Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Deze pagina is onbereikbaar gemaakt op last van de rechter
Op 10 mei deed de Rechtbank van Den Haag uitspraak in de zaak die BREIN had aangespannen tegen UPC, T-Mobile, Tele2 en KPN. De rechter heeft bepaald dat ook KPN de website van de Pirate Bay (een aantal IP-adressen en domeinen) ontoegankelijk moet maken voor onze klanten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post32582180
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben het er niet mee eens, maar ik heb weer eens niets in te brengen. Dus we zitten nog steeds met 'm opgescheept. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oude, bange digibeten in Den Haag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En voor de rest is het gewoon: don't feed the troll.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hadden Grote Companies maar niet op stuitende wijze misbruik moeten maken van ~. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
worst nachtdienst ever. Er was een mevrouw aan de wandel gegaan, ze had haar inco uitgetrokken en overal in de kamer lag poep en pies. En daar had ze doorheen gelopen en mee gesmeerd
![]() ![]() ![]() Ik heb het nog nooit zo extreem gezien. Tot in de vensterbank aan toe.
|
Dat ik net bij het stofzuigen even m'n laptop wat wou 'opfrissen' en dat ik nu het toetstje van de 6 kwijt ben.
Nu mis ik dus 2 knopjes op m'n laptop. Ik begin een beetje te geloven dat je aan mijn laptop duidelijk kan zien/horen hoe het er met mij zelf aan toe is.
|
We zaten op een terras een biertje/koffie te drinken, gingen drie Marokkaanse(?) "muzikanten" met saxofoon en trom en mislukte tamboerijns een slecht deuntje spelen. Geheel ongevraagd en tot ergernis van de terrasbezoekers. Durven ze nog langs te gaan met een koffiebekertje voor het geld, krijgen ze geen cent
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vorige week nog even een jameson met hem gedaan en een foto meegekregen dat ik als 4-5 jarige mannetje op schoot bij hem op zijn spiksplinternieuwe cd-i de slechtste Zelda ooit mocht spelen.
![]() Maar het is goed zo. Het zat er al lang aan te komen en er was al snel duidelijkheid dat 2013 het sowieso niet voor hem zou worden. En hij heeft een prima leeftijd bereikt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Fijn dat je wel afscheid hebt kunnen nemen en dat je zijn keuze goed kan begrijpen. Ontopic en van een heel andere orde: ik ben belachelijk slecht voorbereid voor mijn tentamen morgen, omdat het mijn laatste tentamen is en ik eigenlijk heel zenuwachtig ben en er dus alles aan doe om er niet aan te hoeven denken. ;x |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |