Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Spijkerschrift erop schrijven . Mijn docent heeft van die dingen die lijken op waar ze vroeger mee schreven, en dan gewoon proberen na te schrijven wat hij schrijft!
Oh, wat zal het fris ruiken in dat lokaal.
Advertentie
Oud 30-03-2012, 14:47
Verwijderd
Ik moest zó hard lachen. Wij zaten daar ook echt in het kantoor van mijn docent, een beetje met klei te spelen. Allemaal langslopende mensen dat ik echt dacht :'), nou als die naar binnen kijken zullen ze ook wel denken dat we van een sociale werkplaats komen :')
Oud 30-03-2012, 15:00
Verwijderd

Dit ga ik later ook met mijn katten doen. *diabolical laughter*
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
quintiano schreef:
Gek, ik dacht dat je dat eigenlijk in één keer al wel deed, jou kennende Maar misschien schat ik het wel dramatischer in dan het daadwerkelijk is en is het niet meer dan bijschaven her en der huhu
Mja, meer dan dat was het ook niet. Sorry dat ik het dramatischer deed overkomen dan het werkelijk was of zo
Lorelei
Lorelei is offline
Awww
Oud 30-03-2012, 15:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word gek van mijn vader en zijn eeuwige kookprogramma's
Oud 30-03-2012, 15:19
Verwijderd
ok, even afkloppen, mar ik voel me ineens wat beter!
Oud 30-03-2012, 15:19
Martiño
Martiño is offline
And we're going to top that off with some nice crème fraîche...

Spoiler
Oud 30-03-2012, 15:23
Verwijderd
Oh, The Smashing Pumpkins, waarom heb ik ze niet eerder ontdekt.
Oud 30-03-2012, 15:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
And we're going to top that off with some nice crème fraîche...

Spoiler
Ja maar hij kijkt alleen als hij nou zou koken.
Oud 30-03-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, The Smashing Pumpkins, waarom heb ik ze niet eerder ontdekt.
Zo! Mellon Collie en Siamese Dream zijn echt topalbums zeg
Oud 30-03-2012, 15:26
Verwijderd
Gish dan!
Oud 30-03-2012, 15:27
Verwijderd
Ik hou zo erg van die stevige rocknummers he. Godverdomme helemaal LOESOE GAAN \m/\m/
Oud 30-03-2012, 15:27
Verwijderd
Ik zat zonet vast in onze lift
Oud 30-03-2012, 15:28
Verwijderd
Erg En toen?
Oud 30-03-2012, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zat zonet vast in onze lift
oei, lang? heb dat ook wel eens ehad. 10 minuutjes maar en de monteurs waren al aan het werk, was niet spectaculair
Oud 30-03-2012, 15:31
Verwijderd
jeuj bezoek is onderweg. kan niet heel lang duren
Verwijderd
Nee, gelukkig niet . Ik ging er zo in, en op een gegeven moment na 2 minuten ofzo ging ie nog niet bewegen terwijl ik wel op het knopje had gedrukt en toen dacht kut. Toen wouden de deuren ook niet meer open :'), dus toen heb ik op die alarmbel gedrukt . Paar minuten later kwam er zo'n gast die zei dat ze met spoed een monteur gingen sturen, maarrrr gelukkig ging na 10 minuutjes de deuren toch nog helemaal spontaan zelf open. Toen ben ik maar met de trap gegaan.
Verwijderd
Citaat:
oei, lang? heb dat ook wel eens ehad. 10 minuutjes maar en de monteurs waren al aan het werk, was niet spectaculair
Ik zou in die 10 minuten anders behoorlijk panikeren hoor!
Oud 30-03-2012, 15:32
Verwijderd
Ik liep overigens niet zo te panikeren. Want toevallig had ik net boodschappen gedaan en had ik een opgeladen ipod en telefoon . Het enige nare was, was dat ik niet kon zitten want onze lift is zó smerig
Oud 30-03-2012, 15:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Erg En toen?
En toen kwam ze er weer uit.

Overigens zijn de pumpkins retevet. Heb ze ooit live gezien
Fakking Bruut.
Oud 30-03-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
En toen kwam ze er weer uit.

Overigens zijn de pumpkins retevet. Heb ze ooit live gezien
Fakking Bruut.

Ja ze hebben zo'n lekkere 'muur' van gitaar. En dan van die vette rifjes allemaal eroverheen enzo.
Oud 30-03-2012, 15:34
Verwijderd
Ik ga de komende tijd niet meer met de lift. Want ik was nu toevallig op de begane grond, maar ik bedacht me ook (en ik weet dat dat niet echt kan enzo, maar toch ) dat ik ook op de 8ste had kunnen zitten en dan was ik misschien wel naar beneden gevallen ofzo.
Oud 30-03-2012, 15:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Welkom in de jaren 90, Stef!
Oud 30-03-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Welkom in de jaren 90, Stef!
Ja joh, ik loop superhard achter. Maar in de hoogtijdagen van Pumpkins/Nirvana/Radiohead/Muse, noem allemaal maar op, toen was ik nog te jong en luisterde ik naar Kinderen voor Kinderen en Britney Spears enzo.
Oud 30-03-2012, 15:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je bent maar 3 jaar jonger, wat lul je nou?!

Over jaren 90 gesproken: Ik heb al een paar dagen EXTREME Heartbreak High cravings.

Er gaat geen dag voorbij dat ik de late 90s niet mis. [/nostalgisch oud wijf]
Oud 30-03-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
The Smashing Pumpkins hadden hun hoogtijdagen rond 1994, toen was ik zes! Al die bands die ik nu vet vind die waren hot in de jaren 90, toen zat ik op de basisschool!

Maar goed, had ze alsnog wel eerder kunnen ontdekken, ja, dat zo.
Oud 30-03-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Gish dan!
Die heb ik nog niet gecheckt!
Oud 30-03-2012, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik nog niet gecheckt!
Doen!
Oud 30-03-2012, 15:44
Verwijderd
Citaat:

Over jaren 90 gesproken: Ik heb al een paar dagen EXTREME Heartbreak High cravings.

Er gaat geen dag voorbij dat ik de late 90s niet mis. [/nostalgisch oud wijf]
Ook ik ben/was fan van HBH
Oud 30-03-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Doen!
Ja! Ik ben 'm al aan het """"""kopen""""""! Overigens heb ik best veel albums van ze éckt! Dus dan mag het!
Oud 30-03-2012, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach ja, ik was er ook wel vroeg bij op muziekgebied, dankzij mijn vader met z'n extreem brede muzikale opvoeding (van black sabbath tot zangeres zonder naam) en m'n oudere grunge zus.
De grootste muzieknerd die ik ken begon pas rond z'n 18e naar 'echte' muziek te luisteren en nu kent ie alles. Oh well.
Oud 30-03-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ik ben 'm al aan het """"""kopen""""""! Overigens heb ik best veel albums van ze éckt! Dus dan mag het!
Jonge, ik '''''''koop''''''''' alles, dus verontschuldig je vooral niet tegenover mij
Oud 30-03-2012, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ja joh, ik loop superhard achter. Maar in de hoogtijdagen van Pumpkins/Nirvana/Radiohead/Muse, noem allemaal maar op, toen was ik nog te jong en luisterde ik naar Kinderen voor Kinderen en Britney Spears enzo.
Oei, ik voel me haast oud nu Nirvana in een rijtje staat met Muse als het om tijd gaat. Van Muse had ik het tweede (bestverkochte) album toen die net uit was. Maar Nirvana is ook van voor mijn tijd
Oud 30-03-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, ik was er ook wel vroeg bij op muziekgebied, dankzij mijn vader met z'n extreem brede muzikale opvoeding (van black sabbath tot zangeres zonder naam) en m'n oudere grunge zus.
De grootste muzieknerd die ik ken begon pas rond z'n 18e naar 'echte' muziek te luisteren en nu kent ie alles. Oh well.
Ja, mijn ouders hebben weinig tot niks met muziek, en ik ben ook veel te lang doorgegaan met Kinderen voor Kinderen. Daarna van m'n 11e tot m'n 15e allemaal Top 40 en Hitkrant-crap, dus m'n echte muziekontwikkeling is ook pas aardig laat begonnen. Eigenlijk pas écht 2 jaar geleden toen ik begon aan Last.fm.
Oud 30-03-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Oei, ik voel me haast oud nu Nirvana in een rijtje staat met Muse als het om tijd gaat. Van Muse had ik het tweede (bestverkochte) album toen die net uit was. Maar Nirvana is ook van voor mijn tijd
Ja, Muse hoort er eigenlijk niet echt tussen, want die begonnen op te komen vanaf 2001.

Maar zoals ik dus zei, ik was pas vrij laat geinteresseerd in eckte muziek, in plaats van dingen die TMF je voorschotelt.

Weet nog dat in de 4e ofzo, toen was ik 15, een vriendin iets van Muse liet horen, en toen vond ik dat soort muziek nog 'herrie'. :')
Oud 30-03-2012, 15:49
Verwijderd
Mijn muziekontwikkeling is begonnen toen ik voor mijn 14e verjaardag aan mijn ouders een cd van Ricky Martin vroeg of 'als ze die niet konden vinden' die van de Red Hot Chili Peppers. Ricky Martin was overal te vinden, maar mijn ouders luisterden de cd's in de winkel en vonden de Red Hot Chili Peppers beter, dus kreeg ik die.
Oud 30-03-2012, 15:50
Verwijderd
Niet dat mijn muzieksmaak zich vanaf dat moment nou zo veel ontwikkeld heeft, want ik heb nog steeds een zwak voor nineties latin
Oud 30-03-2012, 15:51
Verwijderd
HET TOPIC WAS HEEL EVEN DICHT
Oud 30-03-2012, 15:52
Verwijderd
Ik vond rond m'n 16e/17e Krezip nog leuk, dat vond ik toen oprecht goede en best ruige muziek. Nu luisterde ik pas dat album weer, en is gewoon echt best slecht :') Blij dat ik mezelf ontwikkeld heb.
Verwijderd
Citaat:
Ja
Verwijderd

Mijn allereerste singletje die ik van paps kreeg. Vinyl, welteverstaan

Voor de rest is m'n moeder ernstig MOTR en pa maar een boring fuck die gaat flippen van al het onbekende.
Verwijderd
Er gebeuren hier vreemde dingen! Ik zag net ook al een onzintopic op de Kantine staan, toen ik refreshte was hij weer weg!
Oud 30-03-2012, 15:53
Verwijderd
MOTR?
Oud 30-03-2012, 15:53
Verwijderd
Over het algemeen is mijn moeder vooral fan van Madonna en mijn vader van Fleetwood Mac en Paul McCartney.
Oud 30-03-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
MOTR?
Middle of the road
Oud 30-03-2012, 15:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, Muse hoort er eigenlijk niet echt tussen, want die begonnen op te komen vanaf 2001.

Maar zoals ik dus zei, ik was pas vrij laat geinteresseerd in eckte muziek, in plaats van dingen die TMF je voorschotelt.

Weet nog dat in de 4e ofzo, toen was ik 15, een vriendin iets van Muse liet horen, en toen vond ik dat soort muziek nog 'herrie'. :')
Ik begon op m'n elfde al met CD's kopen. Vanaf m'n 12e was ik al fan van blur, foo fighters, radiohead en beck en nog wat dingen. Ik weet nog wel dat m'n zus vroegah naar pinkpop keek, toen Pearl Jam er speelde (met de befaamde spring-actie), en dat ik niet snapte dat het pinkpop heette, want het was geen pop maar stomme herrie.
Oud 30-03-2012, 15:55
Verwijderd
Ik vind het wel grappig om te merken dat je steeds meer kan hebben qua 'ruigheid'. Muziek die ik vroegah ruig vond is nu ronduit poppy, en ik draai nu m'n hand niet meer om voor Opeth met grunts.
Oud 30-03-2012, 15:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dikke vingers, sorry.
Oud 30-03-2012, 15:57
Verwijderd
Ja, ik kocht op m'n 11e ook wel singeltjes en cd's, maar dat was dan Toybox enzo :''''').

Maar ach, 11. Dan mag dat nog best vind ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten