Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2011, 19:02
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ja volgens logica kan zijn slecht zijn ja, maar het is óf Jij én Severus zijn de wolven
of één van jullie is de wolf en dan komt Queasy óf Neko/BB erbij

dus Severus is dan logischer. of verdenk je Severus in een keer helemaal niet en Queasy wel?
Ik weet niet zo goed wat ik van Severus moet denken, daarom ben ik wispelturig erover. Maar mijn intuitie schreeuwt dat Queasy slecht is. En waarom zou ik mijn intuitie negeren als die me vertelde dat geel slecht was (al dacht ik eerst wel dat ie tovenaar was, maar toen die eenmaal hing ging ik hem verdenken), dat martino slecht was, dat de ziener 1 uit honestsmile en interglot was, dat honestsmile een speciale rol had, dat absinthe goed was, dat het geen goed idee was om wammus te hangen (daarom ging ik niet direct met je mee) en dat Vegs me het liefste op zou hangen?
Oud 10-08-2011, 19:05
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed wat ik van Severus moet denken, daarom ben ik wispelturig erover. Maar mijn intuitie schreeuwt dat Queasy slecht is. En waarom zou ik mijn intuitie negeren als die me vertelde dat geel slecht was, dat martino slecht was, dat de ziener 1 uit honestsmile en interglot was, dat honestsmile een speciale rol had, dat absinthe goed was, dat het geen goed idee was om wammus te hangen (daarom ging ik niet direct met je mee) en dat Vegs me het liefste op zou hangen?
Voorkennis?

Als jouw intuitie correct is, dan weet je ook dat je Severus niet kunt vertrouwen.
Ik weet dat ik en/of Severus niet kan vertrouwen. En het feit dat jij haar er per se in wilt houden, vertrouw ik niet.

En het spijt me zeer, maar ik verlies liever ook niet. En volgens mij ben je me al heel lang aan het manipuleren.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:06
Verwijderd
Volgens logica kan ik inderdaad slecht zijn maar dat kan iedereen van ons volgens mij nog zijn.

In ieder geval ga ik mij niet meer lopen verdedigen want dit heeft alleen nog maar tegen mij gewerkt.

Gewoon hopen dat wij de goede ophangen vanavond.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:07
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Voorkennis?

Als jouw intuitie correct is, dan weet je ook dat je Severus niet kunt vertrouwen.
Ik weet dat ik en/of Severus niet kan vertrouwen. En het feit dat jij haar er per se in wilt houden, vertrouw ik niet.

En het spijt me zeer, maar ik verlies liever ook niet. En volgens mij ben je me al heel lang aan het manipuleren.
Dan heb je de ontwikkelingen niet goed gevolgd want je hebt me aan het twijfelen gebracht.
Oud 10-08-2011, 19:10
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Voorkennis?

Nee, ik was aan het knokken om te overleven, ik zeg toch dat ik al dacht dat je me het liefst wilde ophangen en dat je best in staat ben om het hele dorp daarop aan te sturen?

Dan zou ik je logischerwijs trouwens ook eten als ik wolf ben.
Oud 10-08-2011, 19:10
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dan heb je de ontwikkelingen niet goed gevolgd want je hebt me aan het twijfelen gebracht.
Ja, nadát Fantome exact hetzelfde zei als ik: dat één van jullie twee slecht moest zijn.
Daarvoor probeerde je alles recht te breien met rare theoriën in de trand van 'iemand is vergeten te stemmen'.

Pas daarna was je bereid mee te gaan op Severus. En zodra Absinthe er uit lag, ging je weer voor Queasy.
Jij wilt Severus er niet uit, terwijl iedere logsich denkende dorpeling in ziet dat één van jullie beiden fout is. Dus blijkbaar wil je een slechterik redden: dat houdt dan ook in dat je ons vermoedelijk op een dorpeling afstuurt...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:14
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ja, nadát Fantome exact hetzelfde zei als ik: dat één van jullie twee slecht moest zijn.
Daarvoor probeerde je alles recht te breien met rare theoriën in de trand van 'iemand is vergeten te stemmen'.

Pas daarna was je bereid mee te gaan op Severus. En zodra Absinthe er uit lag, ging je weer voor Queasy.
Jij wilt Severus er niet uit, terwijl iedere logsich denkende dorpeling in ziet dat één van jullie beiden fout is. Dus blijkbaar wil je een slechterik redden: dat houdt dan ook in dat je ons vermoedelijk op een dorpeling afstuurt...
Je bent teveel gefocust op dat detail. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ook een dorpelingen-kat.
Oud 10-08-2011, 19:15
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Volgens logica kan ik inderdaad slecht zijn maar dat kan iedereen van ons volgens mij nog zijn.

In ieder geval ga ik mij niet meer lopen verdedigen want dit heeft alleen nog maar tegen mij gewerkt.

Gewoon hopen dat wij de goede ophangen vanavond.
en op wie stem jij dan?
Oud 10-08-2011, 19:16
Verwijderd
Ik stem serverus! Maar dat had ik geloof ik al gezegd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:18
Fantôme
Fantôme is offline
Nee, niet doen!
want dan is het dus 2-1-1 en kan de evilziener, wie dat ook is, 2-2 maken en mag de wolf kiezen.
Queasy: ga alsjeblieft mee op daboman anders is het zeker af!
Oud 10-08-2011, 19:18
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dit vind ik enorm opmerkelijk... Je weet immers dat er een kans bestaat dat ik nog met je mee ga. Want de deadline is pas over een kort kwartiertje.

Maar ik ga niet wijzigen. Mijn stem op jou blijft staan. Ik ga all-in... Ik weet dat als Vegs en Fantome meegaan, dat jij hangt. Want Severus heeft vermoedelijk op mij gestemd.
Oud 10-08-2011, 19:22
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Eens: nog meer verdeling kunnen we niet gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:23
Fantôme
Fantôme is offline
Stel: Dabo is evilziener.

Queasy stemt Severus

Vegs en ik stemmen Daboman.

1-2. Daboman maakt gelijkspel (dat klinkt onlogisch, maar is het niet). de wolven mogen kiezen. Zij offeren een wolf op (Severus). Hierdoor blijft Dabo's functie in het ongewisse en heeft de laatste wolf weer steun aan dabo.

of denk ik nou raar.

agh, iedereen moet ook maar zelf weten wat hij doet, we zien het wel
Daboman
Daboman is offline
Oh ik bedenk me ook net dat we nog met z'n allen op Severus zouden kunnen gaan. Die deadline komt wel heel eng dichtbij. Als we op die manier nog kunnen winnen ga ik mee.
Verwijderd
Man jullie posten zoveel dat ik het even niet volg.

Ik wil weten wat serverus stemt. Oké ik ga mee op daboman maar ik wil eigenlijk graag weten wat serverus doet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Oh ik bedenk me ook net dat we nog met z'n allen op Severus zouden kunnen gaan. Die deadline komt wel heel eng dichtbij. Als we op die manier nog kunnen winnen ga ik mee.
Ja nu opeens wel
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:24
Fantôme
Fantôme is offline
nog 6 minuten: Op Daboman of Severus?

is mij om het even, allebei een gok.
Oud 10-08-2011, 19:25
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ja nu opeens wel
Hallo, word eens wakker. Ik weet toch dat als iedereen op mij gaat dat ik dan zeker verlies?
Oud 10-08-2011, 19:25
VeGs
VeGs is offline
Ik blijf bij Daboman. Hij verandert met te veel van mening als het hem uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:26
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik blijf bij Daboman. Hij verandert met te veel van mening als het hem uitkomt.
Alleen over Severus. Ik gaf al aan dat je me aan het twijfelen hebt gebracht.
Verwijderd
De vorige keer ben ik niet met vegs mee gegaan en daarom ben ik oa zo verdacht dus ik ga mee op daboman.

Jongens ik zit gewoon in de trein fanatiek het ww spek te spelen
Met citaat reageren
Fantôme
Fantôme is offline
oke, dan blijf ik ook op Dabo en heeft Queasy gewisseld van Severus naar Dabo.

dat is 3 voor Dabo, 1 voor Queasy en de stem van Severus en Neko*/BB/Sabir weten we niet.

spannend...
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Stel: Dabo is evilziener.

Queasy stemt Severus

Vegs en ik stemmen Daboman.

1-2. Daboman maakt gelijkspel (dat klinkt onlogisch, maar is het niet). de wolven mogen kiezen. Zij offeren een wolf op (Severus). Hierdoor blijft Dabo's functie in het ongewisse en heeft de laatste wolf weer steun aan dabo.

of denk ik nou raar.

agh, iedereen moet ook maar zelf weten wat hij doet, we zien het wel
Volgens mij mag je geen wolven offeren als je ook een dorpeling/verrader/evilziener kunt hangen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Volgens mij mag je geen wolven offeren als je ook een dorpeling/verrader/evilziener kunt hangen.
oww? dat wist ik niet

maar met deze stemming is het niet aan de orde

en nu ga ik weer even naar mn vriendje toe

kom straks de uitslag wel checken.
Oud 10-08-2011, 19:28
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
oww? dat wist ik niet

maar met deze stemming is het niet aan de orde

en nu ga ik weer even naar mn vriendje toe

kom straks de uitslag wel checken.
Het is wel ooit besproken bij andere spellen. Maar het is natuurlijk ook spelleider-afhankelijk.

Damn, ik ben echt zenuwachtig voor de uitslag...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 19:30
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het is wel ooit besproken bij andere spellen. Maar het is natuurlijk ook spelleider-afhankelijk.

Damn, ik ben echt zenuwachtig voor de uitslag...
Ik weet hem al
Oud 10-08-2011, 19:30
Daboman
Daboman is offline
Goed, de deadline is nu voorbij. Helaas Vegs; ik ben echt een dorpeling.
Oud 10-08-2011, 19:33
Severus
Severus is offline
Hee mensen, sorry dat ik nu pas on-line ben, 'k zat krap met de tijd vandaag.

Ik heb net, na vluchtig deze laatste pagina te hebben doorgelezen, op Daboman gestemd (want ik ga natuurlijk niet op mijzelf stemmen). Dat was nog net op tijd, om 20:29. Ik ben blij dat jullie op hem hebben gestemd, zoals ik al had betoogd. Jullie zullen zien dat dit de juiste keuze was.

En nu ga ik even uitgebreid de andere pagina doorlezen, zodat ik weer helemaal up-to-date ben.
Oud 10-08-2011, 19:34
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Ik heb net, na vluchtig deze laatste pagina te hebben doorgelezen, op Daboman gestemd (want ik ga natuurlijk niet op mijzelf stemmen). Dat was nog net op tijd, om 20:29. Ik ben blij dat jullie op hem hebben gestemd, zoals ik al had betoogd. Jullie zullen zien dat dit de juiste keuze was.

En nu ga ik even uitgebreid de andere pagina doorlezen, zodat ik weer helemaal up-to-date ben.
Nope, het is al voorbij, want ik ben dorpeling
Oud 10-08-2011, 19:35
Daboman
Daboman is offline
hmm ik ben wel heel benieuwd wie nou de echte bad guys waren. Staat er straks vegs ofzo. Of Fantome. Die vond ik toch wel het meest betrouwbaar.

Goed ik ga er verder maar geen woorden aan vuil maken, straks denkt iedereen dat het voorbij is zonder dat het zo blijkt te zijn.
Oud 10-08-2011, 19:54
Fantôme
Fantôme is offline
ow damn spelleiders, kom op met die uitslag
Oud 10-08-2011, 19:54
Fantôme
Fantôme is offline
ik zit beneden een spel te spelen en sneak af en toe naar boven, maar wil niet té verslaafd overkomen
Oud 10-08-2011, 19:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ow damn spelleiders, kom op met die uitslag
Ik heb al gepost dat ik dorpeling ben. Na de deadline had ik nog wel willen posten dat ik wolf of evilziener ben, want dan kan de stemming toch niet meer veranderd worden en heeft het dus geen invloed om dit te posten. Maar dat ben ik dus niet. In ieder geval niet volgens de PM die ik van de spelleider kreeg.

Ik ben hier juist omdat ik graag wil weten hoe de werkelijke rollenverdeling nou lag, als het afgelopen is wordt die ook gelijk bekend gemaakt.
Oud 10-08-2011, 20:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb al gepost dat ik dorpeling ben. Na de deadline had ik nog wel willen posten dat ik wolf of evilziener ben, want dan kan de stemming toch niet meer veranderd worden en heeft het dus geen invloed om dit te posten. Maar dat ben ik dus niet. In ieder geval niet volgens de PM die ik van de spelleider kreeg.

Ik ben hier juist omdat ik graag wil weten hoe de werkelijke rollenverdeling nou lag, als het afgelopen is wordt die ook gelijk bekend gemaakt.

oke; Gefeliciteerd voor de wolven in dat geval well played.
Oud 10-08-2011, 20:12
Fantôme
Fantôme is offline
maar dabo, de spelleider is offline, dus denk dat het nog wel even wachten is totdat de andere rollen bekend zijn.
Oud 10-08-2011, 20:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

een goede keuze voor wie severus?
Oud 10-08-2011, 20:15
Fantôme
Fantôme is offline
als het idd is afgelopen trouwens, kunnen meelezende exspelers ook nog wel ff vermelden wat ze hebben gedaan, zoals de geliefden in ronde 1...
Oud 10-08-2011, 20:18
Verwijderd
Laten we iig even wachten op de echte uitslag

/weerstillemeelezergaatzijn
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 20:20
VeGs
VeGs is offline
Maar wacht eens even. Zelfs als Daboman dorpeling blijkt, dan zijn er nog twee dorpelingen, twee wolven en een evilziener.
Als de wolven dan de evilziener eten per ongeluk, kunnen de dorpelingen nog winnen. Dus pas na de eetronde kan het spel afgelopen zijn. Of tel ik nu verkeerd?
Ik hoop het, want dan hebben we zelfs als Dabo dorpeling is nog een kleine kans.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 20:30
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Maar wacht eens even. Zelfs als Daboman dorpeling blijkt, dan zijn er nog twee dorpelingen, twee wolven en een evilziener.
Als de wolven dan de evilziener eten per ongeluk, kunnen de dorpelingen nog winnen. Dus pas na de eetronde kan het spel afgelopen zijn. Of tel ik nu verkeerd?
Ik hoop het, want dan hebben we zelfs als Dabo dorpeling is nog een kleine kans.
Oh als dat zo is, wens ik jullie nog heel veel succes. Laat ze maar een poepie ruiken. Laat mijn dood dan niet voor niets zijn en probeer een beetje af te stappen van de lijstjes. Gebruik ze als een richtlijn, niet als een absolute waarheid.
Oud 10-08-2011, 20:34
Spelleider
Spelleider is offline
Ik ben net pas thuis en zal zo even een verhaal schrijven maar de inspiratie is even een beetje op na een dag hard werken dus ik zal jullie in ieder geval de uitslag maar vertellen zodat jullie ook weer rustig kunnen genieten van jullie avond

Oops, I did it again

Nadat het schip de ijsberg had geraakt, duurde het niet lang voordat Daboman in het koude water lag. Hij probeerde zijn geliefde op te peppen terwijl hij haar hand vasthield en zichzelf warm probeerde te zwemmen. Dat laatste was echter weinig succesvol. Het duurde een eeuwigheid voordat Daboman doodgevroren was maar toen dat punt eenmaal bereikt was, was er ook geen redden meer aan.

De dood had al inmiddels 11 mensen tot zich genomen na de mislukte vliegtuigcrash en vandaag he did it again . Hoeveel meer zullen het er worden?

De dorpelingen hebben Daboman opgehangen. Hij was dorpeling. Het spel is nog niet afgelopen. Pas als morgen de wolven een dorpeling happen (en niet de evilziener of vergeten te stemmen) is het spel afgelopen. Daarom wil ik jullie verzoeken geen informatie te geven (zoals Daboman net gedaan heeft) over jullie functie want dat is tegen de spelregels. Pas als de spelleiders bekend maken dat het spel afgelopen is, is het spel afgelopen en mag er gepraat worden over de functies. Dit houdt dus ook in dat er tot die tijd niet spelinhoudelijk gepraat mag worden door mensen die niet meespelen of al dood zijn. Wordt dit wel gedaan, dan wordt dat beloond met een waarschuwing of eventuele rode kaart. Hou daar alsjeblieft rekening mee.

1. Snoopy - tovenaargeliefde
2. Geel - weerwolf
3. Fantôme
4. Röps – verrader
5. Honestsmile – leerling-tovenaar
6. Daboman
7. Interglot – ziener
8. Absinthe – wolfsbane
9. Martiño - weerwolf
10. Neko/Bright Blue/Sabir
11. VeGs
12. Luts - dorpeling
13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde
14. Wammus – cupido
15. Severus
16. Adamczowice - dorpeling
17. Queasy

Blauw = opgehangen
Roze = dood door liefdesverdriet
Rood = opgegeten

Laatst gewijzigd op 10-08-2011 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 20:37
Severus
Severus is offline
Oh, is 'ie tóch dorpeling - is dat even een partij kut.
Oud 10-08-2011, 20:43
Daboman
Daboman is offline
Nou, dit is het dan voor mij. Heb hard geknokt om het wat rondes uit te stellen, maar het moest er een keer van komen en op een gegeven moment valt er gewoon niet meer tegenop te boksen. Veel plezier nog
Oud 10-08-2011, 20:45
VeGs
VeGs is offline
Godver.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 21:00
Fantôme
Fantôme is offline
omg haha, wat een spel dit.
Nou we zullen zien wie er morgen gehapt wordt.
Oud 10-08-2011, 21:08
VeGs
VeGs is offline
Damn, als straks Severus en Neko* wolf blijken en Queasy is evilziener.... Dan hebben we het echt aan ons zelf te danken. -_-''
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 21:47
Fantôme
Fantôme is offline
ja, nouja, dan hebben de wolven terecht gewonnen
Oud 11-08-2011, 07:03
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Oh, is 'ie tóch dorpeling - is dat even een partij kut.
jaja...
Oud 11-08-2011, 07:03
Fantôme
Fantôme is offline
anyhow, de wolven zullen mij wel eten vanavond...
Oud 11-08-2011, 18:38
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
anyhow, de wolven zullen mij wel eten vanavond...
aangezien het schijnt dat ik te vertrouwen ben, zullen de wolven daar ook wel vanuit gaan
Reageren

Regels voor berichten