Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2012, 13:54
Verwijderd
Mijn kapsel. Zo kan ik natuurlijk niet naar de appie om de kassa-jailbait in te palmen.
Advertentie
Oud 02-06-2012, 17:32
Linda Prins
Linda Prins is offline
Dat mijn vriendje, mijn knuffelmaatje.. naar de oefenwedstrijd Nederland - Noord-Ierland is gegaan, hij via, via maar twee kaartjes had gekregen voor zijn buddy en hemzelf, en ik niet mee kon. Maar ja, voetbal is eigenlijk ook een mannensport...hoewel....ik weet toch niet zo goed wat buitenspel is en wanneer niet....maar als je dan toch moet mopperen dan meteen goed mopperen. ha, ha.
Oud 02-06-2012, 19:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Dat mijn vriendje, mijn knuffelmaatje.. naar de oefenwedstrijd Nederland - Noord-Ierland is gegaan, hij via, via maar twee kaartjes had gekregen voor zijn buddy en hemzelf, en ik niet mee kon. Maar ja, voetbal is eigenlijk ook een mannensport...hoewel....ik weet toch niet zo goed wat buitenspel is en wanneer niet....maar als je dan toch moet mopperen dan meteen goed mopperen. ha, ha.
waarom is dit mens nog niet verbannen? Ik verwijs naar een post van NfS waarin duidelijk wordt dat dit geval een trol is.
Oud 02-06-2012, 19:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik brandde mijn tengels aan mijn avondeten. Nu doet mijn middelvinger pijn.
Oud 02-06-2012, 20:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
waarom is dit mens nog niet verbannen? Ik verwijs naar een post van NfS waarin duidelijk wordt dat dit geval een trol is.
Omdat bepaalde forumbazen heel erg eigenwijs zijn.
Oud 02-06-2012, 22:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat iemand verhaaltjes verzint is nog geen reden om iemand te bannen, dat heeft verder niet zo veel met eigenwijs zijn te maken. Als iemand het leuk vindt om hier allerlei wilde verhalen te posten mag dat in principe. En als je trollen niet voert gaan ze vanzelf weg.
Oud 03-06-2012, 01:43
Verwijderd
Nederland - Denemarken : Grueter.
Nederland - Duitsland: Frank Snoeks
Nederland - Portugal: Grueter

Snoeks doet Nederland - Duitsland :')
Oud 03-06-2012, 01:47
Determination
Determination is offline
Dat ik nog een heleboel huiswerk (Verslagen, toetsen, maakwerk) moet maken. Vóór maandag. Bah.
Oud 03-06-2012, 01:49
Zeppelin
Zeppelin is offline
Dat er nog tienduizend kilo was op mijn bed ligt die ik moet opruimen.
Oud 03-06-2012, 01:55
Determination
Determination is offline
Citaat:
Dat er nog tienduizend kilo was op mijn bed ligt die ik moet opruimen.
Ach, sterkte
Oud 03-06-2012, 14:43
Verwijderd
Ik vind handbal echt gaaf, alleen ik erger me altijd dood als ik ernaar kijk, er zijn altijd van die zaalmongolen met hun luchttoeter. domme nederlanders.
Oud 03-06-2012, 14:47
Martiño
Martiño is offline
Godverdomme. Ik ga naar de HEMA om wijn, pijnboompitten en brood te halen, is het allemaal op
Oud 03-06-2012, 17:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Deze pagina is onbereikbaar gemaakt op last van de rechter

Op 10 mei deed de Rechtbank van Den Haag uitspraak in de zaak die BREIN had aangespannen tegen UPC, T-Mobile, Tele2 en KPN.
De rechter heeft bepaald dat ook KPN de website van de Pirate Bay (een aantal IP-adressen en domeinen) ontoegankelijk moet maken voor onze klanten.

Oud 03-06-2012, 17:55
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Deze pagina is onbereikbaar gemaakt op last van de rechter

Op 10 mei deed de Rechtbank van Den Haag uitspraak in de zaak die BREIN had aangespannen tegen UPC, T-Mobile, Tele2 en KPN.
De rechter heeft bepaald dat ook KPN de website van de Pirate Bay (een aantal IP-adressen en domeinen) ontoegankelijk moet maken voor onze klanten.

http://www.ikwilthepiratebay.nl/
Oud 03-06-2012, 17:57
Determination
Determination is offline
Dat het slecht weer was, ik koude voeten heb en daarom tamelijk gedeprimeerd ben.
Oud 03-06-2012, 18:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, die had ik al gevonden en het gaat nu ook prima, maar dan nog, wat irritant!
Oud 03-06-2012, 18:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die graftakke-NS, dat ze nog geld durven vragen voor een armetierige staplaats in een trein die qua drukte nog het meest weg heeft van een deportatietrein uit '42.
Oud 03-06-2012, 18:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nog steeds gihihihigantisch drama over de Efteling. DE EFTELING! Kom op, daar zou je toch alleen positieve associaties bij moeten hebben!
Oud 03-06-2012, 22:24
Verwijderd
Mijn eetgedrag. Ik moet afvallen maar ben tegenovergesteld bezig telkens.
Oud 04-06-2012, 04:41
Verwijderd
Slaapgebrek van vannacht en dat ik al een jaar oid de godganselijke dag honger heb en niets daartegen lijkt te helpen.
Oud 04-06-2012, 04:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat iemand verhaaltjes verzint is nog geen reden om iemand te bannen, dat heeft verder niet zo veel met eigenwijs zijn te maken. Als iemand het leuk vindt om hier allerlei wilde verhalen te posten mag dat in principe. En als je trollen niet voert gaan ze vanzelf weg.
Bedankt voor de naamzoek Zeppelin! Zie topic op M&M.
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post32582180
Oud 04-06-2012, 11:56
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Even als verduidelijking op mijn reactie zaterdag: Zeppelin klaagde over de verhaaltjes van Linda Prins, niet over haar foto's, dus daar reageerde ik op. Ik dacht abusievelijk dat de problemen met 'haar' foto's al waren opgelost.
nee nee, ik wees puur op deze user in het algemeen (en nfs z'n ontmaskeringspost).
Oud 04-06-2012, 12:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
nee nee, ik wees puur op deze user in het algemeen (en nfs z'n ontmaskeringspost).
Ja, en blijkbaar is dit alles bij elkaar niet genoeg reden om iemand te bannen.

Ik ben het er niet mee eens, maar ik heb weer eens niets in te brengen. Dus we zitten nog steeds met 'm opgescheept.
Oud 04-06-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
De cookiewet is erdoor. Vanaf dinsdag moet elke website uitleggen welke cookies ze plaatsen en waarom, én de gebruiker de keuze geven deze cookies niet te accepteren. Na jaren van bangmakerij over de grote bedrijven die ongevraagd alles wat je doet opslaan en je volgen, zonder hierbij duidelijk te maken dat de redenen van het volgen volkomen onschuldig zijn, hebben hun vruchten afgeworpen. Politiek Europa besliste dat er een cookiewet moest komen, Den Haag besloot deze in al haar digibete wijsheid een graadje strenger te maken dan Europa al deed.

Het resultaat is een cookiewet die het voor elke site met userinhoud, waaronder bijvoorbeeld reacties waarin afbeeldingen zijn toegestaan, en sites met externe inhoud als youtube video's of afbeeldingen van elke andere host dan zijzelf, min of meer onmogelijk maakt voort te bestaan.
Komt er dus op neer dat je bij elke site die je bezoekt aan moet klikken dat je cookies accepteert.

Oude, bange digibeten in Den Haag. Het wordt hoog tijd dat onze generatie eens aan de macht komt, want dat gaat zometeen helemaal nergens meer over op internet.
Oud 04-06-2012, 13:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sorry! Dan had ik dat dus verkeerd begrepen. Maar op dat soort posts alleen kunnen we niemand bannen, dan moeten we iedereen met een UC die gekke verhaaltjes verzint bannen. Voor de rest wordt er nog naar gekeken wat we er mee gaan doen.

