Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2011, 08:43
Verwijderd
@Miekmuis: Niet om het een of het ander hoor, maar ik vind hem ook wel een behoorlijke lul alssie midden in een ruzie gaat lopen verkondigen dattie een eigen huis gaat zoeken en weg gaat. Wat een egoïstische actie.... Al besloten wat je doet me de therapie die hij graag wil? Sterkte ermee in ieder geval, lijkt me een moeilijke situatie!

@Aurora: Oh, wat gaat! Wat gaan jullie in Londen doen? Of is het gewoon echt een verhuizing met plannen om daar oud te worden enzo?
@Skyblue: Dankje

ot: Zaken visueel maken helpen altijd erg bij mij. Ik heb gisteren een flink stuk gejankt en ben (eindelijk!) begonnen met puinruimen en bij elkaar rapen van mijn spullen. Het voelt vreemd, maar toch ook wel heel fijn. Hoop dat mijn zusje morgen mee gaat, ik zou dat wel heel erg gaaf vinden. Ik vin dhet maar spannend allemaal. Maargoed, vandaag nog een dagje rommelen, vanavond date met mijn vrienden hier (L) En morgen verhuizen! Het komt wel goed met mij, met ons. Echt wel
Advertentie
Oud 12-08-2011, 09:06
tuttebel
tuttebel is offline
@SA: veel plezier in jullie huisje! en dat komt zeker goed, het is in het begin even wennen, maar daarna wil je niet meer zonder elkaar.

ot: met mijn relatie gaat het goed, we missen elkaar alleen! over een paar weekjes is ie er weer, en dan voor minstens een jaar . met mij gaat het wat minder, scriptiedeadline vreet aan me en ben heel erg gestresst.
Oud 12-08-2011, 09:15
Noctiluca
Noctiluca is offline
Oei, dit waren twee fijne dagen. Gisterochtend bij hem wakker geworden en tijdens een verhitte zoensessie moest ik toen toch écht weg, en hij keek een beetje sip en vroeg vervolgens 'Zie ik je dan vanavond weer?'.. Zodoende hem gisteravond gesmst of hij thuis was en dat ik er aan kwam! Samen op de bank liggen kroelen en tv kijken en zo verschrikkelijk veel gezoend. Ik voel me zo op mijn gemak en helemaal mezelf bij hem. Het is met hem sexy en leuk en ook lief, hier kan ik best aan gewend raken.
Oud 12-08-2011, 09:30
ST*R
ST*R is offline
@ SA: idd heel veel plezier, geniet ervan!

Hm ik voel me soms zo afhankelijk van hem, en dat vind ik helemaal niet leuk. Gister even gebeld maar was niet zo'n leuk gesprek, ik mis hem gewoon heel erg en dan reageer ik een beetje dramatisch op dingen die hij zegt en ik niet zo leuk vind. Maarja, ik ben echt de dagen aan het aftellen en als hij dan zegt dat hij toch een dag later komt omdat hij met vrienden wil afspreken waarmee hij net op vakantie is geweest, vind ik dat gewoon niet zo chill. Ik geloof wel dat hij me mist enzo, maar van zoiets kan ik een beetje onzeker worden.
Ben nu gewoon misselijk van het idee dat hij me door gister stom vindt, al viel het allemaal wel mee. Hij doet zoveel met me, en dat vind ik soms een beetje eng.
Oud 12-08-2011, 09:41
Verwijderd
Citaat:
@ SA: idd heel veel plezier, geniet ervan!

