Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 03:27
Verwijderd
Van die 5-10 mensen zijn overigens maar twee echt vrienden uit de hoogste categorie. Zeg maar, de categorie 'friends help you move, real friends help you move bodies'. Vrienden lvl 99.
Advertentie
Oud 21-09-2011, 03:37
Uice
Uice is offline
Nou ja.

Nu ga ik maar echt naar bed. Welterusten.
Oud 21-09-2011, 03:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
En toen was het topic dood!
Oud 21-09-2011, 03:56
Verwijderd
Citaat:
Nou ja.

Nu ga ik maar echt naar bed. Welterusten.

Welterusten.
Oud 21-09-2011, 04:05
Verwijderd
nog steeds geen bereik met waardeloze provider hollands nieuwe
Oud 21-09-2011, 06:58
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ben weer 3 kilo aangekomen. En ja dat lijkt slecht maar het is heel goed, want ik was 12 kilo afgevallen, zonder aanwijsbare reden en iedereen was heel bezorgd enzo.

Maar morgen komen de eerste onderzoeken van de dokter terug dus even kijken wat die zeggen.

Quis naamzoek, voor update.
Oud 21-09-2011, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kwam er eigenlijk op omdat mijn nu beste vriendin me vroeger absoluut niet interessant vond omdat ik 'zo'n allemans vriend' was/ben. En toen vroeg ik me af of zij dat storend vindt of dat veel mensen dat vinden. Maar veel mensen vinden dat dus
Ik moet bekennen dat ik toen ik je net leerde kennen ook wel even dacht dat ik een voorbijganger was in je leven en dat ik net zo goed randomforumerX had kunnen zijn/daarvoor ingewisseld zou kunnen worden. Maar dat ging snel voorbij, hoor. En er is natuurlijk een verschil tussen met iedereen goed op kunnen schieten, en met iedereen vrienden (willen) zijn. Dat laatste doe jij minder, geloof ik.

Citaat:

Hm, ik weet ook niet of ik echt een allemansvriend ben, maar ik vind gewoon heel veel mensen leuk, of aardig, of interessant. Niet perse alle drie tegelijk trouwens.
Nou dit dus.
Oud 21-09-2011, 07:12
Verwijderd
goeiemorgen

heb nieuwe nick!!!

acheraf denk ik aan de film chicken little
Oud 21-09-2011, 07:21
Verwijderd
ow had 1e uur vrij. veel te vroeg opgestaan.
Oud 21-09-2011, 07:51
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 21-09-2011, 08:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeiemorgen!
Ik moet zo naar een begrafenis, en ze willen dat we geen zwart dragen omdat mevrouw van kleur hield. Zal ik dan een zwarte jurk met gekleurde bloemen dragen, eventueel met vestje, of een spijkerbroek met een effen truitje in een *kleur*? Knalkleuren vind ik ook zoiets.
Oud 21-09-2011, 08:43
Verwijderd
Goeiemorgen! 9 uur opstaan is niet gelukt, maar ik vind half 10 heel prima in de buurt komen

En fizzle wat lastig. Ik zou dan een zwarte jurk doen met bloemen inderdaad.
Oud 21-09-2011, 08:45
Verwijderd
Goedemorgen! Ik was om 8 uur wakker en toen draaide ik me nog even om
Oud 21-09-2011, 08:46
Verwijderd
Even ?
Oud 21-09-2011, 08:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vandaag zou er als het goed is een doucheman moeten komen om 'm te repareren. Hopelijk spreekt 'ie een beetje Engels, anders is het altijd zo lastig communiceren.
Oud 21-09-2011, 08:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ligt het nou aan mij, of is zo'n rafelige tekst op je broek ook echt lelijk? Deze broek kost overigens €104,- :')

Oh, en let niet op die schoenen en broekspijpen die erin zitten
Oud 21-09-2011, 08:55
Verwijderd
Het ligt niet aan jou.
Oud 21-09-2011, 08:56
Verwijderd
Het is echt lelijk.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het is wel fucking lastig kleding winkelen als er zoveel troep te koop is. En ik ben al enorm kieskeurig.
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen!
Ik moet zo naar een begrafenis, en ze willen dat we geen zwart dragen omdat mevrouw van kleur hield. Zal ik dan een zwarte jurk met gekleurde bloemen dragen, eventueel met vestje, of een spijkerbroek met een effen truitje in een *kleur*? Knalkleuren vind ik ook zoiets.
Heb je geen nette broek of rok die niet zwart is?
Oud 21-09-2011, 08:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is echt lelijk.
Citaat:
Het ligt niet aan jou.
Gelukkig
Oud 21-09-2011, 09:00
Verwijderd
Online shoppen eigenlijk koop ik alles behalve broeken online. Oh en de dagelijkse boodschappen ook niet. Verder alles. ALLESJ.
Oud 21-09-2011, 09:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goeiemorgen!

...Sorry, was het een bekende?
Oud 21-09-2011, 09:01
Verwijderd
@stefenootje: mijn konijnen knorren/grommen soms naar elkaar, vooral als ze eten hebben dat ze allebei als eerste willen opeten, maar nooit naar mij wel maakt Daan (het vrouwtje) vaak zoemgeluiden, vooral als ze aan het rondrennen is, maar dat is niet boos maar duidt op (al dan niet seksuele) opwinding
Oud 21-09-2011, 09:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Online shoppen eigenlijk koop ik alles behalve broeken online. Oh en de dagelijkse boodschappen ook niet. Verder alles. ALLESJ.
Hm, ik bekijk dat soort dingen wel graag in de winkel. Maar wel online kiezen en dan in 5 minuten alles kopen

Qua winkels kom ik overigens bijna nooit verder dan V&D en WE. Ik moet maar een keer verder lopen dan alleen dat, maar andere winkels staan me zo tegen.
Oud 21-09-2011, 09:05
Verwijderd
Ik vind het nadeel van online dingen kopen dat ik dan zo vaak moet ruilen omdat elk merk er weer een ander systeem qua maten op na houdt.
Oud 21-09-2011, 09:06
Verwijderd
Online shoppen ik kan dat echt niet
Oud 21-09-2011, 09:11
Verwijderd
Eigenlijk koop ik heel vaak dingen niet omdat ik dan niet weet of het wel past en/of staat. Maar dat is alleen maar goed!
Oud 21-09-2011, 09:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik koop dingen heel vaak niet omdat ze geld kosten.
Oud 21-09-2011, 09:14
Verwijderd
Oh dat ook wel, ja. Dat heb ik vooral met huizen.
Oud 21-09-2011, 09:16
Verwijderd
Oud 21-09-2011, 09:17
Uice
Uice is offline
Ik koop überhaupt heel veel dingen niet.
Verwijderd
Ik koop de meeste dingen niet.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh dat ook wel, ja. Dat heb ik vooral met huizen.
Oud 21-09-2011, 09:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoeveel vrienden hebben jullie?
stuk of 15!
Oud 21-09-2011, 09:19
Verwijderd
Als ik er nu zo bij stilsta, koop ik eigenlijk vrijwel niets. Relatief dan.
Oud 21-09-2011, 09:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ik er nu zo bij stilsta, koop ik eigenlijk vrijwel niets. Relatief dan.
Ik ook niet echt eigenlijk. Het laatste "dure" ding wat ik gekocht heb de afgelopen 2.5 jaar is een nieuwe TV. Verder koop ik natuurlijk wel wat kleren enzo, maar dat doorgaans maar n paar keer per jaar.
Oud 21-09-2011, 09:29
Miekje*
Miekje* is offline
Sarah, geef jij ook groenvoer aan je konijnen? Alsin groente/fruit? En wat dan? /nieuwsgierig
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet echt eigenlijk. Het laatste "dure" ding wat ik gekocht heb de afgelopen 2.5 jaar is een nieuwe TV. Verder koop ik natuurlijk wel wat kleren enzo, maar dat doorgaans maar n paar keer per jaar.
Ik bedoel meer dat als je kijkt naar wat er wereldwijd jaarlijks allemaal gekocht wordt, mijn aankopen daar een verwaarloosbaar percentage van zijn
Verwijderd
Online shoppen
Oud 21-09-2011, 09:30
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb mezelf voorgenomen om niet zoveel kleding meer te kopen, als ik mijn nieuwe kamer eenmaal heb betrokken. Want die is niet zo groot en dan hou ik misschien een beetje ruimte over in mijn kast .
Oud 21-09-2011, 09:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik bedoel meer dat als je kijkt naar wat er wereldwijd jaarlijks allemaal gekocht wordt, mijn aankopen daar een verwaarloosbaar percentage van zijn
Bij mij ook Maar als ik even snel reken dan zijn mijn grootste maandelijkse kostenposten "avondjes uit" (naast de vaste lasten)
Verwijderd
Citaat:
Sarah, geef jij ook groenvoer aan je konijnen? Alsin groente/fruit? En wat dan? /nieuwsgierig
Ja, ze krijgen 's ochtends samen twee stengels bleekselderij en 's avonds samen één of twee winterpenen. Daarbij soms nog wat komkommerschillen of aardbeikroontjes of een slahart ofzo, dingen die je anders weg zou gooien. Ze zijn gewend aan groenvoer dus ze krijgen er geen diarree van ofzo. Maar geen kool, prei of ui.
Verwijderd
Citaat:
Bij mij ook Maar als ik even snel reken dan zijn mijn grootste maandelijkse kostenposten "avondjes uit".
je bedoelt Bier Drinken.
Oud 21-09-2011, 09:32
Verwijderd
Mijn grootste maandelijkse kostenpost is hypotheek, dus dat valt wel onder kopen, ben ik bang
Oud 21-09-2011, 09:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
je bedoelt Bier Drinken.
Ja, meestal dat + entree voor willekeurig concert + PITA EXTRA VLEES van El Greco oid
Oud 21-09-2011, 09:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ze krijgen 's ochtends samen twee stengels bleekselderij en 's avonds samen één of twee winterpenen. Daarbij soms nog wat komkommerschillen of aardbeikroontjes of een slahart ofzo, dingen die je anders weg zou gooien. Ze zijn gewend aan groenvoer dus ze krijgen er geen diarree van ofzo. Maar geen kool, prei of ui.
Oki, dankjewel ^^.

Ik doe voor school een klein onderzoekje naar gebruik van groenvoer onder konijnen- en caviaeigenaren, daaarom .
Oud 21-09-2011, 09:34
Verwijderd
Het konijn van mijn zus krijgt 's ochtends drie-vier bladeren andijvie en 's avonds 0,5-1 winterpeen en een bosje peterselie!
Oud 21-09-2011, 09:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het konijn van mijn zus krijgt 's ochtends drie-vier bladeren andijvie en 's avonds 0,5-1 winterpeen en een bosje peterselie!
Hehe, kijk, zo gaat het snel!
Oud 21-09-2011, 09:39
Verwijderd
Van bleekselderij gaan ze lekker ruiken <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten