machine die zo'n mailtje fabriceert niet eens goed zijn eigen formulieren in kan leveren. Op het formulier wat ik heb opgestuurd stonden mijn naam e.d. allemaal al goed ingevuld .
|
|
|
|
|
Schrödinger, ik vind het wel bewonderenswaardig dat je openstaat voor invloeden uit de Noord-Afrikaanse cultuur aangaande het aanspreken van vrouwen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Tenzij het geen kritiek is maar een compliment. Hmm!
|
|
||
|
Citaat:
Als ze nog 'daarstraks' zeggen, dan klinkt het alleen maar dialect maar snap ik wel wat ze bedoelen. Maar gewoon 'straks' dan verwacht ik iets in de toekomst.
![]() |
|
|