Hm ik voel me soms zo afhankelijk van hem, en dat vind ik helemaal niet leuk. Gister even gebeld maar was niet zo'n leuk gesprek, ik mis hem gewoon heel erg en dan reageer ik een beetje dramatisch op dingen die hij zegt en ik niet zo leuk vind. Maarja, ik ben echt de dagen aan het aftellen en als hij dan zegt dat hij toch een dag later komt omdat hij met vrienden wil afspreken waarmee hij net op vakantie is geweest, vind ik dat gewoon niet zo chill. Ik geloof wel dat hij me mist enzo, maar van zoiets kan ik een beetje onzeker worden.
Ben nu gewoon misselijk van het idee dat hij me door gister stom vindt, al viel het allemaal wel mee. Hij doet zoveel met me, en dat vind ik soms een beetje eng.
Oeiiii Ster, soms ben ik zo bang voor je dat je afhankelijke gedrag uiteindelijk ervoor gaat zorgen dat het niet gaat werken. Het is echt too much...
Oud 12-08-2011, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Oei, dit waren twee fijne dagen. Gisterochtend bij hem wakker geworden en tijdens een verhitte zoensessie moest ik toen toch écht weg, en hij keek een beetje sip en vroeg vervolgens 'Zie ik je dan vanavond weer?'.. Zodoende hem gisteravond gesmst of hij thuis was en dat ik er aan kwam! Samen op de bank liggen kroelen en tv kijken en zo verschrikkelijk veel gezoend. Ik voel me zo op mijn gemak en helemaal mezelf bij hem. Het is met hem sexy en leuk en ook lief, hier kan ik best aan gewend raken.
O schatje, wat heerlijk!
Oud 12-08-2011, 09:58
ST*R
ST*R is offline
^ ja ik weet het maar het is moeilijk om er van af te komen.. Maargoed, opzich valt het meestal wel mee (geloof ik), en ik laat het ook niet zo vaak aan hem merken. Het overgrote deel van mij gelooft ook wel dat hij heel erg verliefd op me is, maar er is ook een klein deel van mij onzeker en bang dat hij opeens weg gaat. En daardoor kan ik af en toe wat dramatisch reageren op dingen. Ik heb dat eigenlijk altijd gehad, maar ben wel verbaasd dat ik het bij hem ook heb, want hij is echt het liefste vriendje dat ik ooit heb gehad.
Misschien is het ook omdat ik nog nooit zó verliefd ben geweest en me daarom een beetje aan hem vastklamp ofzo, don't know. Hm misschien toch maar een keer over hebben als hij terug is..
Oud 12-08-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
^ ja ik weet het maar het is moeilijk om er van af te komen.. Maargoed, opzich valt het meestal wel mee (geloof ik), en ik laat het ook niet zo vaak aan hem merken. Het overgrote deel van mij gelooft ook wel dat hij heel erg verliefd op me is, maar er is ook een klein deel van mij onzeker en bang dat hij opeens weg gaat. En daardoor kan ik af en toe wat dramatisch reageren op dingen. Ik heb dat eigenlijk altijd gehad, maar ben wel verbaasd dat ik het bij hem ook heb, want hij is echt het liefste vriendje dat ik ooit heb gehad.
Misschien is het ook omdat ik nog nooit zó verliefd ben geweest en me daarom een beetje aan hem vastklamp ofzo, don't know. Hm misschien toch maar een keer over hebben als hij terug is..
Ja... misschien wel. En dan vooral over het gedeelte dat je je eigenlijk heel goed en zeker voelt over en bij hem, maar dat je er soms niets aan kan doen dat dat gevoel soms ook bij hem de kop op steekt terwijl je weet dat het niet nodig is. Het laatste dat je (neem ik aan) wilt, is dat wanneer de eerste totaal onstuimige verliefdheid er een beetje af is, dat hij zich versmoord voelt of opgesloten of beperkt in zijn vrijheid, door jouw liefde.
Oud 12-08-2011, 10:12
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oeiiii Ster, soms ben ik zo bang voor je dat je afhankelijke gedrag uiteindelijk ervoor gaat zorgen dat het niet gaat werken. Het is echt too much...
Jij zegt wat ik niet wilde zeggen maar dat gevoel heb ik ook heel erg bij je berichtjes St*r.
En dan bedoel ik niet alleen nu maar eigk al de hele tijd dat je bij hem bent.
Bedoel ik snap wel dat hij de liefste, leukste, geweldigste is en dat je voor altijd samen wilt zijn, maar eerlijk gezegd vraag ik me af of het bij jou nog wel op een gezonde manier is, of dat je verstrengeld met hem aan het raken bent. (joepie therapie termen)
Zou toch proberen ook meer dingen voor jezelf te gaan doen en niet alleen maar bezig zijn met wanneer hij weer komt, wanneer hij smst, wanneer hij belt... want zo lijkt het nu wel een beetje, alsof hij de zon is waar jij nu omheen draait

ot: Ja gaat goed hij is lief <3
Oud 12-08-2011, 10:30
Verwijderd
@Ster: Het is wel heel erg herkenbaar hoor, ik heb dat ook een hele tijd gehad, met name het eerste jaar, anderhalf jaar. HEt heeft bij ons heel erg gebaat dat hij begon met zijn grenzen aangeven. Als ik jankend aan de telefoon hing omdat ik hem zo miste en wilde dat hij naar me toe zou komen (wat praktisch gezien gewoon onmogelijk was), gaf hij in het begin nog wel eens toe. Daar is hij op een gegeven moment mee gestopt. Dan zei hij 'DOe niet zo achterlijk, je kunt janken wat je wil, maar ik kom niet.' Nu is dat ook wel iets wat bij mij hoort, want ik ga in een relatie altijd op zoek naar grenzen - op alle mogelijke vlakken. Dus ging ik ook uitproberen hoe ver ik kon gaan voordat hij nee zei. Omdat hij daarmee is begonnen, ben ik rustiger geworden en kan ik het beter handelen als ik hem niet zie. Neemt niet weg dat ik zo af en toe nog wel eens hele stomme buien heb en eis dat hij naar me toe komt, en soms doet hij dat, maar soms niet. IIk vind het goed van je vriend dat hij zijn eigen keuzes blijft maken, probeer dat ook niet tegen te houden. Ik vind het heerlijk als ik met vrienden afspreek en hij is er eens nièt bij, dan is de date met vrienden toch anders. Probeer er ook eens op die manier naar te kijken, je kunt ook zelf dingen doen zonder dat hij daarbij is, probeer daar de voordelen van in te zien. Een avond stappen met vriendinnen zonder vriendje, houdt in dat je vrij kunt sjansen. Iets met vrienden drinken zonder vriendje, houdt in dat je ook eens ongegeneerd over hem kunt klagen (want ja, dat doe ik dan ook nog wel eens ). Succes ermee meisje!
Oud 12-08-2011, 12:20
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Het laatste dat je (neem ik aan) wilt, is dat wanneer de eerste totaal onstuimige verliefdheid er een beetje af is, dat hij zich versmoord voelt of opgesloten of beperkt in zijn vrijheid, door jouw liefde.
Ik snap wat je bedoelt en dat is idd het laatste wat ik wil. Ik wil niet zo'n vriendinnetje worden die hem beperkt in omgaan met z'n vrienden. Maar dat heb ik (volgens mij) gelukkig nog nooit gedaan.

Citaat:
Zou toch proberen ook meer dingen voor jezelf te gaan doen en niet alleen maar bezig zijn met wanneer hij weer komt, wanneer hij smst, wanneer hij belt... want zo lijkt het nu wel een beetje, alsof hij de zon is waar jij nu omheen draait
Haha ja je hebt helemaal gelijk. Maar ik doe ook best veel leuke dingen met vriendinnen hoor! Het is alleen wel dat ik op die momenten idd ook veel met hem bezig ben, wanneer ik hem weer zie.. Ik hoop dat dat wel minder wordt (al ken ik 'm nu bijna een jaar en is het nog niet echt minder geworden )
Fijn dat het bij jou goed gaat!

Citaat:
verhaal
Ik weet idd dat er ook voordelen aan zitten van alleen met vriendinnen zijn Maar stiekem ben ik nu toch nog het allerliefste bij hem En ik ga hem zeker niet tegen houden met vrienden af te spreken, hij heeft er niet onder te lijden dat ik af en toe onzeker/dramatisch ben (iig niet op de manier dat hij minder met vrienden af spreekt, dat lijkt me echt vreselijk als ik daar voor zorg).

Bedankt voor jullie reacties! Het heeft me wel aan het nadenken gezet en ik ga er iig met hem over praten als hij terug is, zodat hij mij ook een beetje meer snapt.
Trouwens, niet dat jullie denken dat ik altijd dramatisch en onzeker doe tegen hem Meestal is het gewoon super leuk en fijn alleen soms komt dat gevoel naar boven en daar wil ik van af.
Haha zo nu genoeg gepost!
Oud 12-08-2011, 16:04
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
O schatje, wat heerlijk!
en een beetje eng
Oud 12-08-2011, 20:32
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
@Miekmuis: Niet om het een of het ander hoor, maar ik vind hem ook wel een behoorlijke lul alssie midden in een ruzie gaat lopen verkondigen dattie een eigen huis gaat zoeken en weg gaat. Wat een egoïstische actie.... Al besloten wat je doet me de therapie die hij graag wil? Sterkte ermee in ieder geval, lijkt me een moeilijke situatie!
Ja dat vind ik dus ook en daarom vond ik het zo belangrijk dat hij me zou laten zien dat hij die actie zelf ook niet okay vindt, maar dat gaat hij niet doen en dus ga ik niet verder met hem. Het doet me nog steeds heel veel pijn allemaal, maar ik weet dat dat niet eeuwig duurt.
Oud 13-08-2011, 01:09
igfy
igfy is offline
Citaat:
Klinkt een beetje als hoe mijn vorige relatie eindigde. Bij mijn ex was er op dat moment ook alcohol in het spel, dat verklaarde het gedrag een beetje. Uiteindelijk zaten er achteraf gezien veel dingen niet goed tussen ons en dat lag aan ons beiden. Maar mijn ex wilde daar ook totaal geen verantwoordelijkheid voor nemen en gaf mij overal de schuld van. Ik hoop dat jullie beter uit elkaar gaan dan wij toen, want dat was echt vreselijk. In ieder geval goed dat hij niet meer in jouw huis slaapt (toch?).

OT: Ik heb de afgelopen week totaal geen zin gehad in leuke dingen doen, behalve dan aan mijn vriendje vastgeplakt zitten op de bank. Maarja daar is het soms ook tijd voor...
Oud 13-08-2011, 06:23
Volk
Volk is offline
Hier gaat het goed. Vriend is gister avond weer thuis gekomen. Helaas gaat hij morgen avond weer weg en moet ik dit weekend 23 uur werken. Maar ik vind het heel fijn om weer even met hem te zijn en lekker bij te kletsen. Ik ben blij dat hij er weer eventjes is. En volgende week gaan we op vakantie, kan niet wachten.

Van de week hadden we 4.5 jaar, en was ik dus alleen. Maar ik heb een bbq georganiseerd en we zijn gaan zwemmen, dus heb ik toch een topdag gehad waarbij ik het kon vieren ook al was mijn vriend er niet bij. Mijn beste vrienden waren er wel bij en dat was heel fijn En ik ben blij dat hij het niet erg vind dat ik ons samenzijn zo uitbundig heb gevierd zonder hem. Het is feest, dus dan moet er gevierd worden. Zou toch achterlijk zijn als ik het niet zou vieren alleen omdat hij er niet is.
Oud 13-08-2011, 09:32
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb gister te horen gekregen dat mijn moeder een erfelijke spierziekte heeft en er is 50% kans dat ik het ook heb. Ik weet gewoon dat als ik het zou hebben, hij er niet voor me zou zijn. Als ik een keer een slecht humeur zou hebben omdat ik weer iets niet meer kan, zou hij daar geen begrip voor hebben. Dus ook dit is weer een reden om het niet verder te proberen.
Oud 13-08-2011, 10:03
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
@Aurora: Oh, wat gaat! Wat gaan jullie in Londen doen? Of is het gewoon echt een verhuizing met plannen om daar oud te worden enzo?
We willen er sowieso tenminste een half jaar heen, of tot we het beu zijn Zij is eind december klaar met haar studie en ik wil een nieuwe baan en ben toe aan iets anders. We hebben beide geen eigen huis oid dus dit is het goede moment om te gaan. Over een paar maanden gaan we beginnen met gericht zoeken naar een appartementje/baan, ben heel benieuwd of het allemaal gaat lukken en of we het ook echt leuk gaan vinden en niet na 1 maand met hangende pootjes terug naar Nederland komen.
Oud 13-08-2011, 20:00
Mensch
Mensch is offline
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben wel vaker slecht in keuze's maken, maar ik denk dat hier veel van af hangt. Ik moet kiezen tussen 2 relaties, want ik ben verliefd op 2 jongens. De 1 is heel erg lief en hij is heel erg verliefd op mij, maar ik ben niet zo smoorverliefd meer. De ander woont verder weg, en is verliefd op me, maar vind de afstand te groot. Ik niet, want ik ben wel smoor op hem.

Help.
Oud 14-08-2011, 07:47
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben wel vaker slecht in keuze's maken, maar ik denk dat hier veel van af hangt. Ik moet kiezen tussen 2 relaties, want ik ben verliefd op 2 jongens. De 1 is heel erg lief en hij is heel erg verliefd op mij, maar ik ben niet zo smoorverliefd meer. De ander woont verder weg, en is verliefd op me, maar vind de afstand te groot. Ik niet, want ik ben wel smoor op hem.

Help.
Lijkt me duidelijk dat je een voorkeur hebt voor de tweede, die ver weg woont. Ik zou die ander dus vergeten.
Oud 14-08-2011, 07:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, vind het wel even kut dat ik hem zo lang niet zie. Nu al 2 weken niet, en maandag ga ik 2 weken op vakantie, maar ook daarna is het nog maar de vraag of ik hem zie.
Oud 14-08-2011, 08:18
Volk
Volk is offline
Vriend vertrekt morgen ochtend weer helaas, en ik zie hem pas op vakantie weer. Dat vind ik een beetje raar, dat we niet samen vertrekken. Maar het komt gewoon beter uit zo. Ik blijf lekker heel deze week bij een vriend van me slapen. Lekker samen filmpjes kijken en chillen. Heb er zin in.
Oud 14-08-2011, 09:55
Verwijderd
@Ster: Nog met hem gepraat?
@Miekmuis: Wat een dappere beslissing! Ik hoop dat je de spierziekte niet hebt en het hele gedoe met je ex snel achter je kunt laten... Sterkte meisje
@Aurora: Wat ontzettend gaaf! Ik ben echt zo jaloers, lijkt me supergaaf om eens te doen, ik ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen, je blijft hier wel posten, toch?
@Volk: Ik vind het gaaf dat je evengoed jullie jubileum viert, ook al zijn jullie niet samen

ot: Jaaaa, verhuisd! Gisteren met z'n vieren hier de hele inrichting omgegooid en samen met mijn ouders naar de Ikea geweest om het een en ander te kopen. Het ging naar verbazing heel erg relaxed, ik was wel gespannen maar uitte dat niet naar hem en dat vond ik best goed van mezelf. Hij zei ook 'Ja, en ik was al bang dat je helemaal boos op me zou zijn omdat ik niet precies die planken had leeggeruimd die jij verwacht had en dat komt dan omdat je spanning opbouwt en die er op dat moment uitgooit.' Maar dat was niet zo. Hij heeft gisteren een hoop met mijn vader geklust en ik veel met mijn moeder. Het was heel fijn om meteen de inrichting om te gooien want dan voelt het meteen al anders en het is fijn dat de grote tafel is gebleven want dat wordt de rommeltafel <3 Gisteren op tijd naar bed gegaan en nu is hij alweer planken aan het ophangen en ik mag zometeen heel erg fijn rommelen en mijn spulletjes neerzetten en hij gaat me daarmee laten want hij weet dat dat belangrijk voor me is.
Verder kreeg ik een heel heel heel mooi lief boek van mijn ouders en heel groot oud blik met allemaal cadeautjes en gisteren moesten we allemaal janken maar het was fijn en ik heb Sieskes om mee te naaien en knopen om te rommelen en een borstel om mee te douchen en oma op de foto. Het is zo fijn en ik heb er vet zin in <3
Oud 14-08-2011, 10:18
tuttebel
tuttebel is offline
@ SA: mooi dat het goed is gekomen! ik hoop dat bij ons het verhuizen/inrichten/verven/etc ook zo probleemloos verloopt! klussen kan nog wel eens flinke ergernissen oproepen bij mij
Oud 14-08-2011, 14:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word toch wel echt fucking onzeker van elkaar zo lang niet zien, godver
Oud 14-08-2011, 17:48
Verwijderd
Leuke jongen ontmoet, nieuwe kennissen gemaakt .
Oud 14-08-2011, 20:41
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik ben weer terug van vakantie! Lekker 12 dagen in Italie van de zon en pizzas genoten (en natuurlijk van elkaar). Ging heel erg goed, en eigenlijk gewoon een lekkere rustige vakantie gehad. Wat ik onwijs fijn vond was om samen thuis te komen in ONS huisje. Heel anders dan toen we vorig jaar nog allebei onze eigen kamer hadden, dan kom je toch alleen thuis.

*Ster Modus*
We hadden alleen gisteravond een feestje waarbij hij vooral heel erg dronken was. Op de een of andere manier heb ik hem in onze bijna 2 jaar durende relatie nog niet zo heel vaak dronken gezien en wist ik niet zo goed hoe ik ermee om moest gaan. Hij maakte een opmerking waar ik verschrikkelijk onzeker van werd waardoor hij weer niet snapte waarom ik onzeker werd en ik zei dat ik het stom vond dat ie dronken was. Ach kan gebeuren en god straft onmiddelijk met een kater vanochtend ff alles uitgepraat en tis weer helemaal goed <3
*ster modus UIT*
Oud 14-08-2011, 20:49
Akhlys
Akhlys is offline
En toen had ik opeens een soort van halve relatie? Snap het nog niet helemaal, dus eerst dit weekend maar eens laten bezinken. Iig wel een topweekend gehad
Oud 14-08-2011, 20:50
Verwijderd
^ @St*r modus

@Tuttebel: Bij mij roept ook nogal wat stress op hoor, vooral omdat Vriendje vaak kan doen alsof hij er alles vanaf weet, terwijl hij er echt helemaal geen deuk vanaf weet maar verrekt dat toe te geven. Maargoed, het was fijn. Wanneer gaan jullie samenwonen?

ot: Jaaa, fijne dag! Hij heeft plankjes en rekjes en het schilderij opgehangen en de grote tafel is de rommeltafel, nu al! Er moet echt nog wel wat gebeuren, maar dat komt gaandeweg wel. Net een hele tijd buiten gezeten en goede gesprekken gevoerd enzo. Heel erg fijn. Nu lig ik in bed en hij zit achter de pc en ik word er heel erg blijv an want het is zondagavond en ik hoef niet naar huis, ik blijf gewoon hier, hoera! Verderrrrrrr heb ik vet zin in LowLands en daar hebben we net wat gesprekken over gevoerd en dat was echt wonderbaarlijk fijnfijnfijn want er zijn duidelijke afspraken gemaakt en en en en en en en hoeraaaaaaaaaaa!
Oud 14-08-2011, 22:35
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
En toen had ik opeens een soort van halve relatie? Snap het nog niet helemaal, dus eerst dit weekend maar eens laten bezinken. Iig wel een topweekend gehad
You're kidding, right?
Oud 14-08-2011, 23:10
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
You're kidding, right?
Nope, een vriendin van me die ik nu al een tijd ken bleef dit weekend bij me slapen en we zijn beiden tot de conclusie gekomen dat we elkaar toch wel erg leuk vinden. Van het 1 kwam het ander en we hebben daarna nog wat dingen besproken. Ze wilt het iig rustig aan doen en gewoon kijken hoe het gaat lopen, naja, best^^
Oud 14-08-2011, 23:34
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
*Ster Modus*
pff

@ SA: klinkt goed, ik ben jaloers!
Hij komt vanavond terug en dan ga ik het er natuurlijk niet gelijk over hebben, maar binnenkort ofzo. Jeeej hij is alweer bijna hier, kan niet wachten! Mn buik maakt al de hele dag koprolletjes als ik eraan denk dat ik m bijna weer zie Ga 'm denk ik gelijk bespringen en al zn kleren van zn lijf af rukken
Oud 14-08-2011, 23:38
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Nope, een vriendin van me die ik nu al een tijd ken bleef dit weekend bij me slapen en we zijn beiden tot de conclusie gekomen dat we elkaar toch wel erg leuk vinden. Van het 1 kwam het ander en we hebben daarna nog wat dingen besproken. Ze wilt het iig rustig aan doen en gewoon kijken hoe het gaat lopen, naja, best^^
Ik dacht dat je tot de conclusie was gekomen dat T. nog te belangrijk voor je was en dat je vrede had met het single-zijn voor nu? Gefeliciteerd hoor, daar niet van.. Maar het klinkt niet heel erg handig ofzo
Oud 14-08-2011, 23:45
Verwijderd
Het klinkt vooral als een typische Akhlys-actie, maar veel plezier hoor, tot het mis gaat

OT: Ja-a hij wordt weer sport-actief geloof ik hihihi, hopen dat ie niet doodvalt ergens. Maar wel leuk, ik viel natuurlijk op hem tijdens het sporten <3
En mijn ouders zijn vet gaaf hihihi en mijn broertje ook. En Qimm+man ook <3
Oud 15-08-2011, 00:39
Verwijderd
Eh opzich gaat het best goed. Denk weinig aan haar, kan de breuk goed accepteren en ben veel leuke dingen aan het doen. Anders dan verwacht loop ik totaal niet warm voor vrouwelijke aandacht, maar misschien is dat gewoon nog te vroeg.

Ben alleen ineens ontzettend onzeker over waarom ik wat wil in het leven en welke kant ik in godsnaam nu op ga. Ik had alles de laatste jaren zo goed op de rails en zo mooi uitgestippeld en het enige toekomstplan wat me nu nog aanspreekt is alles hier achter me laten en een ticket boeken naar ver weg....
Oud 15-08-2011, 09:27
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
@Tuttebel: Bij mij roept ook nogal wat stress op hoor, vooral omdat Vriendje vaak kan doen alsof hij er alles vanaf weet, terwijl hij er echt helemaal geen deuk vanaf weet maar verrekt dat toe te geven. Maargoed, het was fijn. Wanneer gaan jullie samenwonen?
Ohh haha ja dat ken ik! Of dat ik denk dat ik het beter weet, of het typische "mannen hoeven geen gebruiksaanwijzingen te lezen"-idee.
Ik ga woensdag verhuizen naar onze kamers, even bivakkeren in 1 van de kamers, de andere kamer moet nog een vloer en verf. Hij komt eind augustus naar Nederland, en dan gaan we alles in orde maken. Ik had zelf al wat gedaan maar ik zit nog met die scriptie deadline die eigenlijk net iets belangrijker is dan een vloer.
Oud 15-08-2011, 13:50
Verwijderd
@ Bartezz: dat laatste is toch niet eens een heel slecht idee? Je was toch aan je scriptie bezig? Ga daarna gewoon een tijdje reizen, is naast leuk ook goed voor je

En SA: dat klinkt allemaal heel erg goed, wat fijn

OT: Wat een relaxed weekend Ik hou er zo van dat we overal over kunnen praten. En dat hij een heel verhaal begon over dat ie nu echt niet iets met iemand anders zou doen.
Maar hm, volgens mij ziet ie komende week als een soort testcase, en daar word ik wel een beetje onzeker van. Hij gaat bijna een week weg met z'n vader en was benieuwd wat hij dan voelt en of hij me mist. Op zich ben heb ik er veel vertrouwen in dat het goed zit en dat hij me gaat missen (we hebben elkaar zoveel gezien sinds ik terug ben), maar ergens hou ik in m'n achterhoofd dat hij zich toch bedenkt of het niet genoeg vindt ofzo
Oud 15-08-2011, 16:28
Verwijderd
Gister kwam ze out of the blue met de mededeling dat als we wilden samenwonen, ik ook maar eens op zoek moest gaan naar een huis. Want kopen wilde ze onder geen beding (ben ik op zich met haar eens. Als het dan misgaat, dan zit je met een hypotheek te klooien), en als zij in midden nederland geplaatst wordt, kan ik beter van hieruit me inschrijven in een gemeente dan zij vanuit Den Helder.

Dus ze ziet het best zitten om binnen een jaar of 2 samen te gaan wonen. Als ze op de antillen geplaatst wordt, wil ze zelfs een samenlevings contract opstellen, zodat ik meekan.

Ja, maar dan moet mijn moeder wel eerst dood zijn, want ik kan niet ineens voor 3 jaar naar de antillen gaan, terwijl mijn moeder ligt te creperen aan de kanker. Dat snapte ze.

Wat een uitdagend relationeel leven heb ik toch.
Oud 15-08-2011, 16:59
Verwijderd
Voor het eerst vind ik het eigenlijk niet zo leuk dat bijna iedereen om me heen een relatie heeft, dat er al heel wat zijn die samenwonen en dat er zelfs een vriendin is die gaat trouwen volgend jaar. Ik vraag me af wat er is veranderd, dat het me nu opeens dwarszit. Misschien komt het door het feit dat in de afgelopen maanden een paar van mijn 'eeuwige' vrijgezelle vriendinnen verliefd zijn geworden. Gelukkig gaat het niet zo ver dat ik niet blij voor hen kan zijn, maar ik vind het al onwijs vervelend dat er dan zo'n gedachte van 'waarom ik niet?' bij me opkomt. Het is vreemd, want ik ben niet ongelukkig zonder relatie, helemaal niet zelfs. Meer mensen die dit wel eens hebben?
Oud 15-08-2011, 17:06
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ik ging vrijdagavond mijn pinpas bij hem ophalen want die was ik daar kwijtgeraakt en hij had 'm gevonden! Ik was al bij een vriendinnetje die bij hem om de hoek woont dus toen hij smste dat hij thuis was stond ik binnen twee minuten voor zijn deur. Voelde heel natuurlijk en niet ongemakkelijk of iets.. Hij vroeg:'Ga je er gelijk weer vandoor?' en helaas had ik geen keus, had best een avond samen op de bank televisie willen kijken ofzo. Hem een dronken (fout!) smsje gestuurd waarop hij niet gereageerd heeft en de bekende radiostilte die ik van hem gewend ben sindsdien. Nu dus een beetje onzeker maar ik ga er vanuit dat ik hem deze week nog wel zie en dan is het weer goed.
Oud 15-08-2011, 17:26
ST*R
ST*R is offline
@ Skyblue: hij gaat je vast wel missen hoor!

Owww het was zoo fijn om hem weer te zien, had 'm toch wel erg gemist. Een van de eerste dingen die hij zei was ook dat hij me zo gemist had, hihi
Vandaag ook goed gepraat over mijn onzekere gedoe, en hij vond het fijn dat ik zo open was en zei dat ik ook met het gedoe een perfect vriendinnetje ben.
En omg ik wist niet dat het kon, maar doordat hij nu zo zongebruind is is hij nóg sexier! Ik kan echt geen genoeg van hem krijgen, wil de hele tijd aan hem zitten en gelukkig heeft hij precies het zelfde
Oud 15-08-2011, 21:41
T.M.
T.M. is offline
Ik ben denk ik een beetje van slag....
Komt denk ik ook door de medicatie.
Ik heb zelfs geen zin in seks ofzo...En ik voel nu even niks...
Dit heb ik eerder gehad, en ik moet er niet te lang bij stilstaan.
Hopelijk kom ik snel weer terug op aarde, want ik vind het niet leuk.
Oud 15-08-2011, 21:51
Verwijderd
Morgen
Oud 15-08-2011, 23:08
Verwijderd
hehe heb gelukkig over aandacht niets te klagen
Oud 16-08-2011, 01:29
Akhlys
Akhlys is offline
Haha, wat een positieve reacties weer, maar ik heb het er ook wel zelf naar gemaakt Vandaag van "we hebben iets" naar "we hebben een relatie" gegaan. Hoe we met elkaar omgingen vandaag konden we daar eigenlijk niet echt omheen. ik ben iig erg tevreden met dat het gaat zoals het nu gaat. Meerdere mensen hebben er een hard hoofd in (net als jullie eigenlijk) maar T is wel de laatste waar ik nu aandacht aan besteed en zij kan me wat dat betreft ook weinig tot niet meer interesseren. Ze zocht van het weekend nog contact, maar de manier waarop werkte me eigenlijk direct weer op de zenuwen. Dat weekendje naar haar toe met een vriendin van haar gaat em iig ook niet worden.
Oud 16-08-2011, 08:09
Rationeel
Rationeel is offline
nog een paar dagen en dan gaan we op vakantie niets geen test; we zullen voor het eerst sinds lang beiden weer écht ontspannen zijn
Oud 16-08-2011, 09:46
Verwijderd
@ST*R: thanks, maar ik weet het niet zo goed. Hij vroeg gister of ik 'm ging missen, en toen ik zei van wel, vroeg ie hoe ik dat wist. Ben bang dat hij hier iets teveel vanaf laat hangen en conclusies gaat trekken als het niet helemaal is zoals hij dat bedacht of verwacht had. Maar eigenlijk is het wel een beetje hetzelfde als toen ik een half jaar naar het buitenland vertrok, en toen miste hij me uiteindelijk ontzettend maar het kan natuurlijk ook de andere kant op dit keer. Dus ik moet er maar gewoon een beetje vertrouwen in hebben, en anders lossen we het ook wel op
Oud 16-08-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:
hehe heb gelukkig over aandacht niets te klagen
Ik ken het, maar van degene van wie ik echt aandacht (lees liefde) wil, hoor ik dan weer niets. Grom.
Oud 17-08-2011, 17:52
Dott
Dott is offline
Hij is de liefste. ik zei dak t jammer vond dat ik geen geld meer had voor nog een buitenrit op vakantie, zo maar een losse opmerking.
hij pakt zn fiets, crosst weg en komt terug met geld zodat ik nog kan rijden <3 heb hem nu over gehaald om morgen samen weer ewn beginnersrit te doen ipv ik alleen een gevorderde :-) vind t echt superlief :-)
Oud 17-08-2011, 21:14
Verwijderd
Oeh, fijn hier, Het samenzijn met Vriendje gaat erg goed. Waar ik vooral moeite mee heb, is het thuis weg zijn - bij mijn ouders, uit de grote tuin, de omgeving. Het is niet zozeer een kwestie van missen, maar meer wennen aan hier. Het samenzijn gaat echt heel erg goed. Ik ben de afgelopen dagen veel aan het rommelen geweest om hier thuis te zijn, zo heb ik gisteren mijn pyjamabroek handmatig omgezoomd, alle potjes en rekjes nog maar een keer gereorganiseerd, ben ik alleen de stad in geweest en dat voelde goed. Gisteravond heb ik tot twee uur niet kunnen slapen en ik heb daarna wel echt heel erg slecht geslapen. Ik had wel aangegeven dat ik vandaag graag even alleen in huis zou zijn, rommelen, prutsen, pannekoeken bakken, spullen bij elkaar rapen voor LL. Hij snapte dat en heeft me de hele middag met rust gelaten en daar waar nodig was heeftie fijn geholpen. Het valt me echt honderd procent mee hoe goed het samenzijn gaat.... Nu hebben we beiden nog vakantie en dat is anders dan wanneer school/werk weer begint, maar tot nu toe gaat het heel erg vanzelf en dat is fijnfijnfijn.
Mijn beste vriend belde gisteren dat het meisje hem toch niet zo tof vond en dat zijn hond dood is en op zo'n moment weet ik weer waarom ik altijd zo voor hem wil zorgen en bij hem wil zijn en waarom ik hem wil knuffelen. Maar ik ga met mijn drie beste vrienden en mijn vriendje naar Lowlands en dat wordt echt fakking geniaal, ik hheb er zooooo'n zin in, ik heb dit verdient en ik ga ervan genieten tot en met. ((L)
Oud 17-08-2011, 21:58
Verwijderd
Dat heb je zeker, heel veel plezier En verder klinkt het allemaal zo fijn, ben blij voor je!

OT: Ha, kreeg net al een smsje wat nergens over ging, dus dat komt wel goed!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten