Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2012, 05:37
Verwijderd
<3

Niets beter dan een filmpje van een zich wassend konijn, met of zonder oren, om je dag mee te beginnen!
Advertentie
Oud 12-04-2012, 06:08
Verwijderd
Mogguh! Zeau, de administratie zit er weer op
Oud 12-04-2012, 08:24
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb toch belabberd geslapen
Oud 12-04-2012, 08:27
Verwijderd
Ik heb de eerste kaart binnen! Van Apate. Zij had de kaart dan ook direct naar het nieuwe adres gestuurd en niet naar het ziekenhuis

Superlief kaartje en ik heb 'm direct op m'n prikbord geprikt Thaaanks! En natuurlijk ook Thanks voor LP, Kikaa en Mutant!
Oud 12-04-2012, 08:38
Verwijderd
Ik ben blij dat je hem gekregen hebt ik begon me al een beetje zorgen te maken!
Oud 12-04-2012, 09:20
Verwijderd
Het was een beetje raar, want er zat een sticker op, met het adres gecorrigeerd, alleen was het precies hetzelfde adres
Oud 12-04-2012, 09:31
Verwijderd
Oh dat is wel raar. Misschien dat ze mijn handschrift verkeerd lazen, dat zou wel kunnen
Oud 12-04-2012, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toch belabberd geslapen
Zombiemode=1, yesh?
Oud 12-04-2012, 10:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen
Oud 12-04-2012, 10:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gnagna, Dick de Dakdekker is er weer (hij begroette me heel enthousiast) omdat er nu behalve boven mijn oude kamer en die van mijn ex-huisgenoot nu ook lekkage is bij mijn ex-buurman (nu bovenbuurman). Misschien dat de woningbouwstichting er nu eindelijk eens iets structureels aan gaat repareren
Oud 12-04-2012, 10:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zombiemode=1, yesh?
Nou, ik moet over anderhalf uur een paper inleveren dat ik nog niet af heb dus ik heb geen tijd om in zombiemode te raken
Oud 12-04-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik moet over anderhalf uur een paper inleveren dat ik nog niet af heb dus ik heb geen tijd om in zombiemode te raken
Als zombie je paper afmaken is juist stijl +1 joh!
Oud 12-04-2012, 10:54
Verwijderd
MIJN NIEUWE BED IS ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!1! Nooit meer op de bank slapen HOERA!

Volgend probleem: mijn nieuwe dekbed is reusachtig. REUSACHTIG. 220cm bij 240cm. Ik ben 1,65. Ik verdwaal in normale dekbedovertrekken al volkomen, hoe ga ik dít in godsnaam doen dan
Oud 12-04-2012, 10:57
Verwijderd
Ik ben zojuist met mijn schoonzusje en mijn neefje naar de speeltuin aan de overkant van de straat geweest! Zonder rolstoel he! Mijn neefje snapte alleen niet dat hij met zijn loopauto niet aan het verkeer mocht deelnemen (auto is auto toch?!) en toen kreeg meneer een driftbui. Hij is anderhalf en begint nu wel een beetje in de peuterpuberteit te komen. Als ie maar niet zoals zijn tante wordt! Dan krijgen zijn ouders het nog lastig
Oud 12-04-2012, 10:59
Verwijderd
Citaat:
MIJN NIEUWE BED IS ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!1! Nooit meer op de bank slapen HOERA!

Volgend probleem: mijn nieuwe dekbed is reusachtig. REUSACHTIG. 220cm bij 240cm. Ik ben 1,65. Ik verdwaal in normale dekbedovertrekken al volkomen, hoe ga ik dít in godsnaam doen dan
Jezelf erin rollen! Dat doe ik ook altijd en dat is heel fijn . Ik heb expres een tweepersoons dekbed, terwijl ik maar een eenpersoons bed heb
Oud 12-04-2012, 11:03
Verwijderd
'Verdwalen' bedoel ik overigens vrij letterlijk, ik faal in dekbedovertrekken op de normale manier om het dekbed doen, dus ik klim er altijd helemaal in, met deken en al, en regel die shit van binnenuit. Dat is heel handig, maar soms weet ik dan niet meer waar de uitgang is.

Hij ligt nu als een reusachtige hoop hemelzachte bende op het bed, met het dekbedovertrek er in lichte ontmoediging bovenop gegooid.
Oud 12-04-2012, 11:09
Verwijderd

Oud 12-04-2012, 11:15
Verwijderd
oh zo! tja...
Oud 12-04-2012, 11:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Para, als je het dekbedovertrek binnenstebuiten doet en dan punten bij elkaar zoekt, hoef je het alleen maar eroverheen te schudden
Oud 12-04-2012, 12:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als zombie je paper afmaken is juist stijl +1 joh!
Ja, of het is "Graag willen afstuderen dit jaar"
Oud 12-04-2012, 12:02
Verwijderd
ik deed mijn dekbed ook altijd van binnenuit in de hoes
Oud 12-04-2012, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Para, als je het dekbedovertrek binnenstebuiten doet en dan punten bij elkaar zoekt, hoef je het alleen maar eroverheen te schudden
Ik doe altijd dit. Zo gedaan.
Oud 12-04-2012, 12:04
Verwijderd
Vanochtend moest ik om 8 uur in het ziekenhuis in Almelo zijn. Dus ik rijd keurig om vijf voor acht voorbij het ziekenhuis. Rij door naar een rustig punt, keer om en rij weer langs het ziekenhuis. Rij weer naar een rustig punt, keer om en rij weer langs het ziekenhuis. WTF hoe kom je die parkeerplaats op via de normale aanvoerwegen uiteindelijk heb ik iets na achten vanaf het industrieterrein tegenover het ziekenhuis overgestoken en zo op de parkeerplaats terechtgekomen. Ze vonden het gelukkig niet erg.
Oud 12-04-2012, 12:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vanochtend moest ik om 8 uur in het ziekenhuis in Almelo zijn. Dus ik rijd keurig om vijf voor acht voorbij het ziekenhuis. Rij door naar een rustig punt, keer om en rij weer langs het ziekenhuis. Rij weer naar een rustig punt, keer om en rij weer langs het ziekenhuis. WTF hoe kom je die parkeerplaats op via de normale aanvoerwegen uiteindelijk heb ik iets na achten vanaf het industrieterrein tegenover het ziekenhuis overgestoken en zo op de parkeerplaats terechtgekomen. Ze vonden het gelukkig niet erg.

Ik heb zojuist m'n laatste paper ingeleverd. Nu kan de scriptie-lol pas écht beginnen!
Oud 12-04-2012, 12:07
Verwijderd
Het zal wel een kwestie van vroeg voorsoorteren zijn trouwens. Volgende keer moet ik zodra ik van de snelweg ben vast de kant aanhouden waar ik naartoe moet voorsorteren en als dat faalt, direct het industrieterrein op
Oud 12-04-2012, 12:11
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, tijd om het huiswerk te maken dat ik opgelegd heb gekregen door mn frientjuh!
Oud 12-04-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft 'm niet eens binnenste buiten te keren; gewoon de punten in de hoeken pakken en uitschudden
Oud 12-04-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, of het is "Graag willen afstuderen dit jaar"
Als zombie afstuderen
Oud 12-04-2012, 12:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja maar voor mensen als wij die erin verdwalen, is het handig als je er niet in hoeft.

Overigens, Eurosport zendt tafelvoetbal uit. Sinds wanneer is dat een sport
Oud 12-04-2012, 12:47
Verwijderd
Hoho, tafelvoetbal is heus een eckte spogt!

En eh, je kunt toch je armen strekken zodat je niet helemaal in de hoes hoeft?
Oud 12-04-2012, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft 'm niet eens binnenste buiten te keren; gewoon de punten in de hoeken pakken en uitschudden
Zo doe ik het ook altijd.

En momenteel is hier een flinke hagelbui gaande, het komt werkelijk met bakken uit de lucht.
Oud 12-04-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Hoeft ook niet, maar ik vind het wel een stuk makkelijker. Ben niet zo groot, jeweet.
Oud 12-04-2012, 13:14
Verwijderd
Awh, baby-Skynet
Oud 12-04-2012, 14:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder belt net met de vraag "wil je ook wat van de mac?"

Overbodige vraag natuurlijk
Oud 12-04-2012, 14:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heel eind met de hond gelopen, die ligt languit op de vloer na te hijgen en ik heb honger als een paard.
Oud 12-04-2012, 14:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
muh, ik furfeel me. Ik zit al 3 dagen binnen.

Oh ja, Lorelei naamzoek:

Ik moest hier om lachen.
Oud 12-04-2012, 14:17
Verwijderd
ik moest weer naar huis lopen. het begon ook nog te regenen. en toen kwam een bekende met auto, die me naar huis heeft gebracht. heel lief.
Oud 12-04-2012, 14:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet niet waar jullie allemaal wonen hoor, maar het is hier echt al de hele dag zonnig weer.
Oud 12-04-2012, 14:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, zometeen maar even lekker door de regen banjeren.

Edit: oh, het zijn kleine buitjes, chill.
Oud 12-04-2012, 14:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
We hebben wel bewolking, maar ver ver weg en het ziet er niet naar uit dat het gaat regenen.

En hoe lang kan het duren om mcdonalds te halen
Oud 12-04-2012, 14:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat kan vrij lang duren, afhangend van het personeel.
Oud 12-04-2012, 14:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

AWWW!
Oud 12-04-2012, 14:32
Verwijderd
MIMIMIMIMIMI
Oud 12-04-2012, 14:42
Carn
Carn is offline
Daar was ik eergisteren nog
Oud 12-04-2012, 15:01
Martiño
Martiño is offline
lieve poez <333
Oud 12-04-2012, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg dat was lekker
Oud 12-04-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Daar was ik eergisteren nog
Awesome
Oud 12-04-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Omg dat was lekker
Ik krijg trouwens nog steeds 'n cheeseburgert van je! Kaarttrucjes, remember?
Oud 12-04-2012, 15:11
Verwijderd
Whehe één van de katten van m'n ouders doet dat precies eender, en de hond snapt daar net zoveel van als de hond op die plaatjes Alsof de poes in 't Frans met kruidig en bruisend vocabulair haar liefde verklaart aan de hond, die louter Kantonees machtig is. En ook niet in staat is tot het begrijpen van lichaamstaal
Oud 12-04-2012, 15:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
muh, ik furfeel me. Ik zit al 3 dagen binnen.

Oh ja, Lorelei naamzoek:

[afbeelding]

Ik moest hier om lachen.

Regels voor berichten