Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik verzin dit nu ook maar net, dus ik weet niet of het ergens op slaat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
O, Para, het staat vast hier ergens. Reist de vraag waar dan precies.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
Zoals ik al zei, arme studenten. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Locked-in syndroom is toch dat je compleet verlamd bent, maar geestelijk geheel bij bewustzijn? Lijkt me ook extreem naar, ja. Hoewel het nu minder naar is dan vroeger, want vroeger werd je dan de helft van de tijd gewoon levend begraven, denk ik. En anders wel constant verkracht.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee. Mijn laatste Twitter-update stamt dan ook al weer uit januari dit jaar. En die daarvoor uit november vorig jaar. Misschien moet ik de boel maar eens op nonactief zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Zo lekker witlof eten!" "Pffff, alwéér de stofzuigerzak moeten wisselen." |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar serieus, ik zat in de tram, stapt het halve Mondriaancollege in (die school die pas in het nieuws was, waar zo'n gastje een wapen had).
Mijn koffer stond naast me, waardoor er daardoor niemand kon zitten, maar ik kon hem ook nergens anders kwijt, want de tram was inmiddels vol. En toen waren er enge bitches, die telkens expres extra hard zeiden 'ja, die KOFFER'. En toen dacht ik, mammie, wat moet ik doen. Doen alsof ik ze niet hoor, en wachten tot ze gewoon normaal aan me vragen of hij weg kan? Ik zag het zo voor me dat ik klappen ging krijgen. /provinciaaltje |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() never back down ![]() never compromise ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Macrador naamzoek, dat je 't weet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|