Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2011, 18:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
pfff.. had ik eerst ook. Maar bij ons hebben ze sinds kort die college zalen vernieuwd en zitten die stoelen zoveel beter
Neuh, hier is het een en al hout. En de gewone stoelen zitten best oké, maar niet drie uur achter elkaar. En de stoelen in een ander collegelokaal hebben de meeste zittingen een beetje naar voren gekanteld staan. En dáár krijg je hele zere benen van, want je glijdt constant naar beneden.
Overigens zijn de enige échte comfi stoelen op school nog de bureaustoelen in het computerlokaal. Met wieltjes enzo, en verstelbaar.
Oud 13-09-2011, 18:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
hmmm, knoflook, mozzarella, tomaat en basilicum

[afbeelding]
<3
Oud 13-09-2011, 18:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmbmbfzjbmjgb misschien toch die afwas maar even wegwerken
Oud 13-09-2011, 19:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
ja dat is toch ongezond? Geen wonder dat het zelfmoordpercentage zo hoog ligt.
Niet te geloven.
Oud 13-09-2011, 19:30
Thomas.
Thomas. is offline
Ik heb heerlijk indirect zelfmoord gepleegd in het ww spel
Oud 13-09-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ja Hebben ze gezegd waarom het zo lang duurt? Ik snap het niet zo goed, want het is toch helemaal geen bijzonder dure of ingewikkelde behandeling. Kwestie van hormonen en klaar. (Of denk ik nu te simpel?) Als het door de bezuinigingen komt dan moeten ze snijden in het gedoe eromheen, niet de wachttijden langer maken.

Als dit zo doorgaat zou ik inderdaad zo zoetjes aan beginnen met kijken naar de mogelijkheden in het buitenland.
Ik denk nu na over het buitenland. Het is echt een verdomd moeilijke keuze. Ik zou het verschrikkelijk vinden om dan week na week te veranderen terwijl ik mijn ouders of vrienden maar één keer in de maand zie. Vooral familie. Volgens mij vervreemd je dan als een malle.
Oud 13-09-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik denk nu na over het buitenland. Het is echt een verdomd moeilijke keuze. Ik zou het verschrikkelijk vinden om dan week na week te veranderen terwijl ik mijn ouders of vrienden maar één keer in de maand zie. Vooral familie. Volgens mij vervreemd je dan als een malle.
Wat kut voor je, zeg. *knuffel*
Oud 13-09-2011, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Lijkt me inderdaad heel lastig en moeilijk en kut, Luud. Sterkte me het maken van je keuze! *knuf*
Oud 13-09-2011, 19:41
Geel
Geel is offline
Heel veel sterkte Luud met de keuze en het vervolg daarop! <3
Oud 13-09-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is L. en ja! Ik zag het
Hij likete een comment van mij op jouw facebook en ik dacht WHUT, hoe ken jij hem?
Nou hij is een van die andere drie die door de selectie is gekomen. En vet gaaf, we waren aan het borrelen dus ik zeg op de goede gok: hmm, Tilburg, kleine kans dat je alumni van de toneelacademie kent? En toen was het zo. D
Oud 13-09-2011, 20:24
Verwijderd
Hahaha, wat enorm toevallig En dat wist ik niet!
Oud 13-09-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, wat enorm toevallig En dat wist ik niet!
En ik verwar jou nou net met een andere M. die ik heb leren kennen (wel een beetje een kakkige, ) en dacht dat jij smste ipv zij. Pfff, al die nieuwe mensen.
Oud 13-09-2011, 20:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Neuh, hier is het een en al hout. En de gewone stoelen zitten best oké, maar niet drie uur achter elkaar. En de stoelen in een ander collegelokaal hebben de meeste zittingen een beetje naar voren gekanteld staan. En dáár krijg je hele zere benen van, want je glijdt constant naar beneden.
Overigens zijn de enige échte comfi stoelen op school nog de bureaustoelen in het computerlokaal. Met wieltjes enzo, en verstelbaar.
Dat hebben wij in best veel lokalen.. Ik zit dan ook vaak in computerlokalen. (ict duh) ik ben,nog geen stoel tegen gekomen van hout. Allemaal stoelen met lekkere kussentjes
Oud 13-09-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dat hebben wij in best veel lokalen.. Ik zit dan ook vaak in computerlokalen. (ict duh) ik ben,nog geen stoel tegen gekomen van hout. Allemaal stoelen met lekkere kussentjes
De Ahrend 220. De eindbaas der kantoorstoelen:

Oud 13-09-2011, 20:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, bij ons helaasch niet . Alleen in de computerruimte. Of we zitten op houten krukken, twee lesuren is dan al helemaal niet vol te houden. Dat is dan in het wis/scheikundelokaal.

En ze hebben bij ons op school ook een zeer spaarzame manier van de school verwarmen. Alsin, er hangen nergens radiatoren, er is alleen vloerverwarming. En de warmte wordt uit de aarde gehaald en niet gestookt, want dat is weer duurzaam en bla. Maar de lokalen boven zijn dus steenkoud, het is echt geen pretje als je daar twee á drie uur hoorcollege hebt. Je kunt op een gegeven moment niet meer schrijven omdat je handen zou koud zijn geworden . En je mag je jas nooit aanhouden in de lessen, dus moet je altijd een vest meenemen. Nu heb ik daar geen problemen mee, maar sommigen vergeten het nog wel eens.
Oud 13-09-2011, 21:10
Thomas.
Thomas. is offline
De lokalen op mijn school hebben verwarming en digiborden en kunststoffen stoelen(vermoed ik)

En bij de computers staan krukjes

En verder hebben wij en soort barkruk achtige dingen bij scheikunde, best vreemde dingen eigenlijk
Oud 13-09-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
ja dat is toch ongezond? Geen wonder dat het zelfmoordpercentage zo hoog ligt.
Klote joh.

maar geen zm en alles hoor!
Oud 13-09-2011, 21:24
Miekje*
Miekje* is offline
Heel slecht, maar:
http://en.akinator.com/
Oud 13-09-2011, 21:34
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Miekje ik heb medelijden.. Wat een school heb jij. Dan is alles bij ons nog best goed geregeld .
Oud 13-09-2011, 21:56
Verwijderd
Aahh <3 ik heb de meest lieve huisgenoten ever! Ik zat er eventjes doorheen. Ik weet me nog echt geen houding te geven op school en ik ben daar nu dus continu gespannen. En in de klas heb ik dat niet zo door (en ik denk anderen ook niet) maar toen ik vandaag op de fiets naar huis zat, kreeg ik me toch een huilbui! pure ontlading. Ik zat er echt een beetje sip bij, maar mijn huisgenootjes hebben me weer helemaal blij gemaakt. Ik heb echt een goed gesprek met ze gehad en nu voel ik me toch weer best zelfverzekerd .
Oud 13-09-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
En ik verwar jou nou net met een andere M. die ik heb leren kennen (wel een beetje een kakkige, ) en dacht dat jij smste ipv zij. Pfff, al die nieuwe mensen.
Oud 13-09-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Aahh <3 ik heb de meest lieve huisgenoten ever! Ik zat er eventjes doorheen. Ik weet me nog echt geen houding te geven op school en ik ben daar nu dus continu gespannen. En in de klas heb ik dat niet zo door (en ik denk anderen ook niet) maar toen ik vandaag op de fiets naar huis zat, kreeg ik me toch een huilbui! pure ontlading. Ik zat er echt een beetje sip bij, maar mijn huisgenootjes hebben me weer helemaal blij gemaakt. Ik heb echt een goed gesprek met ze gehad en nu voel ik me toch weer best zelfverzekerd .
Fijn Zulke huisgenoten moet je hebben
Oud 13-09-2011, 22:03
Verwijderd
mijamoto naamzoek! gaat jouw sig over die 2km hoge berg die ze in NEDERLAND willen BOUWEN?
Oud 13-09-2011, 22:04
Verwijderd
Optijd naar bed gaan is ineens een stuk moeilijker als je weer internet hebt.
Oud 13-09-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
<3
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ja jammer hè
Verwijderd
Citaat:
Oud 13-09-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Oud 13-09-2011, 22:12
Verwijderd
@ jullie. Bah bah. Er is niet eens iets te doen, maar dat scherm heeft zo'n belachelijke aantrekkingskracht. Wel al mijn tanden gepoetst, dat is stap 1.
Oud 13-09-2011, 22:14
Verwijderd
snel, spam allemaal leuke verslavende sites!
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
@ jullie. Bah bah. Er is niet eens iets te doen, maar dat scherm heeft zo'n belachelijke aantrekkingskracht. Wel al mijn tanden gepoetst, dat is stap 1.
Ik lig al een bed, en nogsteeds op internet

Kun je nagaan
Verwijderd
Citaat:
En msn al afgesloten Je komt er wel
Oud 13-09-2011, 22:15
Verwijderd
Misschien moet je Sims Social gaan spelen
Oud 13-09-2011, 22:15
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Www.I-am-bored.com
Oud 13-09-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Welk nut is daarmee gediend? Ik ben met Vet Belangrijke Dingen bezig die (bijna) iedereen in Nederland direct of indirect gaan raken, dus ik moet wel uitgeslapen zijn.

