Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2012, 19:23
Katertje
Katertje is offline
of 1 blaadje ofzo
Oud 01-04-2012, 19:23
Katertje
Katertje is offline
En bieslook gaat heel goed samen met de roomkaas
Oud 01-04-2012, 19:25
Verwijderd
mijn nicht had een foto van een zwangerschapstest gestuurd naar mijn tante gestuurd vandaag. en mijn tante kreeg het spaans benouwd, ze was aan het stressen omdat ze dacht dat mn nicht alweer zwanger was. evenlater kreeg ze een smsje met 1 april.
Oud 01-04-2012, 19:27
Katertje
Katertje is offline
Oud 01-04-2012, 19:28
Verwijderd

Het nadeel van dat soort 1 april grappen vind ik altijd dat zodra je iets beweert dat enigszins boeiend is, het heel positief is of heel negatief. En als je iets heel positiefs zegt en daarna 'haha 1 april!' dan zijn mensen teleurgesteld en dat is zielig, maar als je iets heel negatiefs zegt dan zijn mensen verontrust totdat je 'haha 1 april!' zegt en dat is ook zielig. Dus ik ben meer van de practical jokes.
Oud 01-04-2012, 19:29
Verwijderd
maar ze hebben nu een baby van 9maanden. en het huis van mijn tante staat helemaal vol met spullen voor de kleinkinderen, dus ze had geen plaats voor nog een kleinkind, daarom flipte ze helemaal. gelukkig voor haar was het een grap. ze had ook niet in de gaten dat het 1april was.
Oud 01-04-2012, 19:31
Verwijderd
Wel grappig: mijn opa en oma waren goed bevriend met de buren, en mijn oma was ergens in maart uitgerekend van mijn tante, en hun buurvrouw was een nieuwsgierig aagje, die telkens ging vragen 'is de kleine al geboren?' waardoor mijn opa uiteindelijk maar een paar keer heeft gezegd 'ja die is er!' en dan hun buurvrouw 'oooh echt?' en dan mijn opa 'nee nog niet, we vertellen het wel als het zo ver is'. En op 1 april werd mijn tante geboren... dus is mijn opa 's middags naar de buren gelopen en riep dat zijn dochter eindelijk geboren was. Waarop de buurvrouw reageerde met 'jaja en dat moet ik zeker op 1 april geloven?' ze heeft het niet geloofd tot ze mijn tante met eigen ogen zag
Oud 01-04-2012, 19:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, ik snapte er eventjes echt helemaal niks van ik dacht dat de onzinners even gigantisch aan het rellen waren op dk
Oud 01-04-2012, 19:32
Verwijderd
mijn oma is vandaag jarig
en dat smsje kreeg mijn tante opde verjaardag, de hele familie had haar uitgelachen.
Oud 01-04-2012, 19:37
Verwijderd
ik ga maar eens het konijnenhok verschonen voor het helemaal donker is!
Oud 01-04-2012, 19:37
Verwijderd
Opschieten Sarah!
Oud 01-04-2012, 19:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gna, taartbaas
Oud 01-04-2012, 19:41
Verwijderd
Yeah. Ik heb het niet eens zelf gedaan toen ik opstond vanmiddag was het ineens zo
Oud 01-04-2012, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha, tof wie heeft 'm dan verzonnen?
Oud 01-04-2012, 19:44
Verwijderd
Dat weet ik niet.
Oud 01-04-2012, 19:44
Verwijderd
Drie boeken voor 10,50 inclusief verzendkosten
Oud 01-04-2012, 19:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Drie boeken voor 10,50 inclusief verzendkosten
Dat doe je goed waar?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihi ik heb d'r ook één!
Verwijderd
Marktplaats

Wellicht krijg ik nu 3 afgeragde boeken met het sperma nog druipend van de bladzijden (gatver, waarom zeg ik dat soort dingen ) maar dat zie ik dan wel weer
Oud 01-04-2012, 19:47
Verwijderd
Drie boeken van Ronald Giphart die ik altijd al fucking leuk vond en wilde kopen. Eentje was zelfs 1 euro! Wtf, waarom zou je een leuk boek weg doen voor 1 euro.
Oud 01-04-2012, 19:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Marktplaats

Wellicht krijg ik nu 3 afgeragde boeken met het sperma nog druipend van de bladzijden (gatver, waarom zeg ik dat soort dingen ) maar dat zie ik dan wel weer
Gatver zeg Maar wel een goede tip, ik kijk bijna nooit op marktplaats voor boeken.

Citaat:
Drie boeken van Ronald Giphart die ik altijd al fucking leuk vond en wilde kopen. Eentje was zelfs 1 euro! Wtf, waarom zou je een leuk boek weg doen voor 1 euro.
Ik hou niet van Giphart eigenlijk Hoewel ik moet bekennen ook nooit echt iets van hem te hebben gelezen. Dus het is ook niet echt ergens op gebaseerd
Oud 01-04-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van Giphart eigenlijk Hoewel ik moet bekennen ook nooit echt iets van hem te hebben gelezen. Dus het is ook niet echt ergens op gebaseerd
Dan is het inderdaad nergens op gebaseerd! Hoppa lezen!

Zijn eerste 5 boeken ofzo zijn allemaal met nogal veel obvious seks, maar wat hij af en toe met taal doet vind ik zo grappig, zit dan hardop te schateren.
Oud 01-04-2012, 19:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan is het inderdaad nergens op gebaseerd! Hoppa lezen!

Zijn eerste 5 boeken ofzo zijn allemaal met nogal veel obvious seks, maar wat hij af en toe met taal doet vind ik zo grappig, zit dan hardop te schateren.
Mja. Ik heb nog zoveel boeken staan op mijn nog-te-lezen-lijst dat ik niet zie gebeuren dat ik in de nabije toekomst iets van Giphart ga lezen
Oud 01-04-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Hihi ik heb d'r ook één!
Natuurlijk!
Oud 01-04-2012, 19:56
Verwijderd
hok is schoon! Tuinlampen waren wel nodig, maar de eerste sterren werden pas zichtbaar toen ik net klaar was.

Ik krijg altijd van die dikvoelende jeukende vingers als ik vacuumhooi uit de verpakking moet halen. Bij los hooi heb ik dat niet. Maar misschien komt dat wel doordat ik er dan niet zo in hoef te graven.
Oud 01-04-2012, 19:56
Verwijderd
Ik las vroeger als kind superveel, maar vanaf m'n 15e is dat een beetje opgehouden. De enige 'volwassen schrijvers' waar ik veel dingen van gelezen heb zijn Giphart en Renate Dorrestijn. Literatuur trekt me eigenlijk totaal niet.
Ik lees sowieso liever non-fictie of columns of dingen om te lachen. Dat is wat me tegenstaat aan serieuze literatuur, of sowieso serieuze boeken of thrillers ofzo, er valt zo weinig te lachen.
Oud 01-04-2012, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Natuurlijk!
<333

Citaat:
Ik las vroeger als kind superveel, maar vanaf m'n 15e is dat een beetje opgehouden. De enige 'volwassen schrijvers' waar ik veel dingen van gelezen heb zijn Giphart en Renate Dorrestijn. Literatuur trekt me eigenlijk totaal niet.
Ik lees sowieso liever non-fictie of columns of dingen om te lachen. Dat is wat me tegenstaat aan serieuze literatuur, of sowieso serieuze boeken of thrillers ofzo, er valt zo weinig te lachen.
Ik lees tegenwoordig ook weinig echte literatuur. Ik word op dit moment vooral erg blij van avonturenverhalen.
Oud 01-04-2012, 19:59
Verwijderd
'serieuze' literatuur bevat vaak ook wel veel grappigs hoor je hoeft niet meteen Umberto Eco te gaan zitten lezen. Hoewel die misschien ook wel grappig is, ik zou het niet weten, ik vind zijn boeken niet leesbaar.
Oud 01-04-2012, 19:59
Verwijderd
Ja, zal best, maar toch. Oh van Zwagerman heb ik ook wat dingen gelezen.
Oud 01-04-2012, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik lees sowieso weinig Nederlandse auteurs.
Oud 01-04-2012, 20:01
Verwijderd
Wat lees je dan zoal?
Verwijderd
Ik lees wel regelmatig Renate Dorrestein omdat mijn moeder van haar boeken houdt en ik elk boek lees dat mijn moeder koopt, maar eigenlijk heb ik daar een hekel aan want ze schrijft wel mooi maar ik hou er vaak zo'n naar gevoel aan over. Een hart van steen, Verborgen gebreken, Het duister dat ons scheidt, Buitenstaanders, daar heb ik me allemaal nog dagen naar van gevoeld.
Verwijderd
Ik ben meer een muziek- en vooral filmliefhebber geworden in plaats van leesliefhebber.
Oud 01-04-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik lees wel regelmatig Renate Dorrestein omdat mijn moeder van haar boeken houdt en ik elk boek lees dat mijn moeder koopt, maar eigenlijk heb ik daar een hekel aan want ze schrijft wel mooi maar ik hou er vaak zo'n naar gevoel aan over.
Ja hè! Maar toch vind ik haar boeken altijd wel mooi, ook al heb ik jaren niks van haar gelezen.

Een hart van steen is denk ik m'n favo.
Oud 01-04-2012, 20:02
Verwijderd
Giphart is toch geen volwassenenliteratuur? Meer iets voor zestienjarige meisjes.
Oud 01-04-2012, 20:04
Verwijderd
Godsakker, hoe vaak ga ik nog op de Kantine klikken.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat lees je dan zoal?
Veel jeugdboeken, zoals de Hongerspelen (waar nu die film van is) en ook graag historische romans. Nu lees is het zesde deel de Reiziger-serie van Diana Gabaldon. En er zijn nog twee delen hierna geloof ik eeuwig doorlezen in een fijne serie <33
Verwijderd
Citaat:
eeuwig doorlezen in een fijne serie <33
Ja, ik ben weer bezig aan Harry Potter
Oud 01-04-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Veel jeugdboeken, zoals de Hongerspelen (waar nu die film van is) en ook graag historische romans. Nu lees is het zesde deel de Reiziger-serie van Diana Gabaldon. En er zijn nog twee delen hierna geloof ik eeuwig doorlezen in een fijne serie <33
Fiiiiiijnneeee boeken <3
Verwijderd
Citaat:
Giphart is toch geen volwassenenliteratuur? Meer iets voor zestienjarige meisjes.
Nou ja, volwassenliteratuur, het zijn ook geen kinderboeken. Dat bedoel ik meer.

Ze werden toegestaan om te lezen voor Nederlands. Maar ja, boeken van Heleen van Rooyen ook bij ons op school, dus of dat nou een graadmeter is :')
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik ben weer bezig aan Harry Potter
Aaah, daar begin ik binnenkort denk ik ook weer in En ook een fijne serie zijn de drie jeugdboeken van Floortje Zwigtman over Victoriaans Londen.
Oud 01-04-2012, 20:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Fiiiiiijnneeee boeken <3
Verwijderd
Ik weet eigenlijk niet meer waar ik gebleven ben. Hoe heet het zesde deel?
Verwijderd
Ik heb nu net een boek uit, Glijvlucht van Anne-Ginne Goemans, dat veel grappige stukjes bevat. Ook wel aangrijpende. Enige ergerlijke is dat ze een personage opvoert dat WoW speelt en daar duidelijk geen bal verstand van heeft

Sowieso is het vaak een graadmeter bij boeken om te weten of het serieus of ook grappig is: hoe oud is de hoofdpersoon. Is de hoofdpersoon een tiener of een bejaarde, dan bevat het boek vrijwel altijd grappige stukjes.
Oud 01-04-2012, 20:07
Verwijderd
Ik ga ook binnenkort weer eens beginnen in The Story of Art van Gombrich. Bazenboek. Alleen jammer dat het ophoudt vanaf de jaren 30 ofzo. Of 50, wat was het.
Oud 01-04-2012, 20:07
Em.
Em. is offline
Citaat:
De enige 'volwassen schrijvers' waar ik veel dingen van gelezen heb zijn Giphart en Renate Dorrestijn.
Wacht, als dat je 'volwassen schrijvers' zijn, wat lees je dan verder? Ik ken Dorrestijn niet zo goed maar Giphart reken ik nou niet echt onder 'volwassen', maar meer onder 'verlate puberteit zoals mannen wel meer hebben', dus dan denk ik dat je verder zo'n beetje kinderboeken moet lezen.

Overigens lees ik tijdelijk wat meer Engelse boeken i.v.m. dat ik me dan iets minder verschrikkelijk schuldig voel om mijn werkhouding (ik verbeter mijn Engels immers!) m.b.t. examens leren.
Oud 01-04-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Wacht, als dat je 'volwassen schrijvers' zijn, wat lees je dan verder?
Pinkeltje.
Oud 01-04-2012, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet meer waar ik gebleven ben. Hoe heet het zesde deel?
Euh. Sneeuw en as
Oud 01-04-2012, 20:09
Verwijderd
Oh, volgens mij ben ik ooit halverwege dat boek gekomen en ben ik toen verhuisd, dus ik heb hem nooit uitgelezen
Oud 01-04-2012, 20:09
Verwijderd
Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht en De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween zijn allebei boeken waarbij ik hardop heb gelachen en die ik ook zeker aan zou raden aan iemand die niet vaak leest
Misschien zijn lange titels ook een graadmeter
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten