Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2012, 02:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens naar bed ofzo.
Oud 29-06-2012, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Absinthe Minke naamzoek: Ik heb een Amerikaans-Indiase komiek ontdekt die (imo) lijkt op de bruine versie van Wim Helsen.

Spoiler

Het zal 't brilletje wel zijn. En mss ook omdat 'ie slim en grappig is.

En ik lees dat je iemand hebt ontmoet met een liefde voor flauwe grappen en Tori Amos, dat vind ik zo mogelijk nog beter
Oud 29-06-2012, 08:13
Verwijderd
Mijn telefoonstem op mijn werk gaat steeds meer klinken zoals de telefoonstem van mijn vader als hij voor zijn werk moet bellen. Niet qua stemgeluid natuurlijk, maar qua intonatie en alles. Ik doe dat niet expres.
Oud 29-06-2012, 08:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ben benieuwd hoe dat is.
Mijn telefoonstem is echt typisch telefoniste. Overdreven vriendelijk en met extreem veel intonatie, echt belachelijk.
Zullen we onze telefoonstemmen vocaroo-en?
Oud 29-06-2012, 08:38
Verwijderd
Dat vind ik een leuk idee maar dat kan niet op mijn werk. Maar ik kan vanavond wel proberen of ik het thuis ook kan.
Oud 29-06-2012, 08:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
doen we
Oud 29-06-2012, 08:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*ring ring*
Oud 29-06-2012, 08:41
Verwijderd
Ik heb helemaal geen microfoon ofzo thuis, bedenk ik maar Theodoor heeft dat vast wel.
Oud 29-06-2012, 08:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Anders moet je alle DK'ers bellen
Oud 29-06-2012, 08:47
Verwijderd
In ander nieuws, heeft een van jullie een goede tip voor een minilaptop?

Mijn verstand van computers is net op zo'n naar punt dat ik wel weet dat ik niet zomaar een Ipad ofzo moet kopen omdat ik dan te veel betaal voor wat ik krijg en omdat ik weet dat ik van een toetsenbord met indrukbare knopjes houd, maar dat ik niet weet wat ik dan wél moet hebben.

Ik weet tot nu toe alleen dat ik een minilaptop wil die iets kleiner is dan die van Theodoor (ik geloof dat die van hem 12 inch is) en ik wil hem vooral gebruiken om aantekeningen te maken op studiedagen enzo, maar ik wil er ook spelletjes op kunnen spelen als ik op reis ben, en hij moet niet binnen twee jaar verouderd zijn. Maar het moet dus wel een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Oud 29-06-2012, 08:55
Verwijderd
Ha fizzle, ik heb echt bijna nét zo'n telefoonstem . Ik had altijd het riedeltje van tele2 dan
Oud 29-06-2012, 09:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ha fizzle, ik heb echt bijna nét zo'n telefoonstem . Ik had altijd het riedeltje van tele2 dan
Maar die telefoonstem komt ook gewoon prettig en betrouwbaar over
Oud 29-06-2012, 09:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Mijn verstand van computers is net op zo'n naar punt dat ik wel weet dat ik niet zomaar een Ipad ofzo moet kopen omdat ik dan te veel betaal voor wat ik krijg en omdat ik weet dat ik van een toetsenbord met indrukbare knopjes houd, maar dat ik niet weet wat ik dan wél moet hebben.

Ik weet tot nu toe alleen dat ik een minilaptop wil die iets kleiner is dan die van Theodoor (ik geloof dat die van hem 12 inch is) en ik wil hem vooral gebruiken om aantekeningen te maken op studiedagen enzo, maar ik wil er ook spelletjes op kunnen spelen als ik op reis ben, en hij moet niet binnen twee jaar verouderd zijn. Maar het moet dus wel een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Het enige dat ik kan zeggen is dat Asus goed is. Maar dat kan kan ik niet meer onderbouwen
Oud 29-06-2012, 09:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ik heb ook een Asus staan. Maar daar kan ik geen spelletjes op spelen, geloof ik. Ik heb een grote laptop voor spelletjes
Maar die Asus is ook vrij oud!
Oud 29-06-2012, 09:05
Verwijderd
tring
Oud 29-06-2012, 09:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh mijn god Ik voel me net je collega
Oud 29-06-2012, 09:10
Verwijderd
Oud 29-06-2012, 09:17
Carn
Carn is offline
Citaat:

Mjah, lastige is dat die netbooks dus doorgaans niet echt heel hoogstaand zijn, het concept is juist "klein, goedkoop" dus dan moet je vaak wat inleveren qua kwaliteit en specificaties. Tenzij je voor echte dure modellen gaat, zoals de Asus Zenbook, maar dan ben je al snel 900+ euro kwijt.

Deze is wel aardig, die overweeg ik zelf ook:

http://tweakers.net/pricewatch/30310...b-siv040m.html

Of als alternatief:
http://tweakers.net/pricewatch/30009...u1a-a03nl.html

Bij dit soort dingen is het interessanter om te weten wat je kwijt wil zijn, en goed realiseren dat je als je eenmaal onder een bepaalde prijs wil blijven niet "en dit en dat" hebt maar eerder "en dit maar niet dat".

Ik denk dat je daar wel The Sims en dat soort onzin op kan spelen. Verouderd zijn deze computers altijd wel na 2 jaar, dus daar ontkom je niet aan. Tenzij je dus veel geld gaat uitgeven.
Oud 29-06-2012, 09:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
The Sims is echt belachelijk zwaar, daar moet je best een goede computer voor hebben. Oh, als je spelletjes wil spelen, zou ik er even op letten dat de laptop wel een DVD-drive heeft! Mijn minilaptop heeft dat niet.
Oud 29-06-2012, 09:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ga eens eventjes gauw bij een uitzendbureau werken!

Je hebt wel een heel volwassen stem, ik zou je zo eind 20 schatten als ik je niet kende.

Jou zou ik gewoon op 20 schatten. Maar ook wel een goeie stem!
Oud 29-06-2012, 09:31
Verwijderd
ja, the Sims speel ik wel thuis, ik heb een pc, dus dat hoeft niet op de minilaptop te kunnen, daar ben je toch al snel lang achter elkaar mee bezig. Ik bedoel meer spelletjes voor tussendoor, heroes of might and magic ofzo. Maar een dvd-drive is dan een goed punt hoewel er vast wel met een USB-stick wel dingen te regelen vallen.

Ik denk dat ik onder de 500 euro wil blijven, dus wat dat betreft zijn die voorstellen van Carn wel goed
maar is 11,6 inch niet vrij groot voor een mini?
Oud 29-06-2012, 09:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk dat je daar wel The Sims en dat soort onzin op kan spelen. Verouderd zijn deze computers altijd wel na 2 jaar, dus daar ontkom je niet aan. Tenzij je dus veel geld gaat uitgeven.
Citaat:
The Sims is echt belachelijk zwaar, daar moet je best een goede computer voor hebben.
Dit ja, iig iets van een grafische kaart ofzo.
Oud 29-06-2012, 09:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja, the Sims speel ik wel thuis, ik heb een pc, dus dat hoeft niet op de minilaptop te kunnen, daar ben je toch al snel lang achter elkaar mee bezig. Ik bedoel meer spelletjes voor tussendoor, heroes of might and magic ofzo. Maar een dvd-drive is dan een goed punt hoewel er vast wel met een USB-stick wel dingen te regelen vallen.
Het punt van een minilaptop/netbook is juist dat ze geen discdrive hebben
Oud 29-06-2012, 09:35
Verwijderd
nu officieel vakantie en over nar het examenjaar

dit is mijn cijferlijst. ik ben alleen mijn examendossier vergeten op te halen bij de coordinator, ach ja.

nederlands 7
engels 6
lo 7
bv 8
economie 7
geschiedenis 7
aardrijkskunde 7

wiskunde 7
scheikunde 6
duits 6
biologie 7
frans 6

en muziek staat er niet op.
Oud 29-06-2012, 09:35
Verwijderd
Oh nouja, dan met een USB-stick of ik haal dingen van gog.
Oud 29-06-2012, 09:36
Verwijderd
Citaat:
nu officieel vakantie en over nar het examenjaar

dit is mijn cijferlijst. ik ben alleen mijn examendossier vergeten op te halen bij de coordinator, ach ja.

