Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2011, 16:57
Verwijderd
Ik wil dat LP er gewoon heen gaat om te kijken.
Advertentie
Oud 11-09-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Dat ook natuurlijk little phoebe naamzoek.
Oud 11-09-2011, 16:59
Verwijderd
ik wil dat onze wasmachine weer gaat werken

Nou ja normaal gaat werken
Oud 11-09-2011, 17:03
Verwijderd
Is de eerste letter van het derde woord geen hoofdletter H?

Oud 11-09-2011, 17:04
Verwijderd
Dat kan inderdaad ook!
Oud 11-09-2011, 17:04
Verwijderd
maar dan is het wel gek dat christus geen hoofdletter heeft.
Oud 11-09-2011, 17:06
Verwijderd
in de 5 minuten die het lopen is van de metro naar mijn kamer ben ik ZEIKNAT geregend
Oud 11-09-2011, 17:10
Verwijderd
O hai mijamoto. Ik heb vandaag de hele dag niet gerookt. Niet dat ik gestopt ben, maar ik ben ook niet aan het roken. Alles is heel onprettig en mijn hersenen doen telkens op heel behulpzame toon van 'nouja, dan gaan we nu maar 'ns fijn een sigaretje roken, het wordt wel tijd, of niet dan?' De bastards.

/gedeeld leed

Hoe lang ben jij nu gestopt?
Oud 11-09-2011, 17:13
Verwijderd
Ik weet er alleen maar theorie van, maar neem een beker koffie cafeïne lijkt biochemisch erg op nicotine. Daarbij is rustig een beker koffie drinken psychisch een vergelijkbare handeling met rustig een sigaret roken, schijnt.
Oud 11-09-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
in de 5 minuten die het lopen is van de metro naar mijn kamer ben ik ZEIKNAT geregend
Ik zit voorlopig nog lekker warm en droog, op weg naar gans de andere kant van 't land.
Oud 11-09-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik weet er alleen maar theorie van, maar neem een beker koffie cafeïne lijkt biochemisch erg op nicotine. Daarbij is rustig een beker koffie drinken psychisch een vergelijkbare handeling met rustig een sigaret roken, schijnt.
Ik ben een jaar geleden gestopt met koffie drinken ;d;;d;;d:
Oud 11-09-2011, 17:16
Verwijderd
Of nouja, dat is niet helemaal waar, ik drink het wel af en toe want koffie is erg lekker. Maar deze tactiek zou bij mij uitmonden op dat ik het weer dagelijks met liters achterover sla, en dat is niet de bedoeling.

Grappig dat cafeïne qua biochemische samenstelling op nicotine lijkt, trouwens. Dat wist ik niet.
Oud 11-09-2011, 17:17
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik vind jullie heus wel lief hoor.
Oud 11-09-2011, 17:17
Verwijderd
Oh dat is dan misschien wat ongewenst inderdaad
hoewel koffie wel beter voor je is dan roken
Oud 11-09-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ja het lijkt er bioschemisch op maar qua verslaving is het toch echt iets compleet anders en met het ene middel haal je de hang naar het andere middel niet weg in dit geval.
Verwijderd
Geweldig hoor. Kies ik het adres van mn vriend uit mn justeat adresboekje, weten ze er toch weer mijn adres van te maken, waardoor de bezorger dus verkeerd stond. Nou duurt het nog een half uur.

Oh wee, als ik oud eten krijg nu. Gvd.
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat cafeïne qua biochemische samenstelling op nicotine lijkt, trouwens. Dat wist ik niet.
Ja, niet de molecuul (althans, misschien ook wel, maar daar weet ik niets van), maar wat het in je hersenen doet enzo

Citaat:
Ja het lijkt er bioschemisch op maar qua verslaving is het toch echt iets compleet anders en met het ene middel haal je de hang naar het andere middel niet weg in dit geval.
Nouja, ik kan me voorstellen dat het de korte-termijn trek stilt door vergelijkbare hormoontjes te maken, alleen wat minder endorfine omdat dat idd vooral door de verslaving komt.
Oud 11-09-2011, 17:19
Verwijderd
Godver gaan we lasagne eten, maar dat duurt zo lang om te maken
Oud 11-09-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. En dan ene foto maken.
Oud 11-09-2011, 17:22
Verwijderd
Ik ga ook maar eens eten, ik heb nog een gek blik Franse tonijnsalade. Ik had 8 verschillende blikjes, deze heet Americaine. Als je zo'n blikje open maakt ziet het er heel ranzig uit, maar als je het dan in een kom gooit en omroert is het weer zoals op het plaatje op het blik alleen smaken ze wel allemaal naar Franse mayonaise.
Oud 11-09-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Waarom typ jij altijd ene?
Oud 11-09-2011, 17:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had pizza als ontbijt, en neem zometeen als avondeten...een pizza
Verwijderd
Waarom zou het trouwens zijn dat ArtEZ wordt geschreven als ArtEZ? Nu ga ik het uitspreken als art-easy en dat is vast niet de bedoeling.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ook van die andere plak op het veldje! Er zijn er twee.
Oud 11-09-2011, 17:25
Verwijderd
Als dit een bewuste stoppoging was dan zou ik misschien wel koffie gebruiken als houvast, een tijdje. Maar nu is het gewoon dat ik gisterennacht mijn shag ben kwijtgeraakt en vandaag geen zin heb om naar buiten te gaan om nieuwe te kopen. Het kán wel, maar ik heb niet zo'n zin, en ik vind dat mijn lichaam daar niet over moet zeuren. Bovendien ben ik wel nieuwsgierig naar hoe ik reageer als ik een tijdje niet rook, hoe dat voelt enzo. (Tot zo ver is het antwoord 'HEEL ERG VERVELEND ').
Oud 11-09-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom typ jij altijd ene?
Omdat ik de helft van de keren geen zin heb dat te corrigeren. Maar komt door mn snelle typen, doe ik ook wel es met andere letters, maar voornamalijk met 'een' en dubble letters.

Meestal pas ik dat dus aan, maar zoals je ziet, heb ik nu 'voornamelijk' en 'dubbele' (waarvan überhaupt de 'e' ontbreekt) niet aangepast.
Verwijderd
Citaat:
Ik had pizza als ontbijt, en neem zometeen als avondeten...een pizza
Straks wórd je nog een pizza!!1!
Verwijderd
Citaat:
Ja, niet de molecuul (althans, misschien ook wel, maar daar weet ik niets van), maar wat het in je hersenen doet enzo
De moleculen hebben wel iets van elkaar weg.
Nicotine: C10H14N2
Caffeïne: C8H10N4O2
Oud 11-09-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ook van die andere plak op het veldje! Er zijn er twee.
Oh, dat is deze.

Oud 11-09-2011, 17:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Straks wórd je nog een pizza!!1!
Word ik nog om op te eten ook!
Oud 11-09-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
O hai mijamoto. Ik heb vandaag de hele dag niet gerookt. Niet dat ik gestopt ben, maar ik ben ook niet aan het roken. Alles is heel onprettig en mijn hersenen doen telkens op heel behulpzame toon van 'nouja, dan gaan we nu maar 'ns fijn een sigaretje roken, het wordt wel tijd, of niet dan?' De bastards.

/gedeeld leed

Hoe lang ben jij nu gestopt?
Een dag of elf! Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets mis! Maar niet roken lukt me zelfs als ik dronken ben en er allemaal mensen om mij heen staan die wel roken
Oud 11-09-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Een dag of elf! Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets mis! Maar niet roken lukt me zelfs als ik dronken ben en er allemaal mensen om mij heen staan die wel roken
Doe je goed Het is een raar gevoel, ja, alsof je iets mist inderdaad. Ik vraag me af of dat ooit overgaat.
Oud 11-09-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Doe je goed Het is een raar gevoel, ja, alsof je iets mist inderdaad. Ik vraag me af of dat ooit overgaat.
Dat gaat over! Ik eet echt veel meer nu En nu heb ik weer honger dus ik ga een lahmacun kaas/vlees halen
Oud 11-09-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat over! Ik eet echt veel meer nu En nu heb ik weer honger dus ik ga een lahmacun kaas/vlees halen
Ja, nicotine onderdrukt de eetlust, he. Maar je krijgt langzamerhand wel steeds meer energie, dus dan val je weer af, denk ik.

Jammer dat ik shag rook en geen sigaretten, want nu gaat het hele geldargument niet op voor mij. Het kost me misschien 25,- per maand, dikke vette nou en.
Oud 11-09-2011, 17:57
Verwijderd
Toen ik gestopt was met roken had ik helemaal geen eetkicks.
Oud 11-09-2011, 18:02
Verwijderd
Toen Lucky Luke stopte met roken ging hij op grassprieten kauwen ter vervanging
Oud 11-09-2011, 18:04
Verwijderd
Oud 11-09-2011, 18:47
Verwijderd
Ik ben weer bijna in Didamsco Klaar met treinen
Oud 11-09-2011, 18:53
Verwijderd
7 over kom je aan he, haha ik heb gelijk
Oud 11-09-2011, 19:01
Verwijderd
Nou na een week ben ik eindelijk écht ziek. M'n hele avondmaaltijd kwam er weer uit op m'n werk
Verwijderd
Maar vreemd genoeg voel ik me nu best wel weer goed
Verwijderd
Of nou ja, niet meer kotserig iig.
Oud 11-09-2011, 19:22
Verwijderd
Gewoon teveel gezopen, .sann.
Oud 11-09-2011, 20:19
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Maar vreemd genoeg voel ik me nu best wel weer goed
Wil je daten?
Oud 11-09-2011, 20:30
Verwijderd
stripbeurs weer voorbij. Kapot!
Oud 11-09-2011, 20:32
Verwijderd
Ik kijk The Island en ik vind het een heel apart idee
Oud 11-09-2011, 20:32
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
stripbeurs weer voorbij. Kapot!
Vertel vertel
Oud 11-09-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Vertel vertel
Ja, weer gezellig. Klein wereldje is het, je ziet altijd dezelfde gezichten en soms raak je even aan de praat. Altijd wel interessant. Boekjes vandaag in het grafisch museum verkocht, liepen goed bas!

Spoiler
Oud 11-09-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Gewoon teveel gezopen, .sann.
Nee, niet eens echt. Oh ik kreeg trouwens zo'n mooie sms van Sharif over jou vannacht

Citaat:
Wil je daten?
Ehm, waar komt dit vandaan?
Oud 11-09-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet eens echt. Oh ik kreeg trouwens zo'n mooie sms van Sharif over jou vannacht
Dat ik aan het nekken was?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten