Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2012, 11:29
Verwijderd
Ik herinner me een date met een jongen die me tijdens het daten vertelde hoe hij vroeger hamsters "kweekte" om te verkopen. Op een gegeven moment had hij er zoveel dat hij ze niet kwijt kon. Samen met een vriend hebben ze de hamsters toen met een tennisracket het weiland in geslagen.

Advertentie
Oud 27-04-2012, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ik herinner me een date met een jongen die me tijdens het daten vertelde hoe hij vroeger hamsters "kweekte" om te verkopen. Op een gegeven moment had hij er zoveel dat hij ze niet kwijt kon. Samen met een vriend hebben ze de hamsters toen met een tennisracket het weiland in geslagen.

omg lekker psychopaatje
Oud 27-04-2012, 11:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hee grappig, m'n broertje heeft een award gewonnen op het Imagine Filmfestival voor een festival-leader.
Oud 27-04-2012, 11:45
Verwijderd
We gaan over 2 weken weer een lang weekend weg en de locatie is geheim. De enige hint is dat het een unieke locatie is. Dus ik ben een beetje aan het googelen en kwam dit tegen:

Een onbewoond eiland. Een paradijs vol vogels en natuurschoon. Het eiland, De Kluut genaamd, is 4 hectare groot en ligt midden in het Veluwemeer.

Een klein deel van het eiland is ingericht als een sfeervol tentenkamp.

Blablabla

Waar je ook zin in hebt: watersport, creatief of inspirerend bezig zijn, andere mensen ontmoeten, of gewoon lekker in de natuur en rust tot jezelf te komen: op en om dit onbewoonde eiland is veel te ontdekken en valt genoeg te beleven!

Oud 27-04-2012, 11:47
Verwijderd
Whut
Oud 27-04-2012, 11:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Andere kampeerders dus, geen bewoners
Oud 27-04-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:

Zulke lulletjes hoek je toch de puinpoeier in om ze daarna aan de kloten (voor zover aanwezig) op de knopen aan de hoogste boom die je kunt vinden in Nederland? Teh fuck.
Oud 27-04-2012, 12:03
Verwijderd
Dat er niemand wóónt zegt natuurlijk niets over hoe veel mensen er tijdelijk zijn
Chick Rock
Chick Rock is offline
Guten mittag.
Verwijderd
Lowlands is ook onbewoond. De Floriade is ook onbewoond.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg net een brief van het UWV, en inderdaad, aanvraag voor Wajong is afgewezen. Stelletje kloothommels
Verwijderd
Friesland, daarentegen, schijnt wel bewoond te zijn.
Oud 27-04-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg net een brief van het UWV, en inderdaad, aanvraag voor Wajong is afgewezen. Stelletje kloothommels
aw en nu?
Oud 27-04-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Friesland, daarentegen, schijnt wel bewoond te zijn.
dat kan ik bevestigen!
Oud 27-04-2012, 12:06
Verwijderd
Je huurt het eiland met een groep, tenminste dat zegt de site. Laat ze dan duidelijk info geven!
Oud 27-04-2012, 12:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hee grappig, m'n broertje heeft een award gewonnen op het Imagine Filmfestival voor een festival-leader.
Gefeliciteerd!
Oud 27-04-2012, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
aw en nu?
In beroep, want dit is echt de druppel. Ik ga nu echt opkomen voor mezelf, want dit is gewoon zo ontzettend NIET EERLIJK M'n ouders willen misschien juridische hulp inschakelen.
Oud 27-04-2012, 12:10
Carn
Carn is offline
volgens mij moet je altijd opkomen voor jezelf, maar dat terzijde
Oud 27-04-2012, 12:10
Verwijderd
Wat kut Chick Rock, hopelijk levert het beroep iets op. :aai:
Oud 27-04-2012, 12:11
Verwijderd
Stom CR
Oud 27-04-2012, 12:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
volgens mij moet je altijd opkomen voor jezelf, maar dat terzijde
True! Ik doe het alleen niet altijd.

Citaat:
Wat kut Chick Rock, hopelijk levert het beroep iets op. :aai:
Dankje <3
Oud 27-04-2012, 12:17
Martiño
Martiño is offline
Carn, zoek je nog filmmaatjes voor the Avengers?
Oud 27-04-2012, 12:22
Verwijderd
Waar zou Guardiola heen gaan? Het kan na Barca toch alleen maar downhill gaan qua prestaties en verwachtingen?
Oud 27-04-2012, 12:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar zou Guardiola heen gaan? Het kan na Barca toch alleen maar downhill gaan qua prestaties en verwachtingen?
Nou ja, het lijkt mij dan dus ook meer de uitdaging om van een mindere ploeg een betere ploeg te maken.
Oud 27-04-2012, 12:31
Verwijderd

Oud 27-04-2012, 12:32
Verwijderd
De schaal met kwark in de kantine was leeg, dus nu heb ik een verpakt vruchtenyoghurtje, maar ik kijk net bij de ingrediënten en het is helemaal geen yoghurt het is melk met gelatine
Oud 27-04-2012, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Guten mittag.
Volgens mij zeg je dat normaalgesproken zo niet in het Duits.

Citaat:

Citaat:
In beroep, want dit is echt de druppel. Ik ga nu echt opkomen voor mezelf, want dit is gewoon zo ontzettend NIET EERLIJK M'n ouders willen misschien juridische hulp inschakelen.
Het is ook wel vrij idioot, inderdaad. In beroep gaan lijkt me de enige logische stap!
Oud 27-04-2012, 12:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
mogelijkerwijs!
Oud 27-04-2012, 12:37
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb vannacht in een prullenbak gekotst op het werk.
Oud 27-04-2012, 12:38
Carn
Carn is offline
Stoer!
Oud 27-04-2012, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het lijkt mij dan dus ook meer de uitdaging om van een mindere ploeg een betere ploeg te maken.
Ik vraag me af hoe lang dat goed gaat, zeker als je Barcelona gewend bent qua accomodatie, spelers, attitude en status die je daar geniet. Maar ik wens 'm alle succes van de wereld want: gunfactor in 't kwadraat
Oud 27-04-2012, 12:40
Zeppelin
Zeppelin is offline
ja het was weer eens wat anders! het kwam ineens opzetten en de prullenbak leek me de meest geschikte plek in de luttele secondes dat ik die beslissing moest nemen.
Oud 27-04-2012, 12:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vraag me af hoe lang dat goed gaat, zeker als je Barcelona gewend bent qua accomodatie, spelers, attitude en status die je daar geniet. Maar ik wens 'm alle succes van de wereld want: gunfactor in 't kwadraat
Tja, geldt dat niet voor elke topcoach?
Oud 27-04-2012, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens mij zeg je dat normaalgesproken zo niet in het Duits.

Het is ook wel vrij idioot, inderdaad. In beroep gaan lijkt me de enige logische stap!
Ik vermoedde al dat dat geen Duits was

En dankjewel, superfijn dat zoveel mensen met me meedenken hier
Oud 27-04-2012, 12:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
21:45 Rembrandt Utrecht?
Oud 27-04-2012, 12:55
Verwijderd
Ik wil eigenlijk mijn nagels doen enzo, maar ik moet morgen werken. Ik weet niet hoe streng ze zijn mbt gelakte nagels.
Oud 27-04-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Tja, geldt dat niet voor elke topcoach?
Mmh, ik vind Barcelona als instituut toch indrukwekkender dan de rest, topcoach of niet.
Oud 27-04-2012, 13:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
21:45 Rembrandt Utrecht?
Prima!

Misschien handig om te reserveren ofzo?
Oud 27-04-2012, 13:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Prima!

Misschien handig om te reserveren ofzo?
Doe ik anders wel even
Oud 27-04-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Meh . Schrijven ze ook waarom?
Oud 27-04-2012, 13:28
Rationeel
Rationeel is offline
*zwaai*?
Oud 27-04-2012, 13:29
Martiño
Martiño is offline
*zwaai*?
Oud 27-04-2012, 13:32
Rationeel
Rationeel is offline
oei, die leuke jongen zwaait terug
Martiño
Martiño is offline
hihihihihihi
Martiño
Martiño is offline
Oud 27-04-2012, 13:34
MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Citaat:
Hij gaat - denk ik - naar Engeland, dat lijkt me wel iets voor hem.
Oud 27-04-2012, 13:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Meh . Schrijven ze ook waarom?
Ik heb in 2009 al een keer aangevraagd en ben toen ook (onterecht imho) afgewezen. Ik ben toen niet in beroep gegaan omdat ik het gesprek heel vervelend vond en er geen vertrouwen in had. Nu ik een diagnose heb wilde ik het opnieuw proberen, maar volgens de arts is er feitelijk niets veranderd tov de vorige keer en ben ik daarom weer afgewezen. (Overigens studeerde ik toen 50% en loop ik nu 16 uur stage per week, wat eigenlijk teveel blijkt te zijn, maar blijkbaar is dat niet genoeg verandering ofzo.)
Oud 27-04-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Tuig dat het is
Oud 27-04-2012, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tuig dat het is
Ze kunnen een schop krijgen
Oud 27-04-2012, 15:05
Verwijderd
Precies

Nee maar ja, nare boel :knuffel:
Advertentie