Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooie tijd!
![]() Ik was samen met Lief opgestaan om koffie te kunnen drinken voor hij wegging, maar dat was allemaal niet zo'n succes na een spontaan best leuke maar veel te beschonken gisteravond. Nu lig ik weer op bed en wilde ik eigenlijk nog een paar uur de ogen dicht doen zodat mijn hoofd, maag en darmen kunnen kalmeren, maar de vogels fluiten zo leuk en de katten zijn ineens vet actief over me heen aan het rennen.
|
Hebben jullie dat eigenlijk ook, dat je de zondag eigenlijk nooit echt boeiende dingen doet omdat je weer op een redelijk schappelijke tijd moet gaan slapen want maandag is het weer tijd om flink aan de bak te gaan, en dat je daardoor eigenlijk een beetje zovan je zondag niet als weekend beschouwt? En dat als je dan een keer wel besluit dingen te doen waarbij alcohol, gezelschap en veel te laat thuiskomen een rol spelen, dat je de maandag dan ook wakker wordt met het bevestigende 'dit was niet zo handig'-gevoel?
|
Ik wilde hier een bericht gaan typen over dat vogeltjes allemaal best lief en aardig en leuk zijn, maar dat dat ophoud zodra je ze nog kan horen met oordoppen in. Maar het bleek mijn verkouden-en-half-verstopte neus te zijn die zo floot. Sorry, vogeltjes!
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() De schoonmaker kwam vertellen dat hij bijna klaar was en dus ging mijn moeder snel nog een emmertje water pakken (uit de algemene berging waar laatst nog een ander slot op is gezet omdat ze de sleutel had en alleen de buurman = voorzitter mag die blijkbaar hebben), maar intussen had buurman de tuinslang van de kraan gehaald en in zijn eigen berging gelegd. Dus ja, best kinderachtig allemaal ![]()
||
Citaat:
![]() Oei de school belde net, ik schrok me de tering ![]() ![]()
|
|