Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daardoor hebben de dorpelingen belangrijke kansen gemist, er had makkelijk gelijkspel kunnen worden voorkomen.
|
Bwahahaha dit was het geniaalste spelletje ever!
![]() Statistieken: graag ![]() En jullie hebben inderdaad verloren door een inactieve dorpeling, maar als hij geen bane was maar gewoon dorpeling dan was het al eerder klaar geweest ![]()
|
Gefeliciteerd wolven en verrader! Heel goed gespeeld, ook netjes gedaan vandaag Snoopy! Vanaf wanneer wisten jullie dat .sann de verrader was?
Tja Thomas was niet echt voor reden vatbaar denk ik ![]() Ik heb eerst N&N bekeken, en toen .sann. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar pfft. Ik vond het wel heel leuk, hoor. Er zijn weinig spellen geweest waarin ik de kluts zo kwijt was en dat maakt het veel spannender. ![]() En nogmaals: Thomas zuigt zwaar. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Complimenten voor voornamelijk Sann en Snoopy, geweldig gemanipuleerd
![]() En excuus voor mijn lameheid met niet stemmen (als ziener nog wel!!) en mij nogal onhandige reactie daarna. Ik had als eerste idd Saints opgevraagd en gehoord dat hij één van de geliefden was. Mijn actie was nogal een paniekactie (ik ga nu vast dood, want de wolven laten vast liever zo'n onervaren iemand erin die er niet al te veel van snapt) en wilde dan wel dat mijn kennis nog nuttig gebruikt kon worden. Maar dat had subtieler gekund. nou goed, volgende keer beter ![]()
||
Citaat:
I was wrong. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij hebt ons wel echt geholpen trouwens! ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En gelukkig maar ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik wil alsnog even mijn excuses aanbieden voor, ik dacht, de eerste eetronde! Ik had het niet in mijn hoofd zitten waardoor ik met vriendinnen aan het borrelen was, en dus geen uitslag heb gepost waardoor Martin het moest doen.
Excuses daarvoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het had subtieler gekund; dan had de leerling-ziener een kijkronde meer kunnen hebben. Maar dat je die info vrij wilde geven, is logisch. (Ik was wat lomp in mijn bewoordingen over je actie, maar dat was meer een wanhoopspoging om je ongeloofwaardig te maken/in het spel te houden ![]() Maar vanaf het moment dat je zei dat Saints gehangen moest worden, hadden wij geen schijn van kans meer. Toch valt het me mee dat we hangronde 3 gehaald hebben; vorige keer werden we in eetronde 1 opgevreten. ![]() Alles oke met je vader verder? Nogal logisch dat je er niet helemaal bij bent in die omstandigheden. |
![]() |
|
waarschijnlijk dacht ik het spel dusdanig vaak gespeeld te hebben dat ik de spelregels wel kende. ik vond het meer 'risico van het vak' om mezelf min of meer bekend te maken; als je dat doet weet je dat de wolven je eten en je verder niet mag opvragen. Of mijn actie in dit geval handig was is een ander verhaal (zie mijn post hierboven) maar eigenlijk vindt ik het aan de speler zelf om in te schatten of je obvious mag zijn over je rol. ik bedoel; de tegenpartij kan je dan toch gewoon eten cq hangen?
||
Citaat:
Ja, gelukkig wel ![]() ![]() ![]()
|
Een leuk potje was het zeker! Jammer van wat vervelende spelers, eigenlijk wilde ik meteen al op Thomas. stemmen in ronde 1, maar toen ik ging bijlezen was er al een heel lijstje met stemmen en toen wilde ik geen losse stem doen... Epic dat hij uiteindelijk de reden van de faal is, al was het in deze 3-4 situatie sowieso erg lastig ><
Anyway, bedankt spelleiders! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||