Wij deden altijd aan zoveel mogelijk kinderen krijgen en die dan stapelen in je auto. Het was veel leuker om de meeste kinderen te hebben dan om echt te winnen.
Ik speelde het alleen bij de buren, want wij hadden het niet, en van hun mocht je niet stapelen.
Ik ben in het echt ook heel anders. Ik heb een tattoo van een naakte engel op mijn nek.
26-01-2012, 17:07
Verwijderd
Ik ben best wel een beetje van de kat uit de boom kijken. Tenzij er maar weinig mensen zijn, dan kan ik op zich wel praten. En na een tijdje gaat het ook wel weer over.
Ja, ik kan het niet beter uitleggen dan dit. Dat je zegmaar wel eens op een moment van patriottisme gedacht hebt dat die tekeningetjes (of soortgelijke dingetjes, tekenfilms die je vroeger keek enzo) je met je vader- dan wel moederland verbinden?
In principe tot juli. Misschien kom ik eerder naar huis als ik dit huis ook kwijtraak.
Ik hoop dat je nog wel kunt blijven, want waar je nu bent, vind je het wel leuk, toch? Waarom ging je eigenlijk naar Rusland? Ben je wel blij dat je het gedaan hebt?