Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijn eerste 5 boeken ofzo zijn allemaal met nogal veel obvious seks, maar wat hij af en toe met taal doet vind ik zo grappig, zit dan hardop te schateren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
hok is schoon! Tuinlampen waren wel nodig, maar de eerste sterren werden pas zichtbaar toen ik net klaar was.
Ik krijg altijd van die dikvoelende jeukende vingers als ik vacuumhooi uit de verpakking moet halen. Bij los hooi heb ik dat niet. Maar misschien komt dat wel doordat ik er dan niet zo in hoef te graven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik las vroeger als kind superveel, maar vanaf m'n 15e is dat een beetje opgehouden. De enige 'volwassen schrijvers' waar ik veel dingen van gelezen heb zijn Giphart en Renate Dorrestijn. Literatuur trekt me eigenlijk totaal niet.
Ik lees sowieso liever non-fictie of columns of dingen om te lachen. Dat is wat me tegenstaat aan serieuze literatuur, of sowieso serieuze boeken of thrillers ofzo, er valt zo weinig te lachen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik lees wel regelmatig Renate Dorrestein omdat mijn moeder van haar boeken houdt en ik elk boek lees dat mijn moeder koopt, maar eigenlijk heb ik daar een hekel aan want ze schrijft wel mooi maar ik hou er vaak zo'n naar gevoel aan over. Een hart van steen, Verborgen gebreken, Het duister dat ons scheidt, Buitenstaanders, daar heb ik me allemaal nog dagen naar van gevoeld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een hart van steen is denk ik m'n favo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze werden toegestaan om te lezen voor Nederlands. Maar ja, boeken van Heleen van Rooyen ook bij ons op school, dus of dat nou een graadmeter is :') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nu net een boek uit, Glijvlucht van Anne-Ginne Goemans, dat veel grappige stukjes bevat. Ook wel aangrijpende. Enige ergerlijke is dat ze een personage opvoert dat WoW speelt en daar duidelijk geen bal verstand van heeft
![]() Sowieso is het vaak een graadmeter bij boeken om te weten of het serieus of ook grappig is: hoe oud is de hoofdpersoon. Is de hoofdpersoon een tiener of een bejaarde, dan bevat het boek vrijwel altijd grappige stukjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens lees ik tijdelijk wat meer Engelse boeken i.v.m. dat ik me dan iets minder verschrikkelijk schuldig voel om mijn werkhouding (ik verbeter mijn Engels immers!) m.b.t. examens leren.
|
Verwijderd
|
Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht en De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween zijn allebei boeken waarbij ik hardop heb gelachen en die ik ook zeker aan zou raden aan iemand die niet vaak leest
![]() Misschien zijn lange titels ook een graadmeter ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|