Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2011, 16:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
"No cars allowed here at all"

Silly Amelican.
Oud 14-12-2011, 16:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
An American Cyclist in Gchchchroningen

[filmpje]

Wat een sukkel. Er rijden inderdaad geen auto's in een klein stukje van de stad (wel taxi's, dat zijn de auto's die hij ziet), maar hij doet alsof het enórm is. En bovendien rijdt hij tien rondjes over de Grote Markt, Vismarkt (waar overigens wél auto's mogen rijden..) en door de Herestraat, wat de grootste winkelstraat is van Groningen. Uiteraard rijden daar geen auto's
Oud 14-12-2011, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Het meest debiele vind ik nog dat hij tijdens het fietsen zichzelf filmt en dus niet op de weg let... Gelukkig rijden er geen auto's nee, anders was je dood en was er weer een heel gedoe op FOX geweest dat ze in Holland behalve drugsverslaafde, hoerenlopende babydoders ook nog eens wegpiraten zijn.
Oud 14-12-2011, 20:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is echt heel erg hoe hard ik moest lachen om eens status van een oud-klasgenootje, waarop ik één comment plaatst, en vervolgens mijn twee geweldige maffe vriendinnetjes willekeurige opmerkingen posten en die arme jongen z'n status geheel wordt overgenomen en helemaal verward raakt.
Oud 14-12-2011, 21:04
Martiño
Martiño is offline
Bij de prijsuitreiking van het Groot Dictee...

Philips Freriks: En wat doet U?
Freek Braeckmans: Ik presenteer het Journaal, ik weet niet wat u gedaan heeft?
Oud 14-12-2011, 22:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oja, het Dictee. Hm, misschien maar beter dat ik niet mee heb gedaan.
Oud 15-12-2011, 03:03
Uice
Uice is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848738

http://forum.scholieren.com/showthre...753&highlight=

Drie accounts aangemaakt voor een kutverhaal.
Oud 15-12-2011, 08:37
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Die Zwollenaren toch. Een tijdje geleden zagen ze overal een man met een gasmasker (nee, dé man met hét gasmasker).
Oud 15-12-2011, 09:57
Verwijderd
Om iemand die alleen Lidy v/d Poel en aanverwanten leest. Bouquetreeksboekjes zijn te dik, daar komt ze niet doorheen.
Oud 15-12-2011, 10:00
Martiño
Martiño is offline
Dr. Anne Maas, Vrouw, Moeder en Kinderarts?
Oud 15-12-2011, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Dr. Anne Maas, Vrouw, Moeder en Kinderarts?
Oh ja, dat was de andere <3 en dan heb je nog de Campingdokter natuurlijk
Oud 15-12-2011, 10:03
Martiño
Martiño is offline
Ja, en in Duitsland heb je een hele rits Bergdokters en Alpenartzen
Oud 15-12-2011, 10:04
Martiño
Martiño is offline
Oh wacht, Lidy v/d Poel "heeft het druk als Vrouw, Moeder en Kinderarts"

Dr. Anne Maas is trauma-arts
Oud 15-12-2011, 10:21
Uice
Uice is offline
Louis CK beantwoordt vragen op Reddit.

Citaat:
If you could legally kill a celebrity, who would it be?
Citaat:
If I could legally kill a celebrity it would be your mother. FIrst I would invest a lot of time and money getting her a marketable entertainment skill and promoting her till she's famous, then I would hit her in the face with a pan that kills people when you hit them with it. SOrry. You asked. It just happened to be the truth.
Oud 15-12-2011, 10:44
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Louis CK beantwoordt vragen op Reddit.
Oud 15-12-2011, 17:19
Yora
Yora is offline
Ben soms best wel erg soms....

Darragh zegt:
Whos this
Yora zegt:
the queen
of holland
Darragh zegt:
What
Yora zegt:
i beg you pardon sir
how did you get in touch with my email adres? that's ilegal.
Darragh zegt:
You added me
Yora zegt:
i'm just kidding ;p

Oud 15-12-2011, 17:51
Martiño
Martiño is offline
Supergrappig!
Oud 15-12-2011, 19:43
Verwijderd
http://www.deredactie.be/permalink/1.1177558

Paar mensen uit Friesland die niet doorhebben dat ze met de premier van België staan te praten.
Oud 15-12-2011, 19:44
Verwijderd
Oud 15-12-2011, 19:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 15-12-2011, 20:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://www.deredactie.be/permalink/1.1177558

Paar mensen uit Friesland die niet doorhebben dat ze met de premier van België staan te praten.
Dat dat een Fail of the Year wordt genoemd in die video is dan weer een faal op zich, want wie kent die knakker nou? Die gast is net een weekje aangesteld. Ik zou hem ook niet herkennen.
Oud 15-12-2011, 21:31
Verwijderd
Oud 16-12-2011, 01:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat dat een Fail of the Year wordt genoemd in die video is dan weer een faal op zich, want wie kent die knakker nou? Die gast is net een weekje aangesteld. Ik zou hem ook niet herkennen.
Hij is al 600 dagen in het nieuws, ook in Nederland, vanwege de formatie.
Oud 16-12-2011, 02:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij is al 600 dagen in het nieuws, ook in Nederland, vanwege de formatie.
Nou, niet bepaald een hot item geweest he, in die twee jaar. Meer over het feit dat België nog steeds geen regering had, dan over hem als persoon.
Oud 16-12-2011, 11:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
en toen maakt ze zo een opmerking van ja
Ja, dat is wel een reden tot ruzie maken, zo'n rotopmerking van 'ja'
(er komt dus niks achteraan in de quote he)
Oud 16-12-2011, 13:56
art4live
art4live is offline
whahaha xD like here are 2 cars but thats it xD geniaal
Oud 16-12-2011, 13:57
art4live
art4live is offline
ff nog over meneertje amerika met zijn fiets fetisj
Oud 16-12-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Nou, niet bepaald een hot item geweest he, in die twee jaar. Meer over het feit dat België nog steeds geen regering had, dan over hem als persoon.
Hij was daarbij toch wel één van de personen die op de voorgrond stonden.

(Los daarvan kende ik hem trouwens ook al wel, hij loopt namelijk al behoorlijk lang mee in de Belgische politiek.)
Oud 16-12-2011, 14:09
Verwijderd
Baby valt tijdens bevalling

Om dit nieuwsbericht, en vooral de comments eronder.
Oud 16-12-2011, 14:14
Carn
Carn is offline
Citaat:

Haha, ik zie het echt voor me, zo'n kind wat er uit schiet en via 2 muren onder het bed caramboleert.
Oud 16-12-2011, 22:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
The 20 Unhappiest People You Meet In The Comments Sections Of Year-End Lists

1. The Poisoned. "The fact that you included Adele on this list of 100 things you like makes it a total joke."

2. The Really Pretty Sure Person, Who Is Really Pretty Sure. "I've never seen Game Of Thrones, but I'm really pretty sure it's not as good as Boardwalk Empire."

3. The Person Who Is Exactly Right. "It really seems like this list of things you thought were good is just your opinion."

4. The Surprisingly Lucid Narcoleptic. "ZZZZZZZZZ" is the classic. "SNORE" and "YAWN" are acceptable variants.

5. The Mother Of Tim "Freckles" Matterley. "There is a musician in Ann Arbor named Tim Matterley who is better than all these songs! You would like his music. He has a web site at FrecklesMatterley.com, and you can get his songs free on your computer! Please check out Tim Matterley, who does not have a big record contract YET but is very very good!!!!" Two comments later, she will often come back. "Also, Tim Matterley is in this YouTube video where he plays 'Imagine' at a children hospital. I am just one fan but I think he is great and he will go far!!!"

6. The Read A Book Guy. "Not one of these movies is as good as reading a book." On a list of books, by the way, he will say none of the books is as good as books used to be. He also hates Kindles, which he may or may not mention.

7. The Self-Punisher. "I always hate your tastes, so I knew this would be a miserable and useless list before I decided to click on it and read the whole thing, and now I know I was right."

8. The Unwitting Outlier. "Has anyone really cared about George Clooney since ER?"

9. The Person With The Imperfect Grasp Of Obscurity. "These are all completely obscure picks nobody has ever heard of. The Girl With A Dragon Tattoo sounds like a Dr. Seuss book."

10. Harry The Hipster-Hater, Who Really, Really Hates Hipsters. "This is all hipster music. I guess it's okay for hipsters, but I'm not enough of a hipster to like hipster picks like this. Too bad I'm not hipster enough. Maybe I'd like it better if I were more of a hipster." [His username: "notahipstersorry."]

11. The Person Who Thinks You Were So Close. "I like all these picks, but you ranked The Descendants as your #4 and Martha Marcy May Marlene as your #5, and they should be the other way around. FAIL."

12. The Person Who Never Says Die. "Why isn't Arrested Development on this list?"

13. The Subject-Changer. "If we're talking about great comedy performances, I don't know how you can leave out [Barack Obama/the Republican debates/Occupy Wall Street/the Tea Party]. That was the funniest thing I saw all year."

14. The Minimalist. "These blow."

15. The Person Who Is Probably Too Hardcore For You. "The best film of the year was shot in Tokyo and the title translates to I [Bleep]ed Your Grandmother With A [Blank] And [Bleep] You Too. I guess that's probably a little too hardcore for you. You should get outside the multiplex once in a while."

16. The Person Who Is Laughing But Is Actually Not At All Amused. "You put Community on your list instead of It's Always Sunny In Philadelphia? Ha ha ha yeah right."

17. The Concerned. "What's wrong with you? No, seriously, what's wrong with you?"

18. The Person Who Wanted To Be Surprised. "Uh, way to go out on a limb. These are the same things you've been talking about all year and saying were the best things when they came out in the first place."

19. The Disbelieving. "Really? Are you serious? Did you mean to leave off my favorite thing? Or did something happen? Did you forget it? Did you think it didn't come out this year? Did you write it down and then accidentally delete it in a technology mishap? Do you not know how to spell it? Really? Are you kidding?"

20. The Humble Alternative. "If you really want to know what the best choices of the year were, I put my list up at my site, KnittingWithDagmarAndLaura.com — it's not just about knitting!"

http://www.npr.org/blogs/monkeysee/2...year-end-lists
Oud 16-12-2011, 23:20
Geel
Geel is offline
Citaat:

hahaha ;D
Oud 17-12-2011, 12:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Fisting. Hurts ur brain.
fuu, mijn toetsenbord zit onder de koffie
Oud 17-12-2011, 17:31
Verwijderd
Over dat fietsfilmpje met no cars at all.

Mutant says:
dat zijn veeeeeeeeeeel fietsen op het einde\
Taban says:
Ja, das nederland. Vol met fietsen
Mutant says:
ja maar dat zijn er echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel
die hebben gekweekt stiekem verdenk ik ze van
kwekende fietsen
castreren die handel!
Taban says:
Tja, hier lopen ze nog vrij rond. Net konijnen
Mutant says:
schandalig
ik zou dat niet los laten lopen en aan de lopende band laten voortplanten, voor je het weet is het overal zo gesteld
Taban says:
Ja dat is ons 'evil plan'
Mutant says:
ons?
Taban says:
Ja, de ollanders. We nemen de wereld over met onze fietsen.
Mutant says:
Tsunami van fietsen, we verzuipen in de frames!
Taban says:
Ja
Oud 17-12-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:

Ik moet meteen aan Big Fish denken
Oud 18-12-2011, 10:13
Verwijderd
Lesbische vriendin die een vriendinnetje geritseld heeft en nu ineens begint over kinderen. Wtf.
Oud 18-12-2011, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Ik moet meteen aan Big Fish denken
Je was me net voor
Oud 19-12-2011, 13:57
Martiño
Martiño is offline

Oud 19-12-2011, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 19-12-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Vastleggen van Cultische teksten in het Emesal, Sumerische rituele taal voor klaagliederen -> eme.SAL (vrouwentaal)
De oude Sumeriërs vonden kennelijk dat vrouwen veel zeurden
Oud 20-12-2011, 10:08
Noedelhap
Noedelhap is offline

Hahaha, wat een KLUCHT Dit valt niet meer te parodiëren
Oud 20-12-2011, 12:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
[filmpje]

Jezus
Oud 20-12-2011, 12:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[filmpje]

Oh mijn god. Doe eens even normaal, mensen .
Oud 20-12-2011, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[filmpje]

Dit is wel (deels) oprecht hoor. Die mensen krijgen al vanaf hun geboorte te horen dat de Kims goden zijn, ze worden zo overspoeld met propaganda dat ze tot op het bot geïndoctrineerd zijn.
Oud 20-12-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Dit is wel (deels) oprecht hoor. Die mensen krijgen al vanaf hun geboorte te horen dat de Kims goden zijn, ze worden zo overspoeld met propaganda dat ze tot op het bot geïndoctrineerd zijn.
Martin.... srsly.
Oud 20-12-2011, 13:09
Martiño
Martiño is offline
Wat? Het stond gewoon in de krant hoor:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/...ijn-echt.dhtml
Oud 20-12-2011, 13:10
Verwijderd
Ja dat begrijpen wij (denk ik?) ook wel, waarom heb je toch altijd de neiging om overal zo serieus op in te gaan en uit te leggen?
Oud 20-12-2011, 14:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
In 1994, toen Kim Il -Sung was overleden, deden ze precies zo

"I cannot believe this terrible news! Even if the whole world collapsed, I would not be able to believe it!"

Oud 20-12-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:
System justification!
Oud 20-12-2011, 20:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mmmm

Regels voor berichten