Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
USIS! Ik kan me nog steeds niet inschrijven voor een aantal vakken en ze beginnen volgende week al. Ook kan ik totaal niet zien wanneer die vakken gegeven worden en waar ze eventueel in mijn belachelijk drukke rooster zouden passen. Als alle vakken doorgaan moet ik er komend semester 8 doen en dat word erg zwaar.
Oud 30-01-2012, 23:33
Verwijderd
Ik deel je pijn met usis ja.
Oud 30-01-2012, 23:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, en dan heb ik ook nog eens tegen mijn bazin gezegd dat ik heus ook wel eens 's ochtends kan werken en dat ik maandag, vrijdag, zaterdag en zondag ALTIJD vrij heb en nu heb ik ineens voor het eerst in 4 jaar een vak op maandag en dan heeft ze me natuurlijk net op maandagochtend ingeroosterd. Handig.
Sowieso is het heel erg kut dat ik zoveel vakken heb, want ik moet eigenlijk ook meer gaan werken, omdat ik anders niks meer kan betalen.
Oud 31-01-2012, 00:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Winter. Kou. Oprotten met die zooi, ik wil zomer
Oud 31-01-2012, 00:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oud 31-01-2012, 03:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik laat net mijn telefoon uit mijn bed flikkeren en nu is de bovenkant stuk, er ontbreekt zelfs een stukje en ik belde tmobile, om de speaker te testen en het was niet best en nu ben ik zo'n pauper met barsten in het scherm en plakband op haar iPhone

Ik baal echt enorm!
Oud 31-01-2012, 04:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik las het net al op FB. Balen hoor. Maar ze zijn niet echt stevig gebouwd dan, die iphones, want ik hoor veel mensen over barsten en zulk soort dingen. Lame.
*aai*
Oud 31-01-2012, 04:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja godver, ik heb hem echt al duisent keer laten vallen, maar de stoelpoot van mijn bureaustoel is dus echt not done
Oud 31-01-2012, 07:40
Verwijderd
Slapeloosheid. Grenzen die telkens verschuiven. Uitkijken naar uitrustmomenten die niet komen. Iedereen tevreden willen houden en hoe dan ook dingen verkeerd doen. Ver reizen. Ietsje laat beseffen dat je zus morgen vertrekt om een jaar in Barcelona te gaan wonen. Ruzies. Was en de eigenschap van was dat het zich vermenigvuldigt of niet op kan zijn. Confrontaties. Geen einde in zicht hebben, geen punt in de verte waar je naartoe wil. Kou, lijden onder kou en voornamelijk lijden onder het resultaat van kou.

Ik mag me wel opvouwen en in de kleine koffer van mijn zus mee naar Barcelona. Ik denk dat ik het maar doe.
Oud 31-01-2012, 09:17
Carn
Carn is offline
Je hoeft voornamelijk alleen maar jezelf tevreden te houden!
Oud 31-01-2012, 09:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een baalmaand. Ik ben zo ontzettend moe de hele tijd en mijn motivatie om desondanks bezig te blijven en te studeren is onder het nulpunt gezakt, zodat ik al een maand geen flikker heb uitgevoerd. En morgen begint stage en ik weet eventjes niet hoe ik dat moet gaan volhouden. En volgende week moet ik (nou ja, wil ik) ook nog verhuizen. En over twee weken start ik met een nieuwe behandeling en en en.. waar haal ik de energie vandaan om dat allemaal te doen??
Oud 31-01-2012, 10:34
Verwijderd
Citaat:
denk dat ik me dan toch niet zo ziek meer voel
Arthur toch! Cranval vieren samen
Oud 31-01-2012, 11:02
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Is het EINDELIJK eens lekker koud, gaan mensen protesteren .

Ik kan het niet waarderen dat iedereen zeurt over kou, terwijl het vet lekker weer is, en ik nu lekker elke dag twee uur wandelen ga .
Oud 31-01-2012, 12:44
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Is het EINDELIJK eens lekker koud, gaan mensen protesteren .

