Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als jouw intuitie correct is, dan weet je ook dat je Severus niet kunt vertrouwen. Ik weet dat ik en/of Severus niet kan vertrouwen. En het feit dat jij haar er per se in wilt houden, vertrouw ik niet. En het spijt me zeer, maar ik verlies liever ook niet. En volgens mij ben je me al heel lang aan het manipuleren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan zou ik je logischerwijs trouwens ook eten als ik wolf ben.
||
Citaat:
Daarvoor probeerde je alles recht te breien met rare theoriën in de trand van 'iemand is vergeten te stemmen'. Pas daarna was je bereid mee te gaan op Severus. En zodra Absinthe er uit lag, ging je weer voor Queasy. Jij wilt Severus er niet uit, terwijl iedere logsich denkende dorpeling in ziet dat één van jullie beiden fout is. Dus blijkbaar wil je een slechterik redden: dat houdt dan ook in dat je ons vermoedelijk op een dorpeling afstuurt... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik ga niet wijzigen. Mijn stem op jou blijft staan. Ik ga all-in... Ik weet dat als Vegs en Fantome meegaan, dat jij hangt. Want Severus heeft vermoedelijk op mij gestemd.
|
Stel: Dabo is evilziener.
Queasy stemt Severus Vegs en ik stemmen Daboman. 1-2. Daboman maakt gelijkspel (dat klinkt onlogisch, maar is het niet). de wolven mogen kiezen. Zij offeren een wolf op (Severus). Hierdoor blijft Dabo's functie in het ongewisse en heeft de laatste wolf weer steun aan dabo. of denk ik nou raar. agh, iedereen moet ook maar zelf weten wat hij doet, we zien het wel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar met deze stemming is het niet aan de orde en nu ga ik weer even naar mn vriendje toe ![]() kom straks de uitslag wel checken.
||
Citaat:
Damn, ik ben echt zenuwachtig voor de uitslag... |
![]() |
|
Hee mensen, sorry dat ik nu pas on-line ben, 'k zat krap met de tijd vandaag.
![]() Ik heb net, na vluchtig deze laatste pagina te hebben doorgelezen, op Daboman gestemd (want ik ga natuurlijk niet op mijzelf stemmen). Dat was nog net op tijd, om 20:29. Ik ben blij dat jullie op hem hebben gestemd, zoals ik al had betoogd. Jullie zullen zien dat dit de juiste keuze was. ![]() En nu ga ik even uitgebreid de andere pagina doorlezen, zodat ik weer helemaal up-to-date ben.
||
Citaat:
![]()
|
hmm ik ben wel heel benieuwd wie nou de echte bad guys waren. Staat er straks vegs ofzo. Of Fantome. Die vond ik toch wel het meest betrouwbaar.
Goed ik ga er verder maar geen woorden aan vuil maken, straks denkt iedereen dat het voorbij is zonder dat het zo blijkt te zijn.
||
Citaat:
Ik ben hier juist omdat ik graag wil weten hoe de werkelijke rollenverdeling nou lag, als het afgelopen is wordt die ook gelijk bekend gemaakt.
||
Citaat:
oke; Gefeliciteerd voor de wolven in dat geval ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Maar wacht eens even. Zelfs als Daboman dorpeling blijkt, dan zijn er nog twee dorpelingen, twee wolven en een evilziener.
Als de wolven dan de evilziener eten per ongeluk, kunnen de dorpelingen nog winnen. Dus pas na de eetronde kan het spel afgelopen zijn. Of tel ik nu verkeerd? ![]() Ik hoop het, want dan hebben we zelfs als Dabo dorpeling is nog een kleine kans. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() Oops, I did it again Nadat het schip de ijsberg had geraakt, duurde het niet lang voordat Daboman in het koude water lag. Hij probeerde zijn geliefde op te peppen terwijl hij haar hand vasthield en zichzelf warm probeerde te zwemmen. Dat laatste was echter weinig succesvol. Het duurde een eeuwigheid voordat Daboman doodgevroren was maar toen dat punt eenmaal bereikt was, was er ook geen redden meer aan. De dood had al inmiddels 11 mensen tot zich genomen na de mislukte vliegtuigcrash en vandaag he did it again ![]() De dorpelingen hebben Daboman opgehangen. Hij was dorpeling. Het spel is nog niet afgelopen. Pas als morgen de wolven een dorpeling happen (en niet de evilziener of vergeten te stemmen) is het spel afgelopen. Daarom wil ik jullie verzoeken geen informatie te geven (zoals Daboman net gedaan heeft) over jullie functie want dat is tegen de spelregels. Pas als de spelleiders bekend maken dat het spel afgelopen is, is het spel afgelopen en mag er gepraat worden over de functies. Dit houdt dus ook in dat er tot die tijd niet spelinhoudelijk gepraat mag worden door mensen die niet meespelen of al dood zijn. Wordt dit wel gedaan, dan wordt dat beloond met een waarschuwing of eventuele rode kaart. Hou daar alsjeblieft rekening mee. 1. Snoopy - tovenaargeliefde 2. Geel - weerwolf 3. Fantôme 4. Röps – verrader 5. Honestsmile – leerling-tovenaar 6. Daboman 7. Interglot – ziener 8. Absinthe – wolfsbane 9. Martiño - weerwolf 10. Neko/Bright Blue/Sabir 11. VeGs 12. Luts - dorpeling 13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde 14. Wammus – cupido 15. Severus 16. Adamczowice - dorpeling 17. Queasy Blauw = opgehangen Roze = dood door liefdesverdriet Rood = opgegeten
Laatst gewijzigd op 10-08-2011 om 20:56. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 |