Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2011, 19:35
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ghehe... Ik was juist wel blij dat er geen tig pagina's bij waren gekomen tijdens mijn afwezigheid
Ja zo kan je het ook zien Maar vier spelers die geen stem doorgeven is wel veel. Thomas heeft het drukker met Sinterklaas zo te zien...
Advertentie
Oud 10-11-2011, 19:37
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Ligt het nou aan mij (lees: heb ik ergens overheen gelezen?) of hebben vier mensen niet gemeld op wie ze hebben gestemd? Hebben ze überhaupt wel gestemd?

Edit: Oh, ik zie dat Röps het ook al zei.
Oud 10-11-2011, 19:42
VeGs
VeGs is offline
Fantome kan uit lijfsbehoud CL gestemd hebben; dat zou een logische zet zijn, vooral omdat ze gister CL ook al noemde.
Oud 10-11-2011, 19:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja zo kan je het ook zien Maar vier spelers die geen stem doorgeven is wel veel. Thomas heeft het drukker met Sinterklaas zo te zien...
Ja, niet-stemmers vind ik irritant inderdaad! Ik bedoelde dat er geen lappen tekst bij waren gekomen.
Oud 10-11-2011, 20:12
snoopy
snoopy is offline
Aaargh, schiet eens op! Nou, ik ga naar bed. Ik zie het morgen wel!
Oud 10-11-2011, 20:15
Uice
Uice is offline
Oei kut, wegens mijn niet-gewendheid aan dat ik nu opeens meedoe ben ik helemaal vergeten te stemmen. Mijn excuses.
Oud 10-11-2011, 20:34
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Net pas klaar met tentamen. Ik kan dus niet meer wijzigen wat jammer is want nu is onze stem waardeloos. Wij zouden anders voor fantome zijn gegaan in ieder geval. Zeggen dan CLs nooberigheid vast ingestudeerd is vind ik in het geval van een 12? Jaar oud meisje dat voor het eerst meedoet nogal lijken op zoeken naar een excuus..

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 20:39.
Oud 10-11-2011, 20:56
Geel
Geel is offline
Kan iemand een definitieve stemlijstje posten op deze pagina? /iPod
Oud 10-11-2011, 21:14
Röps
Röps is offline
Citaat:
Net pas klaar met tentamen. Ik kan dus niet meer wijzigen wat jammer is want nu is onze stem waardeloos. Wij zouden anders voor fantome zijn gegaan in ieder geval. Zeggen dan CLs nooberigheid vast ingestudeerd is vind ik in het geval van een 12? Jaar oud meisje dat voor het eerst meedoet nogal lijken op zoeken naar een excuus..
Wie gebruikt dat als reden dan? Het ging om geïnstrueerd zijn toch?
Oud 10-11-2011, 21:15
Röps
Röps is offline
Chicka Little
.sann1
Snoopy2
Nepnerd & Nerd4
Geel8

Queasy Uice
Röps3
Furby Feeder9

Fantôme
Saints5
VeGs7
Saints8
Röps10
Chicka Little11

Röps
Saints6

Niet gestemd
Quice
Macrador
Fantôme

Onbekend
Thomas.

*disclaimer* Fouten onder voorbehoud;

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 23:16.
Oud 10-11-2011, 21:18
Verwijderd
Als ChickaLite nu wel gestemd heeft..

En apart dat Fantome niet gestemd heeft.
Oud 10-11-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kom ik een even melden, en ik heb een pm gestuurd.
Heb je een pm gestuurd dat je op Fantome stemt of een pm dat je de handdoek in de ring gooit?

Verder: ik ben online maar met mijn hoofd even compleet ergens anders dus ik reageer later inhoudelijk.
Oud 10-11-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Verder: ik ben online maar met mijn hoofd even compleet ergens anders dus ik reageer later inhoudelijk.
Idem dito.
Oud 10-11-2011, 21:31
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
*stemlijstje*
Je staat er zelf nog dubbel tussen.
Oud 10-11-2011, 21:37
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Wie gebruikt dat als reden dan? Het ging om geïnstrueerd zijn toch?
Dat bedoel ik met ingestuedeerd.. het is een lange dag geweesat..
Oud 10-11-2011, 21:42
Röps
Röps is offline
Citaat:
Je staat er zelf nog dubbel tussen.
Oeps

Citaat:
Dat bedoel ik met ingestuedeerd.. het is een lange dag geweesat..
Ok Dat ze door haar medewolven geïnstrueerd zou zijn is bij een 12? jarig meisje toch juist minder ondenkbaar?
Oud 10-11-2011, 21:58
Fantôme
Fantôme is offline
mensen ik heb niet gestemd. sorry daarvoor.
Ik heb gewerkt vandaag en hoorde dat mn vader is opgenomen in het ziekenhuis.
is inmiddels oke, maar heb totaal niet aan het wwspel gedacht... zal zaterdag weer stemmen
Oud 10-11-2011, 22:20
Fantôme
Fantôme is offline
oke, ik verwacht dat ik eruit vlieg nu.
prima. één tip: hang Saints op.
Oud 10-11-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
oke, ik verwacht dat ik eruit vlieg nu.
prima. één tip: hang Saints op.
Onzin, geef is 1 goede reden. Ik ben volgens mij nog steeds oprecht op zoek geweest naar de wolven. Uit jouw hopelijke hanging is gewoon ontzettend veel info te verkrijgen.
Oud 10-11-2011, 22:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Onzin, geef is 1 goede reden. Ik ben volgens mij nog steeds oprecht op zoek geweest naar de wolven. Uit jouw hopelijke hanging is gewoon ontzettend veel info te verkrijgen.
de reden hoef ik niet te geven. wacht nou maar gewoon de spelleider af.
en ik zou heus niet zeggen jou op te hangen, puur uit wraak.
Oud 10-11-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Een onderbouwing is op zich wel vrij handig Fantome. (Ik heb het topic nog niet bijgelezen, dus misschien heb je het eerder gedaan, maar hang die en die op zonder onderbouwing is wel heel veel gevraagd van ons).
Oud 10-11-2011, 22:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Een onderbouwing is op zich wel vrij handig Fantome. (Ik heb het topic nog niet bijgelezen, dus misschien heb je het eerder gedaan, maar hang die en die op zonder onderbouwing is wel heel veel gevraagd van ons).
Nou, ik zie niet al te veel goeds in Saints.
Wat Geel noemt
Oud 10-11-2011, 22:31
Fantôme
Fantôme is offline
Luister: ik weet niet waar de wolven voor kiezen, maar als het tussen CL en mij gaat is het logischer dat ik eruit vlieg. Verder hoop ik dat je (Sann en anderen) mijn verklaring voor het niet stemmen plausibel genoeg vinden. Dat is niet iets waar ik over zou liegen, ook niet om dit spelletje te winnen. dus trek jullie conclusies na de uitslag van de spelleider.

[edit] ik ga naar bed, hopelijk heb ik een mooie dood [/edit]
Oud 10-11-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Wat Geel noemt
Hm oke.
Oud 10-11-2011, 22:39
Spelleider
Spelleider is offline
Er is nog geen definitief bericht van de wolven. Uitslag zal dus moeten wachten tot morgenochtend!

Wel wil ik hierbij alvast melden dat de deadline voor eetronde 2 gewoon morgen vóór 20.30 is.
Oud 10-11-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dan zal het je nog verbazen hoe fout je zit!
Oud 10-11-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Wat Geel noemt
Wat Geel noemt?
Je zit zo heerlijk te bluffen nu hè
Oud 10-11-2011, 23:14
Macrador
Macrador is offline
Sorry dat ik niet kon stemmen er waren stakingen bij de NMBS en er waren blijkbaar wel problemen met de treinen.
Oud 11-11-2011, 05:04
snoopy
snoopy is offline
Jammer dat er nog steeds geen uitslag is. Zou het zo'n lastige beslissing zijn?
Als ik zo naar de stemlijstjes kijk lijkt het me dat het gelijkspel is geweest tussen CL en Fantome. Daar kunnen we dus niet gek veel uithalen, aangezien het daar ook op papier gelijkspel is. Kans is groot dat er onder allebei een wolf staat. Maar dat hoeft natuurlijk niet. De wolven kunnen ook allemaal los staan (zeker met zoveel niet-stemmers!) of de verrader kan gecoverd hebben.

Nou goed, ik ben benieuwd naar wie eruit gaat. Daar kunnen we inderdaad wel info uithalen. Aan de andere kant: ook weer niet teveel, aangezien ze allebei nogal onder vuur liggen.

Overigens valt de opmerking van Fantome me wel op: 'ik ga er vast uit'. Een veelgebruikte opmerking, waar ik eigenlijk altijd alleen maar argwanend van word.
Oud 11-11-2011, 05:20
snoopy
snoopy is offline
Daarnaast moeten we ook serieus op geliefden-jacht. Nu we met zo weinig zijn maken zij een behoorlijk goede kans om te winnen. Als het twee wolven zijn winnen ze zelfs zodra er één wolf dood is. Maar goed, die kans is niet heel erg groot maar wel iets om in gedachten te houden.

Heeft iemand een idee? Wie zou Daboman geliefden maken? Ik zie hem er wel voor aan om een ongebruikelijke combinatie te maken. Saints en Chicka Little ofzo.
Anyway, ik heb nog geen echte geliefden-verdachten eigenlijk.
Oud 11-11-2011, 05:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Luister: ik weet niet waar de wolven voor kiezen, maar als het tussen CL en mij gaat is het logischer dat ik eruit vlieg. Verder hoop ik dat je (Sann en anderen) mijn verklaring voor het niet stemmen plausibel genoeg vinden. Dat is niet iets waar ik over zou liegen, ook niet om dit spelletje te winnen. dus trek jullie conclusies na de uitslag van de spelleider.

[edit] ik ga naar bed, hopelijk heb ik een mooie dood [/edit]
Natuurlijk is je reden om niet te stemmen plausibel, die geloof ik meteen.

De rest van je post niet. Waarom is het logischer dat jij eruit gaat? Jij bent verdacht gemaakt deze ronde, CL is een beetje verdacht, maar de meeste mensen vinden haar eerder irritant dan een serieuze wolven-verdachte.
Dus tenzij CL echt een wolf is (wat ik niet geloof) is het veel logischer dat zij eruit gaat.

Enneh... Sterkte met je vader!
Oud 11-11-2011, 05:46
Verwijderd
ik kan vanaf vanmiddag het hele weekend niet stemmen, invervand met prive dingen en school.
Oud 11-11-2011, 06:49
Geel
Geel is offline
Ik ging nog snel kijken wie er gister opgehangen is, maar blijkbaar nog niemand

Ik vind het raar dat fantome nu er een kans is dat ze doodgaat zulke uitspraken doet. Daardoor word ik eigenlijk alleen maar benieuwd wat haar functie is.
Oud 11-11-2011, 07:04
Fantôme
Fantôme is offline
Hmm, ik had al een uitslag verwacht.

@ Snoopy; naja, ik ging er vanuit omdat men al vanaf het begin op Chicka Little zit dat de wolven het makkelijker vinden om mij nu te eten.
Maargoed, ik wordt blijkbaar meer verdacht gevonden dan ik aanvankelijk dacht (dacht eerst dat het weer zo'n hype was waarop iedereen volgt) dus misschien ook niet

[edit] laten we deze discussie dan verder niet meer voeren. Blijkbaar vinden veel mensen het irritant.[/edit]

Maar ik vind het wel raar dat ik ineens verdacht ben. Veel mensen hebben het over die 'move' naar Queasy, die ik volgens mij gewoon heb uitgelegd. Toen ik dat postte dacht ik nog: volgens mij kan ik het veel beter bij Macrador houden, anders struikelt iedereen dáárdoor weer over, had ik dat maar gedaan. Maar dat is niet zo, Macrador ken ik niet zo goed en met Queasy heb ik eerder gespeeld en de ervaring dat ze voor mij vaak voor veel twijfel zorgde of ze nu dorpeling of wolf was. dus vandaar. Snap niet goed dat iedereen daar over blijft vallen.

Ik zie nu ook dat men me verdacht vindt omdat mijn theorieen niet kloppen. Maar volgens mij heb ik maar één keer een fout daarin gemaakt en voor de rest gewoon dingen gepost wat 'zou kunnen' en niet als zijnde een stelling dat het zo moet zijn. Meer van: hier kunnen we rekening mee houden.
Sowieso kom ik pas na een paar rondes met theorieen omdat er dan functies duidelijk zijn en je meer kunt wegstrepen...

Laatst gewijzigd op 11-11-2011 om 07:17.
Oud 11-11-2011, 07:39
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Hrmz. Wat een uitspraken van fantome..

Waarom zou de uitslag er nog niet zijn? Hebben we te maken met tweestrijd tussen de wolven? Of zijn ze gewoon lui?
Oud 11-11-2011, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het raar dat fantome nu er een kans is dat ze doodgaat zulke uitspraken doet. Daardoor word ik eigenlijk alleen maar benieuwd wat haar functie is.
Ik ook! Omdat als ik denk wat ze is er zo vreselijk naast zit dat het haast wel lijkt of ze uit ''wraak'' ''woede'' een trap na wil geven.
Oud 11-11-2011, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Hrmz. Wat een uitspraken van fantome..

Waarom zou de uitslag er nog niet zijn? Hebben we te maken met tweestrijd tussen de wolven? Of zijn ze gewoon lui?
Daarnaast moeten we ook naar de geliefden kijken wat Snoopy zegt! Ik geloof niet meteen dat het 2 wolven zijn maar we moeten wel rekening houden dat er 1 een wolf kan zijn.
Oud 11-11-2011, 08:19
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Daarnaast moeten we ook naar de geliefden kijken wat Snoopy zegt! Ik geloof niet meteen dat het 2 wolven zijn maar we moeten wel rekening houden dat er 1 een wolf kan zijn.
Ja. Ik heb al zitten denken over wie Dabo geliefden zou maken en ik heb het topic al een keer extra doorgelezen om te kijken of er iets opvalt. Maar uit beide pogingen kwam niet heel veel zinnigs. Als 1 wolf geliefde is.. zou het dan daarom zo lang duren tot ze een beslissing hebben genomen? Maar ik denk eigenlijk niet dat Dabo Thomas of CL geliefde zou maken want ik denk dat hij het spel te leuk vindt en dat hij er meer uitdaging in zou willen stoppen. Ik heb nog even aan jou ook gedacht, Saints, maar dan neemt Dabo wel een enorm risico want jij staat niet bekend om je lange levensduur in dit spel Ik zou Fantome, Geel, Rups, etc logischere keuzes vinden omdat ze wel goed zijn maar niet al te veel opvallen. Maar dan blijven er nog wel heel veel opties over.
Oud 11-11-2011, 08:25
Spelleider
Spelleider is offline
Alcohol onder de 16, nog even niet

Het was een stormachtige avond in Zeedijk. Thomas. stond uit het raam te kijken naar de storm, en zag in de reflectie van het raam Chicka Little naar de kelder sluipen. 'Chicka Little, wat doe je in hemelsnaam?' Chicka Little draaide zich geschrokken om. 'Thomas.! Ik wil alleen maar wat drank uit de kelder halen om in te drinken. Ik heb een feestje vanavond!' Chicka Little sloop weer verder, de trap af naar de kelder, waar alle drank van Furby & Feeder was verzameld. Chicka Little deed het licht aan, en pakte de eerste fles die zij zag. Thomas., die bovenaan de trap was gaan staan maakte zich breed. Hij was niet van plan Chicka Little ermee weg te laten komen zonder zelf ook te profiteren. 'Thomas., homo, ga aan de kant, je ziet er echt niet meer hetero uit als je breed gaat staan. Ik wil naar dat feest!' Thomas. werd boos. 'Ik ben geen homo! Ik ben 100% hetero!' Chicka Little duwde hem aan de kant en zette de fles aan haar mond. Na een half uur was de hele fles leeg en stapte ze op de fiets richting het feest.