Dus dag mensen, leuk om er weer eens te zijn maar het is goed geweest. *zwaai*

@ wwwwww: PM komt nog wel.
Oud 13-09-2011, 22:19
Verwijderd
Had dan iig wat nuttigs gedaan en ons een pm gestuurd

Slaap lekker schatje, fijn dat je er weer bent <3
Oud 13-09-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik lig al een bed, en nogsteeds op internet

Kun je nagaan
Jij bent veertien, dan is dat nog ondeugend en dus leuk.

Citaat:
Misschien moet je Sims Social gaan spelen
Je moeder is sims social!
Oud 13-09-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:

Je bent zelluf
Verwijderd
Citaat:
Had dan iig wat nuttigs gedaan en ons een pm gestuurd

Slaap lekker schatje, fijn dat je er weer bent <3
Mijn moeder belde. En ik stuurde vet nuttige mailtjes die ook al een week wachtten en zooooooo.

Ok kusje doei.
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder belde. En ik stuurde vet nuttige mailtjes die ook al een week wachtten en zooooooo.

Ok kusje doei.
Okeeeeeeeee.
Oud 13-09-2011, 22:21
Verwijderd
Ik wilde een artikel van cracked.com posten in het kader van 'post verslavende sites', maar ik vind dat Quis een punt heeft met haar vet belangrijke dingen. Dus ik post hem niet. Maar hij staat hier wel open en nu wil ik hem lezen en als je één artikel leest dan wil je er meer lezen dus TL;DR wie een gat graaft voor een ander.
Oud 13-09-2011, 22:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Een vriend van me zit in Thailand, of Indonesie. Nou ja 1 van de 2. En hij heeft allemaal enthousiaste verhalen gepost op facebook over de jungle en raften en awesomeness. Nu post ie net een foto dat ie aan het raften is met als onderschrift dat het supervet was en bla. Zie je 4 compleet terrified mensen en hem, met een dikke smile op z'n kop, duidelijk de enige die het naar z'n zin heeft. Ik lach er al zeker 5 minuten keihard om
Foto!
Oud 13-09-2011, 22:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
tyfus. Wachtlijst waarschijnlijk nog een jaar langer dan ik dacht.
Hoe lang duurt het in totaal voordat je aan de beurt bent?
Oud 13-09-2011, 22:22
Geel
Geel is offline
Citaat:
Heel slecht, maar:
http://en.akinator.com/
Ik heb Harold Stoop in mijn hoofd, van de Stoopjes, en hij heeft nog niet geraden! Hij heeft Guus Meeuwis, Nick en Simon gegokt, maar nee!
Oud 13-09-2011, 22:23
Geel
Geel is offline
Oh, wacht, nu heb ik hem verslagen!
Oud 13-09-2011, 22:25
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:

Huhu, nu ben ik heel stiekem op internet, en ik kijk om de 2 seconden om, om te kijken of niemand me in de gaten heeft, want ik vind het wel ontzettend spannend

Het is eigenlijk omdat ik overdag geen vrije tijd heb
Oud 13-09-2011, 22:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Op tijd naar bed gaan is overrated.
Oud 13-09-2011, 22:34
Thomas.
Thomas. is offline
Ik ga voor het toch maar voor 1 keer proberen, dus weltrusten
Oud 13-09-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde een artikel van cracked.com posten in het kader van 'post verslavende sites', maar ik vind dat Quis een punt heeft met haar vet belangrijke dingen. Dus ik post hem niet. Maar hij staat hier wel open en nu wil ik hem lezen en als je één artikel leest dan wil je er meer lezen dus TL;DR wie een gat graaft voor een ander.
yup, heb er gister een stuk of 20 gelezen
Oud 13-09-2011, 22:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Luudje, wat ontzettend kut! Waarom duurt dat allemaal zo godvergeten lang? Idioten.
Naar het schijnt is het in Belgie ook wel oké. Dacht ik. En het is niet dat je in een week drastisch verandert hoor, dat gaat nog best langzaam, dus je hoeft je geen zorgen te maken over je veranderingen in een maand.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten