Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb Naked downgeload door jullie.
Maar eerst nog duizent andere films kijken. Kennen jullie Nightwatching? Martin Freeman speelt Rembrandt en ik heb nog maar een klein stukje gezien, maar de cinematografie is echt fantastisch. Elk shot ziet eruit als een schilderij. <3
|||
Citaat:
Citaat:
|
Hm, morgen weer metaforencollege. We gaan een van mijn schrijfsels bespreken, dus ik heb Karl Pilkington erin genoemd, zodat die in de werkgroep behandeld moet worden.
![]()
|
Verwijderd
|
Het gaat over Johnny, iemand die zwerft en allerlei stoornissen en trauma's heeft en mega-intelligent en belezen is. Hij is in Londen en valt daar mensen lastig. Allemaal mensen die op een bepaalde manier eenzaam of ongelukkig zijn, of weinig bezit hebben. Ondertussen gebeurt er ook nog van alles met ene Jeremy, die wél veel geld en status heeft, maar meer uit (zo lijkt het althans) verveling mensen lastigvalt, en met Louise (de ex van johnny) en Sophie (haar huisgenoot).
edit: wat een slechte samenvatting ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet het type dat heel snel een film afzet overigens hoor, alleen als ik er niks van snap ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, volgens mij is het meer gebaseerd op wat voor films die persoon normaal gesproken veel ziet. Ik ken Sanns dvd-collectie best aardig, en ik vind Naked daar niet echt tussen passen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar eh ja, charmante en beter-dan-de-Amerikaanse Tim, ja. Vond ook een serie genaamd 'Boy Meets Girl' waar hij een arme sloeber/goorlap speelt en hij door een blikseminslag van lichaam wisselt met een high-class schrijfster van een mode rubriek. Bij aflevering 1 zie je vooral haar, maar het is echt best goed gespeeld. Ze is heel overtuigend als kerel die ineens in een vrouwenlichaam zit en geen idee heeft waar 'ie is beland en opzoek gaat naar zijn eigen lichaam. En de vrouw die dus in zijn lichaam zit is echt heel zielig, want zij/hij wordt wakker in een vieze wc en moet bedelen voor eten, omdat ze niet weet wie ze is en waar ze heenmoet. Aww. Anyway, aflevering 1 dus pas gezien, 2 en 3 zijn net klaar met downloaden...
|
![]() |
|
|