Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2012, 13:00
Verwijderd
Ik ben volgens mij de enige die z'n on-screen keyboard op de smartphone met één vinger gebruikt.. Iedereen zit heel cool met twee duimen te typen Misschien moet ik maar eens gaan oefenen. Straks denken mensen dat ik een n00b ben

En James Blake is best fijn!
Advertentie
Oud 20-01-2012, 13:02
Miekje*
Miekje* is offline
Chick rock / CR naamzoek, wil je je nieuwe adres en verhuisdatum pmmen? Dan kan ik een kaartje sturen als het zover is .
Oud 20-01-2012, 13:15
Martiño
Martiño is offline
Op RTL4 is nu Dubbel Geboekt, mensen die met een andere familie op vakantie gaan en andersom. De familie wist niet in welk land Bangkok ligt, zelf niet als ze al zijn aangekomen op het vliegveld.
Oud 20-01-2012, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gaaf
Thanks!

Citaat:
Chick rock / CR naamzoek, wil je je nieuwe adres en verhuisdatum pmmen? Dan kan ik een kaartje sturen als het zover is .
Aaw, wat lief van je! <33 Verhuisdatum is nog niet zeker, is afhankelijk van hoe snel we klussen Maar op 8 februari teken ik het contract en krijg de sleutels

Oud 20-01-2012, 13:18
Martiño
Martiño is offline
Oh, wat een kneusjes verdwaald in Bangkok
Oud 20-01-2012, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Op RTL4 is nu Dubbel Geboekt, mensen die met een andere familie op vakantie gaan en andersom. De familie wist niet in welk land Bangkok ligt, zelf niet als ze al zijn aangekomen op het vliegveld.
Idd
Oud 20-01-2012, 13:19
Verwijderd
Programma hiervoor met die vrouwen-wissel was ook echt -waardig
Oud 20-01-2012, 13:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh ik moet alweer snel weg! Over 10 minuten afgesproken bij het museum met vriendin. Tschüss!
Oud 20-01-2012, 13:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben volgens mij de enige die z'n on-screen keyboard op de smartphone met één vinger gebruikt.. Iedereen zit heel cool met twee duimen te typen Misschien moet ik maar eens gaan oefenen. Straks denken mensen dat ik een n00b ben

Ik doe het ook met 1 vinger en ik vind zo'n on-screen toetsenbord echt gruwelijk irritant. Ben blij dat mijne zo'n uitschuif ding heeft.
Oud 20-01-2012, 13:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aaw, wat lief van je! <33 Verhuisdatum is nog niet zeker, is afhankelijk van hoe snel we klussen Maar op 8 februari teken ik het contract en krijg de sleutels

Oh, negeer mijn PM terug dan maar!
Oud 20-01-2012, 13:32
Verwijderd
Citaat:

Doe ik ook! Alleen de kleine toetsjes onderaan (menu enzo) met m'n linkerduim, de rest met m'n rechterwijsvinger.
Oud 20-01-2012, 13:35
Martiño
Martiño is offline
hahaha, n00bs! zelfs op een tablet kan ik met twee duimen typen!
Oud 20-01-2012, 13:37
Verwijderd
Op een tablet zou ik denk ik met twee wijsvingers typen! Of gewoon zoals op een toetsenbord, afhankelijk van hoe snel de toetsjes reageren.
Oud 20-01-2012, 13:37
Verwijderd
Op m'n telefoon typ ik met 1 vinger, op tablet met 4.
Oud 20-01-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Omg omg het is officieel, ik ga over een maand verhuizen
Oud 20-01-2012, 13:45
Miekje*
Miekje* is offline
Hmmm, nu we ons moeten gaan verdiepen in HBO-opleidingen weet ik opeens niet meer wat ik wil .
Oud 20-01-2012, 13:47
Verwijderd
Als je weet wat je niet wil, helpt dat ook
Oud 20-01-2012, 13:49
Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet ook wel genoeg wat ik niet wil, en ik heb niet zoveel opleidingen om tussen te kiezen omdat ik gewoon niet zo heel veel leuk vind. Toch blijft het moeilijk. Maar ik heb nog anderhalf jaar .
Oud 20-01-2012, 13:51
Verwijderd
Sommige zinntjes typ ik zo vaak hetzelfde he. Als ik iemand in mijn eerste observatie helemaal normaal vind, dan zeg ik dit:
Bij psychiatrisch onderzoek zien we een verzorgde man/vrouw, uiterlijk conform de kalenderleeftijd. De intelligentie wordt gemiddeld geschat. Patiënt heeft een open houding en maakt normaal oogcontact. Motoriek, mimiek en spraak zijn normaal. Het bewustzijn is helder. De aandacht is te trekken en te behouden. Het geheugen is goed. De waarneming is ongestoord. Het denken is normaal van vorm en inhoud. Er is geen sprake van derealisatie. De stemming is neutraal met een normaal modulerend affect. Er is geen sprake van suïcidaliteit. Het ziekte-inzicht is goed.

En de meeste mensen zijn in mijn eerste observatie grotendeels normaal, dus dan hoef ik alleen hier en daar iets aan te passen.
En nee, dit gaat dus niet over een specifieke patiënt. Deze post bevat geen patiënteninformatie. Ik zeg het er maar even bij
Oud 20-01-2012, 13:52
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd om naar huis te gaa, nog genoeg tijd om erover na te denken!
Oud 20-01-2012, 13:53
Verwijderd
Mijn pa, die binnenkort arbeidsongeschikt gaat zijn (als een fucking codeklopper no less) heeft van z'n collega's gewoon 'n iPad 2 gekregen omdat-ie een kwart eeuw bij de Zaak zit.. Doet-ie goed.
Oud 20-01-2012, 13:54
Verwijderd
En af en toe denk ik: zou ik mijn motoriek normaal noemen? Zou ik mijn houding open noemen? Hoe zou ik mijn intelligentie schatten bij een eerste observatie?
Oud 20-01-2012, 13:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sommige zinntjes typ ik zo vaak hetzelfde he. Als ik iemand in mijn eerste observatie helemaal normaal vind, dan zeg ik dit:
Bij psychiatrisch onderzoek zien we een verzorgde man/vrouw, uiterlijk conform de kalenderleeftijd. De intelligentie wordt gemiddeld geschat. Patiënt heeft een open houding en maakt normaal oogcontact. Motoriek, mimiek en spraak zijn normaal. Het bewustzijn is helder. De aandacht is te trekken en te behouden. Het geheugen is goed. De waarneming is ongestoord. Het denken is normaal van vorm en inhoud. Er is geen sprake van derealisatie. De stemming is neutraal met een normaal modulerend affect. Er is geen sprake van suïcidaliteit. Het ziekte-inzicht is goed.

En de meeste mensen zijn in mijn eerste observatie grotendeels normaal, dus dan hoef ik alleen hier en daar iets aan te passen.
En nee, dit gaat dus niet over een specifieke patiënt. Deze post bevat geen patiënteninformatie. Ik zeg het er maar even bij
ctrl-c / ctrl-v is je vriend!
Oud 20-01-2012, 13:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En af en toe denk ik: zou ik mijn motoriek normaal noemen? Zou ik mijn houding open noemen? Hoe zou ik mijn intelligentie schatten bij een eerste observatie?
Je kent toch de gevaren van zelfdiagnose
Oud 20-01-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Je kent toch de gevaren van zelfdiagnose
Maar niet als diagnose! Meer gewoon welke eerste indruk ik maak
Oud 20-01-2012, 13:59
Verwijderd
Ik heb zo'n eerste observatie over mezelf gelezen Best leuk Ik dacht bv dat ik heel gesloten over zou komen, maar ik de bewoording was juist 'zeer positieve en open houding'
Oud 20-01-2012, 14:03
Verwijderd
Dat lijkt me wel grappig
Op zich zal het wel meevallen, beide psychiaters hebben immers mijn eerste indruk beoordeeld tijdens het sollicitatiegesprek en ze hebben me wel aangenomen!
Oud 20-01-2012, 14:14
Verwijderd
Oh ik ben ook wel benieuwd naar wat een zielenknijper van mij zou vinden. En of ik toch iets mankeer in mijn bovenkamer.
Oud 20-01-2012, 14:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ik ben ook wel benieuwd naar wat een zielenknijper van mij zou vinden. En of ik toch iets mankeer in mijn bovenkamer.
Je hebt toch OCD? Dan 'mankeer' je toch al wat? En ik heb geleerd dat ieder mens in min of meerdere mate autistische trekjes heeft.
Oud 20-01-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch OCD? Dan 'mankeer' je toch al wat? En ik heb geleerd dat ieder mens in min of meerdere mate autistische trekjes heeft.
Dat ik dat imago gekscherend cultiveer maakt het nog niet écht zo, hoor
Oud 20-01-2012, 14:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*knuffel* Kun je herkansen? Of was dit herkansing?
Nee, dit was de herkansing al, want ik was ziek tijdens de eerste en ze moesten al moeite doen om me deze te laten maken, want lager dan een 4 is niet herkansen.

Citaat:

Had je een blackout of was je de motivatie compleet verloren?
Blackout.
Oud 20-01-2012, 14:54
Verwijderd
Naar, naar.
Oud 20-01-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Omg omg het is officieel, ik ga over een maand verhuizen
Gefeliciteerd!
Oud 20-01-2012, 15:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd, want hoe ik leef kan niet echt gezond zijn. Plus dat er aardig wat gestoorde mensen in m'n familie zitten. Het is autisme en depressie wat de spreekwoordelijke klok slaat in de familie Von Trabb.

PS:
Ik was net als anti-tentamendip maar even gaan winkelen en leuke dingen gevonden voor weinig enzo, ging zelfs nog even langs m'n werk (waar ik zo weer moet zijn om te arbeiten) en alles ging goed, maar zodra ik in de bus stapte voelde ik me vreselijk misselijk en moe en toen ik thuiskwam moest ik meteen kotsen. En natuurlijk kan niemand me vervangen straks, of iig, de enige mensen die kunnen nemen hun telefoon niet op en reageren niet op berichtjes.
Huuuuuuu.
Het is niet mijn dag/week.
Oud 20-01-2012, 15:39
Verwijderd
*grinnik* Von Trabb

Mja, wij hebben ook echt debieltjes in de (directe) familiekring. De kans dat ik de dans volledig ontsprongen ben acht ik niet groot, maar echt noemenswaardige defecten kan ik bij mezelf niet bespeuren. En iederéén mankeert tegenwoordig wel wat dus waarom ik niet
Oud 20-01-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Bij psychiatrisch onderzoek zien we een verzorgde man/vrouw, uiterlijk conform de kalenderleeftijd.
Wordt daar op gelet?
Oud 20-01-2012, 15:41
Verwijderd
Ik weet wel wat de zielenknijper van me vindt, maar dat is PRIVE.

Overigens noem ik het altijd 'het gesticht', zo staat het ook in mijn agenda, ik vind dat humor
Oud 20-01-2012, 15:43
Verwijderd
Oh Trimm, stel het Guilty Pleasure topic raakt vol, mag er dan een nieuwe worden geopend?
Ik vraag het maar even.
*brave borst*
Oud 20-01-2012, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het enige wat ik ooit voor analyse heb gehad was na die IQ/EQ test op de middelbareschool, waar uitkwam dat last had van 'Not a happy bunny-syndrome'.
Er waren bijv. van die kaartjes met een plaatje erop waar ik dan een verhaal bij moest verzinnen en toen ik dat teruglas in het rapport stonden er alleen maar verhalen over dood, verdrinking, verdwijning en misére in. Maar goed, dat was 12 jaar geleden.
Inmiddels heb ik alweer een tijd het idee dat ik hulp moet zoeken, maar dat komt er maar niet van.
Oh well. *manische grijns*

edit: Tuurlijk Stef, ik zou niet weten waarom niet.
Oud 20-01-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
edit: Tuurlijk Stef, ik zou niet weten waarom niet.
Weet niet, misschien ben ik onbewust nog beinvloed door het koelkastbeleid en al die rare fratsen. God wat een FARCE was dat zeg.
Oud 20-01-2012, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik weet wel wat de zielenknijper van me vindt, maar dat is PRIVE.

Overigens noem ik het altijd 'het gesticht', zo staat het ook in mijn agenda, ik vind dat humor
Het lijkt me ook wel interessant om te zien of je zo'n dude met een goed verhaal een ouderwetsche poets kunt bakken, of dat ze dat soort linkmiechelarij meteen doorzien.
Oud 20-01-2012, 15:48
Verwijderd
Zo, bijna in Leeuwarden. Wat een barre tocht.
Oud 20-01-2012, 15:50
Verwijderd
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn psycholoog van mij vond
Oud 20-01-2012, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Oeh!
Waar?
Bij een cateringbedrijf wat catering doet voor bedrijven . Voornamelijk doordeweeks werken, maar niet 's avonds. Betaald vrij aardig, en je moet een beetje broodjes smeren en buffetten netjes houden enzo!
Oud 20-01-2012, 15:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Weet niet, misschien ben ik onbewust nog beinvloed door het koelkastbeleid en al die rare fratsen. God wat een FARCE was dat zeg.
Tsjaaaa....

Ik vind alles best, zolang mensen maar niet al te irritant zijn of de regels massively overtreden. [/slechteFB]
Oud 20-01-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn psycholoog van mij vond
Zie! Jij hebt ook al je eigen psych! Ik wil er ook een. Al was het alleen al voor "Ik heb een shrink dus ik besta!"
Oud 20-01-2012, 15:54
Verwijderd
Ik heb er geen een meer hoor het was een soort van: Je moet nu naar de psycholoog. En binnen 7 weken was ik er weer weg ik hou niet zo psychologen geloof ik
Oud 20-01-2012, 15:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij een cateringbedrijf wat catering doet voor bedrijven . Voornamelijk doordeweeks werken, maar niet 's avonds. Betaald vrij aardig, en je moet een beetje broodjes smeren en buffetten netjes houden enzo!
Lekkah broodjes smeren!
Moet je ook nog rondparaderen in een sexy pakje en mensen met je liefste lachje hapjes toedienen?

Ik ken nl iemand die bij zo'n soort cateringbedrijf heeft gewerkt. Daarvoor moet je ook je foto meesturen, want er mogen alleen hete bitches werken.
Oud 20-01-2012, 16:06
Rationeel
Rationeel is offline
bnn vindt dat mijn iq 151 is. en met die wetenschap ga ik nu comazuipen!
Oud 20-01-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Lekkah broodjes smeren!
Moet je ook nog rondparaderen in een sexy pakje en mensen met je liefste lachje hapjes toedienen?

Ik ken nl iemand die bij zo'n soort cateringbedrijf heeft gewerkt. Daarvoor moet je ook je foto meesturen, want er mogen alleen hete bitches werken.
Ik weet niet of ik in een sexy pakje moet rondparaderen! Volgens mij hangt dat ook maar net af van wat je precies gaat doen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten