Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2011, 07:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wow spannend! Wilde hij niet hier komen wonen? Hoe lang is het vliegen naar Finland?
hij zit toch voor zijn studie daar ofzo?
Oud 20-12-2011, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Oh zei ze dat het binnen de EU was? Gemist dan Ik dacht dat zij een vriendje in Amerika had. Maar ik zal wel dingen door elkaar halen.

Edit: Ohja ik zie het
Dat was de vorige. En hij promoveert er, toch?
Oud 20-12-2011, 18:08
Eva030
Eva030 is offline
Sinds een maand weer een vriend, ben erg blij met hem
Merk alleen wel dat ik wat relaxter ben dan zijn vorige vriendinnen en dat hij daar erg aan moet wennen
Oud 20-12-2011, 20:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat was de vorige. En hij promoveert er, toch?
Juist.

@miekmuis: het is ongeveer 2 uur vliegen.
Oud 20-12-2011, 20:47
art4live
art4live is offline
Ga morgen naar Tiel om een meisje te ontmoeten oeeehh spannend we halen de hele avond door dus beter is het beetje lekker weer
Oud 20-12-2011, 23:39
Volk
Volk is offline
Lief geeft een cadeaubon gekregen voor een weekend centerparks in zijn kerstpakket. Ik dacht dat hij met een groep vrienden zou willen gaan, want daar hebben we het al een paar weken over. Maar hij wil alleen met mij gaan <3 En met een groep vrienden doen we dan in februari.

Heb er nu al zin in!
Oud 21-12-2011, 07:10
Dott
Dott is offline
Ik ben blij dat hij ook met me om kan gaan als ik loop te tieren omdat mn auto aan de kant van de weg stil staat ik hou van hem <3
Oud 21-12-2011, 07:51
Verwijderd
^Hoera, wat fijnfijnfijn! Ik ben vet blij dat het weer goed gaat tussen jullie =) @Vowel: Ik pm je binnenkort even!
Oud 21-12-2011, 21:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Soms baal ik zo van mezelf. Hij is hartstikke lief en doet van alles maar als het niet is zoals ik in m'n hoofd heb of omdat hij in z'n onhandigheid iets kapot maakt, kan ik zo ontzettend uit m'n slof schieten terwijl het gewoon niet eerlijk is. Dat is dan ook het eerste waar ik over val als ik thuis kom want alles wat anders is dan hoe ik het wil dat valt me op. Hij heeft soms gelijk en ik weet dat het aan mij ligt en ik probeer echt om het te veranderen maar soms val je terug in oude patronen Daarbij vind ik wel dat ik niet dankjewel hoef te zeggen voor alles wat hij doet in huis. Ik was en strijk ook elke week z'n kleren, kook eten en was af en daar krijg ik ook geen dankjewel voor. Dat hij dan moet stofzuigen en dweilen dat hoort er toch ook gewoon bij?
Oud 21-12-2011, 22:26
Balance
Balance is offline
Bijna een maand en ik vind het heel fijn. Zin om kerst met hem te vieren
Oud 22-12-2011, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Soms baal ik zo van mezelf. Hij is hartstikke lief en doet van alles maar als het niet is zoals ik in m'n hoofd heb of omdat hij in z'n onhandigheid iets kapot maakt, kan ik zo ontzettend uit m'n slof schieten terwijl het gewoon niet eerlijk is. Dat is dan ook het eerste waar ik over val als ik thuis kom want alles wat anders is dan hoe ik het wil dat valt me op. Hij heeft soms gelijk en ik weet dat het aan mij ligt en ik probeer echt om het te veranderen maar soms val je terug in oude patronen Daarbij vind ik wel dat ik niet dankjewel hoef te zeggen voor alles wat hij doet in huis. Ik was en strijk ook elke week z'n kleren, kook eten en was af en daar krijg ik ook geen dankjewel voor. Dat hij dan moet stofzuigen en dweilen dat hoort er toch ook gewoon bij?
Dat lijkt mij ook, ja. Je kunt hem best bedanken, maar dan mag hij jou ook wel bedanken. 't Is niet vanzelfsprekend als jij het doet en lief als hij het doet ofzo.

OT: Nog één nachtje Kunnen we eindelijk de kerstboom optuigen! Nu heeft hij een boom en ik versieringen
Oud 22-12-2011, 08:57
Lorelei
Lorelei is offline
Hij is lief en leuk En hij gaat zonder zeuren (integendeel!) met me mee op kerstavond naar de verjaardag van m'n zusje bij m'n moeder thuis, en blijft dan slapen en is de hele eerste kerstdag daar en blijft dan nóg een nacht slapen!
Oud 23-12-2011, 17:32
art4live
art4live is offline
Mijn date was heel erg leuk zelfs gezoend we gingen 8 uur sochtends slapen xD was nogal brak gisteravond iets te veel JackDaniels op :$
Maargoed was alsnog heel erg leuk
Oud 24-12-2011, 14:39
Eva030
Eva030 is offline
Vanavond naar de film ^^ en daarna naar t bos
Heerlijk om weer verliefd te zijn.. =)
Oud 24-12-2011, 15:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dat was dan de laatste sinterklaas... Ik gok erop dat mijn ma volgend jaar toch echt wel lang en breed dood is.
Ik had nooit zoveel met sinterklaas. Maar beseffen dat het echt passé is, is toch iets anders.
Had dit graag met mijn ex kunnen doen, maar ook dat zat er niet in.

In deze situatie is december eigenlijk een maand dat ik gewoon in winterslaap zou willen zijn...
Veel sterkte deze koude dagen.
Oud 24-12-2011, 16:38
daphneforyou
daphneforyou is offline
vanavond kerstgala van danscentrum wildschut ^^ jheeej super veel zin in ben nu al klaar voor en begint pas om half 9 ;p
Oud 24-12-2011, 22:29
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heerlijk bij elkaar geslapen, de hele middag genomen om wakker te worden. Tweede kerstdag neemt hij me mee uit eten in de stad waar hij woont, hij heeft al gereserveerd en alles, ik heb er heel veel zin in en drijf al de hele middag op een roze wolkje.

Intussen heb ik mijn ex niet meer gesproken, hij had niet meer op mijn bericht gereageerd en donderdag ging hij met twee van mijn beste vrienden naar een optreden van een gemeenschappelijke vriend. Ik had eigenlijk wel mee willen gaan maar omdat ik niets meer heb gehoord van hem en hem dat wel een beetje kwalijk neem leek het me niet verstandig en ongemakkelijk. Daarom wil ik nog een keertje met hem praten, duidelijk krijgen hoe de verhoudingen liggen. Als dit soort dingen vaker voorkomen wil ik graag weten of ik hem liever vermijd of dat dat niet nodig is.
Oud 24-12-2011, 22:53
Vowel
Vowel is offline
Cherry, waarom wil je eigenlijk per se contact hebben met je ex? Hij had je toch ook al van Facebook verwijderd? Blijkbaar wil hij geen contact meer met jou en ik vind dat je het recht niet hebt om hem dat kwalijk te nemen. Hij is jou toch niets meer verschuldigd, zeg maar? Laat hem gewoon met rust. Als 'ie contact wil laat hij het wel weten. Ik denk dat je hem niet hoeft horen uitspreken dat 'ie geen contact meer met je wil, want de hints zijn vrij duidelijk.
Oud 24-12-2011, 23:17
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
Mijn date was heel erg leuk zelfs gezoend we gingen 8 uur sochtends slapen xD was nogal brak gisteravond iets te veel JackDaniels op :$
Maargoed was alsnog heel erg leuk
Wat heb je gedaan dan, Metro of naar Hertog Colins geweest ofzo?
Oud 24-12-2011, 23:57
art4live
art4live is offline
Uhm even gekeken bij Hertog maar was beetje dood gewoon beetje over straat "geslenterd" nog naar vriend van haar gegaan om toch te slapen om 8 uur want waren beetje moe
Oh en nog even langs de Cobra geweest echt geluk dat het niet koud was of regende

Hoe weet je btw waar ik ben heen geweest xD heb ik dat ergens verteld hiero? kan me niet heugen
Oud 25-12-2011, 11:09
Cemel_Dosce
Cemel_Dosce is offline
Citaat:
Uhm even gekeken bij Hertog maar was beetje dood gewoon beetje over straat "geslenterd" nog naar vriend van haar gegaan om toch te slapen om 8 uur want waren beetje moe
Oh en nog even langs de Cobra geweest echt geluk dat het niet koud was of regende

Hoe weet je btw waar ik ben heen geweest xD heb ik dat ergens verteld hiero? kan me niet heugen
Citaat:
Ga morgen naar Tiel om een meisje te ontmoeten oeeehh spannend we halen de hele avond door dus beter is het beetje lekker weer
Ot: The usual! Prima!
Oud 25-12-2011, 12:28
Cherry Springs
Citaat:
Cherry, waarom wil je eigenlijk per se contact hebben met je ex? Hij had je toch ook al van Facebook verwijderd? Blijkbaar wil hij geen contact meer met jou en ik vind dat je het recht niet hebt om hem dat kwalijk te nemen. Hij is jou toch niets meer verschuldigd, zeg maar? Laat hem gewoon met rust. Als 'ie contact wil laat hij het wel weten. Ik denk dat je hem niet hoeft horen uitspreken dat 'ie geen contact meer met je wil, want de hints zijn vrij duidelijk.
Hij woont bij een van mijn beste vriendinnen in huis en we delen dezelfde vriendengroep voor een deel. Ik vind niet dat hij mij dingen kwalijk kan nemen omdat hij degene was die het uit wilde maken. Het is gewoon niet tof als hij mij dumpt en niet meer wil zien of spreken maar wel mijn vrienden wil houden. Ik wil hem nu eigenlijk alleen zien om te kijken hoe de verhoudingen liggen.
Als we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen zonder moeite ga ik geen sociale gebeurtenissen vermijden omdat hij er ook zou kunnen zijn. Als we niet normaal tegen elkaar kunnen doen, dan weet ik dat en kan ik daar rekening mee houden. Ik heb hem misschien 2 minuten gezien sinds het uit is gegaan en elkaar helemaal niet meer gesproken. Dat zou ik niet erg vinden, maar hij woont vlakbij en we zien veel dezelfde mensen, dus de kans dat ik hem nog eens ergens tegenkom is behoorlijk groot. Dan is het wel fijn als we normaal met elkaar kunnen omgaan. Hij heeft overigens al gezegd dat het prima is, moeten alleen kijken waar en wanneer we dan afspreken.
Oud 25-12-2011, 15:44
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
[...]we delen dezelfde vriendengroep [...] maar wel mijn vrienden wil houden.
Tegenstrijdigheid alom? Mijn vrienden =/= delen dezelfde vriendengroep. En eigenlijk vind ik dat je het hem erg lastig maakt, en jezelf daarbij ook. Als het gezamenlijke/jouw vrienden zijn dan moet hij maar voor lief nemen dat jij er bent, ongeacht of dat ongemakkelijk is of niet. En ik denk dat je de boel alleen maar op spanning drijft door duidelijkheid te gaan vragen. Afspreken om 'gewoon normaal' te doen omdat dat de betere optie is, gaat echt niet zo makkelijk als je daar nog niet klaar voor bent. Mijn ex zei ook de hele tijd dat hij wel vrienden wilde blijven, maar ondertussen negeerde hij me compleet omdat hij dat nog helemaal niet kon, maar niet wilde toegeven omdat dat natuurlijk onhandig was.
Oud 25-12-2011, 15:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hij woont bij een van mijn beste vriendinnen in huis en we delen dezelfde vriendengroep voor een deel. Ik vind niet dat hij mij dingen kwalijk kan nemen omdat hij degene was die het uit wilde maken. Het is gewoon niet tof als hij mij dumpt en niet meer wil zien of spreken maar wel mijn vrienden wil houden. Ik wil hem nu eigenlijk alleen zien om te kijken hoe de verhoudingen liggen.
Als we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen zonder moeite ga ik geen sociale gebeurtenissen vermijden omdat hij er ook zou kunnen zijn. Als we niet normaal tegen elkaar kunnen doen, dan weet ik dat en kan ik daar rekening mee houden. Ik heb hem misschien 2 minuten gezien sinds het uit is gegaan en elkaar helemaal niet meer gesproken. Dat zou ik niet erg vinden, maar hij woont vlakbij en we zien veel dezelfde mensen, dus de kans dat ik hem nog eens ergens tegenkom is behoorlijk groot. Dan is het wel fijn als we normaal met elkaar kunnen omgaan. Hij heeft overigens al gezegd dat het prima is, moeten alleen kijken waar en wanneer we dan afspreken.
Doe gewoon normaal tegen 'm als je 'm ziet (en vermijd 'm waar mogelijk), het laatste waar hij op zit te wachten is een "goed gesprek". Dat maakt het alleen maar nog ongemakkelijker.
Oud 25-12-2011, 20:47
art4live
art4live is offline
Citaat:
Ot: The usual! Prima!
Aah i see excuse my blindness

Ot: het zuigt om alleen tijdens kerst te zijn maar tis minder erg dan ik had verwacht
Oud 25-12-2011, 21:16
Omar207
Omar207 is offline
Ik voel me niet goed, iets zit me gewoon dwars. Ik zit erover te pijnzen en verder weet ik niet wat ik moet doen. Ik krijg er pijn in m'n buik van.
Oud 25-12-2011, 21:16
Omar207
Omar207 is offline
Ik wil het uitschreeuwen!
Oud 25-12-2011, 22:08
Cherry Springs
Ik hoef hem dan ook niks te vragen, hoef niet af te spreken om normaal tegen elkaar te doen, ik wil alleen weten hoe het is om elkaar weer te zien zonder dat dat op een feestje is en de hele avond raar wordt omdat we er allebei zijn. Als ik van tevoren weet hoe het is om m weer te zien weet ik wat ik kan verwachten en daar rekening mee houden mochten er meer gemeenschappelijke dingen voorkomen.
Oud 25-12-2011, 22:11
Verwijderd
Je kunt ook gewoon die eerste twee of vijf gezamenlijke feestjes gewoon laten gebeuren en je erbij neerleggen dat het even wennen is, om een nieuw soort omgang te ontwikkelen.
Oud 25-12-2011, 22:14
EZBlade
EZBlade is offline
Ze is zo leuk
Oud 25-12-2011, 22:33
Verwijderd
We hadden gister 'ruzie' nadat ik erachter kwam dat hij wat aan zijn ex doorverteld had en het niet voor me opgenomen had toen zij daarop weer eens een behoorlijk gemene steek onderwater naar mij gaf (in dit geval typte), die ook nog eens absoluut niet waar was. Met dat laatste is hij het eens, maar hij vond dat ik er een te groot punt van maakte. Is allemaal gelukkig wel weer goed.

Verder gaat het nog steeds prima! Nu is ie alleen 2 weken weg, en met al het familiedrama van vandaag mis ik 'm nu al...
Oud 26-12-2011, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef hem dan ook niks te vragen, hoef niet af te spreken om normaal tegen elkaar te doen, ik wil alleen weten hoe het is om elkaar weer te zien zonder dat dat op een feestje is en de hele avond raar wordt omdat we er allebei zijn. Als ik van tevoren weet hoe het is om m weer te zien weet ik wat ik kan verwachten en daar rekening mee houden mochten er meer gemeenschappelijke dingen voorkomen.
Beetje onzin wel, iemand gepland tegenkomen kan in dit geval heel ongemakkelijk en vervelend zijn maar does not compare to iemand ongepland tegenkomen, ookal heb je hem daarvoor al weereens gezien..
Oud 26-12-2011, 01:06
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:

Omdat je in mijn stadje komt.
Oud 26-12-2011, 01:11
art4live
art4live is offline
Aah ja dat verklaard veel echt leuke stad Tiel
Oud 26-12-2011, 14:38
Nemo
Nemo is offline
Afgelopen vrijdag een hele leuke jongen leren kennen bij het kerstdiner en nu zijn we facebookberichtjes aan het sturen
En voor het eerst sinds 3,5 jaar dat ik een beetje kriebels/spanning voel dus ik ben blijjjjj
Oud 27-12-2011, 12:50
Verwijderd
Na zoveel jaar gekloot en gezeik met mannen is dit wel een heel, heel fijne afwisseling. Het gaat op het enge af goed.
Oud 27-12-2011, 17:48
Dott
Dott is offline
Fijn om zo samen vakantie en feestdagen te hebben
Oud 27-12-2011, 19:30
WolterB
WolterB is offline
@Quis: Fijn toch? Vooral genieten ervan!

Hier de laatste loodjes van het verhuizen en als het goed is, is alles voor het nieuwe jaar zo'n beetje geregeld. Dan hopelijk eindelijk wat rust samen
Oud 27-12-2011, 22:47
Verwijderd
Ik heb een vriendinnetje en ze is lief
Oud 28-12-2011, 12:19
Verwijderd
Fijne kerst gehad! Het is fijn om weer even in Limburg te zijn, thuis, zo voelt het nog steeds. Wel vind ik mijn schoonfamilie soms echt gruwelijk vervelend. Mijn schoonvader schuift een deel van mijn ideeën en principes af op 'de leeftijd' en 'dat word met de tijd dan wel minder', maar kan me dan niet uitleggen waarom het dan wel geaccepteerd word als mijn vriend (die tien jaar ouder is en dus, volgens zijn eigen redenering 'makkelijker zu moeten zijn) ook aan zijn principes vasthoudt. Daarnaast hebben vriendje en ik besloten dat we volgend jaar kerstavond in het oosten blijven, want dan is daar een goed feestje. Iedereen is van harte welkom, maar mijn schoonzusje dacht al te moeten besluiten dat alleen mijn zus en haar vriend en mijn zusje en zij en haar vriend mochten komen (mijn zussen omdat die al aan hadden gegeven wel te willen komen), omdat het anders te druk zou zijn. Ja leuk hoor, maar mag ik dat alsjeblieft even bepalen? Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, en achteraf bedenk ik me altijd dat ik er iets van had moeten zeggen want ik vind de manier waarop heel erg vervelend, ook al zal ze het vast niet slecht bedoelen. Op het moment zelf blokkeer ik ofzo. Heel vervelend. Iemand die tips heeft?
Oud 28-12-2011, 13:57
Verwijderd
Ik ben me aan het afvragen hoe ik met een confrontatie zou omgaan. Ik heb nog steeds spullen van hem liggen, ze liggen op zich niet onder de voeten, maar ik wil ze hem wel teruggeven. Ik wil ook nu best (afstandelijker) vriendschappelijk iets opbouwen, want we spelen tenslotte toch op dezelfde larps enzo en ik heb sowieso contact met zijn ouders en zusjes. Foto's en filmpjes doen me niets meer, ik denk wel eens over hem, maar heb geen pijn. Ik vraag me af of ik er aan toe zou zijn om hem te ontmoeten. Misschien eerst eens bellen?
Wat denken jullie? Of is het dat ik me afvraag dat ik er aan toe ben en niet zeker ben van mijn zaak al genoeg zegt?

Verder gaat het prima. Waar ik een tijdje geleden over de mannen struikelde, is het nu weer rustig en kan ik op een rijtje zetten wat ik wil. Wel lijkt het me duidelijk dat iemand me heel graag heeft, maar die wil ik niet aanmoedigen, want ik ben niet verliefd. Daarnaast is hij nu 2 maanden uit een relatie van 7 jaar en ik denk dat hij zich nu aan mij vastklampt om niet te zwelgen in pijn en verdriet. Hoe dan ook, geen basis voor een relatie, al is het heel fijn om hem als goeie vriend te hebben. Iemand die bijdraagt in de kosten en onverwacht met een cadeautje komt .
Oud 28-12-2011, 14:12
Rob
Rob is offline
Citaat:
Daarnaast hebben vriendje en ik besloten dat we volgend jaar kerstavond in het oosten blijven, want dan is daar een goed feestje. Iedereen is van harte welkom,
Forum party at your place next year.
Oud 28-12-2011, 14:32
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb een vriendinnetje en ze is lief
Oud 28-12-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast hebben vriendje en ik besloten dat we volgend jaar kerstavond in het oosten blijven, want dan is daar een goed feestje. Iedereen is van harte welkom, maar mijn schoonzusje dacht al te moeten besluiten dat alleen mijn zus en haar vriend en mijn zusje en zij en haar vriend mochten komen (mijn zussen omdat die al aan hadden gegeven wel te willen komen), omdat het anders te druk zou zijn. Ja leuk hoor, maar mag ik dat alsjeblieft even bepalen? Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, en achteraf bedenk ik me altijd dat ik er iets van had moeten zeggen want ik vind de manier waarop heel erg vervelend, ook al zal ze het vast niet slecht bedoelen. Op het moment zelf blokkeer ik ofzo. Heel vervelend. Iemand die tips heeft?
Eh je bent Kerst voor volgend jaar al aan het plannen?! Wow... Maar goed, ik zou in dit geval toch echt voor jezelf opkomen de volgende keer dat het ter sprake komt, en duidelijk maken dat er nog wel meer mensen komen.

OT: Goed, maar ik mis 'm wel Helemaal omdat ik echt overweeg de kans om te stoppen met dit werk die er nog even is te grijpen. Maar dan ben ik weer werkloos en zonder inkomen, en das ook kut weet ik van de afgelopen tijd. Beste vriendinnetje is ook al op vakantie, dus kan haar ook al niet om raad vragen...
Had net wel een hele lieve Kerstkaart van z'n ouders gehad, dus daar werd ik weer een beetje blij van.
Oud 30-12-2011, 08:40
Verwijderd
Kan niet beter
Oud 30-12-2011, 09:44
ST*R
ST*R is offline
Met kerst was ik in het buitenland, en waren we dus niet samen. Vonden we allebei erg stom, en heb 'm erg gemist. Was super fijn om weer terug bij hem te zijn Vanavond zie ik hem weer, en ik heb er heeeeel veel zin in! Verliefd
Oud 30-12-2011, 14:07
Catch
Catch is offline
Ik weet het nog steeheeds niet en ik droomde deze week drie keer over een ander Gaat lekker.
Oud 30-12-2011, 14:54
Verwijderd
Msn-contact gelegd met mijn ex, maar hij is nog steeds even kortaf en niets mee aan te vangen. Ik heb aangegeven dat hij langs kan komen als hij wil om zijn spullen op te halen en eventueel wat bij te praten, maar daar reageerde hij maar lauw op. Nou dan niet, ik kom je spullen niet brengen kerel.
Oud 30-12-2011, 16:35
Verwijderd
Het gaat fakkin' goed!
Oud 30-12-2011, 19:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Msn-contact gelegd met mijn ex, maar hij is nog steeds even kortaf en niets mee aan te vangen. Ik heb aangegeven dat hij langs kan komen als hij wil om zijn spullen op te halen en eventueel wat bij te praten, maar daar reageerde hij maar lauw op. Nou dan niet, ik kom je spullen niet brengen kerel.
Weggooien die zooi. Me dunkt dat je hem genoeg kansen hebt gegeven. En nooit meer naar die gast omkijken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten