Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Nou, we hadden tenminste nog het fatsoen om door te hebben dat .sann, Furby Feeder en Macrador slecht waren.
Alleen een beetje te laat
Advertentie
Vowel
Vowel is offline
En het is inderdaad ook fijn dat we verloren hebben door een INACTIEVE DORPELING. Godverdegodver. Als je meedoet, doe dan ook mee! Ik vind het echt zwaar lame.
Verwijderd
Hihi ik vind spelletjes winnen veel te leuk
Martiño
Martiño is offline
Wolven en verrader, in mijn ogen hebben jullie het zeer aardig gedaan.
Tot aan het einde wisten de dorpelingen nauwelijks wie er wel of niet goed of slecht waren, en dit is een van de weinige spellen waarin alle slechte spelers het tot het einde hebben volgehouden. Heel goed.
Oud 16-11-2011, 20:33
Verwijderd
Overigens heb ik in ronde 3 écht niet gestemd en was ik daarvoor echt te druk om serieus mee te spelen, dat was een beetje lame van mezelf.
Martiño
Martiño is offline
Ik heb trouwens ook wat statistieken bijgehouden, als niemand daar bezwaar tegen heeft zal ik ze zodadelijk posten.
Verwijderd
Ach ja
Oud 16-11-2011, 20:34
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Alleen een beetje te laat
Nee, niet laat. Toen wij voor Uice gingen hebben we het er uitgebreid over gehad. .Sann was altijd verdacht, Furby Feeder ook, en Macrador ook.

Nadat Uice goed bleek wisten we niet meer wat we ermee moesten en snoopy speelde heel oprecht. En omdat Thomas. steeds zo debiel deed, buiten rijtjes ging staan en de helft van de tijd afwezig was, dachten we dat hij ook slecht kon zijn.

Dat Röps goed was hadden we heel snel door, trouwens. En vooral de laatste 2 dagen, natuurlijk.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Overigens heb ik in ronde 3 écht niet gestemd en was ik daarvoor echt te druk om serieus mee te spelen, dat was een beetje lame van mezelf.
Dat is wel een puntje mijnerzijds, er behalve vandaag geen enkele keer door iedereen gestemd.

Daardoor hebben de dorpelingen belangrijke kansen gemist, er had makkelijk gelijkspel kunnen worden voorkomen.
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik heb ronde drie écht op jou gestemd

Jammer dat Saints niet meer op tijd online kon komen.
Oud 16-11-2011, 20:35
Vowel
Vowel is offline
Ik vind dat Thomas. het volgende spel niet mee mag doen. En als hij wel meedoet stem ik iedere eerste ronde op hem.
Verwijderd
Inderdaad, ik was soms een beetje verbaasd als ik zag hoe weinig stemmen er eigenlijk waren.

foei dorpelingen! Of, bepaalde dorpelingen eigenlijk!
snoopy
snoopy is offline
Bwahahaha dit was het geniaalste spelletje ever! (hee, op dit soort plekken gebruik je die smiley dus??)

Statistieken: graag

En jullie hebben inderdaad verloren door een inactieve dorpeling, maar als hij geen bane was maar gewoon dorpeling dan was het al eerder klaar geweest
Röps
Röps is offline
Gefeliciteerd wolven en verrader! Heel goed gespeeld, ook netjes gedaan vandaag Snoopy! Vanaf wanneer wisten jullie dat .sann de verrader was?

Tja Thomas was niet echt voor reden vatbaar denk ik Nooit gedacht dat híj de dorpeling was, maar eigenlijk was het 99,9% kansloos vanaf dat Uice gehangen was XD

Ik heb eerst N&N bekeken, en toen .sann.
Oud 16-11-2011, 20:36
Verwijderd
Wisten jullie dat ik verrader was en zo ja sinds wanneer? Ik twijfelde de hele tijd of ik obviouser moest doen of niet.
Macrador
Macrador is offline
Sann had jij ook door dat ik mezelf had opgeofferd indien nodig?
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd wolven en verrader! Heel goed gespeeld, ook netjes gedaan vandaag Snoopy! Vanaf wanneer wisten jullie dat .sann de verrader was?

Tja Thomas was niet echt voor reden vatbaar denk ik Nooit gedacht dat híj de dorpeling was, maar eigenlijk was het 99,9% kansloos vanaf dat Uice gehangen was XD

Ah, jij wist het dus al
Oud 16-11-2011, 20:37
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wisten jullie dat ik verrader was en zo ja sinds wanneer? Ik twijfelde de hele tijd of ik obviouser moest doen of niet.
Ik denk dat het vrij lang geduurd heeft
snoopy
snoopy is offline
@ sann: we wisten het nog steeds niet zeker. Ik moet zeggen dat ik N&N ook wel als verrader zag omdat ze zo overtuigd waren van mijn onschuld.

Wát heb ik trouwens gedaan om dat te verdienen?
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk, maar ik wilde heel graag dat jullie het met z'n 3en zouden halen en dat ik er als verrader ook in zou blijven, als ultieme overwinning
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Ja, dat is ook zo. We zaten er zo gigantisch naast met Uice, niet te geloven.

Maar pfft. Ik vond het wel heel leuk, hoor. Er zijn weinig spellen geweest waarin ik de kluts zo kwijt was en dat maakt het veel spannender.

En nogmaals: Thomas zuigt zwaar.
Verwijderd
Citaat:
@ sann: we wisten het nog steeds niet zeker. Ik moet zeggen dat ik N&N ook wel als verrader zag omdat ze zo overtuigd waren van mijn onschuld.

Ik vond het ook zo bizar dat ze maar bleven roepen dat jij onschuldig was terwijl je dat op basis van de stemlijstjes vrij duidelijk ook niet kon zijn. Je hebt vooral gezegd dat je druk was, geloof ik
Oud 16-11-2011, 20:38
Verwijderd
Thomas heeft wel echt grondig verpest of niet
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ho ho, ik niet hoor, daarvoor moet je bij Vowel zijn. Maar we dachten dat sann wolf was, geen verrader, en dat pleit jou vrij in sommige lijstjes.
Verwijderd
Ik was thomas vandaag intens dankbaar trouwens, want ik verpestte het bijna. Of nou ja, niet echt natuurlijk, maar mijn doel was dus alle wolven erin te houden.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vond het ook zo bizar dat ze maar bleven roepen dat jij onschuldig was terwijl je dat op basis van de stemlijstjes vrij duidelijk ook niet kon zijn. Je hebt vooral gezegd dat je druk was, geloof ik
Nee joh, ik ben juist superveel hier geweest!
Oud 16-11-2011, 20:39
Fantôme
Fantôme is offline
Complimenten voor voornamelijk Sann en Snoopy, geweldig gemanipuleerd

En excuus voor mijn lameheid met niet stemmen (als ziener nog wel!!) en mij nogal onhandige reactie daarna.
Ik had als eerste idd Saints opgevraagd en gehoord dat hij één van de geliefden was. Mijn actie was nogal een paniekactie (ik ga nu vast dood, want de wolven laten vast liever zo'n onervaren iemand erin die er niet al te veel van snapt) en wilde dan wel dat mijn kennis nog nuttig gebruikt kon worden. Maar dat had subtieler gekund. nou goed, volgende keer beter ik was er ook niet helemaal bij door al het gedoe.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Jij kwam gewoon ontzettend oprecht over. Of om het anders te zeggen, jij kwam van iedereen (Röps uitgezonderd) het minst verdacht over, dus ik dacht dat het wel "safe" was om jou te vertrouwen.

I was wrong.
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, ik ben juist superveel hier geweest!
Oh ja dat weet ik wel maar echt HEEL inhoudelijk heb je niet gepost toch?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Thomas heeft wel echt grondig verpest of niet
Rijkelijk.
snoopy
snoopy is offline
@ wolven & sann: high five!
Oud 16-11-2011, 20:40
Verwijderd
Ach ja. Ik vind het ook behoorlijk stom van hem, want hij post overal behalve hier.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Oh ja dat weet ik wel maar echt HEEL inhoudelijk heb je niet gepost toch?
Mwah... Niet meer of minder dan anders had ik het idee. Maar ik denk dat je alles heel anders bekijkt als je al zeker weet dat iemand wolf is.

Jij hebt ons wel echt geholpen trouwens!
Verwijderd
Oh ja, het wordt wel tijd dat we duidelijk gaan zijn over wat de ziener wel en niet kan zien. Geliefden niet was een aantal spellen geleden de afspraak, maar dat is nu 2x 'mis' gegaan.
Oud 16-11-2011, 20:41
Vowel
Vowel is offline
Ja, maar als je ziet dat wij Sanne, Furby en Macrador toch niet meer vertrouwden
dan bleven Röps, snoopy en Thomas over. Röps vertrouwden we wel. Maar van Thomas kon je echt niets maken. En snoopy heeft gewoon teveel onschuldigheid en daar gaan we nooit meer intrappen natuurlijk.
Macrador
Macrador is offline
Zeg een vraagje hoe veel spellen hebben jullie al meegedaan want damn jullie theorieën
Verwijderd
Citaat:
@ wolven & sann: high five!
High five

Citaat:
Mwah... Niet meer of minder dan anders had ik het idee. Maar ik denk dat je alles heel anders bekijkt als je al zeker weet dat iemand wolf is.

Jij hebt ons wel echt geholpen trouwens!
Ja dat zal ook wel.

En gelukkig maar ik baalde de eerste paar rondes echt, met mijn drukte en dingen
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, het wordt tijd dat we eindelijk eens de ziener afschaffen en onbeperkt bluffen toelaten, want nogmaals, het is echt heel onzinnig dat dat niet mag.
Oud 16-11-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als je ziet dat wij Sanne, Furby en Macrador toch niet meer vertrouwden
dan bleven Röps, snoopy en Thomas over. Röps vertrouwden we wel. Maar van Thomas kon je echt niets maken. En snoopy heeft gewoon teveel onschuldigheid en daar gaan we nooit meer intrappen natuurlijk.
Jullie hebben het goed gespeeld hoor, maar het was niet meer echt te redden, zeker niet met Thomas in het spel

Citaat:
Zeg een vraagje hoe veel spellen hebben jullie al meegedaan want damn jullie theorieën
Ehm, ik denk een stuk of 20/30?
Oud 16-11-2011, 20:42
Verwijderd
Oh, ik wil alsnog even mijn excuses aanbieden voor, ik dacht, de eerste eetronde! Ik had het niet in mijn hoofd zitten waardoor ik met vriendinnen aan het borrelen was, en dus geen uitslag heb gepost waardoor Martin het moest doen.

Excuses daarvoor heb het verder nergens in het spel gezet volgens mij!
Oud 16-11-2011, 20:43
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Complimenten voor voornamelijk Sann en Snoopy, geweldig gemanipuleerd

En excuus voor mijn lameheid met niet stemmen (als ziener nog wel!!) en mij nogal onhandige reactie daarna.
Ik had als eerste idd Saints opgevraagd en gehoord dat hij één van de geliefden was. Mijn actie was nogal een paniekactie (ik ga nu vast dood, want de wolven laten vast liever zo'n onervaren iemand erin die er niet al te veel van snapt) en wilde dan wel dat mijn kennis nog nuttig gebruikt kon worden. Maar dat had subtieler gekund. nou goed, volgende keer beter ik was er ook niet helemaal bij door al het gedoe.
Ik was wel vrij chagrijnig Maar is niet echt jou aan te rekenen; ik baalde vooral dat de spelleiders die informatie vrij hadden gegeven. Blijkbaar is daar toch nog een hoop onduidelijkheid over; of de (evil)ziener de geliefden mag zien of niet.

Het had subtieler gekund; dan had de leerling-ziener een kijkronde meer kunnen hebben. Maar dat je die info vrij wilde geven, is logisch. (Ik was wat lomp in mijn bewoordingen over je actie, maar dat was meer een wanhoopspoging om je ongeloofwaardig te maken/in het spel te houden )

Maar vanaf het moment dat je zei dat Saints gehangen moest worden, hadden wij geen schijn van kans meer. Toch valt het me mee dat we hangronde 3 gehaald hebben; vorige keer werden we in eetronde 1 opgevreten.

Alles oke met je vader verder? Nogal logisch dat je er niet helemaal bij bent in die omstandigheden.
Fantôme
Fantôme is offline
waarschijnlijk dacht ik het spel dusdanig vaak gespeeld te hebben dat ik de spelregels wel kende. ik vond het meer 'risico van het vak' om mezelf min of meer bekend te maken; als je dat doet weet je dat de wolven je eten en je verder niet mag opvragen. Of mijn actie in dit geval handig was is een ander verhaal (zie mijn post hierboven) maar eigenlijk vindt ik het aan de speler zelf om in te schatten of je obvious mag zijn over je rol. ik bedoel; de tegenpartij kan je dan toch gewoon eten cq hangen?
snoopy
snoopy is offline
@ Apate: Geen excuses joh! Ik wilde jullie juist bedanken voor de geniale spellen en de zeer vlotte uitslag steeds (die was niet altijd even vlot met élke keer gelijkspel )
Oud 16-11-2011, 20:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wel. Goede tactiek overigens
Oud 16-11-2011, 20:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik was wel vrij chagrijnig Maar is niet echt jou aan te rekenen; ik baalde vooral dat de spelleiders die informatie vrij hadden gegeven. Blijkbaar is daar toch nog een hoop onduidelijkheid over; of de (evil)ziener de geliefden mag zien of niet.

Het had subtieler gekund; dan had de leerling-ziener een kijkronde meer kunnen hebben. Maar dat je die info vrij wilde geven, is logisch. (Ik was wat lomp in mijn bewoordingen over je actie, maar dat was meer een wanhoopspoging om je ongeloofwaardig te maken/in het spel te houden )

Maar vanaf het moment dat je zei dat Saints gehangen moest worden, hadden wij geen schijn van kans meer. Toch valt het me mee dat we hangronde 3 gehaald hebben; vorige keer werden we in eetronde 1 opgevreten.

Alles oke met je vader verder? Nogal logisch dat je er niet helemaal bij bent in die omstandigheden.
ja die reactie had ik wel gelezen maar ik vond het ook nog half terecht en half /care (sorry).

Ja, gelukkig wel min of meer dan dank voor het vragen
snoopy
snoopy is offline
Oh jongens, ik zit helemaal te stuiteren. Wat was het spannend vandaag
Röps
Röps is offline
Een leuk potje was het zeker! Jammer van wat vervelende spelers, eigenlijk wilde ik meteen al op Thomas. stemmen in ronde 1, maar toen ik ging bijlezen was er al een heel lijstje met stemmen en toen wilde ik geen losse stem doen... Epic dat hij uiteindelijk de reden van de faal is, al was het in deze 3-4 situatie sowieso erg lastig ><

Anyway, bedankt spelleiders!
Oud 16-11-2011, 20:46
Verwijderd
Ik heb me heel erg vermaakt met het bedenken van scenario's om iedereen dood te laten gaan
Fantôme
Fantôme is offline
ik was trouwens blij dat Rups de llziener bleek, dacht dat we dan nog enige kans hadden
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Een leuk potje was het zeker! Jammer van wat vervelende spelers, eigenlijk wilde ik meteen al op Thomas. stemmen in ronde 1, maar toen ik ging bijlezen was er al een heel lijstje met stemmen en toen wilde ik geen losse stem doen... Epic dat hij uiteindelijk de reden van de faal is, al was het in deze 3-4 situatie sowieso erg lastig ><

Anyway, bedankt spelleiders!
Ik ben in ieder geval heel erg blij dat ik me niet ook gigantisch in jou heb vergist, want dat had mijn ego niet aangekund.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten