Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2012, 11:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Meurning.
Oud 15-02-2012, 11:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nog erger: mijn moeder zou het ook snappen.
/nerd zit me in 't bloed
Oud 15-02-2012, 11:20
Verwijderd
Fizzle
Oud 15-02-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Nog erger: mijn moeder zou het ook snappen.
/nerd zit me in 't bloed
Die van mij ook

Alleen het toepassen in de praktijk van dit principe is voor best wat mensen toch hoog gegrepen
Oud 15-02-2012, 11:21
Verwijderd
Citaat:
oh my gosh, dan heb ik het helemaal fout gedaan!

Weet je wat-ie zegt als-ie mijn kaart ziet: haha, iemand heeft een beeeeetje dr best gedaan om netjes te schrijven.. haha

Oud 15-02-2012, 11:38
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een schooldag . We begonnen om kwart voor 9 en konden om half 10 weer weg. Yeah, right. Maar nu heb ik wel tijd voor de grote schoonmaakt die ik van plan was . Yeey!
Oud 15-02-2012, 11:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had me helemaal verheugd op zaterdag de hele dag alleen thuis. Maar ik kom er net achter dat ik een verjaardag heb
Oud 15-02-2012, 11:43
Martiño
Martiño is offline
Wat vervelend, moet je ook nog eens naar een feestje
Oud 15-02-2012, 11:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je moet begrijpen dat mijn vader ALTIJD thuis is, tenzij hij aan het werk is 2 avonden per week, of aan het zuipen 1 avond. En anders is mijn moeder thuis.

De hele dag alleen thuis is dus zeldzaam en heerlijk en in het water gevallen.
Oud 15-02-2012, 11:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind bokkepootjes zo enorm naar om op te bijten/kauwen, maar ze zijn zo lekker! Eerste wereld dilemma
Oud 15-02-2012, 12:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je moet begrijpen dat mijn vader ALTIJD thuis is, tenzij hij aan het werk is 2 avonden per week, of aan het zuipen 1 avond. En anders is mijn moeder thuis.

De hele dag alleen thuis is dus zeldzaam en heerlijk en in het water gevallen.
Ik snap het wel. Kun je niet heel even gaan of het uberhaupt overslaan? (beetje afhankelijk van wie het is en zo )
Oud 15-02-2012, 12:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
HOLD THE LINE

woohohohhoohooooooo (8)
*Toto boks*
Oud 15-02-2012, 12:13
Miekje*
Miekje* is offline
KUT. Mijn bankpas is gescheurd. Nouja, nieuwe aanvragen dan maar. Gelukkig is de chip nog heel, dus ik kan nog wel gewoon mijn internetbankieren gebruiken.
Oud 15-02-2012, 12:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nope. Zie de spoiler voor als je het écht wilt weten

Spoiler

Het is een beetje een lang verhaal geworden
Oh, oke, duidelijk. Benwel zo'n nerd die Diablo/Diablo 2 tot in den treure heeft gespeeld, maarWoW heb ik compleet geskipt, dus sommige termen komen me niet bekend voor, maar de achterliggende concepten wel
Oud 15-02-2012, 12:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik snap het wel. Kun je niet heel even gaan of het uberhaupt overslaan? (beetje afhankelijk van wie het is en zo )
Het is de vriendin van een hele goede vriend van me, en er komen ook nog heel veel andere leuke mensen die ik allemaal ken. Ik heb weken geleden al gezegd dat ik zou komen, dus overslaan kan niet maar ik kan natuurlijk wel later binnen vallen..
Oud 15-02-2012, 13:09
Verwijderd
Naar aanleiding van het 100-pushups-topique heb ik uit nieuwsgierigheid de pre-test eens gedaan gisteren en nu heb ik spierpijn als een malle
Oud 15-02-2012, 13:09
Verwijderd
Awh
Oud 15-02-2012, 13:12
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
lame? dat is toch zo'n beetje de traditie van valentijnsdag? tenminste.. vroeger wel..
Citaat:
Jij hebt 't ook niet helemaal begrepen, hmm?
Volgens mij is de traditie van valentijnsdag dat je iemand de liefde verklaard en is er geen ongeschreven wet of dat wel of niet ondertekend moet zijn. Ik kreeg in ieder geval de valentijnskaarten die ik gehad heb, wel ondertekend.

Maar misschien ben ik wel gewoon te naïef voor deze wereld
Oud 15-02-2012, 13:16
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, de grote schoonmaak is wel enigszins nodig .
Oud 15-02-2012, 13:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Naar aanleiding van het 100-pushups-topique heb ik uit nieuwsgierigheid de pre-test eens gedaan gisteren en nu heb ik spierpijn als een malle
Waar is dat topic, en lukte de 100 ook? Of moet het in etappes?
Oud 15-02-2012, 13:21
Verwijderd
O hai
Oud 15-02-2012, 13:21
Martiño
Martiño is offline
Straks bij mijn mutti erwtensoep eten <3
Oud 15-02-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Waar is dat topic, en lukte de 100 ook? Of moet het in etappes?
Hier is het topic; het doel is om binnen een bepaalde periode tot de 100 te komen met een trainingsschema. Maar zodat je op het juiste "niveau" instapt is het handig als je eerst een pre-test doet. Overigens kwam ik bij de pre-test op 46 Best aardig na járen niets aan sport gedaan te hebben.
Oud 15-02-2012, 13:25
Verwijderd
Haha opdrukken. Ik ben zo iemand die 0 keer op kan drukken, maar meteen doorzakt /wijf
Oud 15-02-2012, 13:34
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet niezen van al het stof .
Oud 15-02-2012, 13:34
Martiño
Martiño is offline
Pff, eigenlijk is Red Alert 3 helemaal niet zo leuk. Tanya was in RA2 echt verreweg de beste unit, maar in RA3 is ze niks waard :/
Oud 15-02-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik moet niezen van al het stof .
Oh, dat ken ik ja
Oud 15-02-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Haha opdrukken. Ik ben zo iemand die 0 keer op kan drukken, maar meteen doorzakt /wijf
Huhu ik ook. Gewoon. NUL keer.
Oud 15-02-2012, 13:39
Verwijderd

Wat een tof deuntje is dit toch
Oud 15-02-2012, 13:40
Miekje*
Miekje* is offline
Pfff, ik ben mijn beddengoed aan het wassen op de stand 'intensief wassen' (want ik hou geen schema bij met bedden verschonen ), en dat programma is echt duisentlang. En ik moet nog meer wassen . Schiet nou eens op, wasmachientje!
Oud 15-02-2012, 13:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huhu ik ook. Gewoon. NUL keer.
Ik zou in jouw toestand niet gaan opdrukken
Oud 15-02-2012, 13:41
Martiño
Martiño is offline
Aan de andere kant, je kunt ook niet door je armen zakken als je de grond niet kan raken
Oud 15-02-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Pfff, ik ben mijn beddengoed aan het wassen op de stand 'intensief wassen' (want ik hou geen schema bij met bedden verschonen ), en dat programma is echt duisentlang. En ik moet nog meer wassen . Schiet nou eens op, wasmachientje!
Beddengoed en dat soort shit doe ik ook pas wassen als de rest van de was al gedaan is Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daarom ook drie sets lakens/hoezen heb. Omdat 't nog wel eens "weggelegd" wil worden, voor "overmorgen"
Oud 15-02-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is de traditie van valentijnsdag dat je iemand de liefde verklaard en is er geen ongeschreven wet of dat wel of niet ondertekend moet zijn. Ik kreeg in ieder geval de valentijnskaarten die ik gehad heb, wel ondertekend.

Maar misschien ben ik wel gewoon te naïef voor deze wereld
Ik vind anonieme kaarten sturen ook meer iets voor 13jarigen die alleen verliefd zijn om te kunnen zwijmelen en die echte verkering allemaal nog veel te eng vinden.
Oud 15-02-2012, 13:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier is het topic; het doel is om binnen een bepaalde periode tot de 100 te komen met een trainingsschema. Maar zodat je op het juiste "niveau" instapt is het handig als je eerst een pre-test doet. Overigens kwam ik bij de pre-test op 46 Best aardig na járen niets aan sport gedaan te hebben.
Oh, grappig

Ik kwam de eerste keer op 25. Het probleem is echter niet zozeer de spierpijn, maar meer dat de verveling begint toe te slaan.

Maar ik zie dat het oefenen zelf in sets moet van 10-18 enzo? Dan is de 50 wel haalbaar.
Oud 15-02-2012, 13:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Beddengoed en dat soort shit doe ik ook pas wassen als de rest van de was al gedaan is Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daarom ook drie sets lakens/hoezen heb. Omdat 't nog wel eens "weggelegd" wil worden, voor "overmorgen"
Ik denk gewoon eens in de zoveel tijd 'hmmmm, hoe lang is het geleden dat ik mijn bed verschoond heb?' en dan kom ik tot de conclusie dat ik me heel hard moet schamen en vervolgens ga ik heel enthousiast wassen .
Oud 15-02-2012, 13:45
Verwijderd
Ik druk af en toe op op de wii, die ook meteen test of je gewicht wel goed verdeeld is en een laffe pushup gewoon niet meetelt, en daarmee kom ik tot 20 en dat heb ik opgebouwd vanaf 7 met elke keer één meer dan de vorige keer
Oud 15-02-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Maar ik zie het nut van opdrukken ook niet in voor mezelf.
Oud 15-02-2012, 13:46
Verwijderd
Bij het BOMmen in Groningen zat ook wel eens opdrukken maar dan met de knietjes op de grond. Dan wordt het meer een buikspieroefening.
Oud 15-02-2012, 13:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Als één keer niet lukt, kun je het ook op je knieën proberen, dan hoef je maar 2/3 ofzo van je gewicht op te drukken, en dan kun je meer doen Ook handig als je na x aantal keer normaal opdrukken niet meer je volledige gewicht kunt opdrukken, dan kun je overgaan tot push-ups vanaf de knie, dan kun je er nog een paar extra.
Oud 15-02-2012, 13:47
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik vind anonieme kaarten sturen ook meer iets voor 13jarigen die alleen verliefd zijn om te kunnen zwijmelen en die echte verkering allemaal nog veel te eng vinden.
Precies.
Oud 15-02-2012, 13:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Opdrukken is voor mannen
Oud 15-02-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, grappig

Ik kwam de eerste keer op 25. Het probleem is echter niet zozeer de spierpijn, maar meer dat de verveling begint toe te slaan.

Maar ik zie dat het oefenen zelf in sets moet van 10-18 enzo? Dan is de 50 wel haalbaar.
Verveling? Hoe kan je het nou vervelend vinden? Het is toch awesome om te voelen dat je lichaam begint protesteren en op gegeven moment zelfs zegt "lolwut, krijg de grafkanker maar, hersenen, je kunt zoveel willen maar dan wel zónder moi!" nadat je uit je ténen het laatste beetje kracht uit je lichaam hebt geperst?

Eh, eh? Het gaat om in één ruk 100 pushups te kunnen doen. Om dat te bereiken moet je dat geleidelijk opbouwen; een paar setjes van 10-18 (of whatever) per dag.
Oud 15-02-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Als één keer niet lukt, kun je het ook op je knieën proberen, dan hoef je maar 2/3 ofzo van je gewicht op te drukken, en dan kun je meer doen Ook handig als je na x aantal keer normaal opdrukken niet meer je volledige gewicht kunt opdrukken, dan kun je overgaan tot push-ups vanaf de knie, dan kun je er nog een paar extra.
Op je armen zit dan veel minder dan 2/3 van je gewicht, omdat je andere steunpunt ineens bestaat uit een bovenbeen met allemaal stevige spieren ipv een stel teentjes, en de hoek van het opdrukken wordt heel anders.
Oud 15-02-2012, 13:52
Verwijderd
Ik kan wel 100 sit-ups en dan goeie he, rustige waar je 5-6 seconden over doet, geen haastige die vooral van momentum afhangen.
Oud 15-02-2012, 13:52
Martiño
Martiño is offline
Ik krijg zojuist een kerstkaartje van de postbode! Van wie zou die toch zijn?????
Oud 15-02-2012, 13:53
Verwijderd
Oh, en voor de miepen die het "niet begrijpen", het iets voor mannen vinden of het nut er niet van in zien:

Naast deze punten zorgt opdrukken voor een grotere spierkracht wat resulteert in een makkelijkere uitvoering van vele dagelijkse activiteiten. Ook heeft onderzoek aangetoond dat het aangaan en volhouden van fitness programma's (zoals ons push up programma) een verhoogd zelfvertrouwen met zich meebrengt. Of mensen het nu weten of niet, jij weet waar je mee bezig bent en dat is vaak al genoeg om je zelfvertrouwen een significante boost te geven.

Cheers.
Martiño
Martiño is offline
Dankjewel Q, nu heb ik die kut-muppetzegels weer terug
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg zojuist een kerstkaartje van de postbode! Van wie zou die toch zijn?????
Verwijderd
Ik dacht aan surmenage (overbelastheid) en schreef preoccupatie en toen dacht ik even dat ik nou preoccupage had geschreven maar dat was niet zo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten