Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar misschien ben ik wel gewoon te naïef voor deze wereld ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfff, ik ben mijn beddengoed aan het wassen op de stand 'intensief wassen' (want ik hou geen schema bij met bedden verschonen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kwam de eerste keer op 25. Het probleem is echter niet zozeer de spierpijn, maar meer dat de verveling begint toe te slaan. ![]() Maar ik zie dat het oefenen zelf in sets moet van 10-18 enzo? Dan is de 50 wel haalbaar.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Als één keer niet lukt, kun je het ook op je knieën proberen, dan hoef je maar 2/3 ofzo van je gewicht op te drukken, en dan kun je meer doen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh, eh? Het gaat om in één ruk 100 pushups te kunnen doen. Om dat te bereiken moet je dat geleidelijk opbouwen; een paar setjes van 10-18 (of whatever) per dag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en voor de miepen die het "niet begrijpen", het iets voor mannen vinden of het nut er niet van in zien:
Naast deze punten zorgt opdrukken voor een grotere spierkracht wat resulteert in een makkelijkere uitvoering van vele dagelijkse activiteiten. Ook heeft onderzoek aangetoond dat het aangaan en volhouden van fitness programma's (zoals ons push up programma) een verhoogd zelfvertrouwen met zich meebrengt. Of mensen het nu weten of niet, jij weet waar je mee bezig bent en dat is vaak al genoeg om je zelfvertrouwen een significante boost te geven. Cheers. |
![]() |
|
|