Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelf maken is heel veel gedoe, maar je haalt het bij een goeie Indische toko. Soms ligt het ook in de supermarkt, bij nachtwinkels of snackbars, maar die is altijd vies en droog dus die moet je niet hebben. Anders weet je nog niet hoe het hoort.
In de Leidsestraat heb je een delicatessenzaakje waar ze erg goeie spekkoek hebben, die wordt ook daadwerkelijk eigenhandig gemaakt door de moeder van de eigenaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind spekkoek de shit. Haalde het vroeger altijd bij een Surinaamse toko in Roffa, maar tegenwoordig ligt het ook gewoon in de supermarkt. Ik eet het maar heel af en toe, want hoe lekker het ook is, het is wel machtig.
||
Citaat:
![]() Ik vind gewoon de mix van hip-hop, funk, punk en bossa-nova(!) erg cool. En het is keihard jeugdsentiment natuurlijk.
|
Ik heb besloten dat de verse gevulde pasta van de Aldi veel lekkerder is dan die van de AH. Jammer is dat de pasta bij de AH nog wel eens in de bonus is, maar bij de Aldi niet. Dus daar is het gewoon relatief duurder
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Godver, mijn moeder had me al haar huis toegezegd voor 8 juni, kon ik daar fijn mijn verjaardagsfeestje houden, en nu kan het ineens toch niet.. Of we moeten voor 1 uur het huis uit zijn, en het opgeruimd achterlaten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Blegh, en ik vind het ook stom om mijn vader te vragen. Het is al zoveel strijd tussen die twee de laatste tijd om aandacht en wie wanneer waar mag komen... dat ik bang ben dat ie nu gepikeerd is omdat ie tweede keus is ofzo. Blugh. Sorry, ik ben ook een beetje down en deze mededeling valt nu gewoon even verkeerd en ik had het ook gewoon deze week willen vieren maarja.
|
![]() |
||
Citaat:
Kortom: in mijn eigen werkstukken en scriptie maak ik gebruik van voetnoten die ik door laat lopen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Louis CK op Twitter:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het slaat nergens op dat het dan zo'n groot deel van je pagina vult, de verwijzingen alleen al. Dan kun je beter een verhaal hebben dat doorloopt en wil je iets opzoeken dan kijk je maar in de bijlage met alle verwijzingen. Ik verwijs naar eerste auteur en jaartal, en dan in de lijst. Dat stoort minder dan elke keer vijf regels en weer naar een nieuwe pagina moeten.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|