Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Of nouja, dat is niet helemaal waar, ik drink het wel af en toe want koffie is erg lekker. Maar deze tactiek zou bij mij uitmonden op dat ik het weer dagelijks met liters achterover sla, en dat is niet de bedoeling.
Grappig dat cafeïne qua biochemische samenstelling op nicotine lijkt, trouwens. Dat wist ik niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga ook maar eens eten, ik heb nog een gek blik Franse tonijnsalade. Ik had 8 verschillende blikjes, deze heet Americaine. Als je zo'n blikje open maakt ziet het er heel ranzig uit, maar als je het dan in een kom gooit en omroert is het weer zoals op het plaatje op het blik
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als dit een bewuste stoppoging was dan zou ik misschien wel koffie gebruiken als houvast, een tijdje. Maar nu is het gewoon dat ik gisterennacht mijn shag ben kwijtgeraakt en vandaag geen zin heb om naar buiten te gaan om nieuwe te kopen. Het kán wel, maar ik heb niet zo'n zin, en ik vind dat mijn lichaam daar niet over moet zeuren. Bovendien ben ik wel nieuwsgierig naar hoe ik reageer als ik een tijdje niet rook, hoe dat voelt enzo. (Tot zo ver is het antwoord 'HEEL ERG VERVELEND
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal pas ik dat dus aan, maar zoals je ziet, heb ik nu 'voornamelijk' en 'dubbele' (waarvan überhaupt de 'e' ontbreekt) niet aangepast. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer dat ik shag rook en geen sigaretten, want nu gaat het hele geldargument niet op voor mij. Het kost me misschien 25,- per maand, dikke vette nou en. |
![]() |
|
|