Ondertussen was Queasy ook op de fiets gestapt, naar het feest. Zij hoopte daar Geel te kunnen troosten, als hij er al was. Ze kwam de halfdronken Chicka Little tegen, en fietste met haar mee. 'Goh' dacht Queasy 'Chicka Little slingert behoorlijk zeg!'

Inspecteur Uice reed door de storm Zeedijk in. Hij zuchtte, want hij was speciaal uit Amerika overgekomen om de twee verdachte sterfgevallen te onderzoeken. Het regende hard, en de ruitenwissers deden het maar matig. Opeens doken er twee fietsers voor hem op die hevig aan het slingeren waren. De een slingerde zelfs zo erg dat zij de andere fietser voor de auto dwong. Uice probeerde te remmen, maar door de regen mocht dit niet baten, en overreed hij een meisje. De andere fietser keek geschrokken om, maar fietste snel door. In het ziekenhuis konden ze helaas niets meer doen voor de arme arme Queasy.

Chicka Little, eenmaal aangekomen op het feest, voelde zich verschrikkelijk. Queasy, aangereden door haar schuld! Ze zette het op een zuipen. Ze liet haar fiets achter bij het feestje, kroop naar huis en viel in bed. De volgende ochtend vonden Furby & Feeder hun dochter, gestikt in haar eigen braaksel, in haar bed.

Hangronde 2

1. .Sann
2. Macrador
3. Fantôme
4. Daboman - Cupido
5. Uice
6. Thomas.
7. VeGs
8. Snoopy
9. Saints
10. Röps
11. Nepnerd & Nerd
12. Chicka Little – Dorpeling
13. Little Phoebe - Dorpeling

14. Furby Feeder
15. Geel

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Uice - Jack Snyder

Zoals gezegd heeft Uice Queasy vervangen. De wolven hebben gekozen voor Chicka Little, zij was een onschuldige dorpeling. De wolven hebben tot vanavond 20.30 om hun stem door te geven.
Oud 11-11-2011, 08:34
snoopy
snoopy is offline
Verdorie, ik baal altijd als zo'n slechte speler een dorpeling is. Maar goed, alsnog beter kwijt dan rijk denk ik. Dan kunnen we tenminste serieus gaan spelen nu.

Sorry CL, ik weet dat dit niet aardig klinkt. Ik vind je echt een lief meisje, maar dit spel is gewoon behoorlijk serieus.

Ik vind de optie van Furby Feeder dat er misschien op z'n minst één wolf geliefde is wel interessant. Misschien is één van de wolven geliefde met Fantome en wilde die haar er graag inhouden?
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de wolven gewoon niet (allemaal) zulke actieve spelers zijn.
Er zit sowieso vrijwel altijd op z'n minst één stille wolf in, laten we zorgen dat we die ook niet over het hoofd zien.

Wat mij betreft is Fantome niet minder verdacht geworden, zeker in combinatie met de theorie dat ze misschien geliefde is.
Oud 11-11-2011, 09:34
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
analyses van FF komen altijd in tweeën Furby is klaar met tentamens en Feeder is er ook weer helemaal bij, hierbij mijn zegje voor nu:

ik denk dat dabo niet CL of Thomas geliefde zou maken; hij 'houdt' te veel van het spel om deze taak aan beginnelingen te geven. CL is nu bevestigd. welke hij dan wel heeft gekozen? ik heb precies dezelfde namen in mijn hoofd als mijn wederhelft (): goede, maar niet zo opvallende spelers, die een kans maken om het spel rustig uit te spelen...

wat betreft fantome: naast de argumenten van saints en vegs zit me nog iets niet lekker. een paar spellen terug speelde ze ook als ziener en toen heeft ze erg goed en heel subtiel gespeeld. ze was toen echt low-profile bad-guys aan het omschrijven en good-guys aan het vrijpleiten en toen ze eenmaal dood was, kwam daar enorm veel nuttige informatie vrij. nu is er een kans dat ze eruit vliegt en schreeuwt ze haar 'functie' praktisch van de daken.

goede taktiek (nog even wat informatie geven voor je dood)? ik denk het niet. helemaal met dat vorige spel in het achterhoofd, had dit veel subtieler gekund. ze had in dit geval een post kunnen maken in de trant van: 'saints springt bij mij negatief in het oog' o.i.d.
de informatie van haar ziener zijn zou vanzelf bekend worden op het moment dat ze doodgaat, zoiets hoef je niet zo duidelijk te melden. posts worden op dat moment teruggelezen en alle informatie wordt dan vanzelf duidelijk....

oftewel: fantome zit mij echt niet lekker en is voor mij op dit moment verdachte nummer 1. ik zal mezelf voor mijn kop slaan als ze tóch gewoon ziener is, maar dan hebben we in ieder geval een bad guy en eventueel de leerling.
(en dan speelt ze het dit keer gewoon niet zo goed )

/rationeel dus
Oud 11-11-2011, 09:45
Geel
Geel is offline
Nog niet bijgelezen wat iedereen heeft gezegd, want op school, maar kut dat CL dorpeling is
Oud 11-11-2011, 10:11
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Tja, die uitslag. Jammer dat er weer een dorpeling weg is, maar tot nu toe heeft ze niet echt veel toegevoegd en als we deze post:
Citaat:
ik kan vanaf vanmiddag het hele weekend niet stemmen, invervand met prive dingen en school.
dan ook nog meenemen, is het tenminste iemand aan wie we niet zoveel zouden hebben.

En Fantôme, hmm, daar ga ik eens even alle posts van teruglezen.
Oud 11-11-2011, 12:14
Röps
Röps is offline
Misschien ben ik iets te naief, maar ik vind Fantôme nou niet echt acterend overkomen met haar last-minute beschuldigingen enzo. Zeker als ze wolf is, lijkt me het niet heel handig zo'n act op te voeren. Verrader zou wel goed kunnen, misschien heeft ze de wolven een boodschap proberen mee te geven? Geliefde kan eventueel ook. Wolf denk ik niet.

Toch wel blij dat CL eruit is, ook al is ze dorpeling. Met zo weinig bijdrages in het algemeen en met zoveel missende stemmen, houden we beter de leuke spelers vind ik
Oud 11-11-2011, 12:54
Macrador
Macrador is offline
Ik denk niet dat ze geliefde zou zijn en dan zoiets zou doen. Je maakt je sowieso iets verdachter en dat wil je niet als wolf of/en geliefde. Het kan natuurlijk altijd een foutje zijn van haar, maar dat lijkt me wel sterk van een speler die al lang mee doet niet?
Dus ik ga een beetje mee met Röps, maar toch in de gaten houden.
Oud 11-11-2011, 13:37
Verwijderd
Aargh, ik ben eigenlijk een beetje te druk, maar ik wil toch even inhoudelijk reageren voor ik naar m'n werk ga. Ik ben niet compleet bijgelezen dus misschien heb ik wat dingen gemist:

Rops: ik lees hetzelfde als Saints wat betreft Queasy/Uice. Ik vind de switch niet verdacht. Wolfgedrag van Rops dus. Ik vind het wél verdacht dat Saints het zó voor haar opneemt. Waarom? Op dat moment heeft ze weinig gepost, dus ik vind het gek dat je dan zo 'zeker' weet dat ze niet slecht is. Geliefden?
Fantome: ik weet niet of ik haar moet geloven, maar ik neig naar wel. Kat in het nauw maakt rare sprongen. Moet nog wel heel goed haar posts lezen. Ik heb een rustige dag op werk, als het goed is, dus ik hoop dat ik dan compleet kan bijlezen en inhoudelijk posten. Anders doe ik m'n best dat morgenochtend te doen. (Ik werk morgenmiddag & avond en hetzelfde geldt voor zondag).
Oud 11-11-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Aargh, ik ben eigenlijk een beetje te druk, maar ik wil toch even inhoudelijk reageren voor ik naar m'n werk ga. Ik ben niet compleet bijgelezen dus misschien heb ik wat dingen gemist:

Rops: ik lees hetzelfde als Saints wat betreft Queasy/Uice. Ik vind de switch niet verdacht. Wolfgedrag van Rops dus. Ik vind het wél verdacht dat Saints het zó voor haar opneemt. Waarom? Op dat moment heeft ze weinig gepost, dus ik vind het gek dat je dan zo 'zeker' weet dat ze niet slecht is. Geliefden?
Fantome: ik weet niet of ik haar moet geloven, maar ik neig naar wel. Kat in het nauw maakt rare sprongen. Moet nog wel heel goed haar posts lezen. Ik heb een rustige dag op werk, als het goed is, dus ik hoop dat ik dan compleet kan bijlezen en inhoudelijk posten. Anders doe ik m'n best dat morgenochtend te doen. (Ik werk morgenmiddag & avond en hetzelfde geldt voor zondag).
Neehoor, ik neem het niet op. Ik vond het opvallend, wat jullie voor de rest met Queasy/Uice willen doen prima, voor mijn part hang je hun op
Oud 11-11-2011, 13:55
Verwijderd
dag mensen het was leuk jullie gekend te hebben, en ja dit spel is niks voor mij, te serieus enzo.... en ik heb gebrek aan tijd door prive dingen.
Oud 11-11-2011, 13:56
Röps
Röps is offline
Citaat:
Rops: ik lees hetzelfde als Saints wat betreft Queasy/Uice. Ik vind de switch niet verdacht. Wolfgedrag van Rops dus.
Ik vond de switch zelf ook niet verdacht, wel de manier waarop. En, omdat je het niet met me eens bent is het wolfgedrag van mij? Ik ben geen wolf, dus als ik dan hetzelfde zou redeneren zou jij je nu wolvig gedragen, right?
Oud 11-11-2011, 16:04
Geel
Geel is offline
Ik verdenk Röps niet echt. Al helemaal niet om het feit dat hij opmerkte dat Quice er lang over deed om te switchen.

Fantôme vind ik niet verdacht om het feit dat ze een rare switch zou hebben gehad. Want die heeft ze niet. Ik vind het wel vreemd dat ze zulke opvallende opmerkingen maakte vanochtend/gisteravond. Ik ben benieuwd wat ze nu te zeggen heeft.

Verder valt Saints mij op - hoe kan het ook anders Hij is Queasy wel erg aan het verdedigen. En hij is er overdreven van overtuigd dat Fantome slecht is. Nu is het niet raar voor Saints om overdreven overtuigd te zijn van zijn mening, maar ik vind wel dat hij die overtuiging wel anders uit dan anders. Ik weet niet precies hoe en wat ik er dan van vind, maar ik heb het gevoel dat hij een beetje gereserveerd is met zijn verdenkingen en betogen. Nu kan het zijn dat dit komt omdat hij niet zoveel tijd heeft voor het wwspel, maar toch, ik vind het opvallend.

En de geliefden! Ik bedenk net dat het geestig zou zijn om Nepnerd & Nerd en Furby Feeder geliefden te maken. Dan heb je als het ware vier geliefden. Ik weet niet of Daboman zoiets zou bedenken en dan ook nog eens uitvoeren, maar dat is even iets wat me in me opkwam

O, en, ik wil ook heel even zeggen dat VeGs wel een heeeeeel klein beetje stilletjes is voor haar doen. Dit vind ik geenszins verdacht (nu), maar ik wilde het toch even zeggen.

Regels voor berichten