Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, gelukkig niet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Je bent maar 3 jaar jonger, wat lul je nou?!
![]() Over jaren 90 gesproken: Ik heb al een paar dagen EXTREME Heartbreak High cravings. Er gaat geen dag voorbij dat ik de late 90s niet mis. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, had ze alsnog wel eerder kunnen ontdekken, ja, dat zo. |
![]() |
|
Ach ja, ik was er ook wel vroeg bij op muziekgebied, dankzij mijn vader met z'n extreem brede muzikale opvoeding (van black sabbath tot zangeres zonder naam) en m'n oudere grunge zus.
De grootste muzieknerd die ik ken begon pas rond z'n 18e naar 'echte' muziek te luisteren en nu kent ie alles. Oh well.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zoals ik dus zei, ik was pas vrij laat geinteresseerd in eckte muziek, in plaats van dingen die TMF je voorschotelt. Weet nog dat in de 4e ofzo, toen was ik 15, een vriendin iets van Muse liet horen, en toen vond ik dat soort muziek nog 'herrie'. :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn muziekontwikkeling is begonnen toen ik voor mijn 14e verjaardag aan mijn ouders een cd van Ricky Martin vroeg of 'als ze die niet konden vinden' die van de Red Hot Chili Peppers. Ricky Martin was overal te vinden, maar mijn ouders luisterden de cd's in de winkel en vonden de Red Hot Chili Peppers beter, dus kreeg ik die.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|