En voor de rest is het gewoon: don't feed the troll.
Oud 04-06-2012, 13:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat mijn wenkbrauwen zijn zwartgeverfd door een overijverige kapper. Wat niet zo erg was geweest als ik zwart of donkerbruin haar had gehad, maar ik ben geblondeerd. Daarom ga ik het nu weer gewoon bruin verven.
Wtf? Je wenkbrauwen? Hoe krijgt die kapper dat nou voor elkaar? Het was per ongeluk..?
Oud 04-06-2012, 13:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, het was een vriendin van hier die op bezoek kwam. Zij is kapper en wilde me heel graag mooi gaan maken. Mijn haar is nu best een grappig kapsel, maar de wenkbrauwen... hhhhh. Zelf zegt ze dat het heel mooi gelukt is.
Pics or it didn't happen!
Oud 04-06-2012, 13:59
Verwijderd
@kat: het ziet voor jezelf heel gek uit als je wenkbrauwen opeens meer opvallen ofzo, maar meestal is het wel een verbetering
Oud 04-06-2012, 20:25
Zeppelin
Zeppelin is offline
Al 24 uur spulletjes op marktplaats en pas één ding verkocht
Nu heb ik het ook allemaal op speurders.nl,tweehands.net, tweedehands.nl en marktplaza gezet.
Oud 05-06-2012, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Komt er dus op neer dat je bij elke site die je bezoekt aan moet klikken dat je cookies accepteert.

Oude, bange digibeten in Den Haag. Het wordt hoog tijd dat onze generatie eens aan de macht komt, want dat gaat zometeen helemaal nergens meer over op internet.
Tracking cookies.

Hadden Grote Companies maar niet op stuitende wijze misbruik moeten maken van ~.
Oud 06-06-2012, 10:30
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja, en blijkbaar is dit alles bij elkaar niet genoeg reden om iemand te bannen.

Ik ben het er niet mee eens, maar ik heb weer eens niets in te brengen. Dus we zitten nog steeds met 'm opgescheept.
btw, gezellig sfeertje tussen de fb's?
Oud 06-06-2012, 11:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
btw, gezellig sfeertje tussen de fb's?
Heerlijk.
Oud 06-06-2012, 23:21
Martiño
Martiño is offline

Deze irritante meneer
Oud 07-06-2012, 08:01
Verwijderd
Dat vervelende zeiklied dat al de hele week in m'n hoofd zit. Over die emo superman ("I'm more than a pretty face beside a train!" *snij*). Bleh.
Oud 08-06-2012, 09:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
worst nachtdienst ever. Er was een mevrouw aan de wandel gegaan, ze had haar inco uitgetrokken en overal in de kamer lag poep en pies. En daar had ze doorheen gelopen en mee gesmeerd
Ik heb het nog nooit zo extreem gezien. Tot in de vensterbank aan toe.
Oud 08-06-2012, 10:12
Verwijderd
Dingen legaal kopen in plaats van ze te downloaden.

Spoiler

Hey, bedrijven, hier is een goede manier om piraterij tegen te gaan: maak het makkelijker om dingen bij jullie te kopen. Christuskanker.
Oud 08-06-2012, 10:21
Martiño
Martiño is offline
Bibliotheek?
Oud 08-06-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Dingen legaal kopen in plaats van ze te downloaden.

Spoiler

Hey, bedrijven, hier is een goede manier om piraterij tegen te gaan: maak het makkelijker om dingen bij jullie te kopen. Christuskanker.
Zo herkenbaar En toepasbaar op alles waar auteursrecht op zit
Oud 08-06-2012, 19:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik net bij het stofzuigen even m'n laptop wat wou 'opfrissen' en dat ik nu het toetstje van de 6 kwijt ben.

Nu mis ik dus 2 knopjes op m'n laptop. Ik begin een beetje te geloven dat je aan mijn laptop duidelijk kan zien/horen hoe het er met mij zelf aan toe is.
Oud 09-06-2012, 06:32
Verwijderd
Stomme keelpijn.
Oud 09-06-2012, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Bibliotheek?
In amsterdam zal er vast meer keus zijn, maar hier staat er in de hele bibliotheek, die toch redelijk groot is, 1 kast met Engelstalige boeken. En daarin is eenderde van Stephen King.
Oud 10-06-2012, 17:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
We zaten op een terras een biertje/koffie te drinken, gingen drie Marokkaanse(?) "muzikanten" met saxofoon en trom en mislukte tamboerijns een slecht deuntje spelen. Geheel ongevraagd en tot ergernis van de terrasbezoekers. Durven ze nog langs te gaan met een koffiebekertje voor het geld, krijgen ze geen cent Vervolgens werd ze door de serveerster en caféhouder verzocht het niet meer te doen en oen dropen ze af met 2 euro Wat bezielt die lui toch?
Oud 10-06-2012, 17:51
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriend heeft een heel frustrerend, irritant, verslavend kutspel gemaakt. Het is echt niet om door te komen, maar god, je blijft het spelen .
Oud 10-06-2012, 18:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik zo'n heftige sugardip krijg van dropjes en snoepjes
Oud 10-06-2012, 18:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
We zaten op een terras een biertje/koffie te drinken, gingen drie Marokkaanse(?) "muzikanten" met saxofoon en trom en mislukte tamboerijns een slecht deuntje spelen. Geheel ongevraagd en tot ergernis van de terrasbezoekers. Durven ze nog langs te gaan met een koffiebekertje voor het geld, krijgen ze geen cent Vervolgens werd ze door de serveerster en caféhouder verzocht het niet meer te doen en oen dropen ze af met 2 euro Wat bezielt die lui toch?
Och, er zijn ook meisjes van 1.65 die denken dat ze model kunnen worden omdat kate moss het ook kon.
Oud 10-06-2012, 18:04
Verwijderd
Zonet te horen gekregen dat mijn oom morgenavond om acht uur de levenden zal verlaten. Een vervelend bericht, want het is altijd een hele toffe oom geweest. Maar toch fijn dat hij de optie heeft om er op deze manier een einde aan te maken.
Oud 10-06-2012, 18:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh jeetje, wat een vervelend bericht! Kun je hem nog opzoeken vandaag ofzo?
Oud 10-06-2012, 18:21
Verwijderd
Ik heb vorige week nog even een jameson met hem gedaan en een foto meegekregen dat ik als 4-5 jarige mannetje op schoot bij hem op zijn spiksplinternieuwe cd-i de slechtste Zelda ooit mocht spelen.

Maar het is goed zo. Het zat er al lang aan te komen en er was al snel duidelijkheid dat 2013 het sowieso niet voor hem zou worden. En hij heeft een prima leeftijd bereikt
Oud 10-06-2012, 19:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zonet te horen gekregen dat mijn oom morgenavond om acht uur de levenden zal verlaten. Een vervelend bericht, want het is altijd een hele toffe oom geweest. Maar toch fijn dat hij de optie heeft om er op deze manier een einde aan te maken.
Desondanks toch een lastige periode waarschijnlijk voor alle betrokkenen. Sterkte!
Oud 10-06-2012, 21:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb vorige week nog even een jameson met hem gedaan en een foto meegekregen dat ik als 4-5 jarige mannetje op schoot bij hem op zijn spiksplinternieuwe cd-i de slechtste Zelda ooit mocht spelen.

Maar het is goed zo. Het zat er al lang aan te komen en er was al snel duidelijkheid dat 2013 het sowieso niet voor hem zou worden. En hij heeft een prima leeftijd bereikt
OMG CDI dat maakt een hoop goed.
Fijn dat je wel afscheid hebt kunnen nemen en dat je zijn keuze goed kan begrijpen.

Ontopic en van een heel andere orde: ik ben belachelijk slecht voorbereid voor mijn tentamen morgen, omdat het mijn laatste tentamen is en ik eigenlijk heel zenuwachtig ben en er dus alles aan doe om er niet aan te hoeven denken. ;x
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten