Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ze hebben bij ons op school ook een zeer spaarzame manier van de school verwarmen. Alsin, er hangen nergens radiatoren, er is alleen vloerverwarming. En de warmte wordt uit de aarde gehaald en niet gestookt, want dat is weer duurzaam en bla. Maar de lokalen boven zijn dus steenkoud, het is echt geen pretje als je daar twee á drie uur hoorcollege hebt. Je kunt op een gegeven moment niet meer schrijven omdat je handen zou koud zijn geworden ![]()
|
Heel slecht, maar:
http://en.akinator.com/
|
Verwijderd
|
Aahh <3 ik heb de meest lieve huisgenoten ever! Ik zat er eventjes doorheen. Ik weet me nog echt geen houding te geven op school en ik ben daar nu dus continu gespannen. En in de klas heb ik dat niet zo door (en ik denk anderen ook niet) maar toen ik vandaag op de fiets naar huis zat, kreeg ik me toch een huilbui! pure ontlading. Ik zat er echt een beetje sip bij, maar mijn huisgenootjes hebben me weer helemaal blij gemaakt. Ik heb echt een goed gesprek met ze gehad en nu voel ik me toch weer best zelfverzekerd
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dus dag mensen, leuk om er weer eens te zijn maar het is goed geweest. *zwaai* @ wwwwww: PM komt nog wel. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde een artikel van cracked.com posten in het kader van 'post verslavende sites', maar ik vind dat Quis een punt heeft met haar vet belangrijke dingen. Dus ik post hem niet. Maar hij staat hier wel open en nu wil ik hem lezen en als je één artikel leest dan wil je er meer lezen dus TL;DR wie een gat graaft voor een ander.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het is eigenlijk omdat ik overdag geen vrije tijd heb ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Luudje, wat ontzettend kut! Waarom duurt dat allemaal zo godvergeten lang? Idioten.
Naar het schijnt is het in Belgie ook wel oké. Dacht ik. En het is niet dat je in een week drastisch verandert hoor, dat gaat nog best langzaam, dus je hoeft je geen zorgen te maken over je veranderingen in een maand. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|