Ik kan het niet waarderen dat iedereen zeurt over kou, terwijl het vet lekker weer is, en ik nu lekker elke dag twee uur wandelen ga .
Mee eens! Ik houd van de winter <3
Oud 31-01-2012, 12:59
Verwijderd
kankerwinter
Oud 31-01-2012, 13:12
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
kankerwinter
Dat kan ik niet waarderen
Oud 31-01-2012, 14:31
Em.
Em. is offline
Ik dacht dat ik wiskunde schoolexamen echt heul goed gemaakt had en schatte mezelf op een achtkommanogwat, en nu heb ik een 7,0 en dat kan ik stiekem dus niet zo waarderen. En dat maakt dat ik nog stééds een zeven voor wiskunde staat, en dat vind ik niet tof. Ook al is het eigenlijk heel goed en bla en 'sommigen zouden een moord doen voor een zeven!' maar ik wilde een acht. En meestal overschat ik mezelf niet zo qua cijfers enzooo. /eerstewereldprobleem
Oud 31-01-2012, 15:19
Verwijderd
Ik word gek van het maagzuur en doe me een kant en klare scriptie. En gelijk maar m'n diploma. Met een strikje erom.
Oud 31-01-2012, 17:53
Verwijderd
Republikeinen. Ik denk oprecht dat de wereld beter af is als die preventief geruimd worden.
Oud 31-01-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Republikeinen. Ik denk oprecht dat de wereld beter af is als die preventief geruimd worden.
Cultuurrelativisme!!!11!!1!einz
Oud 31-01-2012, 23:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat je je eigen risico slechts jaarlijks kunt veranderen. :\ Kut-zorgverzekering. Dat ding zouden ze keihard moeten afschaffen. Laat de overheid maar eens fatsoenlijk betalen zonder het telkens op de burgers af te wentelen.
Oud 01-02-2012, 10:14
Verwijderd
Dat ik me er maar niet toe kan zetten om heel ijverig aan mijn scriptie te gaan werken.
Oud 01-02-2012, 11:04
art4live
art4live is offline
Citaat:
Arthur toch! Cranval vieren samen
haha inderdaad

kan de kou niet waarderen.... kut winter mag van mij wel weer lekker lente worden zodat ik heerlijk in het gras kan liggen
Oud 01-02-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
haha inderdaad

kan de kou niet waarderen.... kut winter mag van mij wel weer lekker lente worden zodat ik heerlijk in het gras kan liggen
Haha hippie
Oud 01-02-2012, 14:15
art4live
art4live is offline
Citaat:
Haha hippie
Valt heeeeel erg mee ja
Hou gwn van chillen en lekker in het gras liggen that's all
Oud 01-02-2012, 17:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan het niet zo waarderen dat mijn moeder kinderachtig doet over een chocoladereep die ik heb opgegeten 'zonder te vragen'. Toen ik heb verorberde, lag ze te slapen, en als ik haar had wakker gemaakt om het te vragen, was het het ook weer niet goed geweest. En daarbij: het is een chocoladereep, kom op zeg . Ze is er echt helemaal verontwaardigd over.
Oud 01-02-2012, 17:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien is ze hormonaal.

Ik zou het ook kut vinden als ik er enorm trek in had gehad
Oud 01-02-2012, 17:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het niet zo leuk dat ik vandaag mijn eerste stagedag heb gehad en dat mijn ouders nog helemaal niet even hebben gebeld ofzo. Volgens mij zijn ze het vergeten. En meestal stuurt m'n moeder de avond ervoor of 's ochtends nog een succes-smsje ofzo, maar nu niet
Oud 01-02-2012, 23:33
Verwijderd
Dat gezeur over de kou. En dat er in Nederland altijd zo over het weer geluld moet worden. Je kan geen radio of tv aanzetten, of de presentator vindt het nodig om het over de kou te hebben. Hebben we niks anders om over te praten, godnondeju?

''Siberische taferelen'', hoor ik nu op tv.

DOE NORMAAL. Ik ben net nog even buiten wezen (hard)lopen, en ik had alleen een shirt en een vestje aan (oke en een muts en sjaal enzo), en dat was PRIMA te doen. Ja, koud, fris, maar dat is toch lekker? Je voelt dan dat je leeft.

Dus. Ik wil niks meer horen over de kou.
Oud 02-02-2012, 00:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat het teringtyfus koud is en dat mensen vinden dat ik daar niet over mag zeiken
Oud 03-02-2012, 17:07
Martiño
Martiño is offline
Semivriendje heeft weer eens afgezegd en er ligt een flink pak sneeuw in DB waar het maar moeilijk doorkomen is :/ vrees dat ik nergens meer heen ga vanavond.
Oud 03-02-2012, 17:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Feestje gecancelled. Zelfde verhaal. .

Ook in DB, maar dan anders
Oud 03-02-2012, 21:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Alleen zijn. Ik zou zo graag mijn vriendje altijd om me heen hebben, of in elk geval dat het niet zo'n enorme moeite was met andere afspraken en plannen om hem te zien!
Oud 06-02-2012, 16:13
Verwijderd
Luchtbelletjes in mijn gesmolten chocolade
Oud 07-02-2012, 09:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja jezus he Hoor ineens dat ik nog een stageplan moet schrijven voor donderdagochtend. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!

edit: "Leerdoelen (learning outcomes) met te verwerven competenties", WEET IK VEEL??

Laatst gewijzigd op 07-02-2012 om 09:58.
Oud 07-02-2012, 10:04
Verwijderd
Citaat:
En nu wil mijn deeg niet rijzen *vuist ten hemel hef*
Oud 07-02-2012, 11:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En nu wil mijn deeg niet rijzen *vuist ten hemel hef*
Het is hekserij!
Oud 07-02-2012, 14:17
Verwijderd
Dat ik zonder duidelijke reden heel chagrijnig ben.
Oud 07-02-2012, 14:55
Verwijderd
Dat ik nergens normaal kan lopen omdat alle stoepen nog één grote ijsbaan zijn.
Oud 07-02-2012, 16:34
Verwijderd
Dat onze scheikundeleraar ziek is en we daardoor al zo'n tweeëneenhalve week geen scheikunde hebben gehad en dat de lessen van andere klassen wel overgenomen kunnen worden en de onze niet. Schijnbaar is het niet zo belangrijk om een examenklas les te geven.
Oud 07-02-2012, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bros!
Oud 07-02-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Bros!
Gesmolten bros
Oud 07-02-2012, 16:49
Verwijderd
school
Oud 08-02-2012, 07:57
Verwijderd
hoe me vriend tegen me doet http://forum.scholieren.com/showthre...978&highlight=
Oud 08-02-2012, 08:34
Verwijderd
Mijn lerares die al mijn lievelingsvakken geeft. Ze is ZO EXTREEM GEMEEN. Ze zegt de hele tijd voor de hele klas dat vast gewoon niemand me echt aardig vindt, anders hoefde ik niet steeds te verhuizen. Alsof dat met aardig of niet aardig te maken had. En haar eeuwige gezeur over etnische zuiverheid en mijn gebrek daaraan.
Oud 08-02-2012, 08:38
Verwijderd
WTF? Wat is haar probleem dan? Kun je dat niet met je mentor ofzo bespreken? IK vind dat niet normaal, of mis ik een gedeelte?
Oud 08-02-2012, 08:42
Verwijderd
Haar probleem is dat ze zand in haar kut heeft en een gebrek aan hersens. En, ja, misschien wel, maar ik heb al duisent problemen en ik wil niet dat ze denken dat het allemaal aan mij ligt.

Maar vandaag weer: "Wat zei NV dan net tegen je?" (dat is mijn mentor, en het gaat haar helemaal niks aan wat die zei, en de rest van de klas ook niet)
"Wanneer?"
"WAATTT ZEIII NNNVVVV DANNNNNNN OF MOET IK HET IN HET JIDDISCH ZEGGEN HM"
"Ja ik hoorde u wel! Ik vroeg wanneer dan!"
"Net!"
"Niks, ze moest alleen wat spullen afgeven."
"Aha." *kijkt wantrouwend* "Ga je die verkopen ofzo."
"Nee waarom "
"Dat doen joden toch."

Ik wist niet eens wat ik moest zeggen. Ik heb haar al duizend keer verteld dat ik niet joods ben, maar ze gelooft me gewoon niet. :""""""""""")
Oud 08-02-2012, 09:03
Verwijderd
WTF Tering... Dat is nog echt heel erg achterlijk gedrag... En je kunt daar niks aan doen? Pffff, ik zou daar zwaar agressief van worden en al die spullen in haar strot douwen, gok ik
Oud 08-02-2012, 09:06
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een stom wijf, zeg, Aldan! Ik zou toch wel even een portie woede over haar uitgestort hebben. Zijn alle sovjets zo?
Oud 08-02-2012, 09:07
Verwijderd
Nee, lang niet allemaal! En ik kan over het algemeen mijn woede prima inhouden, dat is wel een nuttige skill.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten