Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In ander nieuws, heeft een van jullie een goede tip voor een minilaptop?
Mijn verstand van computers is net op zo'n naar punt dat ik wel weet dat ik niet zomaar een Ipad ofzo moet kopen omdat ik dan te veel betaal voor wat ik krijg en omdat ik weet dat ik van een toetsenbord met indrukbare knopjes houd, maar dat ik niet weet wat ik dan wél moet hebben. Ik weet tot nu toe alleen dat ik een minilaptop wil die iets kleiner is dan die van Theodoor (ik geloof dat die van hem 12 inch is) en ik wil hem vooral gebruiken om aantekeningen te maken op studiedagen enzo, maar ik wil er ook spelletjes op kunnen spelen als ik op reis ben, en hij moet niet binnen twee jaar verouderd zijn. Maar het moet dus wel een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Deze is wel aardig, die overweeg ik zelf ook: http://tweakers.net/pricewatch/30310...b-siv040m.html Of als alternatief: http://tweakers.net/pricewatch/30009...u1a-a03nl.html Bij dit soort dingen is het interessanter om te weten wat je kwijt wil zijn, en goed realiseren dat je als je eenmaal onder een bepaalde prijs wil blijven niet "en dit en dat" hebt maar eerder "en dit maar niet dat". Ik denk dat je daar wel The Sims en dat soort onzin op kan spelen. Verouderd zijn deze computers altijd wel na 2 jaar, dus daar ontkom je niet aan. Tenzij je dus veel geld gaat uitgeven.
|||
Citaat:
![]() Je hebt wel een heel volwassen stem, ik zou je zo eind 20 schatten als ik je niet kende. Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ja, the Sims speel ik wel thuis, ik heb een pc, dus dat hoeft niet op de minilaptop te kunnen, daar ben je toch al snel lang achter elkaar mee bezig. Ik bedoel meer spelletjes voor tussendoor, heroes of might and magic ofzo. Maar een dvd-drive is dan een goed punt
![]() Ik denk dat ik onder de 500 euro wil blijven, dus wat dat betreft zijn die voorstellen van Carn wel goed ![]() maar is 11,6 inch niet vrij groot voor een mini? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
nu officieel vakantie en over nar het examenjaar
![]() ![]() dit is mijn cijferlijst. ik ben alleen mijn examendossier vergeten op te halen bij de coordinator, ach ja. nederlands 7 engels 6 lo 7 bv 8 economie 7 geschiedenis 7 aardrijkskunde 7 wiskunde 7 scheikunde 6 duits 6 biologie 7 frans 6 en muziek staat er niet op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() volgend jaar goed opletten dat je je talen niet verwaarloost en dan zou je toch verwachten dat het wel goed komt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ja, die DVD-drives kan je inderdaad vergeten bij die kleine modellen.
Op die Asus 1225B kan je iig wel gewoon full-HD video kijken, en ik denk dat je games die niet al te extreem zijn er prima op kan spelen. Dus laten we zeggen, alle games tot pak m beet 2010 en die niet super-intensief 3d zijn.
|
Verwijderd
|
Oh my
![]() ![]() |
![]() |
|
Sarah, dit is wel een aardig artikel, recent geschreven en vat alle 11.6" laptops die nu verkrijgbaar zijn samen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |