Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommige zinntjes typ ik zo vaak hetzelfde he. Als ik iemand in mijn eerste observatie helemaal normaal vind, dan zeg ik dit:
Bij psychiatrisch onderzoek zien we een verzorgde man/vrouw, uiterlijk conform de kalenderleeftijd. De intelligentie wordt gemiddeld geschat. Patiënt heeft een open houding en maakt normaal oogcontact. Motoriek, mimiek en spraak zijn normaal. Het bewustzijn is helder. De aandacht is te trekken en te behouden. Het geheugen is goed. De waarneming is ongestoord. Het denken is normaal van vorm en inhoud. Er is geen sprake van derealisatie. De stemming is neutraal met een normaal modulerend affect. Er is geen sprake van suïcidaliteit. Het ziekte-inzicht is goed. En de meeste mensen zijn in mijn eerste observatie grotendeels normaal, dus dan hoef ik alleen hier en daar iets aan te passen. En nee, dit gaat dus niet over een specifieke patiënt. Deze post bevat geen patiënteninformatie. Ik zeg het er maar even bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
PS: Ik was net als anti-tentamendip maar even gaan winkelen en leuke dingen gevonden voor weinig enzo, ging zelfs nog even langs m'n werk (waar ik zo weer moet zijn om te arbeiten) en alles ging goed, maar zodra ik in de bus stapte voelde ik me vreselijk misselijk en moe en toen ik thuiskwam moest ik meteen kotsen. En natuurlijk kan niemand me vervangen straks, of iig, de enige mensen die kunnen nemen hun telefoon niet op en reageren niet op berichtjes. Huuuuuuu. ![]() Het is niet mijn dag/week.
|
Verwijderd
|
*grinnik* Von Trabb
![]() Mja, wij hebben ook echt debieltjes in de (directe) familiekring. De kans dat ik de dans volledig ontsprongen ben acht ik niet groot, maar echt noemenswaardige defecten kan ik bij mezelf niet bespeuren. En iederéén mankeert tegenwoordig wel wat dus waarom ik niet ![]() |
![]() |
|
Het enige wat ik ooit voor analyse heb gehad was na die IQ/EQ test op de middelbareschool, waar uitkwam dat last had van 'Not a happy bunny-syndrome'.
Er waren bijv. van die kaartjes met een plaatje erop waar ik dan een verhaal bij moest verzinnen en toen ik dat teruglas in het rapport stonden er alleen maar verhalen over dood, verdrinking, verdwijning en misére in. Maar goed, dat was 12 jaar geleden. Inmiddels heb ik alweer een tijd het idee dat ik hulp moet zoeken, maar dat komt er maar niet van. Oh well. *manische grijns* edit: Tuurlijk Stef, ik zou niet weten waarom niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind alles best, zolang mensen maar niet al te irritant zijn of de regels massively overtreden. [/slechteFB]
||
Citaat:
Moet je ook nog rondparaderen in een sexy pakje en mensen met je liefste lachje hapjes toedienen? Ik ken nl iemand die bij zo'n soort cateringbedrijf heeft gewerkt. Daarvoor moet je ook je foto meesturen, want er mogen alleen hete bitches werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|