nederlands 7
engels 6
lo 7
bv 8
economie 7
geschiedenis 7
aardrijkskunde 7

wiskunde 7
scheikunde 6
duits 6
biologie 7
frans 6

en muziek staat er niet op.
Nou, dat lijkt mij een prima lijst
volgend jaar goed opletten dat je je talen niet verwaarloost en dan zou je toch verwachten dat het wel goed komt
Oud 29-06-2012, 09:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
The Sims is echt belachelijk zwaar, daar moet je best een goede computer voor hebben. Oh, als je spelletjes wil spelen, zou ik er even op letten dat de laptop wel een DVD-drive heeft! Mijn minilaptop heeft dat niet.
The Sims is toch uit 2003 ofzo
Oud 29-06-2012, 09:37
Verwijderd
Citaat:
The Sims is toch uit 2003 ofzo
Sims 3 is uit 2009! Sims 2 is 2004 idd. Sims 1 is alweer van 2000.
Oud 29-06-2012, 09:37
Verwijderd
ja dankje. ik heb dit jaar veel moeite moetren doen op een voldoende voor duits. dus die andere heb ik een beetje verwaarloosd. maar volgend jaar heb ik geen duits meer
Oud 29-06-2012, 09:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Sims 3 is uit 2009!
Oh oke. Maar dat ziet er ook niet bijzonder zwaar uit! Het is niet Skyrim ofzo
Oud 29-06-2012, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Oh oke. Maar dat ziet er ook niet bijzonder zwaar uit! Het is niet Skyrim ofzo
nee, het is niet skyrim ofzo. Het moet vooral heel veel dingen tegelijk renderen (als ik het goede woord gebruik) omdat er ontzettend veel mogelijkheden zijn. Als je een langzame pc hebt en je hebt eenmaal een aantal huisjes en mensjes gemaakt, gaat het een eeuwigheid duren om het spel te laden.
Oud 29-06-2012, 09:42
Qimm
Qimm is offline
@ telefoonstemmen
Oud 29-06-2012, 09:43
Verwijderd
Mijn pc doet minder lang over skyrim laden en verder goed laten draaien dan de sims 2
Oud 29-06-2012, 09:44
Verwijderd
ik ga nu lekker de sims 3 spelen op wii.
Oud 29-06-2012, 09:44
Carn
Carn is offline
Nou ja, die DVD-drives kan je inderdaad vergeten bij die kleine modellen.

Op die Asus 1225B kan je iig wel gewoon full-HD video kijken, en ik denk dat je games die niet al te extreem zijn er prima op kan spelen. Dus laten we zeggen, alle games tot pak m beet 2010 en die niet super-intensief 3d zijn.
Oud 29-06-2012, 09:48
Verwijderd
Oh my er zit een spinbeestje in mijn kamer, en ik word er enigzins panisch van. Want hij loopt enzo, over mijn muur. En nu wil ik hem weg hebben, maar hij zit in een raar hoekje, dus er kan geen glaasje overheen, en ik wil hem niet opzuigen met de stofzuiger want dat vind ik zielig
Oud 29-06-2012, 09:49
Lorelei
Lorelei is offline
Nog een paar uur voordat de definitieve voorlopige versie () van m'n scriptie ingeleverd moet zijn.
Oud 29-06-2012, 09:50
Verwijderd
Oh god hij is weg. Als in, ik weet niet meer waar hij is
Oud 29-06-2012, 09:51
Verwijderd
Hij is vast op muggenjacht
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Haha, ja, dat is altijd nog net iets erger dan naar een spin moeten kijken
Carn
Carn is offline
Sarah, dit is wel een aardig artikel, recent geschreven en vat alle 11.6" laptops die nu verkrijgbaar zijn samen.
Oud 29-06-2012, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Hij is vast op muggenjacht
Er zitten geen muggen in mijn kamer! Eigenlijk ook nooit spinnen. Lang leve op de 8ste verdieping wonen, waar eigenlijk gewoon nooit beestjes zitten. Behalve duiven. We hadden gisteren een duif in de woonkamer lopen.

Citaat:
Haha, ja, dat is altijd nog net iets erger dan naar een spin moeten kijken
ja
Oud 29-06-2012, 09:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij is in je gekropen
Oud 29-06-2012, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Er zitten geen muggen in mijn kamer! Eigenlijk ook nooit spinnen. Lang leve op de 8ste verdieping wonen, waar eigenlijk gewoon nooit beestjes zitten. Behalve duiven. We hadden gisteren een duif in de woonkamer lopen.
Nou, dan is hij op zoek naar een plek waar wel wat te eten is
Oud 29-06-2012, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Sarah, dit is wel een aardig artikel, recent geschreven en vat alle 11.6" laptops die nu verkrijgbaar zijn samen.
dank je
Oud 29-06-2012, 09:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je krijgt een gebakken ei. Je laat het op de grond vallen en glijdt erover uit en valt. Ik zal mild blijven dus je breekt niets, maar je bent bont en blauw en hebt een week lang overal pijn.
Dankje!
Oud 29-06-2012, 09:57
Martiño
Martiño is offline
Ik vermoed trouwens dat ik een orbitafractuurtje of scheurtje heb Een vriend van me en ik deden afgelopen zondag een ongeplande kopstoot, en nu doet het pijn en kan ik wiebelen met mijn oogkas
Oud 29-06-2012, 10:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
DIT is leuk Heel veel vertalingen van hetzelfde gedicht
Oud 29-06-2012, 10:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wiebelen met je oogkas, wtf
Oud 29-06-2012, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vermoed trouwens dat ik een orbitafractuurtje of scheurtje heb Een vriend van me en ik deden afgelopen zondag een ongeplande kopstoot, en nu doet het pijn en kan ik wiebelen met mijn oogkas
De laatste (en enige, overigens) keer dat ik te maken had met ongeplande kopstoten ben ik daar de volgende dag hondsberoerd van geweest, mijn hemel zeg
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten